Fórum - Téma


T30 - Koupě / pořízení X-traila a zkušenosti


Fórum X-Trail T30 T30 - Koupě / pořízení X-traila a zkušenosti

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11

2012-11-15 14:31:32

Ahoj, ja som mal 100 kw diesel a moja priemerna spotreba bola 6,8 l/100 km. A to som si nedaval pozor na plynovy pedal. Ked som siel na spotrebu dokazal som urobit 5,5l/100.

Podla mna je to absolutne super auto, keby som netuzil po Pathfinderovi tak ho mam doteraz.

Jedinou slabostou su silentbloky prednej napravy, menil som ich 1x do roka. Skratka kvalitne Slovenske cesty davaju prednej naprave zabrat. Ale cena silentbloku je cca 10 eur, takze kazdorocna investicia radovo 50 eur sa da vydrzat.

2012-11-23 23:34:31

Má niekto X-traila s väčšim nábehom km? Mám možnosť kúpiť X-tr za slušný peniaz r.v.:2005/2.2dci/290000km/pravidelne servisovaný v Nissane. Má niekto nejaké skúsenosti s väčším počtom km? Ďakujem jf

2012-11-24 00:33:41

To že bolo servisovane v Nissane nič neznamena

čo je to slušny peniaz?

Je to 2005-ka ? Ma tempomat?

2012-11-24 08:18:05

Rozhodne nedoporučujem kupovať auto s tak veľkým počtom kilometrov. Ešte pri autách, ktoré jazdili len dlhé trate, by to za určitých podmienok (pravidelný servis, seriózny majiteľ,veľmi dobrá cena ) stálo za zváženie, no pri X-Traile...? Ak si kúpiš takéto auto, mal by si byť automechanik, ktorý si so všetkým dokáže poradiť sám. Ak si všetko, čo sa Ti následne na ňom pokazí, budeš dávať niekomu opravovať, po roku používania si povieš, že si si radšej mohol priplatiť a kúpiť niečo s menším počtom kilometrov...

2012-11-25 21:07:08

Pri tak velkom pocte kilometrov treba urcite dat dobry pozor v akom stave je kardan, aj ked sa nepouziva, predsa len vsetky gumove silent bloky uz su zvetrale, potom kedy bol meneny intercooler, zvyknu tiest,samozrejme v akom stave je turbo, prevodovka a poloosy...

Ja by som vsak cez 250 000 nesiel.

2012-11-25 22:33:50

Ďkujem za každý názor a skúsenosť...............

2012-12-09 15:58:07

X-Trail 2.0i .. Zdravím všechny,

rád bych se stal majitelem ojetého x-trailu, ale po prostudování všeho možného jsem se stále nerozhodl mezi motorizací...spíš bych po minulé zkušenosti s dieselem od VW volil benzín, ale jeden článek mě celkem odradil:

Až do poloviny roku 2004, kdy byla upravena konstrukce katalyzátorů, byly jejich poruchy na denním pořádku. V praxi to vypadalo tak, že poškozený agregát se přesunul do náhradních dílů spolu s výfukovým potrubím a byl později dražší než katalyzátor v upravené verzi. Sada svíček s platinovým povrchem a jejich výměna byla také poměrně drahá. Elektronická škrticí klapka se musí průběžně čistit. Klapku a vstřikovací trysky je nutné propláchnout vždy po 80 000 km. Při mrazech byly zaznamenány případy vytlačení měrky oleje z motoru. Má se za to, že důvodem může být zamrzání ventilačních kanálků v motorové skříni a tím i zvýšení tlaku plynů uvnitř. V lepším případě se tato závada vyřeší výměnou měrky, v horším je třeba pečlivě vyčistit celý prostor pod kapotou, který může být zaplněn olejem vytlačeným přes otvor určený pro měrku. Velmi často se vyskytovaly případy protékání chladicího média z chladiče, u novějších verzí se to stává méně. Pokud se tato závada neobjeví včas, může být důvodem pozdějšího přehřátí motoru. Stejně jako ve většině moderních automobilů, ani v tomto případě neexistuje speciální palivový filtr, jehož jediným úkolem by bylo čištění benzinu. Přesněji řečeno existuje, ale je integrován do palivového čerpadla a nelze ho samostatně vyměnit. Takže dokonce i jednorázové načerpání paliva z vadného zdroje může být důvodem k výměně celého čerpadla.

Zdroj: http://www.autohit.cz/baz...x-trail-2-0-elegance-2002

Mohl bych tímto poprosit majitele znalé těchto vozidel o případné vyvrácení či potvrzení slov autora článku? Vím, že i dehet má svoje chyby, ale nikde jsem se nedočetl o takto závažných....

Předem díky všem

2012-12-09 16:51:53

neco malo je tady http://www.nissanclub.cz/...e-x-trailu-poradte-201018

2012-12-09 19:13:00

Jo, to jsem četl, ale nikdo nemluví o tom, že by se v mrazech dokázala vytlačit měrka oleje...

nechtěl jsem naftu, už kvůli zimním startům, možným problémům s turbem, vstřikama, dvouhmoťákem, intercoolerem atd., ale jestli má benzín opravdu tolik problémů popisovaných v článku, tak jsem se asi rozhodl Jen jsem chtěl, aby mi to bylo vyvráceno a mohl si v klidu koupit benzín na spotřebu zase tak moc nehledím a závodit mě taky přešlo, ale pokud opravy u benzínu mohou být ve finále vyšší než u nafty, tak to asi postrádá smysl...

2012-12-09 21:48:22

V nejdražší verzi jsou k dispozici xenonové světlomety, navigační systém, střešní okno, televizní přijímač, tempomat nebo ESP. K problematickým místům patří centrální zamykání (může buď přestat fungovat úplně, nebo začne žít svůj vlastní život). Zlobí také elektrické ovládání oken a různé ovládací mechanismy včetně klimatizace. Stává se, že se odpojí dráty od senzorů ABS. Rozmary střešního okna mohou vést až k tomu, že buď přestane fungovat úplně, nebo se odmítne z otevřené polohy uzavřít, což je obzvlášť nepříjemné v dešti.

Tempomat je od 2005 v zakladnej verzii,do 2005 nebol v žiadnej

Kupim televizni prijimač do X-traila

Darujem elektricke ovladanie okien na X-traila ešte som nepočul že by ho niekto potreboval

Odpoji se draty na ABS

Strešne okno si asi autor zmylil s Golfom

2012-12-09 21:52:20

...o tej mierke v mrazoch som ešte nepočul, no ostatné popisované problémy benzínových motorov môžem potvrdiť. A to môje niekedy pri silných mrazoch ešte aj odmietne naštartovať. Ja som kúpil 2,O benzín (2002) keď mal cca 100 000. Za dva roky som na ňom najazdil cca 25 000 a menil som sviečky, filtre, váhu vzduchu, lambdy a katalyzátor (samozrejme vovarili sme neoriginál - originál stojí v Nissane 3 000 Eur). Auto prešlo STK (emisie O.K.) a cez to všetko sa mi občas kontrolka emisií rozsvieti - klasická opakujúca sa, veľmi všeobecná závada 420-katalyzátor (aj keď emisie sú v poriadku). A momentálne mi auto pri ustálenej jazde, konštantnými otáčkami začalo aj mierne potrhávať... Neviem, ale vraj by to mohla robiť aj rozvodová reťaz (tá vraj tiež nie je až taká nezničiteľná, ako som pôvodne predpokladal). Ináč som s autom pomerne spokojný. Motor ide ticho a olej nežerie, spotreba benzínu v lete sa dokonca dá dosiahnúť aj pod 8,5 l/100 km, pohon 4x4 je super (a v kombinácií s ESP je to akoby aj s uzávierkami), podvozok síce dosť koroduje (tiež dosť slabé miesto Nissanov), ...ale naozaj až na drobnosti pomerne zaujímavé a priestranné auto. Motor je však pre mňa veľkým sklamaním a preto ak by som si mal ešte raz vyberať SUV s benzínovým motorom skôr by som asi volil RAV-ku, alebo CRV-čko, alebo Grand Vitaru,... alebo X-Trail po roku 2007- ale to už je zas o iných peniazoch...

2012-12-10 07:20:42

Díky moc za vyčerpávající odpověď. Hlavně, že jsi upřímně napsal, jak to s benzínovými motory je a neurazil se jak ostatní hrdí majitelé

X-trail se mi fakt líbí, tak zkusím najít nějakou slušnou naftu. Ještě jednou díky moc

2012-12-10 19:38:58

...tým som nechcel povedať, že nafťák je na tom lepšie. Myslím, že skôr opak je pravdou. Celkovo, a súdiac aj podľa toho čo som doteraz o X-Trailoch čítal, motorická stránka týchto nissanov je na to tak, ako keby to ani neboli Japonci...

2012-12-10 22:30:03

No taky mně to z toho vyplynulo (vlastní zkušenost samozřejmě nemám, jenom pročtené různé články a fóra)...pak jsem si řekl, že v dnešní době je už všechno "spotřebák" a pokud chci jezdit, musím mít na to, abych to uživil...X-trail se mi líbí hlavně z praktického hlediska a volilteným 4x4. Předtím jsem měl stálou 4x4 a z 80ti % jsem to nevyužil...

Každopádně pořád tu motorizaci zvažuju....

nissanclub, 2009-04-04 10:50:22 napsal:

Zdravím, chci si koupit X trail 2,0 SE 4x4 141PS 104kW CC 1997.

Udávají kombi 8,7, město 11,1 ,jinak 7.3 l/100km. Bohužel mám zkušenost jen se salonním dieslem, který jsem měl půjčený na 24 hodin,a kde jsem byl mile překvapen že jsem normálně 7 litrů nepřelezl.( jizda po okreskách a chvílu dálnice). Když jsem vlítl do Prahy a nebo do polí a lesů tak jsem spotřebu neudělal větší 8 litrů. Měl natočeno asi 6000 km. Tak to sedělo co mají v prospektech, oproti jinem, kde mně hned varovali že to mám brát s rezervou co píšou, Opel, Kia, Hundai a mám si přidat 2 litry než co je v prospektu.

Ale benzin v celé republice není k půjčení a nikdo v mém okolí neví, a salon aby prodal mlží. Máte jej někdo a jakou zkušenost s ním (2 litrem) máte??. Díky za cokoli i třeba jiné postřehy k vyvážení na miskách vah pro či proti.

Díky Jirka

2012-12-27 23:19:49

Dobry den, chci se jen zeptat, proc doporucujete 2.2dci 2005 s tempomatem? Zitra si pro toto auto jedu samozdrejme mam trosku strach, aby mi auto dobre slouzilo a vsimla jsem si, ze tento typ doporucujete ve vice chatech. Jsem samozdrejme rada, protoze to moje obavy zmensuje. Jen bych chtela vedet, proc je toto lepsi nez 2004 nebo 2006 Kdyz uz se ptam...ceka na me take ten problem s vadnym mezichladicem (nebo jak jsem to cetla) nebo to uz od roku 2005 s tempomatem nebylo?

Mozna se ptat uplne hloupe, ale jsem "zena"

2012-12-27 23:56:27

100 kw verzia 2003 a 2004 mali vyrobnu vadu mezichladiča ktory nepresakoval ale vyslovene tiekol.Do 5/2005 tiež problem SCV ventilom vyrobna vada.

Od 2006 s PDF filtrom ,Tieto modely už maju problem s tryskami,turbom, filtrom a samozrejme vyššia spotreba.

S tempomatom auto je ovela komfortnejšie hlavne na dialnici a ked ho X-trail ma mate istotu že to 2005 je.Poteši aj napriklad už hranaty kluč (pokoj s tlačitkami čo najviac oceni ženske pokolenie ktorym sa stary kluč,gumička nad tlačitkami od kremu a dlhych nechtov rozpada v rukach)

Na trhu je vela 2003 a 2004 ktore su deklarovane ako 2005 čo je len datum prihlasenia a nie vyroby

2012-12-28 00:08:08

Moc dekuji za odpoved. V bazaru mam 2 roku zaruku na mechanicke a elektronicke vady. (maji to nejak pojistene). Je k tomu i servisni knizka a prvni majitel. Tomu jsem moc vahu neprikladala, jelikoz vim jak to chodi,.. ale pokud rikate, ze tempomat mela jen 2005, tak mozna nakonec mozna bude vse tak jak uvadeji Jen doufam, ze pokud bude problem s tim SCV, tak to pujde reklamovat na tu mechanickou zaruku. Kdybych mela nejake dotazy ci problem... tak se urcite ozvu Vam jeste jednou dekuji

2012-12-28 00:40:30

Je nejaky odkaz na inzerat?Alebo to auto v inzercii neni

2012-12-28 10:32:22

Ja jsem tam byla ve stredu a nechala jsem tam akontaci... takze inzerat uz je stazen z internetu. U inzeratu na netu nebyla jeste ani fotka, protoze v bazaru to auto bylo teprve 3 dny a byly vanoce...jela jsem si pro uplne jine auto, volala jsem, do kdy maji otevreno...takze vlastne ten Xtrail urcite predtim ani nestartovali. Coz se mi zda super, alespon vim, jak to opravdu startuje studene...a bylo to super Jizda take super. Mela jsem 8let Scenic 1.9 dti r.v.98. Takze, xtrail by oproti tomu tichy, kdyz jsem jela do kopce a nepatrne seslapla plyn... JELO TO!! Opravdy me auto prekvapilo a tak jsem to vzala. Jinak diskuse Renault....Mela jsem ho 8 let, kazdych 8000km jsem menila olej, proste jsem se starala a musim rici, ze to bylo skvele auto Spolehlive. Jen poslednich 6 mesicu tam bylo porad neco. Sice drobne zavady, do 1000kc, ale uz jsem si rekla, ze je cas pro nove. Jestli je tam tedy Renault motor... tak bych se toho nebala tak jako ostatni. Jde jen o to, jak se clovek stara.

Ha, nasla jsem odkaz v historii, kde jeste nebyl inzerat smazan Ale jak rikam, bez fotky...http://www.aaaauto.cz/cz/...e=87&model=1181#equipment

2013-01-15 13:28:06

ja stale hovorim, ze z AAA ani kolobezku :) staci dat AAA do guglu alebo sa opytat znamych a budes zhrozena co tam dokazu robit s autami....


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11