Fórum - Téma


T30 - Koupě / pořízení X-traila a zkušenosti


Fórum X-Trail T30 T30 - Koupě / pořízení X-traila a zkušenosti

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 11

2015-08-30 10:26:30

adrefa: Definiciu vraku ti jednoducho vysvetlim pod označenim YD22 su u Nissanu 4 druhy motorov,každy ma ine piesty a ine vstrekovače,nehovoriac o turbach a ostatnych veciach a veselo to tzv.opravari miešaju ako by to bolo rovnake.Dalej rozsypane rozvodovky, diferenciale, v ktorych za 200000 km nikto nevymenil olej ,ktory sa ma menit každych 60000 km.poloosy, rozkuchana elektroinštalacia,a potom si toto auto vela ludi myli s ofroadom,rozbite tlmiče,čapy,ramena,ložiska,naboje.

To su všetko veci ktore nevidiš,vidiš pekny lak,interier navonany a namasteny a super cenu.

2015-08-30 11:22:10

Tak se vrátíme na začátek,

Jediné, co opravdu se rozsypalo, byl motor. Náplně byly zkontrolovány a vyměněny. Podvozek nemlátil, vůle nebyly a nic nehlučelo, z nicčho nic neteklo. Auto dělalo co mělo. 6ádná přešlechtěná voňavka napadená tuningem to nebyla. Normální auto.

Psal jsem, že slabinu vidím v motoru a tím tady tu diskuzi končím.

Strkáte hlavu do písku a snažíte se, aby to udělali ostatní.

2015-08-30 11:58:51

adrefa: Dobre tak sa bavme o motore,tam vidiš slabinu,citujem z tvojho prispevku " příteli, hlavu nikdo nesundaval, jen vyměnili vstřiky a pumpu, kvůli malým tlakům." Takže sa niekto vrtal v rozvodoch,a teraz otazka,nevypadol im vymedzovaci kruh medzi čerpadlom a ozubenym kolom rozvodu?Už som robil par motorov kde zbytočne ale uplne zbytočne menili čerpadlo a preskočil im spodny rozvod alebo vypadla podložka a potom je len otazka času kdy se to potka alebo vytiahne retaz na vrch ozubenia a roztrhne ju.

A kde si mal male tlaky?na vstrikach?možno by bolo stačilo vymenit SCV ventily a nie čerpadlo.

2015-08-30 12:25:02

sjaro:

A to by se při chybném postupu, vypadnutím vymezovací podložky, se na tom dalo ujet 7000 km a přetrhla se važka co honí vývěvu ?

Řetěz se nepřetrhnul a ventily se na druhé vačce nepotkaly, jen na té, co se zastavila.

Motor po opravě jel jak z praku, nemlátil, nehlučel, nekouřil. Bral 6.5 l jezdil krátké i dlouhé cesty, Nikdy nedostával na prdel studenej. Před koncem jízdy povaha cesty vedla ke snížení otáček a zpomalení turba.To bylo původní a olej do sání neházelo. Pár kulhavých motorů složených z bůch ví z čeho jsem zažil u rúzných aut.. Naštěstí mi nikdy neříkaly pane.

Jinak jsem popisoval stav při koupi. Po ujetí 3000km přestam motor startovat, Tankovaná nafta bez řepkového oleje.

Vstřiky testoval DENZO setvis na předepsaném zařízení výrobce. Čerpadlo též.

Pokud, bys měl volit mezi neznámou součástkou a novou od autorizovanho specialisty a chtěl mít spoleh na auto na větší proběh km, tak bys taky asi volil nový díl.

Pokud je slabina motoru v servisu, na kterém jsi závislý, tak z hlediska uživatelskýho si asi nejdřív musíš zjistit v okolí kam jezdí majitel stejného vozu a jak mu to opravili.

Pokud si to nemůžeš udělat sám, jsi pak jednoduše v pr...... Auto, které ti neumí v okolí servisovat, nemůžeš provozovat.

KDE JE PRAVDA JE TĚŽKÁ OTÁZKA.

Popsal jsem vlastní zkušenost a vyjádřil svůj názor.

2015-08-30 13:48:57

adrefa: Ano,bez podložky som tu mal motorov viac ale jeden z nich viem že najazdil 10000 km .

Neverim že ti podtlakovka zastavila vačku.To bolo už len konštatovanie servisu.

Chyba a neznalost servisu,ked ti pri rozobrati motora ked vytahovali vstriky neskontrolovali retaz na podtlakovke

Auto ti neštartovalo kvoli vadnym SCV ventilom.

Použitu sučiastku radšej použitu orginal ako novu v nahrade.

Ked vytiahneš čerpadlo a trysky po 30000 km z auta a zanesieš do denso alebo bosch servisu tak budu generalkovat repasovat ,nikdy ti nepovedia že je to ok a netreba.

Priklad ti uvediem na 2,2 tdi s čerpadlom VP44 odpaluje cievka na rozdelovači tranzistor vyrobna vada cievky od Bosch,čerpadla s koncovym čislom 321,pri +-150000 km zhori tranzistor ,zohnal som si novu čistu riadiacu jednotku čerpadla,ktorej sučastou su dve cievky a snimač čerpadla,namontoval na čerpadlo a dal naprogramovat do Bosch,pri prevzati slubili že len naprogramuju za 200€ ked som prišiel pre čerpadlo vypytali si 600,že oni to nebudu programovat pokial to nerozoberu a nevymenia vadne diely,vymenili mi dobre a čerešnička na torte bola že mi vymenili snimač čerpadla dali mi stary vadny,robili to totiž bez zaruky a papiera.Dalšie čerpadlo som dal na Moravu do Bosch s dohodou že len programovat.To iste vypytali ešte viac,take su značkove servisi na čerpadla a trysky.

Edit.Mal si tu prist vtedy ked si išiel auto kupovat alebo ked sa ti prvy krat pokazilo a nie po funuse.

2015-08-30 15:12:42

Edit.Mal si tu prist vtedy ked si išiel auto kupovat alebo ked sa ti prvy krat pokazilo a nie po funuse.

Této větě nerozumím.

Tu !přetrženou vačku" utržné kolečko u rozvodového řetězu jsem viděl na vlastní oči , řetízek u vývěvy a řetězky nevykazovaly žádné velké opotřebení, jako lehce ohnuté zuby nebo exrémní průhyb. U dvou ventilů vyskočily vymezuvací podložky.

No nic, Potvrzuješ co říkám. Pokud se ti to nerozbije, tak ti to rozbijou odborníci. No a pokud Ti to neumí nikdo na poprvé opravit za normální peníze není možné to provozovat bez schopností si to opravit sám.

Nejsem přesvědčen, že bych se choval a přistupoval k servisu nijak nenormálně, než jakýkoliv provozovatel jakéhokoliv vozidla.

Za těch 30 let, co jezdím, jsem nezažil větší zklamání z celkového ročniho provozování vozidla. A jak slyším od okolí, bude hůř.

Kde ve středních čechách umí servisovat T30 ? Na zlínsku a na SK to lze asi poznat.

To že jsi opravoval dost napadených motorů svědčí o tom, že to automechanici podceňují nebo neumí.

2015-08-31 14:55:07

sjaro: na klubové stránky jsem se před koupí koukal, ale nenašel jsem tady nic, co by naznačilo dej si pozor.

To co si tu píšeme to tu nikdy nikdo nenapsal.

2015-08-31 15:03:26

Neda mi sa nezapojit ja som Xtraila kupil pred rokom a daco, precital som cele forum otravoval ludi ako je Sjaro ktory mi prave tieto veci povedali viacmenej mi SJARO odporucil ist do traila rok 2005 ideal 2 polrok, zaroven som bral cloveka ktoremu som dal vsetko precitat co mi tu bolo povedane ten prisel vsetko poskusal pokukal, po kupe som behom tyzdna siel k sjarovi na vstupnu prehliadku :D ten zhodnotil co treba porobit to sa aj porobilo i ked je fakt ze vela toho nebolo. Ale kuknut som bol 5 trailov az som nasiel mojho :) Najvacsi problem bol ze ludia na tom stavali domecky cize to mali ako nakladak pripadne jeden expert polovnik ten to mal ako total offroad sak ho aj predaval cca rok na bazare za 5k€ rocnik 2006 aj tak ho nepredal ked som ho bol kuknut tak som kukal jak puk ze sa da auto takto do....

2015-10-25 15:40:11

Ahoj, Nissana X - T 31, a měl jsem ještě 4 předtím, mi servisuje pan Stehlík - Olomouc - Chválkovice, chceš li kontakt , pisni mi na mail peta.kolar@email.cz.

Nedá mi to a vyjádřím se k diskuzi výše - měl jsem Nissan Almeru Tino s tím 84 kW motorem 2,2Di, při koupi starý 11 let, nikdo neví kolik najeto... za 4 roky provozu všude možně (od městských pojížděk 3km start/stop po Korsiku tam a zpět), jen pravidelně měněn olej a všechny filtry, palivo Verva Diesel...servis: pan Stehlík. Uznávám, že výkon nic moc, ale nevrtat do toho zbytečně je i má rada. Kupujícímu poradím, ať si to vše pěkně prohlídne, žádné "Super kára - dovezeme", ať volí srdcovou metodu a pak ať se mu o to stará spolehlivý člověk a lije do toho co má + dobrou naftu - na Vervu to jelo lépe a byl tišší. Při dobrém servisu ten motor vydrží opravdu hodně. Jen moje zkušenost. Ať vám Nissany dělají radost jako naší rodině, ahoj, Petr

2015-11-14 06:37:39

jagy: plně souhlasím

nissanclub, 2009-04-04 10:50:22 napsal:

Zdravím, chci si koupit X trail 2,0 SE 4x4 141PS 104kW CC 1997.

Udávají kombi 8,7, město 11,1 ,jinak 7.3 l/100km. Bohužel mám zkušenost jen se salonním dieslem, který jsem měl půjčený na 24 hodin,a kde jsem byl mile překvapen že jsem normálně 7 litrů nepřelezl.( jizda po okreskách a chvílu dálnice). Když jsem vlítl do Prahy a nebo do polí a lesů tak jsem spotřebu neudělal větší 8 litrů. Měl natočeno asi 6000 km. Tak to sedělo co mají v prospektech, oproti jinem, kde mně hned varovali že to mám brát s rezervou co píšou, Opel, Kia, Hundai a mám si přidat 2 litry než co je v prospektu.

Ale benzin v celé republice není k půjčení a nikdo v mém okolí neví, a salon aby prodal mlží. Máte jej někdo a jakou zkušenost s ním (2 litrem) máte??. Díky za cokoli i třeba jiné postřehy k vyvážení na miskách vah pro či proti.

Díky Jirka

2016-03-14 08:57:51

adrefa: Definice vraku...Kouoil jsem T30 2005 po prvnim majiteli,najeto 301400,bez koroze,v -15 startuje bez přidání plynu na cvaknutí,všechno funguje jak má,prověřený i na dálku,olej nebere,nekouří..... Myslím že X trail 2,2 T30 je z finančně dostupných aut asi nejlepší volba

2016-06-11 17:15:51

Pořízení X-TRAILU diesel 100kw .. Ahoj, zatím nejsem majitelem vozidla, ale zvažuji jeho koupi. Co mě trochu děsí, tak to jsou celkem dosti řešené problémy u tohoto vozu jak již s SCV ventily, EGR ventily, filtr pev.částic, váhy vzduchu a především vstřikovače atd. celkem nákladné záležitosti. Poněvadž bych chtěl s vozidlem strávit více let, tak jako tomu bylo i u jiných vozů, chtěl bych se od vás dozvědět jak časté tyto problémy jsou a případné jejich odstranění je na jak dlouho, než se znovu objeví?. Nechci se s vozidlem trápit, ale chci ho za parťáka a kamaráda a nebýt zklamán a finančně zruinován a po čase znechucen značkou. S posledním vozem jsem 8 let, nebyl to už žádný mlaďoch při pořízení a jsem s ním spokojen dodnes, nikdy nečekaně nezklamal a bude ještě sloužit dlouho, nicméně stárnem oba a chtěl bych trochu změnu, snad již poslední a x-trail se mi líbí a vzhledem k tomu že rád vyrážím do přírody a to je povětšinu po horších cestách, nechci už jen silniční auto. Děkuji za případnou reakci a radu. Snad mi to pomůže s rozhodováním. Renďas.

Tak zatím nikdo nic,...- dnes jsem byl jednoho zkouknout rv.2005 cca 150000km, 2 majitel, v celku neomlácený, jízdně bez problému, pěkně jede, necuká, nemá prodlevu tahu ani nic jiného. Co mě trochu překvapilo je rez zadních lemů blatníků...vnitřní strana, což bych překousl, kdyby to už nebylo celkem hloubkově, to už je marný boj a pořád dokola+ to samé na nosnících v zadní části vozu. Nevím, zatím jsem vícero X-Trailů nebádal, ale byla to jedna z věcí, která mi trochu pokazila radost. Další bylo, ačkoli na fotkách to nebylo vidět, tak zažloutlé a tak škaredě olezlé přední světlomety, to mi teda vadilo už z dálky a nevypadalo to vůbec hezky, kazilo to celkový dojem z vozu. Jak se mi to auto líbí a předek hodně, tak ty světla to po..aly úplně, budiž, asi bych je vyměnil. Auto je před výměnou olej. náplní a technická končí 10tý měsíc tohoto roku.

Pozitiva-...letos měněna spojka+dvojhmota, loni výměna př. kotoučů+desky, a nějaký čep na př.nápravě...pán ani neví co přesně. Autí má tažné, spoiler na střeše, což se mi oproti bez hodně líbí, vše ostatní funguje. Prosím, podělte se o zkušenosti, co se koroze týče u těchto vozů, když už na mé předešlé otázky prdíte Děkuji za případné vyjádření se .

2016-06-12 21:54:28

Podívej se na mého X traila,je na prodej na Rájaut. email:erno.marak@centrum.cz

djmj  
Michal
2016-06-12 22:20:44

renďas: O tom na čo si dávať pozor je tu dosť toho. Pre mňa je táto téma úplne zbytočná. A poruchy stačí si prejsť pár stránok tohoto fóra urobiť si obraz o tom čo sa najviac kazí. A hlavne kto a ako rýchlo to opraví. Všetko je to o predchádzujúcom servise. Ty môžeš mať akokoľvek dobrého mechanika ak to niekto pred tebou zanedbal tak si priprav balík peňazí....

2016-06-13 12:22:32

renďas: Ja sledujem už dávnejšie toto fórum a vidím, že drvivá väčšina problémov sa rieši v súvislosti so starším modelom X-traila (T30). Možno by bolo zvážiť kúpu novšieho modelu (T31).

2016-06-13 13:25:05

mato.ve: No já T31 nechci, tam se řeší problémy také, nemyslím že by bylo až tak kvalitnější.Je to opravdu spíš o tom jak se kdo k autu chová a co mu dopřeje.

2016-06-13 13:28:54

djmj: Jasně, chápu, já se ale neptal na co si dát pozor, ptal jsem se na konkrétně na tyto problémy a jejich četnost, respektive častost opakujích se problému po jejich odstranění.

2016-06-13 18:10:45

ernoeri: Krasavec, na toho mi ale ještě dost chybí no.

djmj  
Michal
2016-06-13 23:47:06

renďas: Je to presne tak ako si napísal. Je to o tom kto a ako sa k autu chová a čo mu dopraje. A druhá stránka je či máš niekoho v okolí kto sa tomu autu a motoru rozumie. A v neposlednom rade je to tak ako sjaro písal aj o kvalite PHM a olejoch. Ak sa tie opravy urobia poriadne a kvalitne, plus sa nebude jazdiť na hulváta tak si myslím, že ti vydrží. Ale zase ďalšia vec je, že od koho to kúpiš a v akom stave. Dnes ti nikto poriadne nepovie pravdu.

2016-06-14 07:50:45

djmj: Souhlas


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 11