Fórum - Téma


SVODY SR20DE


Fórum Tuning a úpravy SVODY SR20DE



1 ......... 18  19  20  21  22

2014-06-21 11:47:57

franta.s: Neni pravda... staci pouzit vlozku pro lambdu ze seriovych svodu a dat lambdu do vedlejsiho spoje.

2014-06-21 13:32:51

Sakulik zamysli se okolo čeho ty nerez svody jdou . Kolem celeho bloku kde jsou oil a vodní kanály a pak ještě kolem hliníkové olejové vany . Kde za jízdy proudí vzduch ,ale zastaví s a bude tam zbytečně horko a brzdit chladnutí oleje . Za me omotat. Když se rozlitnout hold svarit co se da delat

 NO_HITS  
Laďa
2014-06-21 15:25:42

ja je mam neomotany a v zimě je rychleji ohratej motor ale v létě to topí dost i u 1.6 takže 2.0 bych omotal určitě a nebylo by na škodu zkrátil interval výměny oleje Kvůli tepelnymu namáhání oleje od svodů. ja mam interval výměny 7-8 tis km takže každej půlrok

2014-06-22 01:27:05

moje je má neomotaný a jezdí to už takhle asi 3 roky. možná ještě dýl a nic tomu neni. sání je přímý bez restrikcí (v rámci původní gumový trubky) a jede to jak kráva. takže s teplotou nasávanýho vzduchu asi taky nebude problém. ani po rejsink jízdě neni v prostoru motoru nějak extra horko. to Franta když naposled u mě byl, tak se mi jeho motor zdál teplejší. ...ale Franta jezdí fakt kudlu, takže těžko soudit z mýho pohledu.

2014-06-22 12:41:40

já jsem si nedávno koupil Volvo S60 T5 a to teprv topí od svodů proti tomu mi primera topila prd.

Ohřátý je tak za 2 minuty na provozku a při racing jízdě v noci svítí turbo červeně

2014-06-22 13:15:28

Muzes to nejak zhodnotit oproti Primere tu s60?

2014-06-22 14:08:53

sakul: mám s ní najeto zatím jen 1000km ale tak určitě výbava a pohodlí je u s60 na jiný úrovni, je to taková luxusní loď. Vzhledově se mi zatím pořád líbí víc moje primera, protože už sem do ní vložil kousek sebe při tuzingu

Motorově mi to přijde podobný, volvo samozřejmě jede jako blázen (250hp) ale spotřebu mám 10.5 l/100km na stejný trase jako s primerou 9 l/100km takže stejně jako sr20 je to úsporný motor vzhledem k výkonu.

ale jízdní vlastnosti má primera lepší i když má s60 kontrolu trakce, tak s primerou sem si v zatáčkách jistějíší.

a aby to nebyl zas až takový offtopic, tak od motoru jde opravdu hrozný teplo i když jedu jen kousek, myslel jsem si, že u primery topí motor hodně (při mírném dešti se kouřilo z kapoty) ale tady to je ještě o dost horší přemýšlím že ty svody taky obmotám nějakou páskou, jen nevim jestli tam bude místo kuli turbu.

2014-06-22 21:54:49

to by me zajimalo, jaky ma asi ta paska pri svoji tlousce odpor pri prostupu tepla. Videl bych to tak 0,0 hovno

2014-06-22 21:56:20

junqueira: To si myslis velice spatne, protoze jde na svody pak sahnout i rukou... tim se ale i zvysuje teplota uvnitr svodu a videl jsem asi dvoje svody, ktere byly nejspis diky tomu prasknute. Ja jezdil na svem bilem ex-GTi bez pasky a nebyl problem. Sani bylo primo za svetlem a neomotane svody to nijak neovlivnovaly. Jedine negativum je, kdyby nekdo opravdu dlouho stal v kolone v extremnim vedru a motorovy prostor se ohrival. Za jizdy vzduch cirkuluje.

Wakis: Neomotas to. Jedina sance je ceramic coating a to nevim, zda nekdo v CR dela. Osobne bych to nechal tak.

 NO_HITS  
Laďa
2014-06-22 21:57:31

junqueira: svobi, jagy, tofoj a další co s ní mají zkušenost ti potvrdí že to smysl určitě nějákej má a že to není jen na oko a pro dobrej pocit U mě to tolik nežhne, ale uvažuju o tom, přecejen jde to okolo olejové vany a bloku a i u té 1.6 to teď přes léto docela topí

2014-06-22 22:03:39

jagy: tak to musi byt nejakej kosmickej material s lambdou 0,0000002 ne?

2014-06-22 22:15:09

Nevím co je to za materiál ale funguje to, na svody se fakt dá šáhnout rukou i když přes pásku svítí rozžhavenej svár...

Teplotu nasávanýho vzduchu to neovlivňuje pokud je sání za světlem, ale příde mi, že sem snad poslední kdo to tak má.

2014-06-22 22:55:18

tofoj: tak hlavně Tobě to funguje díky té přívodní "hadici" z GT

2014-06-22 23:00:10

kdybych tam měl tu menší, tak jí to nejspíš vcucne


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22