Fórum - Téma


Sraz NISMO srdcařů 2012


Fórum O Srazech a akcích Sraz NISMO srdcařů 2012



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 33

2012-08-27 14:13:38

V mimoni neni problem s PCR, on je sice na prijezdovce od Hradcan snad zakaz, ale to letiste ma tolik prijezdovek z lesa na severu bez znacek a zavor, ze nemaji sanci nic dokazat, nehlede na to, ze to tam proste nedelaji.

Vetsi problem jsou ty bruslari, posledni dobou se tam premnozili, ale jezdi vetsinou po tech technickycch spojovackach po kraji (no ona ma taky pres 70m v sirce, takze to jim staci). Protoze jenom sebevrah by se vydal na prostredni runway, kde buraci motory auta, pripadne se tam s neskutecnym revem zene evous dverma na pred (dost casto tam lita, tedy driftuje bila Evo X).

Jinak Judy, kuzelama ani okreskama me nevydesis, podvozek mame stejny, kdyz nedam pedal az na podlahu, tak to zataci stejne jako tobe Jenze ted proste mam na aute nejaky Fail, ktery nejsem schopen odhalit, tlaci mi to jen 5psi, a vic ani prd, takze ted by si me natrhl i v primce asi naprosto v pohode.

2012-08-27 14:22:17

Hele voe, tak Ty jsi upgradoval podvozek na bakalare jo?

Jinak ta Mimon nevypada mozna vubec zle. Ja tam sice nikdy nebyl, ale na foto masaker. Je to velky a asi by se tam dalo neco spachat. Ale zase je to dal no. Jeste vyckame jak to vsechno dopadne.

2012-08-27 14:44:58

Já jsem i pro Mimoň

2012-08-27 15:37:15

BMarcellus: Tak doraž :) Dneska jdu montovat jiné zadní reproduktory. :) já bych se někam přiblížil, ale nemám na benzin teď.

2012-08-27 16:11:15

Ajo, Judy ta ma vlastne BC, no nic, ten nemam, ale otazka je, ci je to nejaka advance proti snizenemu stocku na rovnem povrchu mezi kuzely... Podvozkem jsem spis myslel koncepci, tedy ve predu nejaky desny lichobeznik, v zadu naprava z žigulíka. To ze tam ma jiny brčka a tlumiče, to se pozna jen na brzdeni, akceleraci a trochu v zatackach pri nerovnostech. Zbytek je o chasi a umisteni teziste, a to po snizeni budu mit s Judym +/- stejny. Spis me ted stve, ze se mi zacal houpat zadek jak bez tlumicu, coz je divny, kdyz tam jsou nove KYB necele tri mesice.

EDIT: Kdyz teda Judy nenastavi svetlou vysku na polohu: "dřu si bříško"

2012-08-27 16:13:46

No ten BC je jeste niz nez s Weitecama... Ma tady nekde foto i jsem to videl nazivo.

Jinak je to divny aby se Ti to houpalo. Co pneu?

Jinak asi by jsme to tady timhle zasirat nemeli, kdyz to mame jako topic na sraz!!

2012-08-27 16:50:01

Artee: s tim, cos tu napsal nejde snad ani souhlasit... coilover je uplne jinde, nez setup, co mas ty. To je den a noc. Obecne podvozek ma P11 vyreseny velice dobre - predni lichobeznik je skvely, predek zataci neskutecne. Zadek je sice takova tuha naprava, ale funguje opet velice dobre. Pro me P11 podvozkove nejlepsi FWD Nissan. Co se N/A a turba tyce, tak bych jednoznacne vsadil na atmo...

2012-08-27 17:29:29

No Jagy, ja to psal trochu s nadsazkou, abych Judyho vyprovokoval ;) Jinak add ten podvozek, ano, zadek zataci silene, prave proto jak je navrzen, jeho zkrutnost prave auto posila ze silnice. Nissan vyuzil neduch teto napravy a udelal z nej prednost. Ale jako celek se to chova, ...no zajimave.

Kazdopadne nevim, zda bez upravy parametru podvozku (geometrie) by ve slalomu byl citit nejaky extra rozdil. Asi bych videl rozdil v rychlych zatackach, nerovnostech, atd, protoze rychle zmeny smeru jsou vedeny 90% podvozkem (kontrukci).

No a vzhledem k tomu, ze ja mam ted lehce prefouklou atmosferu, tak nevidim problem, protoze mi to proste vubec nejede Takze takovy ten zapor, ze kdyz to zabere, jede to jen rovne, tam neni, protoze to nezabere.

2012-08-27 21:35:53

Ja mel OE podvozek jako mas ty i BC racing a ten rozdil je velky. Ulozeni je jine - lepsi. Geometrii ma P11 v serii dobrou, samozrejme vice negativu by bylo fajn, ale horni ramena jsou docela drahe.

A treba rychle zmeny u OE podvozku vs. coiloveru jsou dost velky rozdil.

P11 podvozek jako celek se chova vyborne, ale mozna mame kazdy jine auto.

2012-08-28 08:12:01

Každopádně za všechny úpravy byla ta nejlepší a nejznatelnější právě výměna podvozku za BC - jiný level...

Např. právě mezi kuželama - teď to myslím obecně, ne DE+T x VE, že bude podstatně pohotovější atmo, než foukačka... - atmo pojede pořád v otáčkách a reakci na plyn má výrazně rychlejší...

2012-08-28 11:10:27

Jagy, ok, je pravda, ze jsem s BC nejel, jen jsem mel srovnani moje total stock vs Kadliho BC v poloze "dru si brisko" na okruhu, a prislo mi, ze mel sakra navrh v rychlych zatackach, kde ja si diky naklonu proste odvaloval ven (a taky 17" vs 16" kola, takze ta sirka udela taky hodne). Mozna taky na tento level taky postoupim. A treba si to vyzkousim, vid Judy ;) Kdyz nekdo vezme kuzely.

No Judy to desne zalezi na konfiguraci foukacky, kdyz budes mit maly okruh, maly IC a turbicko nejakou malou mrchu ala T25 nebo jeste mensi, tak cely system natlakujes takrka okamzite, a mas prefouknuto tu po Xms od 1200ot/min. Presne takto funguje koncern TSI (nizkoobjem), vetsi TSI maji kvuli rovnomernosti vykonu jeste kompresor, a turbo a okruh s IC je vetsi aby to nechciplo u 4tis ot.

Moje konfigurace je zel vysokokapacitni, tzn obri IC (ani diesel nema dohromady tak veliky), turbo T25/28, tedy uz jedno z tech strednich, a pomerne dost trubek, takze na plny tlak se dostanu az u 3700ot/min. Od 1500ot do tech 3700ot/min mi turbo poskytne tlak na urovne atmosfery (EDIT: Tim je mysleno, ze turbo prefoukne podtlak, ktery vyrabi NA motor), ale to je taky znat, proste se to rozjede z nizkych otacek jak 1.9TDi 76KW.

Slalom jsem si prave vyzkousel s golfem GTi, s FoFo RS, s nejakou celdou s turbem, vse srovnatelne oturbene motory a proste ten golf byl jak strela, diky kompresor+turbo, zadny lag, pohotova rakce, FoFo byl na me az moc rychlej, takze stim jsem zacal nechtene driftovat, a DIY celica byla horsi jak moje primera, sileny lag a pak raketovy start ale ne tam, kam ridic chtel (ja to nastesti neridil). Takze jsem poznal, ze strasne zalezi na konfiguraci foukacky a stim, jak stim ridic dovede fungovat (viz brzdeni levou, kvuli drzeni tlaku, atd)

2012-08-28 11:19:24

Arteee - hezká recenzička

Jasný, když se sejdeme a bude mi to jezdit, tak no problem :)

Jen na to blbnutí vezmu druhý kola s pneu made in China - beton ty pláště žere jak,...

2012-08-28 11:35:14

Pokud Ti to bude jezdit? Kua hosi, neblnete s tema autama tolik, musi Vam to jezdit.

Jinak Judy, ja bych to zase s tim litanim tak neprehanel aby jsme si olitali pneu, koukam to zacinas brat vazne. Ja je mam novy a je jasny ze chci at mi taky jeste neco vydrzej, takze par rozumnych jizd okolo kuzelu asi OK, jinak spis normalnejsi a rovnejsi jizdy. asi tezko tam budeme vsichni driftovat jak smyslu zbavenych, i kdyz s predokolkou

2012-08-28 11:41:02

Já mám právě taky nový pneu a chci je šetřit - já zase to svoje autí šetřim, takže bláznění odemě taky nečekejte .

2012-08-28 11:43:54

Jop, ja taky no. Ja radeji nejaky zrychleni z jizdy, to OK, ale jinak to nekde smirglovat jak za boha. On staci ten Most 1-2x do roka

2012-08-28 11:48:40

Nicméně kužely sehnat - jen rovně tam jezdit přeci nebudeme

2012-08-28 12:22:12

nechte je radši v garáži a jeďte a busem

2012-08-28 12:26:06

..hlavně aby ty si tam dorazil

2012-08-28 12:28:21

no ještě ani není stanovené místo takže v klidu. jinak toho 22 bych zběžně neměl nic mít

2012-08-28 13:26:20

Arteee, treba tady dostanes nejaky info, od majitele. Taky to tam zrejme nejak poskladal...

http://www.sportovni_vozy...-sunny-gti-20-turbo-jicin (nutna oprava linku-mezera)


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 33