Fórum - Téma


Stěrače/olej/led vs xenon - je toho víc


Fórum Primera P11 Stěrače/olej/led vs xenon - je toho víc

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2014-12-07 16:21:49

Takže - 1) furt se mě nepodařil vyřešit problém s nemožností vypnout stěrače. Kdysi po dešti jsem pustil stěrače do polohy cyklovač a šly jen na první stupeň (tzn, stíraly nepřetržitě) a hlavně nešly vypnout, bez vypnutí motoru. Prošel jsem toto forum, zahraniční fóra (překvapivě tím Nissany dost trpý), měl to 2x v opravně (specialista na auto-elektro). Výsledek je ten, že jsem vydělal jedno relé, takže teď stěrače nemají dojezd, cyklovač, ale jdou aspoň vypnout a fungují na 1-2 stupeň. Zkontrolovány, pojistky, relé+prý celá skříň, páčka, motorky (mám 2). Našel jsem radu zkusit odpojit baterku a tím restartovat řídící jednotku, ale taky nepomohlo. Řešil/vyřešil to někdo, na co mám případně servis nechat zaměřit, nemůžu si dovolit tam auto nechat týden, aby šli drát po drátu.

2) SRDE 2.0 - kolik vám to žere oleje. Všímám si, že mě ubývá olej, před časem (ale už nevím kolik km) mě blibla kontrola mazání, tak jsem dolil litr a teď jsem kontroloval rysku a zase musím dolívat (kontrolka ještě neblikla)

3) xenony - potkávačky svítí naprd. Myslel jsem, že by to mohlo být čidlo na zadní nápravě, ale vypadá dobře, nezarezle, když nastartuju, tak motorky světel bzučí, světlomety se sklonily. Rozmontovávat a čistit parabolu nebudu, tak jsem si říkal, že vyměním výbojky. Na jednom světlometu mě odešel originál balast, tak tam mám neoriginál mimo světlomet. Dřív jsem bral stejně čínské, tak jsem to chtěl objednat přímo u nich, ale trochu v tom plavu. Většinu mají s pro mě zbytečnou kabeléží a zbytek se mě nezdá.

Můžu tam dát toto:

http://www.aliexpress.com...300K-2pcs/1602815111.html - mě to připadá jako normální halogen a ne xenon

a pak ještě můžu tam připojit LED, nebo je to určeno pro montáž do klasického světlometu?

http://www.aliexpress.com...ead-Light/2005690771.html

2014-12-07 17:18:24

nepíšeš co máš za auto ale vzhledem k těm xenonům přepokládám P11 po faceliftu.

Teď k těm bodům:

1) zkoušel jsi jiný motorek stěračů? Pokud je problém s dojezdem tak je problém většinou právě tam.

2) pokud problikne mazání tak už je většinou pro ten motor pozdě, chce to kontrolovat aby Ti neklesl olej pod značku min. Co se týče spotřeby oleje, u SRka záleží hlavně na tom jak pravidelně byl olej měněn v minulosti, pokud někdo občas zapomněl může to být docela tragické.

3) Xenony svítí špatně ne kvůli výbojkám, ale kvůli vypáleným parabolám, bohužel nový světlomet je finančně poněkud mimo, takže jsou tu snahy o rozebrání a znovu pochromování, ale zatím to nikdo nedotáhl pokud vím.

2014-12-07 17:43:08

Čau, sry. zapomněl jsem, ale bral jsem to tak, že motor jsem uvedl a píšu ve vlákně Primera, takže

Primera P11 facelift, SRDE 2.0, kombi

1) psal jsem, že motorky jsem zkoušel a to dokonce 2. (na špatnou zaručenou radu, jsem koupil motorek druhý - právě špatný dojezd, a ukázalo se, že to byla chyba v relé). Že by oba byly špatné stejně, se mě jeví dost nepravděpodobné.

2) mazání probliklo v prudké zatáčce, pak hned řešené. Překvapilo mě to, protože před tím, jsem s tím nikdy neměl problém. Olej jsem měnil pravidelně, ale za předešlé majitele samozřejmě ručit nemůžu

3) jj, toho jsem se obával a do toho fakt nejdu. Strkat světlomet do trouby a doufat, že to pak zase dám dokupy se mě fakt nechce.

2014-12-08 10:02:19

Ahoj,

1. těma stěračema - kdysi ještě na P11/120 se mi stávalo to samé, že to nešlo vypnout. Tehdy mi tu Honza BK odpověděl ve smyslu, že by to mohlo být časové relé, které by mohlo zůstat "přilepené" a tím by to stíralo pořád. Já jsem tehdy napsal nový příspěvek sem na klub a primka to asi věděla a od té doby to přestalo blbnout . Jen si pamatuju, že jsem domačkal všechny relátky a kontakry prostříkal Concorem a už se mi to nikdy neobjevilo.

2. Spotřeba oleje u mého SR20DE je u mě do cca 8000km po výměně nula nula nic. Pak olej asi ztratí ty vlastnosti a začne najednou mizet, takže už vím, že je zralej na výměnu. Stejný příznaky mám i u motorky, nebo na starým dieslu. Na tu kontrolku bych to nikdy dojít nenechal - to je ztráta tlaku v mazací soustavě a i když to motor asi přežije, nijak dobře mu to nedělá, protože v tu chvíli jde nasucho.

3. To čidlo je nejen vzadu ale i vpředu. Já momentálně jezdim bez funkčních čidel zatížení na nápravách (obě mi urezly v kloubu tyčky a tyčka se ukroutila) a svítí to bez zátěže v kufru dobře.

2014-12-08 10:17:19

Děkuju.

2014-12-08 21:36:51

2. po 5000km dolievam nejake 2-3 deci, ale myslim ze od vymeny po vymenu (10k km) to zozerie max liter

3. ta LED ma zufaly vykon (20W) a svetelny tok iba 1000lm...s tym uvidis hovno

rozobrat svetlo sa chystam, lebo ma to neskutocne sere

2014-12-08 22:57:25

mmks: ahoj, mám fungel nový originál svetlomet za veľmi prijaznivú cenu... viec v inzercii alebo vzkaz...

máš vypálené čočky s tým sa nič nedá robiť...


Odpovědět