Fórum - Téma


Stěrače ,ABS , a další poroblémy


Fórum Technický koutek Stěrače ,ABS , a další poroblémy




2007-05-30 15:52:26

Hojte všichni , přesunul jsem sem problémy s větve která nebyla na to vytvořena (koupě primky GT) Jedná se mi o ty stěrače jak už bylo popsané právě ve větvi o koupi. Nebudu se opakovat a budu jen pokračovat v tom co začalo jinde . K těm stěračům ,, nakonec se mi to teda podařilo slepit , namazat a dát dohromady , stěrače teď chodí bez problémů , problém ale přetrvává v mém svědomí protože vím že to s tím lepidlem je fušeřina ,, takže pokud někdo víte kde sehnat ten plast poraďte prosím! A aby toho nebylo málo začali další problémy , jedním je ABS , nastartuju auto v pohodě mi zhasne kontrolka , jenže cca po 2-3 někdy ale i po 5-10 minutách se mi rozsvítí z5. Když zastavím zdechnu motor a znovu nastartuji o5 zhasne a ABS je o5 na chvíli funkční , ale po chvíli o5 vypoví službu. Absolutně nevím co s tím , zkoušel jsem pojistkovou skříň v interieru a tam je vše oki ! v Motorovém prostoru je nějaká moc složitá pojistka , teda pokud je to pojistka protože to vypadá dost divně (velké hranaté a vedle toho samé takové) tato skříňka se nachází před ABS a pod nádržkou na servo olej. další problém je v tom že mi při volnoběhu cca od 3 tis nahoru hodně divně rezonuje motor jako by tam něco bylo povolené a rachotilo to , ale při jízdě to dělá jen cca od 3-.3,5tis pak to ustane ... s tím motorem mi asi přes internet neporádíte to by jste museli slyšet , ale s tím ABS třeba jo ,, zkuste to ! Předem dík všem snaživcům !

2007-05-30 18:04:10

stiffi ohladne tych stieracov tiez presuvam moju odpoved sem:

"stiffi nechcem ta strasit, ale ta plastova picovinka stoji v Nissane cez 5tis Sk (aspon ze ne kus ale par). Mne a Luboshovi to vyfrezovali za 2tis z Bronzu. V zasade to ide urobit aj zo silonu alebo teflonu. ten povodny plast je uplna picovina vyzera to na to najotrasnejsie PVC ake sa najde na cinskych hrackach. takze podla mn ati nezostane ine ako dat si to vyrobit. z vrakaca to bude na 95% ten isty problem dat dole cele, alebo to bude vymlete. ved kto by daval dobru malo jazdenu P11 na vrakac. jasne robim si trochu srandu, moyno z nejakej buranej ale moze byt rovnaky problem dat to dolu a nezlomit. fakt je to lacny (rozumej blby) krehky plast"

Co sa tyka ABS uz to tu par ludi riesilo. V zasade ti viem povedat len tolko ze pokial svieti kontrolka ABS tak je v tej chvily nefunkcne (co sa da lahko overit prudkym zabrzdenim. Vyskytuje sa vsak castejsie to ze kontrolka nesvieti ale ABS zopina pri napr parkovani a len miernom pribrzdovani. (kope do brzdoveho pedalu). Vtedy zvykne byt chybny bud niektory zo snimacov, alebo prasknuty ozubeny plastovy kruzok na polooosiach snimajuci otacky. Ja som mal tento druhy problem, vyriesilo to banalne precistenie brzd kedy sa zrejme precistil aj ten snimac. niekedy sa tam dostane vraj kovova pilina z brzd a blbne to. Mozno by som skusil to ako prve. teda rozhodit brzdy, vycistit premazat. Aj tak to neni na skodu urobit raz za cas. Viac ti ja osobne neporadim

2007-05-30 22:24:03

Abych se přiznal nikdy jsem brzdy nerozdělával , jak moc je to složité ? nebudu s tím jako newbie mít problem zase to poskládat ? Jinak je to přesně tak jak říkáš , Dokuď kontrolka nesvítí ABSo jede , ale jakmile se rozsvítí tak už zostávajů jen zablokované kola. Zkušál jsem za jízdy (cca 80km/h zhasnout motor a zase ho nakopnout , a kontrolka zhasla , jenže cca po 3-4 minutách se rozsvítila znovu .... někdy mám pocit že to je způsobené nerovnostmi na silnici , jakmile nějakou větší potkám rožne se to , jenže když jsem se ted vracel ze Zlína udělalo to na naprosto rovném asfaltu takže těma nerovnostma to asi nebude ,, ale ze začátku to tak vypadalo. K tomu motoru ,,, vydává takovou zvláštní rezonanci jako by byl někde prasknutý výfuk ,,, ale s 90% pravděpodobností to výfukem není , protože když jesm si motor nahodil a pak si pod kapotou přidával plyn tak to šlo z motoru ,,, trápí mě to za jízdy se to ozívá kolem těch 3 tisící., a hlavně se to ozívá když mám zařazenej kvalt a pustím plyn.

2007-05-31 00:52:59

ten zvuk z motora sa ti nemeni nahodou s teplotou motora? (ako napr teply ze to nerobi a studeny alebo mierne zohriaty to robi viac?). Tazko posudit ale rezonancie su celkom bezne od uvolnenych krytov vyfuku. od zvodov az po katalizator ich je niekolko a tie sa zvyknu casom odlomit z jednej strany (odhrdzaviet) ato potom vydava rezonancie prave v strednych a nizssich otackach. Mne to v servise odstranili a pokoj. Moze to byt aj taka banalita. Kazdopadne ak si este nebol chod do Nissanu na diagnostiku a prehliadku. daj radsej za hodinu dve podla teba mozno "nekrestanske" peniaze ale stoji to za to mat istotu. Grazove firmy ti zvacsa neodhalia niektore veci, co vie povedat clovek co denne robi s Nissanmi za par minut, diagnostika jakbysmet.

2007-05-31 07:46:44

Stifi:mam ten samý problém s ABS, začalo to svítit před 2 dny.Předtím to dělalo to co popisoval Blesk.

Při dobržďování to mírně kopalo do pedálu.

Takže začínám vyčištěním a kontrolou snímačů.

2007-05-31 16:08:19

k tomu abs,je mozny ze po vycisteni snimacu to bude dobry.Nedavno sem delal komplet brzdy a kdyz sem udelal zadni,tak sem je odvzusnil jen tak na oko(abych si mohl pred barakem prejet)-pak sem delal predek(kapalinu sem potom dal uplne novou).No ale jak sem to nemel poradne odvzdusneny tak se mi rozsvitila kontrolka,takze by to mohlo byt i zavzdusneny.Zkus to schvalne s nekym odvzdusnit,treba to pomuze.

No a to rachtani jsou urcite plechy co jsou na vyfuku uz pod svodama.Nic jinyho to nebude,pokud to je plechovej zvuk.

A k tem steracum-jeden chlapek na srazu,taky tam byl s p11gt a ma ten samy problem a rikal ze by to pry melo pasovat z p10-je to kovovy.Takze zkusit zjistit zda to pasuje,nebo to opravdu dat nekomu vyrobit

2007-05-31 19:33:46

jj je ho hrozný rachotivý zvuk ... když zvednu kapotu přidám plyn a poslouchám , zdá se mi jako by to šlo z levé části motoru ,, změnilo to frekvenci na volnoběh to nedělá vůbec a dělá to tak kolem 2-3 tis v tahu a pak to přejde , když přidán plyn na volnoběh dělá to v celém intervalu :( , s tím odvzdnušněním , nevíte někdo jestli tady na webu není nějaký článek jak to udělat ? moc kámošů mechaniků nemám a platit se mi za to nechce ... jen v případě, že to sám nezvládnu .

2007-05-31 19:40:04

k tomu ABS dnes jsem jel do Brna a Z5 cca 230km celkem, no a po cestě do Brna se Abso ani jednou nerožlo ,,, v brně se rožlo hned jak jsem na startoval ,, tak jsem motor zhasl a natočil , a už se zase až dom nerožlo. Ale s tím kopáním do pedálu když se dobržduje s tím zkušenost nemám to mi nedělá ,,, jen mi prostě z ničeho nic rožne kontrolka a přestane to fungovat, zhasnu motor , natočím a a kontrolka zhasne ,, jenže pak se zase rozsvítí ,,, když kontrolka nesvítí ABS funguje zkoušel jsem to a když moc přitlačím brzdový pedál tak kope ! ale když svítí tak nekope , jen bloknou kola,

2007-06-03 14:25:17

Tak to kopání do pedálu při dobržďování už znám taky ... ale hned potom se mi rozsvítí kontrolka

2007-06-03 15:44:55

Stiffi pokial nevies kedy bola menena brzdovka, dal by som si ju vymenit a popri tom vycistit namazat tie brzdy. Pokial si na to netrufas tak ci tak budes muset porobit aspon udrzbu, teda vsetky kvapaliny a filtre. Nemusi to u nejakeho garaznika ani moc stat. Ak by si sa do toho chcel pustit sám stiahni si zo sekcie manualy manual na Infinity G20 co je Primera P11 robena pre USA trh. Tie zvuky mozu byt tie plechy na vyfuku, ale aj rozvod ale to by malo byt dost jasne rozlisitelne. Kryty vyfuku zistis lahko na stlpovom zdvihaku nad hlavou, staci to skusat pri nastartovanom motore niecim pritlacat (napr ruka v rukavici aby si sa neopalil

2007-06-24 09:30:43

tak jsem se mrknul na to ABS,a to bylo překvápko.Vždy svítilo po ránu nebo po průjezdu louží.

2007-06-24 23:48:10

jifo: no pekne to sa asi ako mohlo podarit?

2007-06-26 21:24:26

Vypadá to,že to ohlodala nějaké bestie s pěkně ostrýma zubama.

2007-07-18 11:59:32

Pokud při dobržďování kope ABS do pedálu, tak je to velmi jednoduchá závada, která se ale těžko odstraňuje.

Než jsem na to poprvé přišli, tak jsem vyzkoušeli kde co, včetně jiné jednotky ABS apod.

Takkže je to prasklý ten ozubený kroužek na poloose, který snímá to čidlo. Tím že poloosa časem zrezaví, tak ta rez ten kroužek roztrhne a tím to kope. Horší je ale ten kroužek sehnat, protože na vrakovišti vám každej prodá jen celou poloosu a nevím, jestli v Nissanu se dákoupit samostatně. Výměna je jednoduchá, vymontuje se poloosa z těhlice, srazí se prasklej kroužek, než se narazí novej, vše se pečlivě očistí a ošmirgluje a bnarazí se jinej kroužek a je závada odstraněna. akorát nepoznáš, jestli je to LP kolo, nebo PP nebo obě. Je potřeba to zvednout a pečlivě prohlídnout kterej je prasklej, případně s ním silopu zkusit pootočit a pokud jde pootočit tak ej prasklej. Musí tam být napevno.


Odpovědět