Fórum - Téma


SSAC kvalita


Fórum Technický koutek SSAC kvalita



1  2  3  4

NO_HITS  
Laďa
2013-03-29 18:29:01

Judy_N15: Asi ne, nepotřebuju almerku měnit já su s ní komplet spokojenej i se spotřebou a jizdou a jak sem řekl to auto mě stejně nikdo už nezaplatí vzhledek k tomu co sem zainvestoval. Mám to jako daily. Další auto chcu kupovat až rodinný zřejmě accord tourer 7g (2003-2009 tuším) ale zpátky k těm svodum, Pokud jiný jak SSAC nemají smysl tak se na to asi vykašlu a za pul roku to tema oživím až budou vyřešeny prahy. A málem sem zapomněl kolik času mě stálo shánění zadní pravé mlhovky na N15 hatch předface :D

2013-03-29 19:46:00

Taky si myslim, ze gti je uplne jiny level... opravdu lepsi, jak kupovat svody, kabely vyvarovat 1.6tku.

2013-03-29 19:48:30

NO_HITS: Tak to můžeš přehodit zas všechno do GTI

2013-03-29 20:12:39

NO_HITS: Tiež by som ti povedal aby si šiel do Gti , mal by si si dať testovaciu jazdu aspoň, pochopil by si čo ti tu nahovárame. Na prahy dôjde na každej Almere ktorá jazdí u nás, čiže to je jedno. Myslím že vyzerá celkom k svetu a udržovane. Gti N15 sa mi zdá že nemá EGR, a Exedy by som ti možno posunul, ak teda budem riešiť potrebu silnejšej spojky v lete. Čo sa týka výmeny kvapalín, oleja, filtrov.... tak či tak sa to robí, novo kúpené či tvoje terajšie, stále na to dôjde (okrem prevodového a chladiacej samo).

NO_HITS  
Laďa
2013-03-29 20:27:55

xxxmichal, právě mě de o ty investovaný peníze i co se týká dílů, asi sem měl tenkrát počkat a našetřit rovnou na GTi, teď už to nemá smysl. Navíc pak poslouchat ze všech stran v okolí proč sem to kupoval že si ty peníze mám radši šetřit a nevrážet to furt do auta, toho si užívám už teď dosyta no holt nikdo v mým okolí nemá ani poloviční nadšení pro auta jako já. Spíš slyším do auta se lije akorát benzín, maximálně se mění po 15-20tis olej, a to je vše. A nebo - proč vrážíš prachy do toho starýho krámu?

Jimmy_Gti: Když já su docela rád že veškerý opravy až na prahy mám za sebou, teď bych tam hodil jen navíc ty svody a decat a pak už lil benzín, navíc gti je trochu finančně náročnější ať chcete nebo ne tak v brně ta spotřeba bude vyšší jak u mě , navíc je vyšší povinný ručení a hlavně to gti by mě furt lákalo to nějak vylepšovat a nic bych neušetřil , možná kdyby to dotyčnej vyměnil za mou 1.6 s nějákým (pro mě) přívětivým doplatkem, tak možná ale to pochybuju.

Jak už sem psal svody neřeším kvuli zvýšení výkonu ale kvůli těm pazvukům co dělá ten vykuchanej kat a taky proto že mě to příde nesmyslný aby na svodech byla hned za motorem taková baňa

NO_HITS  
Laďa
2013-03-29 21:41:27

No tak očividně tady se svodama na GA16DE nepochodím :D tak asi nic

náhodou nemá někdo na filipínách kamoša že by mě poslal aspoň toto? :D I když te´d mě došlo že oni tam nemají vlastně ani lambdu tak bych to použít stejně nemohl

2013-03-29 21:45:45

NO_HITS: opravdu ma smysl spis vymenit auto nez tunit GA.

Dobry motor pro bezne jezdeni bez dalsich uprav.

2013-03-29 21:52:29

NO_HITS: Už chápem teda, prečo chceš zvody. Ak to nechceš kvôli výkonu a pod, určite by som skúsil nájsť zdroj hluku, prípadne samotnú príčinu a v prípade ak to nebude neriešiteľné až tak riešil ako poslednú možnosť nerez zvody. Prípadne nejaké použité (SR20, GA16) sú ešte tiež možnosť nie ?

NO_HITS  
Laďa
2013-03-29 22:10:33

už mám zjištěný že to de z toho katíku, mám dokonce doma i ještě jedny origo i s tím katem, teda aspoň tu spodní čsát , ale mám pocit že nahoře je ještě takovej kroužek jako čepka na ten katík a ten nemám, navíc bych musel rozebrat tu zažranou trubku co mám na autě u stavajiciho vykuchanyho a to je moc práce a nemám jistotu že to bude sedět bez toho kroužku. mnohem jednodušší je pro mě tam hodit ty svody navíc si myslím (klidně mě opravte) že ty nerez svody přispějou k nižší spotřebě a lepšímu projevu motoru , i když auto bez toho katu bude smrdět , a pokud už mě smrad bude hodně štvat tak tam dám ten originální druhej kat co je pod autem nastálo

A když už tady řeším ten kat tak se optám. zajímají mě 2 věci, proč vstupní trubka je menší jak výstupní (proč nejsou stejný) a není to prasácký udělat takovou tvrdou redukci otvoru jak je na výstupu? Otvor v přírubě na katu je mnohem větší cca o 1,5cm jak otvor na přírubě výstupní trubky viz obrázek. To má kat zároveň působit i jako tlumič ?

2013-03-30 11:35:41

NO_HITS: mám na to uplně stejný názor jako Ty .Mě motor GA 16 DE taky uplně stačí,a to dokonce v Primeře.

Už jsem to tu někde popisoval,že Primera P11 ztrácí (na SR 20 DE,které jsem taky vlastnil)hlavně v plně naloženém autě,v rychlých(180)dálničních přesunech,a samozřejmě při různých závodech at již okruh,nebo do vrchu...

Ale pro běžné ježdění,mě často změří i z 1,6....Že motor 1,6 má obzláště při krátkých pojíždkách(město)podstatně

menší spotřebu,to sem tu taky psal....

Tak k těm svodům,taky o tom takto uvažuji....http://www.nissanclub.cz/...sac-kvalita-223459?kols=2

Nebyl by to kdovíjakej tuning,jen ty svody,sportovní filtr,a vyndat oba katy(ten druhý nandavací - STK).Myslím že by to pár koníků přidalo,motor by se lépe vytáčel(lepší akcelerace)a spotřeba by zůstala stejná.Luki tu má u SR 20 DE vyndané oba katy,a píše že mu to bere dokonce mín.Ještě někde ve starších diskuzích tu někdo nechal změřit P 11 GT ,na brzdě po montáži SSAC svodů....a výsledek 115 kw - tzn. plus 5 kw,bez nějakých dalších ůprav.Takže

to máš asi + 4,5 %.

Ještě k té kvalite SSAC svodů,nebo i jiných....tady v diskusi sám Jagy píše,že originál byly jiné,že tohle všechno,

jsou čínské atrapy,které nicméně dobře fungují ,a jsou za pěknou cenuhttp://www.nissanclub.cz/...vody-sr20de-64657?kols=18

NO HITS : a tady ještě co vše lze s Almerou GA 16 DE dokázat,vytunit http://www.coobcio.pl/?p=410

NO_HITS  
Laďa
2013-03-30 12:46:14

Vasekskyline: Ten polák nevypadá zle akorát ta ecu a vačky a možná wallbro něco bude stát, ale takhle daleko až jít nechcu. Chcu aby to mělo, možná až na ty svody, seriovej vzhled. když nepočítám spotřební věci jako filtry , brzdovy desky a kotouče a pod, tak ty svody by byl jedinej díl na mým autě, kterej není Nissan OEM

Ta jízda po městě je problematická, já většinou jezdím po brně a to trasy okolo 10km a spíš míň, takže mě to aji docela te´d v chladnu kouří protože mám ve výfuku zas nakondenzovanou vodu .. už aby bylo teplo.

Pokud bys chtěl tak bysme mohli udělat společnou objednávku kvuli poštovnymu. Díval sem se ještě znova na ty 3 svody co sem vybral a třeba ty poslední sice mají naznačený kde má lambda být ale není tam díra skrz ani závit,což je škoda protože s poštou vycházely na 3600Kč, ty prostřední co sem procházel fora tak někomu došly trochu zdrbaný ( na kolektoru pro hlavu byly šišatý a zubatý vývody) takže asi od SSAC, případně kouknu po těch co mají vyšší poštovný ale pro 2 lidi by to vycházelo ok

Tak sem na to koukl:

RDI -188$ http://www.ebay.com/itm/N...sh=item19d48e786f&vxp=mtr při víc kusech jak 1 je nižší poštovný na kus což je asi jediný nabídka se snižujícím se poštovným, nejsu si tady jistej jaký má zakončení te dolní příruby jestli jen kroužek nebo kroužek s trubkou a má jiný (nerozššířený) místa, kde se spojují trubky v 1, posílaný přes USPS

DPT - 190$ http://www.ebay.com/itm/N...sh=item19d48e786f&vxp=mtr ten vypadá uplně stejně jak SSAC, posíláno přes FedEx

SSAC - 200$ http://www.ssautochrome.com/prod.itml/icOid/1336 tady není ale zas nákup na ebay, i když teď se dívám že je to jedno protože de platit přes paypal takže v případě že by to neposlali by se vrácení dalo řešit přes paypal, posíláno přes FedEx nebo USPS

Takže já bych byl pro to SSAC, je osvědčený a rozdíl ceny je zanedbatelnej, jde platit PayPalem a posílají to FedExem což bude asi lepší než obyč pošta. Ještě přemýšlím nad clem, pokud by se muselo platit byla by cena o 20% cca 800kč vyšší

2013-03-30 17:52:41

NO_HITS: Ty svody ,to uvažuju spíš do budoucna.Taky musím něco prodat,třeba tu Primeru combi co mám.

Jinak taky bych zachoval co nejvíce sériový stav,a já měnil tedy jen ty svody,nebo alespon odstranil katy,

a pak bych dal pouze sportovní vložku do sání...pravda pořádnej hříbek z trubkou saní,zvedne výkon víc,ale mě

postačí ta vložka...I ta se trochu projeví : http://www.mazdaclub.cz/c...neb-ma-to-vubec-vyznam-53

NO_HITS  
Laďa
2013-03-30 18:29:32

Vasekskyline: já to mám taky tak trochu do budoucna spíš sem dělal takovou přípravu a zjišťoval jestli má někdo stejnej názor. Já sem předevčírem vytáhl KN vložku z filtru a dal tam papírák MANN, takže ju asi budu prodávat i s čistící sadou, má za sebou jeden čistící cyklus a teď už bych ju pročistil pro jistotu znova i když nevypadá hodně zanesená spíš je na ní trošku takovej tmavej povlak uprostřed. teď po výměně výfuku mám poslední spotřebu v zimě 7,55 předtím 8,3-8,6 ... teď su zvědavej jestli to bude horší nebo lepší s tím MANNem pokud by se spotřeba zvedla tak bych ho neprodával a vrátil zpátky ale myslím že to bude stejný

2013-03-30 18:32:14

Vyfuk si myslim dokaze hnout se spotrebou dost. Ja jak jsem nahodil loni svody a dal decat trubku, tak mi spotreba proste klesla a jelo to lip. Takze evidentne uz se to spis nekde dusilo a bylo to naprd.

NO_HITS  
Laďa
2013-03-30 19:00:23

Lukyisek: no spíš ten výfuk byl dost rozpadlej že byl v podstatě jak dutej :D ale těžko říct zajímalo by mě co udělají ty SSAC svody + decat trubka

2mato  
Mato
2013-03-30 20:00:23

NO_HITS: CAT off vzdy znizi spotrebu, motor sa lepsie vytaca ochotnejsie, pomoze to hlavne tym najvyssim otackam

2013-03-30 20:39:50

...já vám to řeknu naprosto přesně...nic

2013-03-30 20:41:38

Judy_N15: Mas zmereno?

2mato  
Mato
2013-03-30 20:45:15

netreba ani merat staci sa pozriet co je v tom CATe a potom sa odviezt, kto nespozna rozdiel tak, tomu jedine sr20det

2013-03-30 20:48:18

jagy: samozřejmě že ne, ovšem rozhodně to není číslo, které by bylo v praxi zaznamenatelné .

a jako jeden z mála to mám vyzkoušené na GA...


Odpovědět

1  2  3  4