Fórum - Téma


Sunny 2,0 D


Fórum Sunny Sunny 2,0 D

Informace o modelu: Nissan Sunny


1  2  3

2008-08-13 22:42:26

Mám možnost koupit Sunny 2,0 D,r.v.94,200 tis.km.Je to za cenu do dvaceti tisíc.Má to servisku a je to dovoz.Zajímalo by mne,co snese ten motor a zdali se koupě ještě vyplatí.Jinak je to auto ve slušném stavu.Mám zkušenosti s motorem 1,4,jak v Sunny tak v Almeře a je to držák s nulovou spotřebou oleje.Za kolik se dá s tím dieselem jezdit?Je to 3 D hatchback.Díky za informace.

2008-08-14 08:57:15

ahoj do diesela bych asi nesel ale je to muj osobni nazor,mam pocit ze sem nekde cetl o sunnym 2,0D ne moc hezke veci...ale zalezi samozrejme na tobe,hlavne at ti poradi nekdo kdo v tom jel,ja tu cest jeste nemel,ale jak rikam muj osobni nazor na Déčka je nic moc.

2008-08-14 10:54:58

Mame tenhle motor v primere. Ma najeto 250tkm a slape jak novej. Jedinej zasah za leta do nej byl vymeny rozvodovyho remene ,vodni pumpa. Proste jen veci co se meni. Neni to zadnej zavodak ,ale rozjede se taky pekne. Spotreba vetsinou 6,5 litru na kombika. Pokud ti nevadi ze je linejsi tak se ho neboj kdyz ostatni vzime nestartujou on se jen ,,smeje,,

2008-08-14 11:44:48

Taky bych diesla nebral.. Nissan je moc neumi a tyhle motory spolehlivosti zrovna neprekypuji. Praskaji tam hlavy, vykon je slaby, spotreba na diesel vysoka.. podle me to nema smysl. Benziny dela Nissan mnohem lepsi.

Ja jezdim denne dieslem 1.9D od VW a se sviznou jizdou spotreba 4,5l. To ma podle me aspon smysl, clovek neco usetri.. ale skoro 7l, to je moc. To zere muj 2.0 benzin. A delani rozvodu u diesla jsou vydaje navic...

2008-08-14 15:18:25

jagouši si se nezměnil ja mám Ochcavku 104kw a jezdím za 6,2 průměr dlouhodobej,a to podle mě ještě lže počítač tak si myslím tak 6,5 jinak je to auto furt v servise a ten není levnej , s GTI za 7 de jezdit ale jto je tak za 80km/h a nesmýš mu dát napít ja dokazal spotřebu i 17 ,hele nissan diesly umi poněvač měl sem dva ,sice v patrolu a nikdy nebyl problem rozvody musíš dělat na všem ,žhaviče taky a filtry nemluvě,prostě pokud ten motor ma tlaky tak pojede

2008-08-14 15:33:22

Jagy: Nikdy jsi s takovým motorem asi nejel a nevíš o něm nic krom toho,co ses někde dočetl. Máme najeto 300.000km, motor šlape jak nový, žádné problémy, co tu uvádíš, spotřeba nyní do 5l/100km, žáden kouř a chrochtání jako u motorů od VW. Výkon není pro sportovní styl jízdy, ale jede to docela solidně. Na vyřádění mám Mazdu6. Znám taxikáře, který má na Sunnym s tímto motorem najeto už přes milion a nikdy mu hlava nepraskla, spotřebu má taky kolem 5l.

2008-08-14 15:38:55

Myslím že 2.0 D je v pohode a je to držák. Určite by som sa ho nebál. A hlavne som počul aj ja o zimných štartoch že je v tom fakt výborný a naskočí na drnc.

2008-08-14 15:42:00

martin.sofi: Tak tak, mohu potvrdit, startování s otočením klíčku za jakýchkoliv podmínek! Navíc tyto starší diesel motory nemají takové problémy ohledně kvaltiy nafty, jako ty moderní.

2008-08-14 15:53:03

Jo presne drc a de. Tu spotrebu pod 5 myslis doris mimo mesto spis ? Ja myslel ve meste a jeste mame kombika a je fakt ze kdyz snim jezdil bracha za 6,5 tak ho nesetril. Bezte se bodnout se slupkama od koncernu :-D a praskani hlavy ? Ani nahodou jednou se nas prehral zasekla vodni pumpa a servisak to honil jak debil a fouklo jen tesneni (predtim menil termostat a prej cekal kdy otevre blbec¨

2008-08-14 18:05:11

Svobi: Ano, je to spíš mimo město. Jezdíme s tím autem rádi pohodově, ne jako brzda provozu, ale prostě plus mínus v rámci předpisů a plynule. Navíc v okolí je hodně širokých cest, kde je povolená 70 a 80km rychlost, takže tam není problém dostat spotřebu ještě níž. Je to příjemné, když ručička palivoměru klesá velmi zvolna. S kombíkem máš taky krásnou spotřebu, ty motory jsou úsporné a spolehlivé, když se to s nimi umí. Pokud dostanou, co potřebují a člověk se k nim chová slušně, jsou to držáky.

2008-08-14 19:57:48

Markus: jezdim svizne za 7l a to mam ostre vacky+ cai+ ecu. To se neda s cervenym srovnat. A hodne lidi jezdi s 2.0 SR20DE za 6l i min na delsi cesty. HonzaGT by mohl rict, za kolik jezdi..

Doris: Je to trosku zaslepenost.. To, ze tobe se to nepokazilo neznamena, ze ten motor je dobrej. Kamos ma Primeru 2.0D a praskla mu hlava. V clancich, ve ktery diesel jasne nedoporucuji uprednostnovali jasne benzinove motory a ja s tim jen souhlasim. Proste to tak je. A nebyl to leda jaky platek, jestli to najdu, tak to preposlu. A neber to osobne.

Ja mam diesla od VW, presneji Toledo. Ve vsech TUV testech apod. dopadl dost spatne (posledni) a presto, ze mame dobrej kus po dedovi, tak nerikam, ze je to dobry auto. Proste jen stesti na kus.

2008-08-14 20:08:06

Tak pro zacatek primo clanek zde na klubu: http://www.nissanclub.cz/article_detail.php?id=11

nejake vynatky...

Prednosti:

+ pohon ventilového rozvodu bezúdržbovým řetězem (vyjma diesel)

Nedostatky:

  • prasklý rozvodový řemen (diesel)
  • prasklá hlava válců (diesel)
  • selhávající těsnění pod hlavou válců (diesel zejména do 1998)

DOPORUČENÝ MODEL

2,0i 16V GT (110 kW) Zážehový řadový čtyřválec, šestnáctiventilový rozvod DOHC, vícebodové elektronické vstřikování paliva. Důvody: S tímto motorem bylo spojeno tužší odpružení. To sice výrazně redukuje komfort, ale zato umožňuje nejlépe předvést, v čem je síla primery. Nejeden ambiciózní řidič BMW už byl nenápadným vozem slušně zaskočen.

NEBRAT

2,0 D a TD (55 až 67 kW) Atmosférický či přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, nepřímé vstřikování paliva do předkomůrky. Důvody: Proti skvělým zážehovým motorům toho zastaralý diesel nabízí příliš málo na to, aby se jeho náročnější údržba někomu vyplatila. Vyšší riziko závad, horší dynamika i komfort a především vysoké ceny nafty mluví jasnou řečí.

Po tomhle kazdy uvazujici clovek po dieslu nesahne.

Dux
Radek
2008-08-14 20:11:36

http://www.tipcar.cz/rece..._i_spolehlivosti-481.html

2008-08-14 20:14:40

Dik Duxi, to je ono.

Vynatek z toho textu:

Naopak příliš nedoporučujeme vznětový atmosférický motor s nepřímým vstřikováním paliva. Zážehový dvoulitr má skutečně dravou akceleraci a v průměru spotřebuje osm litrů benzínu, diesel má spotřebu jen nepatrně nižší avšak dynamikou samozřejmě výrazně zaostává, navíc je dost hlučný. Jako u všech starších vznětových motorů, tak i u něj se občas propálí těsnění pod hlavou, samotná hlava praskne (řešením je drahé svaření s nejistým výsledkem) či se alespoň opotřebí hydraulická zdvihátka ventilů. Navíc diesel má rozvodový řemen (který musíte měnit), zatímco zážehové motory mají řetěz (o který se vůbec nemusíte starat).

Dux
Radek
2008-08-14 20:25:26

jeste mi v tom clanku chybi jako nedostatek to, ze P10 ma maly polomer zataceni

2008-08-14 20:42:10

Je to starej diesel co po nem chcete ,ale remen neprdne pokud ho majtel meni. CD20 melo dost lidi okolo nas a nikomu se nepodelala. Tesneni nam odeslo asi v 230tkm a auto nebylo setreno kdyz bylo mladsi zasobovalo vecerku a jelo klidne plne nalozeny basama piva nebo s 5 lidma +pes+karavan. Hlavne tyhle clanky pisou lidi co vtom aute skoro ani nejeli a nacerpali informace odnekud. Mozna ze praskajci hlava je jedna z nejcastejsich zavad a jina skoro mozna ani neni , ale podle me tak 20% aut. Tesneni pod hlavou je casta zavada u dost vozu ruznych znacek. A klutivovanost je na ty roky taky na dobre urovni nerikam ze nejsou lepsi.

Jinak mam taky asi radsi spis benzinaky a ta spotreba opravdu s GT de jet za 6,5 o tom jsem se ted presvedcil.

2008-08-14 20:50:43

Aha, tak oni ty clanky asi opsali od sebe ne? Hele tohle zpochybnovani toho, co jest napsano, nema smysl. Stejne tak muzu rict, ze vsechny + co pisou v tech clankach neni pravda.

2008-08-14 21:05:25

Lenže ja sa toho motora aj tak zastanem aj keď ho nemám. Ten članok len porovnáva s benziňakmi starý diesel a to je nespravodlivé. Každý diesel z tohoto obdobia ma podobne nedostatky a je jedno akej značky je motor. Pri porovnaní s ostatnými dieslami je tento motor viac než dobrý a keď ho ma normalny človek tak mu hlava nepraskne ani nič iné pretože ako u väčšiny hladkých dieslov sa nemá skoro čo pokaziť .

2008-08-14 21:16:31

jagy: Na recenze kašlu, jel jsi někdy v mém autě nebo máš taky devět let zkušeností s ježděním s tímto motorem jako já?? NE! Takže si vesele čti dál ty "velmi objektívní" recenze a nenavážej se do něčeho, s čím nemáš osobní zkušenost! Každá recenze je do určité míry subjektivním vyjádřením jejího autora Taky znám lidi, kterým odešel "slavný" SR20DE a nepíšu zde, že je to zmetek. Je to především o zacházení s autem, zničit lze cokoliv. Znám mnoho lidí, kteří tento diesel motor v autě mají a jsou nadmíru spokojeni, třeba Miroslav tady z klubu. Takže čím to asi je, že by jsem byli všichni tak zahledění?

2008-08-14 21:17:53

Takze tim chces rict, ze kdybys mel na vyber 2.0 benzin a 2.0 diesel, tak si vyberes diesel? Pokud jeste nekoupil, tak nema smysl kupovat neco, co funguje hur nez benzinak. Tady nejde o srovnani s jinymi diesly, ale s motory ktere nabizi Nissan.

Doris: Zaslepenost vidim pouze u tebe a neni to jen muj nazor. Nikdo nezpochybnuje, ze tobe to slape dobre a bez problemu. Bavime me se obecne. Ty recenze jsou dosti vystizne a verim, ze kazdy majitel Primery s tim bude z 95% souhlasit.


Odpovědět

1  2  3