Fórum - Téma


SVODY SR20DE


Fórum Tuning a úpravy SVODY SR20DE



1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 22

2011-03-23 00:08:25

Pokud mas auto na vikendy, tak proc ne N14? Rakev je podle me docela jedno, jestli mas N14/N15/P10/P11.. bohuzel jak das ranu "spatne", tak je to docela problem s kazdym takovym starsim autem. Jinak 100k je moc pekny rozpocet a da se postavit uz hodne pekne veci.

2011-04-03 19:48:49

Moc vás prosím, nestalo se někomu že po namontování svodů má auto kolem 3000ot šílenej zvuk? Jakoby tam něco rezonovalo... Říkám si, že by to mohly způsobit ty šrouby na svodech kde není žádný těsnění (2. lambda nebo ta 27čka). Jinak těsnění na vejfuku jsem dával všechny nový a znova všechno dotahoval. Nikde nic neutíká.

2011-04-04 17:19:49

Hele, zkontroloval sis ty heat stity na katu? Jak sem ti rikal, u me se zdali ok, ale byly na jedne strane odrezle a to drnci jak prase, spodni jeho pulka se me za jizdy otocila pod auto a ja pekne brousil.

A doufam, ze si po ujeti alespon 30km vsechny srouby jeste pretahl (hlavne ve spoji parohu a downpipe, kde se to extreme namaha, a me vsechny tri povolily a diky tomu me odeslo tesneni, ted sem tam dal kontra matku.

Primo na bloku motoru parohy drzi fest, tam nic drncet nemuze. Ty ucpavky tech technickej portu (na ty lambdy) se me osobne jeste nepovolily, ale maji zavit s velkym stoupanim, takze pokud by se povolily, tak je mas za 15km po nasich silnicich venku cele. Me stacilo 40km abych prave z toho spoje parohu a downpipe ztratil cely jeden sroub s matkou (z tech tri co tam jsou)

2011-04-04 18:02:45

Heh, taky jsem ztrácel šrouby

2011-04-04 19:31:30

Artee a co jsou heat stity? To je něco vevniř katíku? Jestli myslíš ty držáky, tak ty už mam dávno pryč.

Zejtra jedu do servisu aby mi přivařili katík zpátky ke kastli a řeknu mu ať ty šrouby utěsní, Svobi radil měděnou matkou, papá říkal klingerit... Šrouby sem už dotahoval, ale nechám to překontrolovat. Teď si vzpomínám, že tobě to nedrnčelo, takže normální to není, snad se to zejtra vyřeší

2011-04-04 19:36:25

též mi rezonoval výfuk po nasazení svodů. Nicméně to bylo tepelnýma prorezlíma tepelnýma štítama na Katu. PRostě jsem je serval a pohoda. teď mi zase v zatáčkách pod plynem, když jedu ostře zatáčku rezonuje zadní část výfuku:D

2011-04-04 22:00:58

tiez som zhanal klingerit, na tatrovky sme ani nic ine nedavali, ale bolo mi povedane, ze sa uz nevyraba, lebo bol zdraviu skodlivy nechapem preco sa vyraba motorovy olej, ale to je asi pre organizmus liek

 Svobi
2011-04-04 22:18:55

Jo taky jsem ho nemohl sehnat pouze ze zasob jednoho mechanika a jeste nejakej s azbestem druhej mel .

2011-04-04 22:22:59

Njn kucí ve Štěchovicích na přehradě maj celý pláty. Asik tam zejedu pro trochu, tak kdyby někdo potřeboval tak sz

 Svobi
2011-04-04 22:41:51

To vem klidne vic to se hodi na okruhu mi trochu predas.

2011-04-05 08:35:13

Tofoj, heat štit, neboli česky zprzněný heatshield, takže tepelny štít. je to zvenku katu, je to presně naohybaný plech ve tvaru katu, ale je asi tak 2cm od jeho plaště, je přivařen na švu katu a tam když to uhnijě, tak to upadne, popřípadě to uhnije jen na jedné straně, a pak to muže drnčet. To samé je original skoro po celé pre-cat části výfukového potrubí.

Add klingerit. když sem propalil to druhý těsnění, tak sem rešil jak z toho ven, protože Jagy v tu dobu nemohl sehnat do měděný a ja se dusil v autě (nehledě na hnusný zvuk). Klingerit přišel na řadu taky, ale někdo to zkoušel a prý vytekl. Nakonec sem použil puvodni těsnění a tmel "FireGum", který je určený (asi jako jediný) přimo na těsnění portů svodů (předpoklad nejvyšších teplot) a je fakt, že to drží dodnes. Ostatní tmely buď schoří, nebo se rozlámou a vyklepou. tato tubička stála zavratných 70Kč a přitom to funguje líp, jak věci ze správkových sad za tisíce

Takže by se to dalo použít i na ty záslepky, jestli tomu nevěříte.

Jo a tomaid ma pravdu, klingerit obsahoval asbest, proto by se neměl prodávat koncovému zákazníku.

2011-04-05 12:11:39

Kua tak to mam tedy pekne vyhlidky. To abych se tesil na ty svody. Ja je chci namontovat a vic se s tim pak uz neprdet...

2011-04-07 00:50:46

prinajmensom nezaskodi kupit nove matky na tie zvody - ale maju jemnejsie stupanie takze bezne v OBI nekupite, optimelane teda v Nissane origo. plus tie aftermarket zvody je dobre pred nasadenim dat zrovnat na rovinnej bruske dosadaciu plochu

2011-04-28 12:27:52

Ako vyzeraju nerez zvody a downpipe po dlhsej dobe pouzivania u vas?

Pozerali ste niekto na stav po dlhsej dobe? Ja som bol dost neprijemne prekvapeny ked som nedavno menil poloos, konkretne najviac z vlnovca ... Od vymeny cca 2roky a je DOST K.O. prehrdzaveny, rozpdava sa, vidiet vnutro - dokonca uz aj rezonuje.

Samotne trubky su tiez divne sfarbene - zaoxidovane (nechcem tvrdit ze je to hrdza, ale oproti AMA, ktora vyzera ako nova to je rozdiel, dokonca aj nerez KAT ktory som menil v tej dobe vyzera vcelku ako novy). Nedal by som ruku do ohna za to ze je to nejaka kvalitna nerez, alebo ci vobec.

Zivotnost vlnovca ma dost rozhodila - klasicky UNI diel mi na starom aute vydrzal dlhsie.

2011-04-28 17:51:34

sfarbene a zoxidovane ich mam tiez, ale s vlnovcom ziadny problem. tiez som najprv ostal zaskoceny, ale prehrdzaviet by to nemalo.

2011-04-28 17:56:05

Rezave to mit urcite nemuzes. Muzes tam mit maximalne povrchovou rez, coz je naprosto normalni. Snad ani neexistuje nerez, ktera by nerezavela v podminkach v jakych svody pracuji.

2011-04-28 19:13:18

svody co na autě mám jsou taky už starší a je tam mírná povrchová rez, mohu nafotit. časem zrezne vše i nerez. nerez má výhodu v tom, že nepodléhá hloubkové korozy, potýká se maximálně s povrchovou která nijak neovlivní strukturální integritu celku. na chalupě máme nádrž z nerec ocele přes 25 let a pořád drží, leč na povrchu už je místy zoxidovaná

2011-04-28 20:17:13

Njn, je to zcela normalni jev, ale vydrzi to. Vzdyt se podivejte napr. na med. Ta vypada po nekolika dnech taky jako by byla orezla a vypada silene, ale to ji takhle vydrzi uz naporad.

Hlavne kdyz uvnitr je to OK a bude to OK.

2011-04-28 20:27:23

Tiež sa mi zdá že tie zvody sú proste mizerná kvalita a presnosť hlavne čo sa týky dosadacích plôch ako už spomínal blesk666.

Imnak v poslednom čase zvažujem že ich z auta vyhodím a kúpim tam origo nissanácke pretože teraz mi to o5 začalo divne rezonovať a bublotať. Takže som si kúpil nové matky origo nissan aj ked tie pôvodné sú dotiahnuté na max + dám tam možno ešte nové tesnenie a to je posledná možnosť.

ked nie tak ich vyšmarím preč už mi to lezie na nervy tie pazvuky. Pozriem ešte ten vlnovec ,ale navárať nový vlnovec na nerez a rezať to nieje žiadna sláva ak to teda vôbec je nerez. Doplním že zvody majú cca 2roky

2011-04-28 21:29:02

Panecku, to se zacina nejak rozjizdet. Ale predpokladam ze ne kazdy ma s nimi takovy problemy... Zatim jsem je jeste nekoupil, ale chci je. Tohle ale vypada nemile, takovy problemy. Kdybych mel za 2 roky kupovat novy, no nevim nevim, to by se mi nechtelo. A ze by nevydrzely vic nez origo...?


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 22