Fórum - Téma


striekanie dutin Primera


Fórum Primera P11 striekanie dutin Primera

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2007-07-14 10:58:32

Pri montazy aparatu do mojej P11 som narazil na jednu vec: po vymontovani interieru vcitane koberca podlahy som si vsimol ze prahove nosniky maju diry (na odlahcenie, odvetranie?...) No a z niktorych dier tam asi v minulosti tiekla hrdzava voda a sypal sa cez ne hrdzavy prach, co je znakom ze do tych dutin niekadial voda ide a dutiny hrdzaveju. Zvonku nemaju prahy ani podvozok ani naznak hrdze (jasne zvary a niektore skrutky na podvozku maju povrchovu koroziu). Striekal jste niekto tieto dutiny? Maju nejaky pristup aj zospodu, ci jste to striekali pri zdemontovani koberca a izolacie zvnutra cez tie otvory? Ja som ich momentalne prelepil lepiacou paskou, lebo som nemal vhodny nastrek a auto som mal do 4tej rana rozobrate a bol som rad ze som siel spat.

2007-07-14 13:21:30

Dutiny v prazích jsem stříkala u P10 i P11, je to třeba a vyplatí se to. Čím dříve, tím lépe. Jinak to po čase může zažít reznou, to už je ale pozdě. Ty otvory pod prahy u P11 jsme též měli, jsou i u P10, ale menší, zřejmě odvětrání a odvod nateklé vody (tipuji od předních kol a od otvorů, v nichž jsou uchycené kryty prahů). Když jsem stříkala dutiny, demontovala jsem u P10 kryty prahů a přes otvory jsem shora dlouhou hadičkou tlakem stříkala kvalitní vosk, určený přímo do dutin (zn.DINITROL). Teplem vzlíná, takže zakrátko při letních vedrech pokryl celou vnitřní plochu dutin a vše zakonzervoval. I vnitřky dveří a dalších dílů jsem tak ošetřila a vyplatilo se to. U P11 byl problém s demontováním krytů prahů, jsou to bohužel jednorázovky a zácvaky i při velice opatrném vyndávání praskaly. Takže jsem vosk do dutin u P11 stříkala zespodu těmi otvory. Myslím, že by ty otvory neměly být zadělané, aby to "větralo" a nateklá voda mohla vytéct ven.

2007-07-14 16:13:29

Ja som prave zalepil diery v prahovych nosnikom smerom von, zda sa mi nezmysel aby voda tiekla pod koberec do kabiny. Odvodnovacie kanaliky kabina uz nema tak sa obavam aby to hlavne nezacalo hrdzaviet preto ze je ten koberec stale podmoceny. Zospodu som to este tak nestudoval a ak najdem diery zospodu tak to vystriekam tadial. Ten Dinitrol maju bezne, a kde? Inak konecne som nasiel zastrcene "socialisticke" farby laky kde mali vsetko, Motip autolaky, brusny papier 2000, 2500, rozne brusne pasty a najvacsi vyber roznej autokozmetiky Turtle Wax Coyote... Proste nakupil som asi za tisicku a od 17tej az do 4tej rana som robil na aute. Zvacsa na ozvuceni (rozobratie prednych dveri, dokladne vycistenie zvnutra dvere tapacirung.vycistenie pod kobercom, natiahnutie a fixacia signalnej a repro kabelaze (6xRCA) . Vytlmenie dveri Sikadampom, Patexom fixovana kabelaz.... Aj tak som to nestihol a caka ma este odhadujem 10-12 hodin prace na montazi ozvucenia a potom este nejake doladenie pripadne dodatocne odstranenie nedostatkov (rezonancie...). Zacal som opravovat aj tu ryhu na streche este spolu s dvomi mensimi dobkami od kamenov. Dal som zatial 3 vrstvy pigmentu z lakovne, este stale je to pod urovnou laku, tak to este doplnim (vzdy dam tenucku vrastvu, necham cca pol hodku zaschnut.ked bude hotove ozvucenie a ta strecha snad sa pustim do tych dutin, alebo kedze nemam moznost stlpoveho dvihaku to necham spolu so zadnymi brzdami na servis. Ked to robim sám ma to dost bavi, ale casu malo. Blbe je tiez auto rozhodit a potom nemat cas to dokoncit cele, lebo ho skoro denne potrebujem. Lepsie by bolo na "hranie" nejake tretie auto v rodine

2007-07-14 22:18:15

To je fajn, že Tě práce na tom autě baví, je to znát, hodně to prokouklo a muzika je príma věc. Ten vosk do dutin DINITROL jsem koupila u prodejce, který zásobuje sortimentem lakovny, ale mívají to i v samotných lakovnách. Podobný vosk dělá i Motip, nemám ho sice vyzkoušený, ale od této značky jsem byla vždy s výrobky spokojena, takže určitě i toto by bylo možné s úspěchem použít.

Voda na koberečku v autě se nám u P11 obejvovala u spolujezdce vždy po dešti, natekla tam zřejmě kolem toho plastu přes mřížky, kde to saje vzduch do ventilace. Ovšem ty otvory pod prahy byly na zcela jiném místě, než aby ta voda přes ně vytekla. Nic jiného jsem tam nenašla, pokud si dobře vzpomínám.

2007-07-15 11:12:28

Tie otvory su vidiet az ked sa demontuje, alebo aspon odhrnie kobercek (izolacia) podlahy okolo prahov. Su zvnutra roznej velkosti od cca priemeru 4cm po cca necely centimeter. Voda moze korodovat napr aj skrutku ktorou je tam uchyteny spodny uchyt bezpecnostnych pasov. Ide potom hodne tazko demontovat. Ide mi teraz o to ci sa tato dutina vystrieka ked to nastriekam tym voskom cez otvory zospodu auta. Pozrem to na zdvihaku, ak nie tak holt budem zas rozoberat prahy, lebo hrdzu nemam rad Doris dik

2007-07-18 10:52:55

U P 11 se me v životě nestalo že bych zničil cvaky do prahů. Myslíš ty bíle ovály co jsou v prazích apak se do ních svaká šedý plast??

2007-07-18 12:15:08

Honza: Ne, ty plastové zácvaky, co jsou přímo součástí těch krytů prahů. U P10 se mi též žádný nezničil, ale u P11 to bylo strašně pevně naražené a ten plast byl křehký.

2007-07-18 12:41:01

Tak to se mě fakt nestalo u P11 jde plast prahu přímo do palstových příchytek v prahu a u P10 je na plastu prahu naszeno ocelový pérko a ty bílý přichytk yco jsou přímo v prahu mají jiný tvar, i kdž vizuálně vypadají stejně. (na P11 mají větší ty vnitřní křabky co drží lištu)

2007-07-18 13:02:38

Honza. Nevím, no když jsme kdysi dávali P11 k chlapíkovi, co měl ošetřit dutiny (dnes už si to dělám sama), tak měl s tím problém a nejen u té naší. Nakonec to odmítal sundávat vzhledm k praskání těch úchytů. A to mu denně projde rukama několk různých aut... Já jsem se to také pokoušela demontovat, ale hned první z kraje prasknul a zůstal v tom úchytu v prahu. Podotýkám, že jsem to demontovala bez násilí a použila stejný nástroj, jako u P10, kde ale tento problém neznám. Hodně mechaniků mi říkalo, že dnes už se skoro vše dělá jako jednorázovka, prostě aby s tím ve výrobě neměli moc práce. Kdo sundával zadní osvětlovače SPZ u Almery dobře zná....

2007-07-19 13:33:03

Nevím opravdu se mě o ještě nestalo, akorát na Tinu je to naho.... tam to opravdu praská a osvětlení SPZ na almeře? Jakej je problém? odčorubuju samořezky a je to ne?? Taky jsem neměl nikd yproblém, kdyby tobylo na sunny tak tam problém je velkej, když odšroubuješ šroubky, taks e ti kraje sklíčka rozpadnou.

2007-07-19 15:49:18

Honza: Mi to moc dolů nešlo, na P10 jsem si zvykla, že to šlo v pohodě, ale u novější P11 ani náhodou. I při sundávání plastového krytu palubovky, kde je rádio a ventilační modul to šlo špatně a též se tam ulomil jeden držáček, co je nahoře přichycený k mřížkám ventilace. Mimochodem, tohle se povedlo ulomit maníkům v autorizáku v Ostarvě, kteří říkali, že to není poprvé... Takže asi tak. No a k těm Almerám: Tady na fóru to právě kdysi řešili, že jim to praskalo když chtěli sundat nebo rozebrat ovsětlení SPZ na Almerách, ale nevím, který typ Almery to byl.

2010-08-17 21:23:01

Zdravím,

chystám se na stříkání dutin na P11. Dostanu se do prahu zevnitř po odhrnutí koberece nebo musím sundat plastový práh a stříkat to zespoda? Stříká se ještě něco kromě prahů a vnitřku dveří? Díky

2010-08-21 13:34:10

Odšroubuj dveřní spinače,objeví se díra,kterými vystříkáš zadní lemy blatníků.Oddělej vrchní plastové lišty prahů(opatrně,at ti úchytka nepraskne.),uvidíš díry,kterými nasuneš hadičku.Oddělej gumové těsnění dveří,odhrn koberec a uvidíš díry vnitřního prahu,stříkej.Pod vozem stříkni nosníky a vše,co uvidíš.Nezapomen na kapotu,hrnce tlumičů,zadní i boční dveře,zkontrojuj,zda ve spodku předních blatníků nemáš kilo hlíny.Pak oddělat plastový podběh,vystříkat hadicí a po uschnutí stříknout.Já používám MOTIP,lze použít DINITROL nebo ELASKON.Rezistin je nanic,smyje se

2010-08-22 23:07:38

Díky za odpověď, pod blatníkama hlínu mám, chystám se to vyčistit a stříknout voskem. Objednal jsem Dinitrol, tak až přijde tak se do toho pustím.


Odpovědět