Fórum - Téma


svíčky ngk


Fórum Technický koutek svíčky ngk




2009-05-07 20:00:33

co vy na to?má je tam dát?s nissanem nemám zkušenosti mám ho 2 týdny.Prej je to znát mít ngk nebo jinou svíčku

http://www.svickyngk.cz/z...alovaci-svicky/ngk-bkr6e/

2009-05-07 20:04:32

Hodne lidi dava Denso Iridium nebo NGK Iridium ,ale nic nezkazis s obyc svickou NGK jen jsou kratsi intervaly vymeny pokud je to ta co do tvyho motoru patri .

2009-05-07 20:23:12

Mám v Almeře základní řadu NGK, asi 105 Kč za kus a jsem s nima spokojenej, žádný cukání, perfektní starty za studena i za tepla. Najeto asi 18 tis. a bez problémů.

2009-05-07 21:36:02

Tyhle svicky mam taky na prodej, kdyby byl zajem.. primo original z Nissanu od NGK. Cena je 400kc za sadu 4 kusu.

W10
W10
2010-10-14 07:21:27

Ake sviecky dat do p10 SR20Di???? Teraz tam mam NGK jednokontaktove,.. je lepsie dat viac kontaktove alebo take ake tam boli????

2010-10-17 17:08:24

ak auto islo dobre,tak by som isiel do rovnakych

2mato  
Mato
2010-10-18 09:59:25

ja som odjzazdil na origo NKG vyse 25tisic km, a funguju dokonale co sa spolahlivosti tyka...P10 je rekordman v startoch u mna, to auto vzdy chyti na 1x a presne za ten isty cas...stotinku necha pretocit kluku a naskoci...

Luki urcite tam nenaser ziadne viackontaktovky ani podobne srakoty, jedine ked mas na poriadne iridiovky tak to stoji za to skusit, no ani tie ta nespasia

2010-10-18 10:07:54

Na nase Nissanky asi fakt urcite a jedine NGK. Ja ted cekam na NGK platinovy od jagyho, tak jsem zvedavy, jak to bude s nimi slapat. Pak sem pripadne napisu nejaky blizsi poznatky. Ale melo by to byt urcite o neco lepsi, nez nejaky "obyc" svicky.

2mato  
Mato
2010-10-18 10:52:15

iskra je moc dolezita a velmi ovplyvnuje spalovanie najcastejsie pruznost, chod do otaciek a zvuk motora na volnobehu aj celkovu kultivovanost na motorbikoch som to sledoval najcastejsie, tam som menil sviecky ako ponozky a co sviecka to dost vyrazna zmena charakteru... pokial mas auto so 200konmi tak tazko poznas rozdiel v tahu, ale cim slabsie tym lepsie to poznat

2010-10-18 14:13:10

No ja doufam ze se to zlepsi,hlavne v nizsich otackach.Co jsem slysel,tak by to melo byt plynulejsi a snad i tema svickama da zbavit toho slabeho pocukavani,kdyz se popojizdi na nizke otacky.Pak samozrejme ze je to o neco zhavejsi.No jsem na to zvedavy,urcite ty platinovy NGK stoji za to.

2010-10-18 17:37:35

jestli nemas nacatou uz vahu vzduchu, hele... me cukalo auto (lehounce) kdyz bylo studene, svicky mam funglovky ty co tam patri. s novou vahou auto tahne v nizkych otackach vic a bez odmlouvani.

2010-10-19 08:38:39

Tak me tahne taky v pohode,ale to lehky pocukavani je vazne v malych otackach.Nevim no,je to nejspise proste normal a tim, ze je to 4-valec.Ale nic brutalniho. A kdyz jsem daval JWT popcharger,tak jsem na tu vahu koukal a je nadherne cistounka,az jsem se divil. Zatim s tim nejaky problemy nemam,tak to nebudu resit,kdyby nekdy byl problem s vahou,vyraznejsi,tak ji vymenim a bude klid.

W10
W10
2011-04-28 06:42:15

Prisiel cas na vymenu sviecok,po dlhom prezerany som nakoniec objednal NGK BKR5EY,...terajsie mam v aute pomaly 3,5roka a pri nizkych otackach uz citim jemne trhanie

2011-04-28 12:32:13

ty na GTčko jsou platinové nebo iridiové? hodil by sem někdo číslo? kalkulátor mi ji nenajde

2011-04-28 14:57:10

Jsou to platinovy NGK PFR6G-11.

Napr, jagy je ma, sadu za 1000,- Kc. Koupil jsem je a jsem spokojen.

2011-04-28 15:14:57

Ja mam tyhle klasiku http://katalog.haspa.cz/i..._16726&products_id=342636 a taky pohoda . Akorad jednou jsem ji pri startu uchlastal ,ale nevim zda by jine pomohli ( zajel jsem jen do vrat a druhej den malo podrzel klicek kdyz uz jsem myslel ze bezi a pak uz nechtela chytit )

2011-04-28 15:29:49

Joo,tak presne tohle se mi stalo uz asi 2x. Ono to asi taky bude tim, ze uz mam zrejme i slabsi baterku.

Ale tatik mi takhle prejel v zime z jednoho mista vedle, aby tam mohl parkovat sve auto, cili ujel sotva nejaky ten metr a pak jsem chtel jet, taky sem spatne podrzel klicek a uz to nestartovalo. Muselo to jit na kabely, proslapat plyn a proste drzet a drzet a pak se to proslaplo a nastartovalo to.

A pak se mi to stalo jeste jednou, kdyz jsem nastartoval, na zahrade prejel o kus vedle, umyl jsem si wapkou auto a zase zpet.V podstate jen na volnobeh. No nevim, nikdy nebyl problem a stalo se mi to podruhe.Od te doby mam ale klid.

Ale uz i znamy mechanik mi rikal, ze napr. ty platinovy jsou na to v zime nachylny, kdyz se nastartuje, popojede fakt maly kousek a vypne se to. Ze se muzou casteji uchlastat.

2011-04-28 15:39:46

Tak Nissani jsou na to vseobecne nachylny viz micry.

Me vlastne taky 2x to jednou v zime ,ale to jsem myslel prave ze taky baterka kterou mam nic moc .Tak jsem to pichl na nabijecku a jel druhim autem a odpoledne v pohode chytla. A tedka se ji vubec nechtelo tak jsem to zkusil s kabelama a nic , tak jsem odpojil pal pumpu a bez ni chvili tocil ,ale pak stejne nechtela. Tak svicky ven a ocistit ,ale asi bylo dost jeste ve valci tak nechytla tak jsem ji tocil bez plynu a najednou zacal pulsovat otackomer tak jsem ji pridal a hned chytla . Jinak taky pohoda no. Ted ji radsi nechavam chvilku bezet kdyz preparkovavam

2011-04-28 17:33:01

Jo presne, doma na me koukaj jak na pitomyho, ale rikam, v zadnym pripade nepreparkovavat jen 2m a hned vypnout! A predevsim pres zimu, kdy je to jeste narocnejsi kdyz je to promrzly.

Ja jsem jednou taky vyndaval svice, vycistil je a stejne mi to neslo. Mel jsem asi stejny pripad jako Ty. Nakonec to slo pres kabely z druhyho auta a proste to proslapavat pri startovani plynem a pak se to chytlo. Vylitnul cerny dym, zasmrdel benzin a slapalo to opet tichounce jak hodinky. Sem docela cumel kdyz se mi to stalo prvne. Napodruhy jsem byl taky nasranej, protoze se mi to moc nehodilo, ale kupodivu se to brzy podarilo. A ted si to hlidam, zrejme je to fakt tema pidi popojizdkama napr. po zahrade, preparkovani, apod.


Odpovědět