Fórum - Téma


T30 - Koupě / pořízení X-traila a zkušenosti


Fórum X-Trail T30 T30 - Koupě / pořízení X-traila a zkušenosti

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11

2012-06-13 20:09:10

No at ctu kde ctu tak vetsinou dieselova auta jsou nejvic poruchova a hlavne nejvic na udrzbu

nissanclub, 2009-04-04 10:50:22 napsal:

Zdravím, chci si koupit X trail 2,0 SE 4x4 141PS 104kW CC 1997.

Udávají kombi 8,7, město 11,1 ,jinak 7.3 l/100km. Bohužel mám zkušenost jen se salonním dieslem, který jsem měl půjčený na 24 hodin,a kde jsem byl mile překvapen že jsem normálně 7 litrů nepřelezl.( jizda po okreskách a chvílu dálnice). Když jsem vlítl do Prahy a nebo do polí a lesů tak jsem spotřebu neudělal větší 8 litrů. Měl natočeno asi 6000 km. Tak to sedělo co mají v prospektech, oproti jinem, kde mně hned varovali že to mám brát s rezervou co píšou, Opel, Kia, Hundai a mám si přidat 2 litry než co je v prospektu.

Ale benzin v celé republice není k půjčení a nikdo v mém okolí neví, a salon aby prodal mlží. Máte jej někdo a jakou zkušenost s ním (2 litrem) máte??. Díky za cokoli i třeba jiné postřehy k vyvážení na miskách vah pro či proti.

Díky Jirka

2012-06-13 20:58:00

no to bude tym,ze tych naftakov je viac.A tie poruchy motorov YD su niekde inde ako u QR. QR koli nie prave najstastnejsej technologii opracovania valcov ich maju ovalne,nasleadkom coho zeru olej.Co ma neraz za nasledok destrukciu katalizatora,ktory prostrednictvom EGR motor nasaje a nicasilove valce su nadobro v prdeli...

To je potom ina kava ako rosypane turbo alebo nefunkcny SCV pripadne zamrznuta nafta

nissanclub, 2009-04-04 10:50:22 napsal:

Zdravím, chci si koupit X trail 2,0 SE 4x4 141PS 104kW CC 1997.

Udávají kombi 8,7, město 11,1 ,jinak 7.3 l/100km. Bohužel mám zkušenost jen se salonním dieslem, který jsem měl půjčený na 24 hodin,a kde jsem byl mile překvapen že jsem normálně 7 litrů nepřelezl.( jizda po okreskách a chvílu dálnice). Když jsem vlítl do Prahy a nebo do polí a lesů tak jsem spotřebu neudělal větší 8 litrů. Měl natočeno asi 6000 km. Tak to sedělo co mají v prospektech, oproti jinem, kde mně hned varovali že to mám brát s rezervou co píšou, Opel, Kia, Hundai a mám si přidat 2 litry než co je v prospektu.

Ale benzin v celé republice není k půjčení a nikdo v mém okolí neví, a salon aby prodal mlží. Máte jej někdo a jakou zkušenost s ním (2 litrem) máte??. Díky za cokoli i třeba jiné postřehy k vyvážení na miskách vah pro či proti.

Díky Jirka

2012-06-13 21:29:42

RS955i....Sem řidič lajk. Slova YD---QR----EGR atd jsou pro mě španělskou vesnicí.Myslím si že né jen pro mě.Takže vůbec nevím o čem to tu píšeš.

nissanclub, 2009-04-04 10:50:22 napsal:

Zdravím, chci si koupit X trail 2,0 SE 4x4 141PS 104kW CC 1997.

Udávají kombi 8,7, město 11,1 ,jinak 7.3 l/100km. Bohužel mám zkušenost jen se salonním dieslem, který jsem měl půjčený na 24 hodin,a kde jsem byl mile překvapen že jsem normálně 7 litrů nepřelezl.( jizda po okreskách a chvílu dálnice). Když jsem vlítl do Prahy a nebo do polí a lesů tak jsem spotřebu neudělal větší 8 litrů. Měl natočeno asi 6000 km. Tak to sedělo co mají v prospektech, oproti jinem, kde mně hned varovali že to mám brát s rezervou co píšou, Opel, Kia, Hundai a mám si přidat 2 litry než co je v prospektu.

Ale benzin v celé republice není k půjčení a nikdo v mém okolí neví, a salon aby prodal mlží. Máte jej někdo a jakou zkušenost s ním (2 litrem) máte??. Díky za cokoli i třeba jiné postřehy k vyvážení na miskách vah pro či proti.

Díky Jirka

2012-06-13 22:06:18

YD22 je 2.2 nafta, QR20 je 2.0 benzín, EGR je recirkulace výfukových plynů

2012-06-14 20:00:32

To EGR to jsem vedel ale ten zbitek me to jen napadlo ze to bude oznaceni motoru

2012-06-18 21:14:23

Pri výbere motora si musíš ujasniť ktoré vlastnosti sú pre teba prioritné. Či výkon a krútiaci moment (to má lepšie diesel), či hlučnosť a kultúra chodu (to má zas lepšie benzín), alebo spotreba (tú má o niečo lepšiu diesel), alebo náklady na údržbu a (tie má zas nižšie benzín - aj vzhľadom na menšiu poruchovosť), alebo...

To najdôležitejšie pri kúpe Nissanu ale je, aby si kúpil zachovalý kus o ktorý sa jeho predošlý majiteľ riadne staral, ktorý nebol búraný, ani jazdený v ťažkom teréne, ktorý sa nepredáva preto, že žerie olej, alebo má inú vadu, ktorej oprava je veľmi drahá...

Pri rozhodovaní zober ešte do úvahy aj skutočnosť koľko kilometrov na ňom ročne najazdíš. Ak málo (do 10-15 000), zvolil by som radšej zachovalý benzín (do 100 000 km), ak viac volil by som možno diesel, alebo ja skôr 2,5-ku prerobenú na plyn (ale s kilometrami určite pod 100 000). Uvedom si skutočnosť, že aj ak kúpiš pekný a zachovalý kus, viac ako do 180-200 000 km Ti určite spoľahlivo slúžiť nebude.

Ja mám 2,0 benzín (120 000km) 2002, na ktorom v lete jazdím za 9 a v zime 10-11. A som spokojný. Auto je po prvotných problémoch s katalyzátorom pri cca 100 000 km (to je slabé miesto benzínov spolu s lambdami a váhou vzduchu. EGR nemám) už spoľahlivé, tiché a zvezenie na ňom je veľmi prijemné či na ceste alebo v ľahšom teréne.

Pozor na skutočnosť, že pri starom aute nie je najdôležitejšia spotreba. Náklady na údržbu Ti totiž môžu na Nissane jazdenie predražiť tak, že úvahy o spotrebe pre Teba vôbec nebudú dôležité...

2012-06-18 21:34:57

Dekuji za kazdou skusenost kterou mi napisete co se tice rychlosti nepotrebuji raketu a necekam ze to pojede rychle od toho mam Primeru GT abych se svezl rychle a X-Traila chci na kazdodeni jezdeni uz jen vihoda v tom neco odvest celkeho a kdyz bude i z taznim tak to bude jeste lepsi no nak tak se mi zalibil tenhle kousek a urcite pujde predelat na lpg kdyz to bude benzin a jak pises vis kazdy motor ma neco do sebe ja davam prednost benzinu http://www.sauto.cz/osobn...trail/9936488?goFrom=list pokud to bude mit nekdo kousek muze mi to omrknout uz jen cekam na novou smlouvu v praci a jedu pro to pokud jeste bude

2012-06-19 17:17:16

BBrano,

s tým EGR sa trošku mýliš . variabilne časovanie ventilov plní aj funkciu EGR

2012-06-19 18:26:04

No a i celkem dobre to lita na snehu i v blate a to stim litaj i vodou se divim ze se to neutopi no zezacatku se mi libilo Terrano II ale to je trosku velkej obsah uz a je to jen v nafte a ta 2.4 benzin se mi moc nezamlouva tak jsem si nasel todle tak doufam ze budu spokojem pokud to dopadne mate nekdo videa z vasim autem jak stim radite nekde

2012-06-19 21:26:50

Ak hľadáš auto viac do terénu voľ radšej Terrano (má rám a redukciu a samosvorný diferák,...) a to je určite lepšie s dieslom. No ak hľadáš uviverzálny kombík, ktorý budeš využívať prevažne na ceste je benzínový X-Trail dobrá voľba.

RS 955i nerozumiem celkom tomu, čo píšeš o EGR ventile a premenlivom časovaní . Môžeš to vysvetliť bližšie. Klasický EGR moje vozidlo totiž nemá.

Môj 2,0 benzín vôbec nežerie olej,´motor je O.K. (tlaky sú v poriadku) no problémy s katalyzátorom som mal. A podľa histórie môjho vozidla ich mal aj predošlý majiteľ, ktorému katalyzátor menili v rámci záruky.

2012-06-20 16:57:50

Terrano to uz je moc me bude stacit ten X-Trail na to moje radeni

Jak to ma delani stalej nahon je na predek a pripojuje se zedek a ma to v motoru retez asi jo je to japonec

nissanclub, 2009-04-04 10:50:22 napsal:

Zdravím, chci si koupit X trail 2,0 SE 4x4 141PS 104kW CC 1997.

Udávají kombi 8,7, město 11,1 ,jinak 7.3 l/100km. Bohužel mám zkušenost jen se salonním dieslem, který jsem měl půjčený na 24 hodin,a kde jsem byl mile překvapen že jsem normálně 7 litrů nepřelezl.( jizda po okreskách a chvílu dálnice). Když jsem vlítl do Prahy a nebo do polí a lesů tak jsem spotřebu neudělal větší 8 litrů. Měl natočeno asi 6000 km. Tak to sedělo co mají v prospektech, oproti jinem, kde mně hned varovali že to mám brát s rezervou co píšou, Opel, Kia, Hundai a mám si přidat 2 litry než co je v prospektu.

Ale benzin v celé republice není k půjčení a nikdo v mém okolí neví, a salon aby prodal mlží. Máte jej někdo a jakou zkušenost s ním (2 litrem) máte??. Díky za cokoli i třeba jiné postřehy k vyvážení na miskách vah pro či proti.

Díky Jirka

2012-06-25 01:01:19

Ja o ventile vlastne nepisem nic.EGR je system... citaj:http://www.dfens-cz.com/v...hp?cisloclanku=2009120602

2012-06-25 18:56:40

RS 955i, dík az dobrý článok o EGR. Je až zarážajúce, aké zložité zytočnosti dokážu výrobcovia vložiť do auta v snahe o nepatrné zníženie spotreby a emisii ...

2012-08-15 15:35:45

nood.32 Ano presne tak, omlouvam se myslel jsem na prodej.

Chlapy nevite kde se daji sehnat silentbloky do zadniho ramene? Nebo se musi koupit cele ramena?V googloj jsem nasel jen jeden obchod.Jde o ty na obrazku NAB-030

2012-08-20 18:05:04

Jagyho si zkoušel? Poptej se jeho...Třeba je dokáže sehnat...

2012-10-29 10:20:34

Obnovuji téma. Uvažuji o koupení Nissan X-Trail 2.0i 16v LPG, prodejce udal spotřebu při běžném mimoměstském ježdění (ne dálnice) 9-10l LPG / 100km, což mým známým, kteří mají s auty víc zkušeností, připadá málo. Nějaké cifry už tu padly, prosím ještě další, kdo máte x-traily 2 nebo 2,5 v LPG - jakou máte spotřebu??? Moc díky za odpovědi.

2012-10-29 11:23:26

Tady mas nejake prumerne spotreby na LPG http://www.spritmonitor.d...ml?fueltype=3&powerunit=2

2012-10-29 22:40:46

trailů na LPG jezdí málo , jaké jsou zkušenosti s ventily ?

nedochází k zaklepávání sedel ?

známý si takto nechal přestavět titana a po 3/4 roce bylo podpáleno ikdyž měl flashlube

2012-11-09 18:35:45

Tak ja tu môžem zodpovedne povedať, že mám na X Traili 2.0 benz. 2008 T-31, spotrebu len v meste dlhodobý priemer 9.5 l/100km. Mám aj 2.2Dci(2006) tam je spotreba takmer rovnaká okolo 9/100km v meste.(všetko krátke trasy do 10km) Mimo mesta benz. 8-9 podľa jazdy, ale dá sa aj 7,5, má to dlhú šestku, alebo aj 11. Na diesli mám 7-7.5 l/100km mimo mesta, viac ako 8 som nemal aj keď som mu nakladal. Samozrejme ten 2.0 benz. je o dosť slabší a lenivší ako 2.2Dci to je naopak živý motor, ale zas hlučnejší. Čo sa týka prerábania na plyn pri japoncoch neviem tam sú nejaké tie technické problémy, ktoré nie sú úplne doriešené, hlavne mazanie ventilov. Určite by som to nerobil. A čo sa týka benzínu je tam o mnoho menej problémov okolo údržby a tiež servisu a spoľahlivosti. Veľa ľudí si myslí že ten benzín strašne žere, ale je to blbosť, alebo možno mám šťastie na dobrý motor. Snáď nenájdeš jeden diesel 2.2Dci kde by nepúšťal intercooler. Možno ten môj. a cooler som nemenil ani neopravoval zatiaľ...

2012-11-11 20:42:18

ja mam 2005 diesel 100kw zatial 200000km a v pohode len to chce sa pravidelne starat


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11