Fórum - Téma


Sraz NISMO srdcařů 2012


Fórum O Srazech a akcích Sraz NISMO srdcařů 2012



1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 33

2012-09-30 10:12:05

pekne videjka jeste teda musim napsat o to heslo na ten rajcatovej salat

2012-09-30 11:11:32

Ze vas to porad bavi, resit VE nebo DE... Bez vyfuku to nejede, rikam to kazdemu ze to bez toho nema smysl. Je to zaklad. Stejne jako na DE. Staci kdyz jsou dobre svody, vyfuk a sani nemusite mit ani vacky, ktere jsou drahsi, nez vse dohromady. Jsou to proste zakladni upravy, pak se resi dily v motoru nebo swap.

2012-09-30 12:20:59

Panove dekuju za krasnou sobotu, super den, za to kilo to stalo ;) Muj material se zpracovava, prijde brzy jeste dnes vyrazim do terenu se svou L200, tak pak se na to vrhnu.

Turbo se postavilo jen vedle VE se slooterem za volantem a to nechtene, protoze jsme ladili a nejak se tam to VE primotalo. 1,2 bida, mel jsem akcelerovat rovnou z dvojky a byl bych na tom lip, protoze jednicka uz ve 3500ot, takze prd plyn, skacu/hrabu, rychle dve - skacu/hrabu, VE je o pul auta predemnou, kaslu na otacky, v 5000ot radim trojku a cekam pul vteriny, nez se prehoupnu pres 4500 mam plnej tlak a mavam slooterovi... Nikdo jinej vedle me nechtel :)

Jinak na obhajobu VR6ky, krom vahy navic diky haldexu si vybrali spatnou startovni rychlost, Golf to mel presne mezi dvojkou a jednickou, ztratil start a pak uz to nechytil. Ja jsem snim zablbnul na vyjezdu z vesnice a a tech 200+ koni tam je, jen to musi dobre rozjet.

Jagy, nam slo o to, ze si vem to porovnani financne. Tofoj dal 4tis za vacky, a cca 2tis za FPR(nevim presne) a to je cele a jede skoro stejne jako VE se stock nalazenim. VE uz ted ma lepsi vyfuk minimalne koncakem, tofoj ma jen decat, jinak stock trubky (tenke). Takze tu mas dilema, kdyz chci takovy vykon, jako ted VE ma, tak bud muzes utratit 7tis nebo 30+ Co si vyberes? To ze VE ma jiny potencial o tom se nikdo nepre. Ale kdyz jsem to videl, tak jsem si jen potvrdil, to co jsem si myslel vzdycky a tak nejak jsem to tady furt psal, ze neverim v zadny propastny rozdil. Je to mozna tim, ze jsem prelezl z Hond a uz jsem zvykly na rozdil mezi V-tec a non-Vtec. rozdil od 6tis rpm, do te doby skoro stejna auta, dle nastaveni eko-zmrdismu z fabriky.

Kazdopadne Judyho kraska je proste kraska, strasne se mi libi kultivovanost motoru, jeho krasny hladky prubeh, netrpi tezkopadnosti DE v otackach (pochopitelne = druha vacka), libilo se mi to.

2012-09-30 12:30:43

Arteee, musim oponovat. Tofoj za ty Poncams (novy) dal 11 tis. a za FPR Tomei snad do 4 tis. Ale je fakt ze je to stale o nejakou tu tisicovku mene.

2012-09-30 12:54:33

Aha, mel jsem pocit, ze ty vacky byly levnejsi, ze 10+ se pohybuji JWT.. Ale i tak, kdybych mel prevest treba u me narocnost ladeni, kterou udelal Jifo a to co jsem nad notebookem ztravil ja do realne ohodnocene nakladove polozky, tak tady v CR je to 10-30 tis. To stim VE je vsechno hezky, ale je tam taky furt stejne prace, pokud chce mit clovek neco "extra", stejna cesta jako s turbem. A ta prace stoji penize. Cesta koupit vacky ktere jsou udelany tak, aby fungovali v ramci rezerv seriove jednotky je furt snazsi s podobne uspokojivym vysledkem. Ze to Tofojovi jede jak splaseny jsem poznal uz na jare v Moste, ten rozdil byl viditelny.

A jeste jedna vec, Bludistaka akce si jednoznacne vyslouzila Jita, opravdu to nebyla jen osoba stojici opodal a nudici se, ale byla plnohodnotnou clenkou srazu. Kdyz usedla ke do turba, tak misto asi tradicni reakce se hned zajimala, proc to vydava ty zvuky, co to vydava a snazila pochopit ... to me vcelku ohromilo... vic takovych priste ;)

2012-09-30 13:13:19

Tak me by stvali ty nizke ze tam VE netahne to bych od toho prave cekal. A vyfuk by nemel moc vadit nizkejm otackam. Kdyz uz to stalo takove pprachy tak to bude chtit asi odladit poradne at je ten zisk poradnej

2012-09-30 13:18:42

Tak tahlo to vesmes stejne jako tofojovi, s tim ze on ma vacky prave na nizke otacky + odladeny tlak paliva na ty nizsi otacky. Proto taky kupoval ty Tomei Poncams a ne JWT, ktery jsou liny a tahaj az nahore. Kazdopadne VE potencial asi ma no. Penize vyssi, ale motor cistej, Judy ho videl i uvnitr a je to nebe a dudy. Navic konstrukce motoru je taky uz trochu nekde jinde. A taky je fakt, ze ne do kazdyho DE se hodi ty upravy, do nejakyho vylitanejsiho to asi smysl nema. Tofoj ma motor skvele zachovalej, takze tam ma potencial taky dobrej. A na jare prijde stejne asi nejaka uprava takze uz to bude uplne jinde

2012-09-30 14:15:42

copak VE ale takové 2,2 Dipěkné fotky,už se těším na pc na videjka

2012-09-30 15:51:58

jagy, tomu se nemůžeš divit, že porovnáváme DE a VE, protože jsme doposud neměli tu možnost. Nikdo nepopíráme, jak kvalitní motor s potenciálem to je, samotnýho mě bavil mnohem víc než moje DE. Tady jde jen o to porovnání v rámci utracenejch peněz. Vačky, clo, daň - 10700, výměna 500, fpr 2200, redukce na lištu 500. To je 14 tis Kč. Za ty peníze to prostě jezdí téměř jako sériový VE.

Artee, jestli máš ten onboard, tak mi ho nejdřív pošli ke schválení

2012-09-30 16:08:58

No a ješte by si mohl své GT vačky střelit. VE bude paráda z výfukem a odlazením jinak neziskas co muzes. Mozna bych to rovnou naladil na etanol

2012-09-30 17:53:48

Kluci já teda nevím jak táhne DE s vačkama co má Tofoj, ale pokud můžu srovnat čistě subjektivní dojem s mým VE, tak táhne od spoda daleko, ale daleko lépe než DE co jsem měl.Takže.... chtěl bych se projet s Tofojem

2012-09-30 18:37:43

Zajimava diskuze aspon se neco zase dovim jo ja bych chtel zase videt STW jakou ma hustou barvu GT mam doma jediny ktery me zajima je Judyho a pak ten oturbenej trhac asfaltu

2012-09-30 19:18:22

Panove, nevim kde berete porad, ze VE nejede vespod. To je strasna hloupost... VE jede dole MNOHEM lip, nez DE. Judy nema predevsim vyfuk, ale nema odladen ani idealni predstih. Jede to proste tak na 50%.

Vetsina, co se tu pise jsou bohuzel pouze spekulace. Seriove VE s vyfukem ma180Nm od 2000tis. otacek. A to je porad zakladni mapa. A zakladni mapy jsou dobre, odladene... funguji super. Ale kazdy motor je jiny a reaguje jinak. Stacilo by zmerit AFR, upravit K-konstantu, udelat korekce a za hodinu neni, co resit. Takze to, ze naladeni je drahe je blbost, staci si pujcit ECU, lambdu a zajet na dyno.

Jak dobre jede VE muzete videt u Smurfa.

2012-09-30 19:27:39

taky budu mit jednou takovej graf

2012-09-30 20:04:26

Ani s JWT vackami ten krutak az tak velmi nepadne.

2012-09-30 20:12:49

No v nizsich otackach to ma o 40Nm min... a v maximu o 25Nm mene. To bych az rekl, ze tam muze byt nejaky problem... je to hodne nizke.

Na dyno by mohl zajit Tofoj, nez to zase prekope.

2012-09-30 20:16:40

Asi se kousnu a půjdu ještě před zimou. Samotnýho by mě to zajímalo. Akorát teď nutně potřebuju sací hadici z P11GT/N15GTi. Vykoukal sem, že některý verze maj větší otvor, takže hromadně očekáváme 15 koní navrch

2012-09-30 20:19:19

Vsechny hadice u techto RR motoru jsou stejne. Jedina lepsi hadice je u VE (bez slepeho kolena). A dyno prosim bez, potrebujeme vice grafu, at mame na porovnani. At nemame jen dohady.

2012-09-30 20:19:58

Ja to mozem dat saciu hadicu ktora ma tusim priemer 3 palce, mal som ju na aute pri merani.

2012-09-30 20:23:22

Já myslím tu před airboxem. Do mojí strčím dva prsty na výšku, do tý větší tři


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 33