Fórum - Téma


Studený start motoru


Fórum Technický koutek Studený start motoru




2008-07-21 23:18:18

Čauky. Občas se mi stane, např. jednou za týden či dvakrát, že při studeném startování - při otočení klíčku motor hned chytne,ale otáčky jsou v první sekundě na např. 1200 a až pak to vyskočí výše po sekundě. Nestane se že bych to prostě nechtělo chytnou, to chytne hned,ale ty otáčky. Nejdřív 1200 a až pak se do doškobrtá na 2000. Standardně při otočení klíčkem motor vyžene otáčky hned na 2000. Ale jak říkám, stane se to třeba jednou za týden či i trochu déle. O co by mohlo jít? baterka mě napadla,ale auto je staré dva roky,tak to se mi nezdá.

2008-07-25 22:53:54

Buď rád že to lapne, mě to dělá to samý

2008-07-26 00:54:48

díky za radu. No nevím jestli je to moc,ale moje beruška je na 2000 zvyklá. Ale jak říkám, to se má vyhopnout na 2000 jen ne sekundu a pak to sleze na 1500 .

2008-07-26 00:55:33

kato: to máš pravdu a co máš za káru?

2008-07-26 12:16:54

Zatim Nissana nó , ale potřeboval bych mechanika kterej by ho dal do kupy, já nemám čas

2008-07-29 21:57:24

ty nemáš čas na svýho miláčka?a jakýho nissana?

2mato  
Mato
2013-03-25 07:55:32

Caute mam problem s P10, pri startovani studeneho motora mi auto nechce zapinat sytic dava zmes ako zohriatemu motoru... niekedy ho za doprovodu cukania plynu natocim az na 5ty krat (a potom brnkam na plyn asi 2minuty aby sa trocha ohrial a vedel som sa pohnut z miesta a nehegloval ma na krizovatke)... za tepla ide normalne, ale ventilatory chladenia (oba naraz) cukaju na plny vykon... ide nejde ide ide nejde... je tam asi aj nejaky pravidelny interval stale ich zapina a vypina ako blb...

domnieval som sa ze to bude teplotne cidlo, vymenil som ho a bol asi mesiac klud... potom to zacalo robit znova, tak som podozrieval konektor, auto niekedy startovalo a fungovalo normalne a inokedy nie, bolo to tak 50/50 ...teraz je to uz tak, ze skor nefunguje a niekedy mu prepne a natoci aj funguje normalne...

zistil som:

vymena MAF nemala vplyv

teplotne cidlo je nove (ale aj stare je OK)

konektor ani kabelaz to nie je, vytiahol som ECU a premeral som napatie na snimaci ako aj celu kabelaz az po konektor ECU + mixoval som s drotami ci nie je nejaky studenak - Vse OK

CO to moze sakra byt ?

dik za postrehy

2013-03-25 08:09:02

2mato: a co diagnostika? uvidíš jakou teplotu si ECU myslí že má a taky se tam dá nastavit jiná abys viděl že správně reaguje, jinak bych pak zkusil i jinou ECU.

2mato  
Mato
2013-03-25 08:13:42

dark.rider: tiez som rozmyslal nad ecu, ale na vstrekovani Di motora je viac roznych cidiel a nejaky Valve je tam tiez, neviem ci to neblbne tam nejaka fičura... ale zaujimave je, to s tymi ventilatormi, ze ich spusta a vypina bez dovodu ...

nj asi to dam na diagnostiku, len nemam kabel stale, tak asi servis jedine

2013-03-25 08:35:00

2mato: no to bych ještě zvážil jestli se Ti to vyplatí, já jsem to komplet sehnal asi za 400 kč (ten consult adaptér + COM port do USB) a v servisu chtěli 600 kč za připojení na diagnostiku...

2mato  
Mato
2013-03-25 09:16:49

dark.rider: vsak to, ja si to na P11 kupim urcite, len som videl na nete tolko druhov, ze neviem ktory kupit... su aj Bluetooth

tak si vyber ktory ? ale mam dojem, ze to budu musiet byt tie nissanacke lebo maju iny konektor ako tie lacnejsie ostatne

2013-03-25 09:27:55

2mato: no ten první na P10 nepůjde a pokud vím tak OBD-II má až P11-144, ne?

Jinak já mám ten co je na 2. 3. a 6. odkazu ale k tomu je ještě potřeba buď starý notebook se sériovým portem a nebo ten USB převodník, ten 4. 5. už má asi rovnou ten USB-COM adaptér v sobě nebo nevim jak jinak by to fungovalo, a vypadá zase skladněji.

2mato  
Mato
2013-03-25 09:41:42

dark.rider: jj tak ako vravis... kazdopadne zatial to moj problem neriesi, potreboval by som to skorej vyriesit ako ked to objednam a pride...

2mato  
Mato
2013-03-27 20:56:26

2mato: micina predana problem uz bude riesit new majitelko

po 6 rokoch isla prec


Odpovědět