Fórum - Téma


sunny gti podtlak


Fórum Sunny sunny gti podtlak

Informace o modelu: Nissan Sunny


1  2  3

2010-05-25 09:54:35

no ten ventil na rampe je na lavej strane a tento je na pravej ale skusim to zapojit ked sa pohram so svieckami a filtrom.ked to bude lepsie tak to skusim ked nie tak to odpojim a je

2010-05-25 10:20:47

Napsáno 2010-05-24 21:02:17 (1 dní)

nevim z jakeho ventilku ale pokud je to na palivove liste tak je to regulator tlaku paliva a ten ma byt zapojeny do sání....

Je to našrubované na vstřikovací rampě ?? Pokud ano, jedná se o regulaci tlaku paliva . Každý podtlak a hadička mají svůj důvod .Najdi nějaký volný vývod za škrtící klapkou a zkus to tam připojit

potreba tu diskuzi cist, jen proste nechpau na cp by tam bylo to tahlo dolů FPR ma jednu hadičku do sání ale jeste sem nevidel aby mel nejake tahlo ktere ovlada buh vi co... z fotek je to nahovno chtelo by to videt...

2010-05-25 11:37:51

tu som nieco nasiel chlapi snad to posunie dopredu

2010-05-25 12:18:23

no asi ne... chtelo by to videt co presne to ovlada... dockej schematu z toho to bude jasny

2010-05-25 13:41:58

vyfot to líp,at je vidět tvar tý hadičky atd,...takhle to nevyřešíš

2010-05-26 21:46:44

tak chlapi po dlhom a neustalom patrani sa dostal konecne k zaveru naco vlastne mam ten podtlakovy ventil ,,Power valve,,

V sacom potrubi je pre kazdy valec zvlast jedna klapka pre valec.Cez sanie vedie tiahlo ktore,ovlada podtlakom cez ventil tieto klapky.tak teraz musim len zistit kde pripojit podtlakovu hadicku a je to

2010-05-26 21:47:02

tak chlapi po dlhom a neustalom patrani sa dostal konecne k zaveru naco vlastne mam ten podtlakovy ventil ,,Power actuator valve,,

V sacom potrubi je pre kazdy valec zvlast jedna klapka pre valec.Cez sanie vedie tiahlo ktore,ovlada podtlakom cez ventil tieto klapky.tak teraz musim len zistit kde pripojit podtlakovu hadicku a je to

2010-05-26 22:56:16

tak to je řadna hovadina... rikal sem ze to vypada jak actuator.... nechces tam radsi dat ECCS?? mam doma dve kompletni.... jinak napojit kam jinam nez na podtlak, myslim si ale ze jr to odpojene a zablokovane na "full-open" pozici...

2010-05-26 22:58:26

Takze ma vlastne 4klapku. To bych pryc v zadnem pripade nedaval. Ma to lepsi reakci na plyn, mozna i vykon.

2010-05-26 23:07:34

hele pripoj to nekde provizorne na podtlak a pri plnym lanu vyzkousej zda se to hýbe pokud jo tak je to funkcni... ale podle me je kravina to zase zapojovat ziskas leda zkreslenou na plyn a mozna o neco lepsi emise... srat na to...

to jagy: nesouhlasim podle me je to dalsi zbytecna kravina jako umele regulovane FPR vsecky ty podtlaky co sem mel puvodne na aute sem odstranil nebyl jediny problem....

2010-05-26 23:29:52

Asi si nerozumime.. to co poslal je jiny druh sani, kde ma na kazdem valci jednu klapku. To neni zadny podtlak...

2010-05-26 23:35:44

ale jo rozumime je to actuator ktery ovlada klapky podle realneho podtlaku motoru, coz podle me zlepsuje emise a mozna o fous spotrebu. Je to ovladane podtlakem stejne jako mam treba na motorce podtlakem ovladanou klapku pred karbecem. Pravdepodobne to taky zlepsuje prechody... nerikam ze to nefunguje ale nevim proc by to nekdo odpojoval kdyby to bylo plně funkční...

2010-05-26 23:42:30

Aha.. takze ty klapky ridi podtlak a pak to ma jeste jednu klasikou klapku na lanko?

2010-05-26 23:46:37

ano, ma to klasickou klapku jak je na sunnicich N13 plus tuto podtlakem ovladanou, je to vlastne restriktivní zalezitost kterou ovlada podtlak v závislosti na realné sací sile motoru v realnem case... takze jak rikam odpojitelna kravina jako vetsina ostatnich podtlaků.

to jeronimo: kasli na to nezapojuj to.

2010-05-26 23:47:48

Kazdopadne tech klapek je tam jakoby vic.. ze by to treba meni delku sacich svodu? Jako to ma Accord Type-R, T-VIS od Toyoty, apod.?

2010-05-27 00:04:11

ano klapka je v kazdem kanalu ale jso spojene natvrdo a ovladane jen jednim actuatorem, je to az za strikama proste to i pri plnem plynu pustí jen tolik kolik "motor zrovna chce nasát"... kdyz to reknu tak blbe... pri odpojenym je ostrejsi reakce na plyn trochu tvrdsi odezva motoru.... u karbecu je to citelne vic strikacka na to tak citliva nebude...

samozrejme u jednovalcu je to citit mnohem vic tam sou jine tlaky... myslim ze tady to asi ani moc poznat nepujde... spis bych to videl jako zdroj potencionalnich problemu pri poskozenem nebo nefunkcnim actuatoru....

2010-05-27 01:06:34

Tady ukazka T-VIS na 4A-GE motoru. Myslim si, ze je to stejny system a neni vubec na skodu.

4age 1600 16v AE86 working TVIS

opening TVIS System aprox 4000rpm

4age, rodrogp, araos ...

2010-05-27 06:34:14

Pokud tyto klapky nebudou řádně fungovat, dojde k přivření vstupu sání do motoru. Často se stává, že se klapky zadřou kvůli nečistotám, a zůstanou v nějaké poloze . Je to zdrojem problému, když se uzavřou a zůstanou tak . Je dobré mechanicky to rozchodit a radši používat.

2010-05-27 08:12:04

chlapi napadlo par moznosti.pojdem sa previest so zvavretimi klapkami a potm ich nastalo otvorit ,ked budem citit rozdiel co je lepsie to necham.dalsia moznost je ze to napojim niekde pod klapku.(nasiel som tam jeden zablendovani otvor pre taku hadicku).ked to bude raplovat vykaslem sa nato.

no moj nazor je taky.ked je to zavrete kazdy valec ma pre sanie vzduchu jednu komoru ,ked je to otvorene ma ich dve.z principy pre lepsie plnenie valcov by sa to malo zlepsit.neviem ci nietko z vas mal skodovku.je to ako 5 kanalova hlava u motorov 120 a ked su otvorene klapky ako 8 kanal u favoritov.uvidim co bude lepsie.

2010-05-27 10:12:42

Podivejte se na to video.. to neni jen tak. Je to funkcni vec a pomaha to lepsimu prubehu. Je to promnenliva delka sacich svodu. To by byla vazne skoda aby to nefungovalo..


Odpovědět

1  2  3