Fórum - Téma


sterace - maly rozsah


Fórum Technický koutek sterace - maly rozsah




2009-05-19 12:29:28

Zdravim vsechny nissanaky, nemate nekdo radu, pokud to vubec de, na odstraneni problemu s rozsahem stirani prednich steracu? Kdyz nastavim sterace tak aby me nevadily ve vyhledu tak se vraci o cca deset cm drive nez by mely a nalevo z pohledu od ridice, mam pak celkem velkou nesetrenou plochu. Zajimave je, ze kdyz zkusim se steracem lehce pohnout tak smerem ke kapote s nim klidne hybat muzu, ale po sposteni se stejne vrati do puvodni polohy. Omlouvam se za diletantismus ale nejsem profik.

2009-05-19 14:01:11

a neměl to nekdo rozdělaný, že by byla špatně nasazený na motorku? Z toho co píšeš jsem pochopil, že se nezastavují úplně dole, ale kousek nahoře??

2009-05-19 14:27:09

ja som to pochopil zas naopak

2009-05-19 14:36:20

no spis de o to, ze rozsah je maly, bud dam sterace abych pres ne videl, pak ale nestiraji do kraje, nebo stiraji do kraje ale zustanou dole v zornym poli. Jestli nena na motorku nebo jinde nejaka vychytavka?

svymi slovy _ "maly pracovni uhel"

možná že s tím laborovali když měnili přední sklo, nevim

2009-05-19 14:53:03

Řekl bych, stejně jako HonzaBK, že to budeš mít přesazené na motorku a místo toho, aby se ti to v dolní úvrati zastavilo, tak ti jí projde a zastavuje výš v zorném poli. Pokud jsem to správně pochopil. V první řadě si to nastav na motorku a pak seřiď stěrače.

2009-05-19 14:56:18

Diky, nechtel jsem to rozdelavat kdyz tomu moc nerozumim, potreboval sem hlavne vedet jesli se dá i nejak nastavovat primo na motorku a ne jen na steracich, takze zkusim pretocit ten motorek a uvidim, kazdopadne diky.

2009-05-19 21:54:37

Tomu bych se snažil vyhnout šahat na motorek nastavení na motorku je práce k zbláznění Podle mě to na motorku přesazené nemáš protože kdyby to bylo a dal si stěrače co nejníž tak by se ti rozeběhly do kapoty

2009-05-21 07:52:06

to co píšeš není pravda. Stěrače se do kapoty nikdy nemůžou rozběhnout, pokud je máš dobře nasazený na osičkách. Vůbec to nesouvisí s naasazením mechanismu an motorek.

Nasazení stěračů na osičkách je to kam ti jezdí a nasazení na motorek je to ve kterém místě ti zastavují.

Základní nastavení na motorku je to, že motorek se nechá normálně zastavit doběhem a následně nastavíš páky na motorku tak, aby mechynismus byl co nejvíce vlevo (stěrače vpravo dole v nulové poloze). A následně jen dotáhneš matičku je to. Při puštění stěračů musí jít hned doleva a při doběhu, musí zůstat úplně dole a nesmí přejet dolní polohu. Pokud přejedou, tak e potřeba to znovu trošičku pootočit na tom motorku. Je tam pouze rýhovaný kužel, Je to velmi jednopduchá práce, cca půl hodinky i s demontáží a montáží stěračůa krytů.

Další závada která by to mohla dělat je ta, že hřídelky stěračů už mají velkou vůli v těch silonech (často se to tu řeší) a pak si samozřejmě v rámci té vůle stěrače dělají co chtějí - zastavují se tam kd je to napadne v rámci vymezení té vůle. Jinak motorek se samozřejmě nijak nastavit nedá, je to vše zcela natvrdo nastaveno uvnotř motorku!

2009-05-21 22:27:40

Ale ale! to bych zrovna od tebe nečekal Tak si to vyzkoušej když přesadíš stěrač až dolu na nejnižší polohu ale je přesazenej na motorku a rozeběhne se ještě dál směrem dolu tak kam ti asi poběží?????? a druhá věc: postup nastavení je logucký a jednoduchý ale vyzkoušej to třeba u P11 v životě se nedostaneš k ose motorku (natož na ni přesazovat páku)dokavať ho nevyndáš ven ale když je venku je ti teorie naprd když nemáš označeno kam páka patří

2009-05-22 07:24:49

tak to není pravda. tady se od začátku nikdo nebaví o přesazení stěračů - ramének an hřídelce staračů, ale o přesazení na hřídelce motorku a to není žádnej problém přesadit. Dělal jsem to několikrát absolutně bez problémů a to i u N14, N15, N16, P10, P11, K11. Samozřejmě se stěrač na hřídelce nastavuje v dolní poloze otočení hřídelky. Když vypneš stěrač klíčem a nenecháš doběhnout motorek a pak ho posuneš dolů na skle tak samozřejmě po opětovném zapnutí ti půjde do kapoty. Ale přesazováním pák an motorku toho nikdy nemůžeš dosáhnout aby ti šli do kapoty. To už ani tak není o Nissanech, ale o kinematice, nebo jaks e ta speciální část fyziky jmenuje!! Bohužel ty jsi tady začal spojovat dvě věci, o kterých vůbec na počátku řeč nebyla. Ty jsi tu začal ontovat přesazování stěračů na jejich osičkách a tady se od začátku mluví o přesazení pák na motorku! Je potřeb dobře číst otázku!

2009-05-22 11:00:31

Bez komentáře................

2009-05-25 07:40:44

Přesně tak došli ti argumenty

2009-05-26 09:52:46

Tak problem byl v rameni sterace pred ridicem, konec co je navlecen na cep u druheho sterace "sjel" z plastoveho podlozeni a mel vakl - litalo to jen na tom cepu, nicmene rozsah se zlepsil, ale je stale maly, do motorku nepudu, jeste bych ho rozesral, a vzhledem ke konstrukci si nejsem jist, vlastne si to ani nemyslim, ze by to vyresilo muj problem, spis by pomohlo prodlouzit ojnici sterace


Odpovědět