Fórum - Téma


T30 - Koupě / pořízení X-traila a zkušenosti


Fórum X-Trail T30 T30 - Koupě / pořízení X-traila a zkušenosti

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11

2015-08-20 15:22:08

adrefa: Vetsi blbos jsem dlouho necetl... nebo jen zhrzeny majitel, ktery koupil vyjety kus?

Dily jsou levne, to je prvni vec. Pokud je mas drahe, tak kupujes na spatnych mistech.

Za druhe - otec ma najeto lehce pres 400tis. km a motor, turbo, atd. vse je puvodni. Staci menit olej kazdych 15tis. km. Tyto motory jsou spolehlive a jak pise sjaro, je to jen o pravidelnem servisu.

2015-08-20 15:29:26

Ako ja som uplny blb a preto vramci servisu doverujem Sjarovi ale zasa precital som toho dost kym som Xtraila kupil, a pokial clovek dava kvalitnu naftu vstreky drzia , ohladne oleja mi Sjaro ukazal preco tam neliat castrol co to robi okolo retaze. Kazdopadne jedine vady Xtraila su ich majitelia co kaslu na servis hlavne zanedbana retaz , znicene vstreky koli zlej nafte. Dake kratsie intervaly na servise su brzdy ktore tu treba riesit skor ako na beznom aute, moj postreh su capi ked clovek jazdi aj mimo cestu :D a pokial kupuje clovek traila s gulou je tam velka pravdepodobnost ze bude spojka chytena lebo ked tam predtym dakto tahal prives tak asi sa rozbiehal vacsi plyn a mierna spojka

Ale ze by po 200k isiel umret motor tak to som zacul tuna prvi krat

2015-08-20 16:08:27

No pánové, asi na slovensku mají fajnovější ropu než v čechách. Auto bylo pravidelně servisované v Brně. Co s tím dělal kdo předemnou nevím, ale není to jediný příběh s tímto scénářem. Už jsem to tu taky četl. Pokud jedinou investicí do vozu je že si to doma poskládáš sám, tak je jich na vrakovištích nepojízdných dost, že to ani už nechtěj koupit. první otázka je kolik to má najeto a 200 000 km kroutí hlavou. Kdyby ty motory byly nesmrtelný, válelo by se jich tam nepřeberný haldy z roztřílených aut. Opak je pravdou. Jak jsem psal, jezdí to super, ale z druhý ruky nebrat. Sami správně říkáte, nikdo neví co do toho lil a co s tím dělal.

Máš li dílnu, nářadí a čas, tak si to určitě zrychtuješ, pokud má někdo zájem o jeden mrtvej x-trail s potkaným motorem, levně mu ho nechám. Má repasovanou pumpu, č nové vstřiky, nový alternátor. Za mírný poplatek prodám i litá kola v novými pneumatikami letními.

Hlavně si to moc neidealizujte s tím nissanem, neboť je s francouzem zasnoubenej a ta 1.9 cdi moc japonská není. Jinak daster se bude prodávat v asii jako nissan terano jen pro info.

Adrefa

No přátelé, že je cosi tajemného v X-Tralu potvrzují i zdejší borci a znalci.

X-Trail zahadna porucha - nafta nema tlak 1x edit

Napsáno 2015-01-09 21:08:30 (7 měsíců, 12 dnů)

jag: Ste to vyrychtovali,pod holendrom su podložky guličky koliky atd.,a presne zložene a presne nasmerovane.Ak Vam to aj nevyskočilo von tak sa to určite pohlo a bolo by to velke štastie ak ste to holendrom pri zatahovani nepolamali.(guličky su trojky a su tam dve na každy okruh zvlašt)

Asi bude treba to čerpadlo vybrat von,na mieste by som si to ani ja netrufol zložit a to som ich už par rozobral.

Keby si sa rozhodol vytiahnut čerpadlo daj pozor aby ti nepreskočili spodne ROZVODY a bacha na podložku medzi čerpadlom a ozubenym kolesom aby ti nevypadla alebo nepadla do rozvodov.

Ak by si tam chcel založit druhe čerpadlo,a ak nebude take ktore bolo nedavno vymontovane z pojazdneho motora tak ho tam ani nedavaj ,-nepojde.A tiež je dobre vediet kolko ma km po 200000 bude už riadne vnutri vyklepane.

2015-08-20 19:16:45

adrefa: čo je na tom tajomneho?Akurat to že sa v tom vrtaju ludia ktori možno "vedeli opravovat "škodovku a žigulak",koho ineho by napadlo len tak preventivne zhodit holender zo spetneho ventilu na čerpadle a fuknut tam kompresorom.

2015-08-20 19:37:29

TAM JSEM NEMÍŘIL, jde o to. že je zkušenost, že ve 200000 je už vačka čerpadla opotřebená, I zástupce firmy denzo potvrdil, že se může při tomto proběhu už projevit na výstupním tlaku.

Většina členů, kteří se tu vyjadřují jsou automechanici a obchodníci s díly a pod. Tomu jedna rozborka a sborka připadá jako zábava, poskládají co najdou, proměří co umí a čas nepočítají.

"normální uživatel" odkázaný na kouzelníky to vidí z pohledu nákladů úplně jinak. nemá slevu na díly, ta zůstane v autoservisu a práce je čím dál dražší. Přesto není zárukou, že ti to opraváři škodovek a žigulů udělají dobře !!

Jen mne mrzí, že to je pěkně lakovaný na růžovo.

Proto říkám, že to je poměrně choulostivé auto na motor a pokud ti to má opravit někdo, dá si to dost dobře zaplatit a to by si měl každý rozmyslet.

Tady jsm si ale četl jenom chválu a občas nesmělésygnály bez jasných kalkulací co ta legrace stojí

2015-08-20 19:53:48

adrefa: tomuto neroumiem (Hlavně si to moc neidealizujte s tím nissanem, neboť je s francouzem zasnoubenej a ta 1.9 cdi moc japonská není. Jinak daster se bude prodávat v asii jako nissan terano jen pro info.) co ma x-trail spolocne s motorm 1,9??? ako mozes porovnavat dustera a x-trail?? chcem vidiet duster ako bude vyzerat po 12 rokoch a 300.000km :)

2015-08-20 20:08:58

to se dovíš za 8 let, jak vipadá po 300 000 už vidět můžeš a divím se, že tě udivuje že nissan se zasnoubil s renaultem. No a že v rodině Renaultu je Dacia je taky notoricky známé.

Čistokrevný auto už dělají jen malé exkluzivní značky a to už jen s ?

Ano X Trail je pěkné a příjemné auto, ale motor v naftě stojí za prd, Má výkon, ale nikoliv spolehlivost a nepomůže mu ani rozvodový řetěz, když to ostatní se sype.

2015-08-20 20:22:49

adrefa: mne nic neudivuje a vsetko co si napisal viem ale nato naco som sa pytal si neopovedal...takze este raz toto je diskusia o x-traily T30 a co ma ten spolocny s nejakym 1,9dci motorom???? a celkovo s renaultom????

2015-08-20 20:24:39

adrefa: za 8 let bude tam kde su všetky daewoo

2015-08-20 20:44:35

adrefa: Ten motor je nejspolehlivejsi, co Nissan v tech letech pouzival, je to cistokrevny japonec a zadny Renault. Naopak vyzaduje minimalni udrzbu, viz. muj otec ktery tomu nerozumi a nestara se a jen ja se mu na to sem-tam podivam... proste si mel smulu a to, ze to davas do draheho servisu, kde ti napali ceny je pouze tvuj problem a neznalost. Tady na klubu je hromada sikovnych mechaniku a dily tady levne nabizi taky par lidi, vc. me. A proto vim, ze dily jsou na to velmi levne, protoze s tim denne pracuju.

Tak prestan tady hanit Xtraila, kdyz tomu - jak sam rikas - prd rozumis.

2015-08-20 20:48:50

adrefa: Takto to dopadne ked sa na tom vyzuria špecialisti. ževraj generalkovali motor a stratili alebo zabudli dat jedno voditko na tesnenie pod hlavu.Ja si myslim že ani nemusia rozumiet Nissanom,myslim že všetky motory je jedno aka značka maju dve voditka na tesnenie pod hlavu,samozrejme bolo tesnenie posunute a bola to len otazka času kedy prepali tesnenie medzi valcami.

Nehovoriac o tom že všetky šroby na motore maju ponatahovane zavity ,nejake Nm im nič nehovori,čo k tomu dodat.

2015-08-21 08:14:26

sjaro: příteli, hlavu nikdo nesundaval, jen vyměnili vstřiky a pumpu, kvůli malým tlakům.

Na jednu strnu píšeš, že jsem hlupák a na druhou, že se jen jezdí a mění olej. Je pravda, že to je poslední čistokrevný japonský motor. Přesto už nemá takovou pověst, jak se tady říká.

Závěr je ten, že z druhý ruky je to tak 50 na 50 a mám i pár informací od lidí, co ho měli od nova. Bohužel jsem je podkal až po tom, co jsem si to koupil.

Prima auto na ježdění, ale chce ho včas pustit, pak náklady vyjedou nahoru.

2015-08-21 18:44:41

gaeflin: na Slovensku policajti na T31 :) T30 policajnu som este nevidel

2015-08-26 11:57:52

Jinak přátelé až se z toho trochu otřepu, najdu Vám článek, který popisuje to samé. A pokud je někdo pobouřen, že někdo má špatnou zkušenost a dovolí si to tu napsat, tak ať se bouří. Myslím, že růžové brýle nosí jen Ti, co nechtějí vidět realitu.

Další problém je vést auto přes hranice a 600 km jednu cestu.

Zdar

2015-08-26 16:32:16

adrefa: Tu maš ten članek http://www.autoweb.cz/nissan-x-trail-2001-2006/ len je tam maly hačik že ten kto to pisal nevie o tom nič,len ten članok niekde prebral a ešte doplnil chybami.

Napr. motor 2,2 di 84 kw nema variabilne turbo ako pan piše že sa tam zadrhava variabilita.100 kw ma variabilne turbo lenže nie Nissan ale Garett.

Dokonca remen šponuje hydraulikou.

Len na 100kw bol z vyroby vadny SCV ventil,ale to bolo vyrobnou vadou od Densa, a s rovnakym problemom sa potykali aj mazda a toyota.

O tom ladeni riadiacej jednotky som nepočul akurat viem že sa prehraval u 100 kw soft kvoli praskajucim chladičom vzduchu a nič sa s tym nevyriešilo.

A retaz nikomu nepreskoči len tak vačšinou ked motor cuvne dozadu zatlači šponovak a uvolni retaz vtedy može preskočit ale za jazdy nie.

Všetky tie recenzie mam pocit že pišu vyznavači koncernu,

ale keby nebolo po stodolach kradnutych koncernovych aut na nahradne diely rad by som videl kto by si tie auta kupoval,kto by dal v značkovom servise za kapotu na pasat B5 600€ (na Patrola GR stoji 400€) a poloos na fabiu 800€(na primeru P11 stoji 400€)

2015-08-26 20:55:36

sjaro: soft sa prehrával az na euro4 dovtedy sa menili Ecu trebars koli turbu aj s boost senzorom.

to adrefa:

ja pouzivam T30 od nova dokonca som si na nej robil aj PDI,teraz ma 240tkm v záruke som si menil lozisko pr kolesa a turbo a z tlmice.Mimo zaruky gulove capy riadenia dva krat baterku a teraz je tam siesta sada pneu zadné br pakne a jedny predne a jedny zadne platnicky a ešte dve sady klin remenov.

Ked mal xt 4 roky kupili sme Hyu i30.Behom5 rokov zaruky sa menili všetky tlmice spojka komplet riadenie a nakoniec motor a kat.

Tak je úsmevné ak ma budes presviedčať ze xt je zle auto.

Mam ťažkú dilemu ake dalsie auto kupit ale rozhodne z domu pojde i30 a stary xt budem udržiavať v prevádzke kým to pojde.

Ono kupovať ojazdene auto bez toho ze vies posudit jeho stav je hazard.

No a ked niekto skoci po prvom vraku a ten sa mu rozpadne bude na nete jedovato vypisovat rozhorcene "recenzie"

2015-08-26 21:10:09

rs955i: Je zbytočne sa dohadovat s ludmi ktory si kupia najlacnejšieho vraka na trhu s pretočenym tachometrom.

Doteraz som vystriedal velmi vela aut a značiek ale nikdy som si nekupil rovnake,a X-traila T30 mam tretieho,teraz posledneho som si našiel v Rakusku rok 2004 s najazdenymi 30000 km v zime nebol vonku z garaže,na aute nie je zrnko hrdze ani oxidu.

2015-08-26 21:22:51

sjaro: nie je na predaj?

2015-08-26 21:25:24

kevin66: Je,ale ten čo ma 190000

2015-08-30 10:08:53

Vážení,

Už se tu pletou jablka a hrušky.

Toto téma je o koupi OJETÉHO X TRAILu 2.2 84 kW

Porovnávat koncernové díly asi VW a kapoty od Patrola a dovozovat, že díli na T30 jsou levné jsou argumenty k pivu.

Jediné co se potvrdilo skoro na jisto, je to, že koupit ojetinu je ruleta.

No a pokud ho máš od nova, tak víš co kdy se udělalo, ale zálež,í kdo ti na tom dělal.

Opravdu skvělé auto, ale choulostivé na servis motoru. Ostatní mechanické věci zvládne průměrně zručný mechanik.

Jinak bych chtěl znát definici VRAKU. To co je nabořený, prorezlé, omlácené, teče z toho kde co? Nebo normálně opotřebovaný auto, bez známek něčoho, co by varovalo o potížích, s čistým a suchým motorem s mírnou oxidací bez známek demontáží nebo výměn?

Dle názoru evrobských odborníků je to každé auto starší 10 let a s proběhem 200 000 km


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11