Fórum - Téma


STK 2016


Fórum Technický koutek STK 2016



1 ......... 2  3  4  5  6

NO_HITS  
Laďa
2016-07-13 10:10:02

Co jsem pochopil z vyjádření nissanu, když auto nejde napichnout, tak se měří po staru.

2016-07-15 07:20:09

Určitě si všude dělají víceméně co chtějí nebo jak se jim to hodí. Jinak to co píšeš by bylo jediné rozumné a logické řešení samozřejmě.

2016-09-06 16:48:15

Tak jsem byl dnes na technické s N15 a prošla v pohodě.Nebyl jsem u toho tak nevím co a jak se měřilo.Auto jsem dal včera na stk a dnes mi zavolali že si mám pro něj přijet.Jo a bez známých a legálně.

NO_HITS  
Laďa
2016-09-06 17:58:06

brouček: paráda, ještě by to chtělo někoho z Brna kdo má podobnou zkušenost

2016-09-06 18:12:44

no_hits: Možná je to i tím že auto je už potřetí u stejné TK.Třeba přihlížejí i na věrnost.Ale samozřejmě že auto by mělo být v pořádku.Je pravda že jsem se mu věnoval ale učinnost brzd nezkontroluju doma před barákem.Není to dlouho co jsem dával všechny 4 kotouče a desky nové.Třeba i to má na to vliv.A přiznám se že Almera oproti mojí Primeře brzdí o mnoho lépe.

2016-09-06 18:17:41

Jezdit na stejnou stk je zásadní věcí. O to líp,když je na autě vidět,že se mu někdo věnuje a kompetentní technik k tomu není lhostejný

2016-09-06 18:19:30

bmarcellus: Asi tak.

NO_HITS  
Laďa
2016-09-06 22:56:45

brouček: mě to čeká začátkem listopadu tak jsem zvědavej... Btw o mé almeře ostatní tvrdí že má přeposilovaný citlivý brzdy, já zas tvrdím že mně auto brzdí jak má , brzdí průměrně a ostatní mají zanedbanou údržbu ... Těžko říct kdo má pravdu ale svůj tip bych měl

2016-09-06 23:02:41

no_hits: Tak tahle Almera má brzdy hodně vostrý.Když přesednu z Primery do Almery,skoro bych proskočil předním oknem.Prostě s Primerou se to nedá vůbec srovnat.Ta je má hodně chabý.Nevím čím to je.

2016-09-06 23:04:37

no_hits: je to jen o správný funkci posilovače v rámci tvýho modelu,nic víc. Ostatní auta jsou jinak kalibrovaný.

Naše N15 1.6 brzdí líp a agresivněji díky lehčímu čumáku,než N15 GTi.To ale proti tomu vydrží brzdit líp a silněji s delším průběhem a nárůstem rychlosti díky masivnějším brzdám - tak si vyber....údržbu na tom dělám stejnou

NO_HITS  
Laďa
2016-09-07 05:36:59

Spíš je to údržbou a stylem používáním brzd. Na 1.6 se naši o auto tak nedtaraji a brzdi furt zlehka a ty brzdy jsou takovy nic moc, když jsem s tím autem jezdival ja každej den tak to brzdilo líp ale uz jsme zas mimo téma

2016-09-07 07:23:42

Mě by spíše zajímalo, která STK udělá dnes technickou na vozy MG to bude ještě větší vopruz než s Primerou

2016-09-14 19:24:55

Readiness kódy .. Zdar kolegové!

Tak jsem absolvoval novou STK, která zahrnuje i načítání tzn. readiness kódů v rámci měření emisí.. Readiness kódy (z celkem asi 11-ti) podporuje X-TRAIL r.v. 2006 s motorem 2.2dCi (100kW) ve 4x4 celkem dva.. Týkají se spalovací soustavy z pohledu emisí a nemají vpodstatě nic společného s chybovými hlášeními.. První je "comprehensive component" (tedy ostatní/souhrné komponenty) a druhý "EGR or VVT system".. Jsou to vlastně funkce, kterými se jednotlivé součásti samy testují a buď test proběhne úspěšně anebo jen probíhá, což značí neúspěch, což za normálních okolností znamená na emisích rychlé "sbohem, přijďte zas!" i když by hodnoty naměřené na výfuku byly v pořádku..

Mno.. A u mě oba právě pouze bezúspěšně probíhají.. S autem jsem neměl zatím žádný problém, nikdy neztrácelo výkon, nikdy mi nic nezahlásilo, vždy bez problémů nastartovalo.. Mno.. Tak co s tím? Nějaké nápady?

Mimo to, řekl jsem si, že začnu EGR ventilem.. Že ho vyndám a vyčistím, mno ale to není zdaleka tak snadné, jak by se mohlo zdát.. Nějaké tipy? Zatím jsem skončil na šroubech, co ho spojují se sacím potrubím, které nemůžu za boha povolit..

Pokud kohokoliv cokoliv napadne, tak předem velký dík! :)

2016-09-14 19:31:41

Šróby nastreknúť nejakým sajrajtom, napr. WDčko a potom poriadny gola kľúč a veľká páka, u mňa cca 1m, a dobre sa do toho oprieť. Prvá rana znie akoby si urval šrób, ale je pevný, vydrží to. Hlavne nestrhnúť hlavu, takže fakt treba poriadny kľúč.

2016-09-14 20:21:33

stovka: On ale asi mysli tie čo sa tam gola nezmesti,tie druhe dva,tam treba kvalitny očkovy kluč,zaistit klinom aby sa nevyšmykol a kladivo alebo trubku,alebo dat dolu cele potrubie.

2016-09-15 12:38:05

yuri13: Co znamená "bezúspěšně probíhají"? Jsou podporované? Pokud ne, nemůžou proběhnout.

2016-09-15 20:05:50

yuri13: ohľadom readiness kódov som našiel článok na tejto adrese http://www.obdautodoctor....iness-monitors-explained/

nemám s tým žiadne skúsenosti, ale podľa tohto článka ti vyčistenie EGR-ka nestačí (možno ani nie je potrebné). Mne osobne kód súhrnné komponenty prejde do stavu kompletné po chvíľke jazdy, kód EGR mám v stave nekompletné, ale urobil som mazanie chýb v ECU.

2016-09-15 21:14:29

janis: Jsou podporované, ale nedokončí se.. Bit readiness kódu je výsledek self-test funkce daného komponentu..

2016-09-15 21:18:22

urbi: OBD AUTO DOCTOR jsem vyzkoušel.. Schválně až to zas složím, tak zkusím, jestli se mi ten souhrnný dokončí za jízdy.. Na STK mi totiž řekli, že ty kódy načtou (jsou to výsledky self-test fcí) a musí proběhnout/dokončit se chvilku po načtení.. Bez spuštěného motoru, jen tak..

Každopádně je EGR venku (ale nechtělo se mu), zítra dočistím a půjde zpět.. Nebyl zaseklý ani nijak zvlášť zanesený, servopohon se pohybuje také volně.. Tak uvidíme.. :)

2016-09-15 21:48:26

yuri13: to som zvedavý ako ti to dopadne, lebo tam píšu o kontinuálnych a nekontinuálnych testoch. Medzi kontinuálne patrí aj test komponentov, ten sa mne dostane do stavu complet, čiže prebehol po chvíli jazdy. Test EGR je nekontinuálny a uvádzajú, že jednou z podmienok kompletného testu je dokončiť tzv "hnací cyklus", ktorý trvá asi jeden týždeň. Ďalej tam popisujú ako tento hnací cyklus urýchliť, či to funguje v praxi netuším. OBD AUTO DOCTOR a akákoľvek iná diagnostika na výsledok nemá žiaden vplyv. Tak ako píšeš uvidíme, daj vedieť či to pomohlo a kto má pravdu, technici z STK, alebo autori článku.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6