Fórum - Téma


Svíčky


Fórum Technický koutek Svíčky



1  2  3

2mato  
Mato
2010-06-27 15:11:16

Jagy heh chcem 5 koni navyse ale ne, cojaviem viacmenej len tak moje NGK uz maju 25tis km tak som rozmyslal o new a pokial by iridia sli okolo 30-40 eu tak ich skusim....obycajne origo ngk ma vydu na 20...ale tych 80e za iridia z obchodu nedam, preto som to slahol sem keby nahodou niekto mal nieco

2010-06-27 18:19:09

Dneska jsem koukal tedko tam mam denso obycejny nejaky 16 neco . A taky si budu kupovat NGK iridia tak uvidim jake to bude.

2010-06-27 20:25:40

ja mam NGK iridiove vo svojom Gti a poviem to narovinu ze to slape ako drak neveril som co spravia sviecky

Matiasko-ak zhanas este tak nejake mam NGK iridiove za dobru cenu

2010-06-29 02:32:28

mam iridiove troska su starsie ale su este dobre

len neviem presne ten odtrh pre s20ve

pokolko mas sviecocky nove ?

2010-06-29 06:47:02

odtrh nieco medzi 0,8 az 0.9 to je tusim pre iridia

no su to NKG origos a cena ks 17ecok

2010-06-29 10:32:29

2mato, No ja tech par set kilometru na tech Densach ujel. Jizdne nebyl problem, dokonce sem mel pocit, ze auto je vytacivejsi (oproti treba Bleskovi, ktery pri mel opacny pocit). Ale podle me byly ty svice moc studene pro tenhle motor. na volnobeh sem pachnul benzinem az hruza, nedalo se stat v kolonach ani jinde. Ale je fakt, ze nevim, zda to nebylo zpusobene benzinem samotnym, ale po vymene za NGK, ktere tam patri sem vse spravilo.

2mato  
Mato
2010-06-29 11:51:36

artee to zalezi dost od toho ake si tam mal predtym podla mna aj seriove NGK su dost dobre, mal som predtym nejake denso obycajne a ked som dal seriove ngk s V elektrodou tak to bolo poznat po prvom metri....auto slo lepsie a dravejsie do otaciek....mozno iridia oproti tymto Vckam nebudu zazrak ale sviecky urobia dost to poznam z motoriek takze skusit sa to oplati...

jeremimo vies mi zohnat tie iridia za taku cenu?

2010-06-29 16:08:11

Ano, mel sem tam OEM NGK tedy typ PFR6G-11. Pak sem zkusil ty IK20tky. jelo to stejne, jen byl jiny zvuk a pocitove sviznejsi pocit v otackach 5500+. A pak navic ten smrad benzinu a takovy hrubsi zvuk v otackach.

Takze sem radsi po mnohych radach koupil nove PFR6G-11.

2010-06-29 17:15:07

Popravde nechapu, co ma kazdy s tema iridiovyma svickama. Nikde nikdo nepsal, ze by byly v necem lepsi nebo vhodnejsi pro nase motory. Myslim, ze v Nissanu vedeli, co tam patri a NGK jim to udelalo "na miru". Proto tam patri bud bezne a levnejsi medene NGK (400kc) nebo drahsi platinove (1000kc).

2010-06-29 18:02:02

Tak oni snad pri vyrobe nasich aut ani iridia jeste nebyli. Nevim no kamos ji ma i ve skutru a jede sni lip nez z novou obyc.

2010-06-29 20:34:33

presne ako vravi Arteee ,mne to netocilo nad 5500 a ked tak nic bolo to lenive.vymenil som za NGK ake predpisuje vyrobca a uplne nieco ine auto ide lepsie do otacok,od 4500 ot tah dva krat taky ako predtym,tiez mi smrdeli spaliny benzinom drkotalo to a hned mi to aj lepsie startuje...podla mna do nissanov nad NGK neni

2mato  
Mato
2010-06-29 20:57:21

to len preto, ze tie sviecky boli na tie motory studene, tam kde su tepelne vhodne maju svoj prinos, skus dat studene NGK do motora a zbadas, ze to bude to iste... mne do p10 pisu IK 16 neviem preco do De motorov pisu IK 20 nema to logiku sr20 maju rovnake teploty ci to je De Di DE....asi tam to bude


Odpovědět

1  2  3