Fórum - Téma


Starty v mrazu u YD22DDT (2.2)


Fórum Almera N16 Starty v mrazu u YD22DDT (2.2)

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2010-10-11 21:39:49

Jak kdo startujete v mrazech? Já co mám zkušenost za 2 zimy, tak při -19 končím

Nafta normalní, snad kvalitní k tomu přídavek aditiva zimní VIF a při týhle teplotě neodjedu.

Dneska jsem koukal na žhavičky, každou jsem postupně vyndal, připojil na přímo na baterku (+) a přitiskl k motoru (abych chytl kostru) a žhavěji pěkně, do ruda. Jen se mi zdá, že jim to docela trvá než se pořádně rozjedou (možná taky jak jsem to kostřil) ale trvalo jim to tak cca 8-10 sekund. Je to normální?!

2010-10-11 21:56:43

Hele v zime no problem dvakrat nazhavit motor se trochu otoci a chytne i pri -20 . U nafty je to tezky zaklad je zhavicky ,baterka (i kdyz se ti zda ok) ,trysky,predvstrik a kompletne stav cerpadla,motoru, pripadne informacnich cidel pro jednotku . Taky ti mohla zamrznout nafta.

A stara prima chytla pri - 30 kdy vsechni z okolnich aut rikali to ani nezkousejte to nechytne cvrnk a sla pak roztahaval ostatni jeste s par statecnyma autama.

2010-10-12 23:07:52

Hodně záleží na naftě. Loni jsem nenastartoval při -9, nafta od Benziny a zimní VIF. Musel jsem počkat na oteplení . Potom nafta od místního PapOilu (prý arktická), a bez problémů i v největších mrazech .

2010-10-13 20:38:31

No, asi to bude v tý naftě... Ale divím se, že to ani ten zimní VIF nezachránil.

Já ráno při mínus 19 nenastartoval, za poledne když to vylezlo na -8 už jsem v pohodě odjel

2010-10-13 20:52:23

myslim, ze rozzhavenie zhavica po 8-10 sekundach je dost vela. ja osobne by som vymenil zhavice. minule sme znamemu na pajere kontrolovali zhavice a 2 nazhavili tak do 3 sekund a 2 asi tak ako pises a vravel, ze v zime ma niekedy problem nastartovat. ked mal este brat terrano, tak raz v zime ked isiel do bratislavy, nastartoval bez problemov, ale na dialnici mu to nad 70 neslo kvoli stuhnutej nafte, cize myslim, ze aj pri stuhnutej nafte motor nastartuje pokial je v dobrej kondicii.

2010-10-13 21:01:30

Při ztuhnutej naftě to přece nepropustí palivovej filtr. O kondici motoru tu nejde

2010-10-13 21:03:36

nafta nezmrzne. zjednodusene sa da povedat ze je hustejsia. a pri kondicii motora myslim aj stav zhavicov.

http://www.autobild.sk/po...ca/zamrznut-moze-aj-nafta

2010-10-14 16:50:35

Jasne. Nafta nezmrzne. Jen ta voda v ni. V palivovem filtru se pak udela kase nabo primo kus ledu a nepropusti naftu dal. Motor bud vubec nenaskoci nebo naskoci a jde jen na volnobeh, nejde do otacek, nejede - nedostava naftu. Zkusenosti z atmosfery Nissan Sunny Wagon 2,0 d, 200 k km. U modernich CR to je mozna jeste choulostivejsi.

2010-10-14 17:17:40

já dávám v zimě na 40 l nafty ještě 2-3 l benzínu a neměl jsem žádný problém,startuji na první šup, ale v -22 je pravdou,že jsem to ještě nezkoušel ,ale jednoznačně se přikláním k podmínce - dobré baterce a žhavičkám,

a nakonec je třeba mít i dobré boty a taky někdy i deku, a hlavně pořád plnou,jinak je zle

2010-10-26 20:35:22

Minulu zimu -15 a viac startne hned, baterka ma vyse 2 rokov. Problem mam skor pri teplotach -5 az +5, vtedy start trva 2-3 sekundy.

2010-10-26 22:23:36

antek jezne tohle muzes delat u staryho naftaka u tyhle 2.2 bych to neudelal ani nahodou uz tak je to cerpadlo haklive jak potvora.

2010-12-10 12:50:23

Já mám už problémy okolo 0 (2.2Di), žhaviče jsem vyměnil a nezlepšilo se to. Teď když jsou mínusy, tak i po dvojitém nažhavení to chytá až po 5-10 vteřinách točení a než to naskočí, tak si to tak 2x lehce blafne a pak postupně po válcích naskakuje. Ale jak to už jednou nastartuju, tak to pak není problém natočit na otočení. Asi se s tím budu muset smířit, protože to dělá celou dobu, co auto mám, měřili mi kdeco a na nic nepřišli.

2010-12-10 20:31:39

Zkouseli ti vstriky na zkousecce zda vstrikuji ok . A teplotni cidlo ? A nebo mas vprdeli neco v cerpadle

2010-12-11 09:39:33

Zkouseli vstriky i cidlo a nic. Pritom loni to startovalo spatne jen okolo 0°, v mraze bez problemu. Jak jsem to tady tak procital, uz nevim kdo psal, ze nazhavit 3 a potom startovat, toz jsem to zkusil, po kazdem nazhaveni jsem to jeste nechal zapnuty asi 10 vterin a opet nove zhaveni no a naskocilo to na prvni otoceni. Takze laicky bych to videl na zhavici svicky, ale ty byly letos meneny, tedy az na jednu, kterou se nepodarilo povolit a nikdo si netroufl to vzit silou.

2010-12-11 10:39:08

No klidne i ta jedna muze delat neplechu zkus aspon zmerit jeji odpor tak poznas kdyby byla uplne KO .

A povolovali jste to na teplim motoru?

2010-12-11 10:58:53

Povolovali jsme to na teplym motoru, zkousel jsem i strikat ruzne pripravky jako WD apod. Odpor zkusim zmerit, nekde bych mel mit nejakej merak, kolik by to melo ukazovat, kdyz je v poradku?

2010-12-11 11:05:05

Omluva, uz jsem si to nasel, i postup jak na to.

2010-12-11 11:09:57

To ti presne nereknu par ohmu ,ale kdyz bude kaput tak ti to bude litat treba na 900 ohmu. Staci odpojit + kabel od ni jeden pol dat misto toho kablu a druhej nekam na motor nebo dole jak je zasroubovana

2010-12-11 12:09:10

podla toho co pises to bude na 95% ten zhavic. aj jeden moze robit problemy. kamarat na volve mal 2 zle a skoro mu to nechcelo vobec startovat. a ked ti to po 3 nazhaveniach chyti pekne, tak nebude ten zhavic uplne odpaleny, ale trocha zhavi.


Odpovědět