Fórum - Téma


T30 - MOTOR (strata vykonu a.i.)


Fórum X-Trail T30 T30 - MOTOR (strata vykonu a.i.)

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-03-30 07:41:04

ricardo2424: Mam stejnou zkusenost. Tankuji Vervu na Benzine a problem se neprojevuje, klesla spotreba a vykon a odpich narostly

2016-03-30 10:06:34

sjaro: Ahoj já mam na mysli co přečerpe z jedné nadže do druhe jestli maš 4x4 dole je kardan a nadž je rozdelena vrchem ti přeteče ale spotkem ti musi pomoc čerpadlo . na pravé strane maš plovák a na druhé čerpadelko . mněnil jsem do za duplikát nové original 17000 kč a duplikát 3000 kč.

2016-03-30 14:34:54

ricardo2424: Neuvadzaj ludi do omylu,plavaky su na obidvoch stranach,čerpadlo je zospodu pod nadržou a je to len u 100kw,84 kw prečerpavacie čerpadlo nema,

A toto čerpadlo nema nič spoločne s vykonom motora.

2016-03-31 10:49:16

ricardo2424: ja som tam dal nahradu za necelych 17€ a funguje to bez problemov, akurat je trosku hlucne tak som to dal na vypinac a pokoj...a inak skoro 2 roky mi nefungovalo a aj tak som nemal nikdy problem...

2016-03-31 17:42:01

sjaro: ok. Ja nikoho nechci uvadet do omylu.

2016-04-16 07:50:12

Zdravím mám podobný problém na 2,2 100kW r.v. 2005 najeto 130 tis. Auto v pohodě startuje,drží otáčky. Jediné co mě občas trápí je jednorázové vynechání výkonu při předjíždění(velmi nepříjemné). Prostě auto jen škubne, jako by někdo na vteřinu vypl zapalování. Auto hned jede dále. Někdy to neudělá vůbec, někdy 2x za den. Nechápu. Díky moc za rady.

2016-04-17 22:51:21

leošhudec: Nevym jestli ti poradim ale mnel jsem stejny problem. Mechanici nanic neprisli. Ale skusil jsem vymenit palivovy filtr pouzivan aditivum do nafty a zacal jsem tankovat kvalitnejsi Naftu . Na dobre nafte auto ma tach a nisi spotrebu.filtr kup original pro Nissan T30 .I ten ti nuze udelat neplechu. Ciau

2016-04-18 08:11:07

ricardo2424: ok,zkusim to. Naftu beru ok a aditivum pridavam.

2016-04-22 13:25:44

Zdravím, Tak problém sečím dál víc zhoršuje.X-trail 2.2 Di 84 Kw r.v. 2002

1. Auto chytá bez problému ať je studené nebo zahřaté. Diagnostika je čistá, nafta kvalitní aditiva jsem zkoušel, palivový filtr nový a pumpa tvrdá. Volnoběh v pořádku.

2. Než se auto zahřeje cca prvních 5 km je vše v pohodě, z ničeho nic začne motor ztrácet výkon ( klesají otáčky, při vymáčknutí spojky někdy auto dokonce zdechne, ale jde hned nastartovat bez zastavení za jízdy)

3. Cuká na všechny kvalty v jakýchkoli otáčkách.

4. Motor nejde pořádně do tahu. 1500- 2300 ot. jede jak lenoch a najednou v něm škubne a jde do otáček, ale z ničeho nic začne škubat a zastaví se vzrust výkonu (plyn na podlaze). Z výfuku se valí černý hustý dým (naposledy nešla vidět cesta v zrcátku)

5. Po příjezdu jsem zkusil na neutrál přidat plyn na 2000 ot. a začali padat cca na 1500 pak se to znova chytlo. Toto se několikrát opakovalo až auto zdechlo. Po zdechnutí pumpa tvrdá auto chytlo bez problému.

Váha vzduchu? EGR? Vstřiky? nebo nějaký jiný čidlo nebo ventil???

Předem díky za rady.

P.S.: začalo to výskytem jednou za měsíc. Teď se to projevuje při každé jízdě převážně v mírném sklonu cesty( z kopce) Do kopce kdy dochází k záběru motoru se cukání projevuje jen občasně. K výpadku dochází cca každých 20 m, což je docela problém pokud se vám někdo lepí na prdel.

2016-04-22 16:05:07

datim:EGR, SCV alebo tryska

2016-04-25 21:15:01

sjaro: Zdravím. tak mi to nedalo a odpojil jsem konektor váhy vzduchu, svítí chyba, ale auto jede bez býpadku a bez zdechání, Tak to asi vypadá že je váha kaput.

2016-04-25 22:38:17

datim: Auto ide v nudzovom režime so slabou prednadstavenou davkou paliva.

2016-04-26 07:29:46

Sjaro: Ale muzu tedy vyloucit napr egr ne? Nebo si mysliseže ta vaha je v pořádku? Rozhodne to i v tom nouzaku akceleruje lip jak se zapojenou vahou... ocekavam kazdou pripominku

2016-04-26 08:10:38

datim: měl jsem podobný problém. A auto nejelo a po radě mechanika jsem odpojil váhu a jelo o 80% líp. Tak jsem koupil novou a je klid.

2016-04-30 19:16:06

edit :poprosim zmazať založil som nove vlakno

2016-05-12 17:47:49

Tak mám problém s vynecháváním tahu zpět. Nyní už to dělá poměrně často. Když to přestane táhnout, jede to cca ustálenou rychlostí a vypozoroval jsem, že to začne černě hulit. Jakmile uberu plyn a znova přidám, většinou se to chytne a jede již normálně. Nějaké nápady?

2016-05-12 19:45:54

Telatko : mě to dělala regulace turba

2016-05-13 07:52:28

A jak jsi to opravil? Co se stim dela?

2016-05-13 07:56:45

jel jsem cca 50 km na nouzový režim s odpojenou váhou vzduchu, pak jsem ji zapojim, problem ustal a objevil se zhruba po 200 km. ale né v takové míře. Před výměnou váhy jsem nemohl ujet 20 metrů na jedničku bez samovolného zdechnutí motoru... Chulí tak, že nejde vidět cesta, už na 2 stupeň při 3 tis otáčkách, výš už mě to moc pustit nechce...

2016-05-13 15:38:19

datim: Aj tych 200km ti to hulilo?ak ano tak maš problem s tryskami alebo SCV


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7