Fórum - Téma


Sraz NISMO srdcařů 2012


Fórum O Srazech a akcích Sraz NISMO srdcařů 2012



1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 33

2012-09-30 20:25:25

Tak tu vyhod uplne... je to maly prumer a jedno koleno je jeste k tomu slepe. Restrikce kvuli hluku, pryc s tim. Ja to mam na daily DE taky venku + upraveny airbox.

2012-09-30 20:30:31

Len neviem ci tieto restrikcie prave nezlepsuju krutak dole.

2012-09-30 20:35:52

Jak by mohly, kdyz motor nema dostatek vzduchu? To je prumer tak na motor o objemu 1 litr.

Neco k zamysleni:

Je 85mm klapka a 100mm sani na SR20 moc?

Proc ma SR16VE N1 70mm klapku a 85mm sani kdyz je to jenom 1.6?

Je treba prestat byt konzervativni a pouzivat poradne prumery. Je to stejne jako s vyfukem. Nikdo neveri, ze jedina spravna moznost je 76mm.

Mimochodem Bono, tvuj motor ma potencial... chtelo by to konecne poridit Nistune.

2012-09-30 20:40:41

Na tu brzdu bych klidne ted sel taky, at vim jak ted na tom jsem. No a potom bych sel jeste jednou, s tim new vyfukem

2012-09-30 20:47:21

To ma N1 co je rarita, ak tu klapku dali na SR20 tak to nic nepridalo, pocitovo mozno odozvu na plyn. Viem ze to uz skusali. Podla man sanie ma byt rovnake ako vyfuk. Netreba nic vacsie. Keby bolo vela penazi, tak sa to da jednuducho zmerat s restrikciami, bez a potom s inym sanim. Ale ak by tam bol narast tak by bol podla mna taky maly ze by to za tie peniaze co by stala brzda nestalo.

2012-09-30 20:51:16

No a tohle je prave ta chyba. Klapka z N1 funguje (funguje i zvetseni seriove na 65mm - odmereno +5hp/5Nm) ale je draha, proto N1 klapka nema smysl.

Jak jsem psal - vaha z Q45 (85mm) a sani 3.5" az 4". A funguje to brutalne (VE 250+HP s paru upravama, motor jen OEM dily - pisty/vacky).

A takovych veci je hromada - jak rikam - PRESTAT MYSLET KONZERVATIVNE. Dal uz k tomu psat nebudu, poradil jsem hodne. Kdo si necha poradit, bude spokojen. Kdo ne, tak se bude motat porad na vykonech z pred 20 lety.

Takze tak...

2012-09-30 20:59:32

Jojo, jde vse, jen staci rozbit par prasatek

2012-09-30 21:12:36

ja som videl merania kde N1 klapka nepridala nic. ono v amerike je vsetko mozne u nas to bude horsie, neverim ze tie upravy by tu niekto zaplatil.

2012-10-01 09:59:32

pozrite si o stranu spat na tych grafoch z brzdy vykon na klesach: sr20ve s vykonom 202k na motore ma 131,9k na kolesach a sr20de v almere (aspon myslim ze to je tento motor) na druhom grafe 173k na motore a 127.8k na kolesach... na kolesach ma len o 4k menej a to urcite nikdo nepociti.... urcite stoji za uvazenie ze ve ma o 30k navyse, ale na kolesa dostane len o 4k navyse a to stavia celu debatu ve versus sr do troska ineho svetla...nie je to len o vykone motora samotneho...

rovnako, prepad vykonu/krutaku uvedeneho sr medzi 3000-4000ot nie je neriesitelna vec....

a teda ja osobne by som rad videl spominane sr20ve s 250k s lahkymi upravami....

2012-10-01 10:19:30

raddy: a jak muzes mit VE vetsi ztraty nez DE? Kdyz to ma stejnou prevodovku, setrvak, poloosy, kola, spojku? To co zde pises je rozdil v jine norme mereni. Ze by motor ztratil tolik v pohonu je holy nesmysl. To auto by pak dalo 0-100 tak za 8sekund a ne 5.

SR20VE uplne lehounce 250hp - jednoduchy setup, zadna velka veda. Viz. video.

Popravde tyhle agrumentace jsou pro me bezpredmetne. S 3"vyfukem jsi mi taky neveril.

Nissan Sentra All Motor SR20VE 12 Seconds 1/4 Mile Puerto Rico

Pito's Nissan Sentra SR20VE 2.0 L Engine

226 WHP

OEM N1 CAMS & Pistons

TRI-Y Header with open cut out.

Xcessive Intake Manifold w/ Q45 TB

Chipped Ecu tuned by Pito

Mfactory FD

BFG G-FORCE Street Tires

2012-10-01 10:30:11

jagy, klidek, precitaj si este raz co pisem, o stranku spat su dva grafy, oba na rovnakej brzde s rovnakou normou:

http://www.nissanclub.cz/...d/207966/full/ve_dyno.jpg

http://www.nissanclub.cz/...board/207971/full/jwt.jpg

toto su tie rozdiely vo vykone na kolesach, o ktorych pisem. takze presne ako pises, ked to ma rovnaku prevodovku, poloosi atd, ako je mozny take velky rozdiel v stratach, resp. vo vykone na kolesach? toto je otazka... nebavime sa o vyfuku ale o dvoch grafoch o stranku spat...

2012-10-01 10:38:43

Podle me je to kvuli jine korekcni norme.

2012-10-01 10:45:38

jagy, na obidvoch grafoch je stratovy vkon vypocitavany z nekorigovaneho udaju vykonu na motore, cize tvoja uvaha o inej korekcnej norme pada.... nezabudaj, ze vykon na kolese nie je korigovany zoadnou normou, korigovany je len vykon motora. Vykon na kolese je merany a otazka stale ostava, preco je taky rozdiel medzi tymi autami?

2012-10-01 10:51:05

protože každý auto bylo měřený jinde, na jinejch kolech, jinech gumách, s jinýma brzdama, jinou obsluhou (někdo stříká kola WDčkem a dohušťuje pneumatiky), je jinak přikurtovaný atd... Změří se výkon na kole, kterej má to auto při zkoušce na brzdě, ne v reálným provozu. Proto se nechává doběhnout po měření, aby se změřilo, jaký ztráty jsou. Pak se přičtou a výsledek je přesnej. Maha měří dobře

2012-10-01 10:51:09

To mi vysvetli ty?

2mato  
Mato
2012-10-01 10:56:42

len taký dodatok k tomu priemeru sania

nie že ma ukameňujete, ale veľkosť priemeru sania má vplyv na záťah odspodu, čím je priemer menší, tým rýchlejšie prúdi vzduch do valcov, atmosféra je známa tým, že v nízkych rpm má málo vzduchu a preto motory ladené na nízke rpm majú malé ventily /prípadne len 2ventil/ a úzke sanie aby mali rýchlosť vzduchu ... ak je priemer sania veľký tak darmo môže preniesť viac vzduchu keď nemá potrebnú rýchlosť, nikdy sa tam nedostane

na druhej strane ak chcete KW tak treba priemer zvačšovať nič iné spolu s priemerom výfuku nepomôže, dusiť motor kvôli záťahu od spodu...treba si vybrať, máte SR20DE, ktorý ponúka to najlepšie za 4tis ot a tam z neho aj môžete niečo dostať navyše... prípadne vačky /tušim tie iné ako JWT podľa toho čo píšete/ ...

2012-10-01 10:59:39

tofoj: 30k z vykonu motora sa na ceste ku valcom niekde stratilo, to je z celkoveho vykonu motora 200k zhruba 15% a mozes mi verit ze to nie je inym nafukanim kolies.

jagy: ty si tu postol ten graf, preco ti ja mam nieco vysvetlovat? ja sa len pytam, kde sa stratilo tych zhruba 30k, neriesim to ci ten motor ide dobre alebo nie, ani casy na sprintoch, riesim len graf ktory si tu postol a porovnavam ho z druhym, z rovnakej brzdy. Dovod je ten, ze tu casto lietaju kW a kone, ale merania vykonu to nejako stale nedokazuju....preto pisem, ze si rad pozriem 250k nameranych tu, nie v USA....ved vsetci predsa vieme, ake korekcne faktory ficia v USA

ps. jagy, ak ma sr20ve z videa, co si postol 226WHP, tak ak by mal straty aspon tych 70k co ma ve z tvojho grafu, tak by mal cca 300k na motore, myslis ze ma?

2012-10-01 11:27:19

Je to daný situací na brzdě. Nemám s tím autem nic společnýho, ale ten výsledek je normální, stačí slicky a ten ztrátovej výkon je někdy i vyšší. Jestli jsou správně ostatní vstupní veličiny, to je věc obsluhy, tam se může dohadovat vždycky.

2012-10-01 11:33:51

tofoj: to samozrejme suhlasim, aj ked si nemyslim ze v tomto pripade ide o pneu a pod., to ale asi nema zmysel viac rozoberat....sam uznas, ze ked si das slicky, tak auto automaticky nebude akcelerovat menej... este raz, ja som poukazal na fakt, ze na kolesach je vykon takmer rovnaky, napriek tomu ze rozdiel vykonov na motore je poznatelne vysii. Tym padom sa v tomto konkretnom pripade vyhoda ve straca, kedze autom nakoniec hybe viac menej rovnaky vykon ako v pripade de.... ked vidim graf, tak si ho precitam a analyzujem, to je cele....cisla su pekne, ale mna vzdy zaujima co je za nimi...

2012-10-01 13:16:20

Raddy: Jak muzes srovnavat dve rozdilne brzdy? Zrovna u tebe bych cekal, ze vis ze to tak nejde.

Trosku si to pletes... 226whp, kdyz to ma ztraty cca 25 koni = 251HP na motoru.

Graf z MAHY si musis spocitat naopak, tj. 206HP je cca 181whp. Kdyz se podivas, jake vykony maji namereno na seriove VE, tak je to presne okolo 180whp.

Kdyby to bylo jak rikas ve svem druhem prispevku, tak to Bonovo DE jede stejne jako to VE. Coz je samozrejem neskonaly nesmysl, promin. Rikam po nekolikate, ze davas dohromady jabka i hrusky.


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 33