Fórum - Téma


Svíčky NGK


Fórum Tuning a úpravy Svíčky NGK



1  2  3

2008-01-30 11:01:17

Co rikate na toto. Zdají se mi pomerne levne.

http://www.sportovniautod...acing-iridium-a-platinum/

2008-01-30 12:50:07

ale jo,celkem dobra cena.ja kupoval denso iridium za 1100kč/4ks

2009-04-02 00:19:05

Hele pokud je doporučuje výrobce tak si je kup, pokud ne tak na ně . Muže se ti stát že to bude lepší, ale nemusí, spíš se poptej někoho kdo je má ve stejným motoru jako máš ty.

 Svobi
2009-04-02 08:53:05

na těchto svíček se pohybuje v Platinum provedení asi od 295 Kč, Iridium svíčky začínají na ceně 495 Kč a končí u nejnáročnějších provedeních s přísadou zlata až na ceně 1400 kč za 1 ks, v 90% použití však cena nepřesáhne 600 Kč

Za 295 jsou ty platinovy. Iridia za 495kč coz je uz normal cena . A pokud ti poslou spravny na tvoje auto tak bych se fakt NGK nebal

.

2009-05-07 11:44:29

Měl jsem v Primeře Denso Iridium a jelo to s nima nějak divně. Možná už byly staré (nechal je tam původní majitel). Dal jsem tam obyčejné předepsané NGK a supr. Na jízdních vlastnostech je to hodně znát. Prostě to jede líp.

A jen tak k tématu. Jednou jsme dali do Astry GSi svíčky Denso Iridium a to auto nechtělo ani nastartovat. Mělo to snahu, ale nikdy to pořádně nechytlo. Takže ne každé auto s nima umí jezdit.

2009-05-07 12:30:27

neboli studené? ja som tiež kúpil superbombašpica sviečky a auto tažko štartovalo...

2009-05-11 13:21:16

Akurat sa idem kupovat sviecky a neviem sa rozhodnut ake mam kupit.Ktore by som pocitil na vykone?

Mam p11 96kw

2009-05-11 15:53:50

Dnes jsem objednal NGK Iridium (BKR5EIX) Jsem zvědav.

2010-02-15 17:50:02

neviete aké sú rozdieli medzi sviečkami NGK .1studené 2.standard 3.teplé

 tofoj
Tomáš Fojtík
2010-02-15 17:55:23

Návod praví, že studený sou lepší na delší vzdálenosti a teplý na krátke vzdálenosti. Standart by měli zvládnout dobře oboje. Doufám, že sem to nepopletl

2010-02-15 22:54:51

O NGK nemá smysl pochybovat, já osobně nesdílím všeobecné nadšení z Denso Iridium Power a jiné svíčky do SR20DE než NGK bych nikdy nedal.

2010-02-16 08:16:42

GA14DE NKG svíčky a parádní . Nevím přesně typ , ale je to vybráno dle katalogu aby to sedělo přesně na můj motor a městský provoz .

2010-02-16 08:20:38

teplost/studenost (obecne teplota) svicek urcuje, jak svicka odvadi (prijima a nasledne pres blok/hlavu motoru) teplo. To primo souvisi s teplotou pri zapalovani.

Denso IK20 (iridum power pro SR20) sem zkusil, auto bylo lehce zivejsi ve vysokych otackach (nemluvim o vykonu, ale o pocitu, ze motoru nevadi setrvavat v techto otackach), volnobeh normalni, vse normalni, ale mel sem problem s palenim smesi, nespaleny benzin lital z vyfuku, nedalo se stat s nastartovanym autem, kvuli smradu. Typuju, ze byly na muj motor uz moc studene. Vratil sem se zpet k predepsanym NGK.

Proto mozna ten smooth chod v otackach, neb tam se teplota dostavala k navrzenym hodnotam a taky to melo takovy "dravejsi (řezavej)" zvuk.

Tot moje zkusenost. Kdyby nekdo chtel moje Denso IK20, mam je k dispozici, maji najeto cca 500km

2010-02-16 13:17:00

jesli NGK nebo Denso vzdyt oba jsou japonske a kvalitni ...

ja mam sve densa iridia uz pres 32 000 km a neni problem

2010-02-16 15:11:15

Tak si schválně zkontroluj předepsaný gap svíček NGK pro tvůj motor a pak se podívej na ty Denso Iridium ....

2010-02-16 15:59:05

Ja mam Densa asi 50 000km a som velmi spokojny a aj na emisnej mi vysli super hodnoty. Netvrdim, ze su lepsie, alebo horsie ako NGK, ale ked som ich kupoval mal som dobru cenu na Denso, tak som zobral tie. Myslim, ze to bude na velmi podobnej urovni.

2010-02-16 16:25:19

Franta, IK20 maji spravny odtrh pro SR20. Me to bezelo taky dobre, popravde nevim, jestli za tim smradem benzinu z vyfuku staly svicky, ale po vymene to ustoupilo, ale je dost mozny, ze to bylo i samotnym benzinem, najel sem na ne jen jednu nadrz a kdyz Jagy mel k dispozici NGKacka, bral sem.

To, ze jsou spatny svicky si vlastne ve me zbudil ty, tim jak si to psal uz tenkrat a postoval si ten odkaz na to, jak to nekdo popisuje.

2010-02-16 16:26:58

No tech lidi, co meli s Densama v SRku problem bylo vic. Tezko rict, proc nebo v cem je problem, ale i tak nema moc smysl spekulovat a jednoznacne brat NGK.

2010-02-16 16:36:48

Gap je standardních 1,1 mm pro všechny tyhle svíčky .... ale už několikrát tu bylo zmíněo, že třeba pro 103 kW výrobce striktně varuje před jinými svíčkami, než jsou NGK PFR6G-11 ....

2010-02-16 17:33:03

otazkou zustava, do jake mity je toto varovani opravnene, a do jake miry je to jen lobing, kdyz vezmes v uvahu, ze tyhle motory maji defaultne NGKacka.. Ale i tak nepopiram, ze specificky vyboj mezi katodou muze zpusobit ruzny zazeh, tam nevidime, a moc indicii podle ceho soudit, zda z dlouhodobeho hlediska se neco deje, neni.


Odpovědět

1  2  3