Fórum - Téma


SVODY SR20DE


Fórum Tuning a úpravy SVODY SR20DE



1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 22

2011-02-24 21:39:45

Tak mas 2 moznosti tak bud predlz kabel a pusti lambdu nizsie kde sa spaja z 2 -1 alebo je tu plosny spoj ktory simuluje priebeh 2 lambdy nakolko v P11C je 2. lambda iba informativna a nema nic spolocne s riadenim!ja tam viacmenej len koli emisiam! ani jednou ani druhou moznostou nic nepokazis! ja a artee a snad uz aj jifo sme si vybrali ten plosak na nahradu lambdy

2011-02-25 00:24:20

kerky18: o moznostiach ktore pises viem. sondu mam vzadu, ani kabel nebolo treba predlzovat, ale opiera o tyc radenia a uz je aj ciastocne zdeformovana. rozmyslal som ju premiestnit niekde kde by nezavadzala, ale nechcem moc do toho vyfuku vrtat, uz je tam aj tak dost zaslepenych otvorov. rozmyslam skusit nahodit tu druhu lambdu ku motoru hned vedla tej prvej, kedze je tam na nu aj otvor, preto som sa pytal ci to niekto skusal, aby som sa s tym zbytocne nesral, ak vyhodi napr. hned chybu. o tom simulatore som uz pisal Arteemu, ale zatial nenasiel schemu.

2011-02-25 14:35:59

No jo, mam ho nekde na nekterem pocitaci, s nejvetsi pravdepodobnosti na pocitaci v bytek, kde uz nebyvam ale mam tam namireno, tak snad najdu :)

EDIT: Hele tak jinak, nasel stranku, kde je schema i s hodnotama podle ktereho sem to delal, to je presne ono to schema, i v popise je to stejne, takze vykradena stranka

http://www.freeinfosociet...ics/schemview.php?id=2091

2011-02-25 20:17:14

tuna je povodna arteee co si daval mne

http://www.mkiv.com/techa.../oxygen_sensor_simulator/

ja to mam podla toho...len jeden postreh..2x biely=heater cierny=out (vystup kde sa dava signal z plosaku) a sivy/sedy = ukostrenie! ja som to najprv nahodil naopak(cierny=zem sivy=out) a nefugovalo to hoc plosak simuloval ako mal ale OBD2 na pocitaci ukazovalo stale 0V tak som prehodil a fachci!

2011-02-26 14:48:32

Kerky ma pravdu, ty barvy na lambde jsou nelogicky, ja to taky otocil, a poslal sem jednotce misto 1V hned 12V

Terminaly z lambdy jde overit multimetrem, jak kdyz sem ji zavrel do dlane a dychnul jsem na ni, tak se napeti menilo.

2011-02-26 16:53:01

ako si mohol pustit jednotke 12V? kusa mi to neide do hlavy ked si si mohol pomylit len s out alebo minus teda bud 0,7V tusim kazde 3s (co je ziadane) alebo tvrda 0(co je zle). ci ty si si to pomylil s napajanim plosaka?

2011-02-28 10:13:36

presne tak, poslal sem tam 12V z napajeni heateru ;) No stalo se, uz bylo sero Ale nastesti zije

2011-02-28 10:49:55

Inak artee ako si to pajkoval? s obycajnou pajkou to velmi neslo!teda nechcelo chytat cin na tie droty co boli od lambdy!pouzil si mikropajku ci?

2011-02-28 15:25:56

Normalni trafo pajeckou, mam uz neco odpajeno, jeden cas sem se tomu venoval denne (audio), ted uz jen kdyz neco potrebuju.

Zaklad je ocistit, odmastit, kalafanu, pocinovat, dobre prohrat a az na podruhe spojovat.

2011-03-20 21:13:13

tak nakoniec som to poriesil tak, ze som lambdu presunul za druhy katalyzator, kedze prvy tam uz nieje. konecne nicomu nezavadzia.

2011-03-21 11:54:05

Svody + downpipes co jsou hned na prvním příspěvku a kompletní průchozí 2,5 - 3" potrubí . Jaký výkonový nárust a změna chování motoru? Samozřejmě, že úpravy se na sebe řetězí. Takže Densa a kit přímého sání, nejlépe náporové (výdechem v kapotě). Myslíte, že by tohle všechno mohlo hodit +10kW?

2011-03-21 15:56:53

kit priameho sania, zvody+downpipe+komplet vyfuk spravi urcite tych 10kW.

2011-03-21 19:46:13

3" vyfuk zbytecne na seriovy DE, smysl ma na upravene VE nebo DET (VET)

Densa - pokud chces vyhodit penize a neziskat tim nic oproti mnohem lepsim NGK

Vydech do kapoty naprosto zbytecny, nulovy efekt

Na seriovem SR20DE se svody SSAC 2.5", vyfukem 2.25" a filtrem sanim mame overeno, ze to jede i na serii ecu opravdu dobre (skoro jako CTR, nekde tu je video).

Narust po techto upravach je realny cca 10-15HP. Vysledky se muzou lisit dle kondice motoru, atd... pro presne cisla si to musis odbrzdit pred a po.

2011-03-22 13:50:13

Mo je to trochu OT, ale hodně teď špekuluji co bude. A... měl jsem teď o víkendu půjčenou Astru F GSi 16V. A jednoduše mě to auto zaskočilo a vyrazilo mi dech. Má na tom sportovní sání na míru a jinou jednotku, laděný výfuk z výroby a nějaký nerezový koncový tlumič. Odbržděno 121kW (origo 110kW). Váha cca 1150kg. (původní 1100). Hlavně mě zaskočilo agresivní chování toho auta. Ale i celkově jsem byl překvapen tím, jak rychlé to auto je. Mno a rozhodl jsme se, že chci něco podobně rychlého a pomalejší ne. ALE na druhou stranu je to stará "rakev". Takže přemýšlím o P11 GT. Momentálně jich je pár k máni. Mno a chtěl bych se dostat na podobný poměr váha/výkon. U toho GSi to vychází cca 6,75kg/hp. P11 je těžší nějakých 1300kg. Kdybych trochu přimhouřil oko a řekl, že se odlehčí o cca100kg. Máme 1200kg. Takže by bylo třeba cca 125kW. Což je myslím si celkem reálné. Co ty na to Jagy? Sání, svíčky, výfuk + by se pořešilo něco s Nistune třeba. S tím , že výhledově, možná na příští sezónu VE a to by bylo za odměnu nad očekávání a byl bych moc spokojený. Takže toť tak moje úvaha v kostce no... Nějkaké názory doporučení atd ?

2011-03-22 17:05:18

Xender: neměl bys lepší nějakou starší Almerku případně sunny? a ze sunnyho odebrat 100 kg přinese určo zajímavější výsledek. přeci jen je lehčí, P11 je docela herka můj liftback P11 GT má 1330 kg. Jinak hezký plán.

2011-03-22 17:41:51

Jestli ti vyrazila dech Astra, tak si nesedej do Sunny/Almery s DE/VE.. mohl bys dostat infarkt. P11 neni spatne auto, ale N14/N15 jsou lepe postavena auta. Jsou i jednodussi. Osobne bych tedy resil jednoznacne N14/N15. Staci svody, vyfuk a sani a je to uz moc pekne svezeni. Konkretne u N14 se timto dostanes na uroven Civica Type-R. Ac mam sam ted N15, tak uz citim, ze se jednou zase vratim k N14... je to proste klasika.

2011-03-22 19:14:38

Mno myslím, že už jsem v ledačem jel. A třeba ani 156 GTA mě tak nezaujala jako to GSi. Hrozně se mi líbilo to agresivní chování toho auta.. Kdybych řešil auto na vrchy či podobně, jasná volba by byla N14. Jenže to má být civilní a kultivované auto. A N14 je taková pojízdná rakev trochu. A u N15 se mi zase nelíbí "fábiovský" zadek Ale(hatchback). A druhá věc. Že docela těžko sehnat GTi verzi. Ale je fakt, že N15 je lehoučká no. Mohlo by to být moc hezké.... S tím VEčkem by to mohl být docela mazec.. hm.. hm.. docela brouk do hlavy..

2011-03-22 20:24:01

a ty hledáš auto čistě na vrchy? P11 GT leč krásné ale N14 má daleko větší potenciál to je nezpochybnitelný fakt kdybych si mohl dovolit dvě auta tak pořídím N14 a GTčko si nechám jako příjemnější přemisťovač:D

2011-03-22 21:47:38

To právě ne. Kdybych hledal auto čistě na vrchy, očesaná a do bezvědomí poladěná N14 je jasná volba, jak jsem psal. Hledám auto na víkendy. P10 půjde buď do rodiny, ke známému nebo do světa, na daily ježdění a do práce přemisťovadlo mám a na víkendy auto letos řeším. Mno a rád bych zůstal u značky. Za Integru chcou docela ranec a nic jiného, co by mě nějak extra zaujalo, mě moc nenapadá. Rozpočet je max. 100K. Ta N15 se nezdá jako nejhorší nápad no.. Uvidíme.. uvidíme..

2011-03-22 23:13:49

100k - P11GT, VE+ N1 vačky a je to :)


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 22