Fórum - Téma


SR20VET


Fórum Tuning a úpravy SR20VET



1  2

2008-09-18 15:29:43

zdravím Vás lidi, chtěl bych se optat, do jakejch nissaňáků se dávali motory SR20VET. Pač po zjištění, že maj 270HP ho chci do svý primerky... ta moje má totiž jenom 150HP... Byl by velkej problém s výměnou?

tom
2008-09-18 15:39:36

Kontaktuj Davida z Nisma,motor SR20VE montovali vloni do Sunnyho.

2008-09-18 16:22:28

SR20VET ma 280ps, daval se do Xtrailu GT. Motor je prakticky nesehnatelny a kdyz jo, tak HODNE drahy (100+tis.).

Uprimne... zapomen na to. Pokud chces vetsi vykon, tak SR20DET vyjde asi nejlevneji.

2008-09-18 17:25:30

Neviem ale co sa dozvie od Davida, asi len to ze ano davali to tam a ze museli est enejake veci doriesovat. Viac sa mu nechce moc o tom hovorit . Viac sa dozvie na g20.net alebo sr20fore ale ten VET si myslim to iste co jagy, aj ked by to bola parada

2008-09-18 20:58:47

souhlas SR20VET drahej az nesehnatelnej a neni jasne a overene jak ho swapnout

ja bych volil sr20det. bud bluebird, avenir nebo gtir. osobne bych vzal avenir w11 - je nejnovejsi. vsechny dily k tomu jsou levne a dostupne. dostat se sa nim na vykon jaky ma VET je realny cil

2008-09-22 11:54:33

No fáájn... víc jak sto papírečků.... no a ty motory SR20DET.. jestli dobře čtu, bylo jich vyrobenejch jenom 200kusů v P10.... z čeho je ten motor původně? 165KW snad nemá ani S13....?? Jde dneska takovej motor ještě vůbec sehnat ve slušným stavu? Já mám na svý primerce najeto 88tisíc.. Chtěl bych motor s označením DET.. Né DEAT.... (Jestli to mám správně )

2008-09-22 12:40:59

v P10 nikdy SR20DET nebyl. Rozdil mezi DE a DET jsou velice male. Prakticky jen pistech (komp. pomer) a ojnicich. Takze pokud menis DET za DE, tak vzhledove je motor totozny a neni problem to vymenit.

S13/S14 apod. ma motor napric.. ten je naopak uplne rozdilny a nepasuje do nasich karoserii s pohan. predni napravou. V japonsku byly motory SR20DET v hodne modelech.. Bluebird, Avenir, Gtir,.. tech motoru je spousta a motory z JPN jsou v lepsim, nez slusnem stavi. Co jsem mel moznost videt fotky z pod vika ventilu od lidi, co ty motory kupovali , tak je to fakt krasa... cisty hlinik , zadny olej, fakt parada.

Zalezi, kolik do toho chces dat penez. S vetsinou dilu jsem pripadne schopen pomoct, zalezi o co pujde...

2008-09-23 12:54:35

No ale wally tadyk na webu má fotky P10ky a má u ní napsáno,že má 165kw a že bylo jen 200kusů vyrobenejch.... Tak to je fuk... Prachy jsou problém... Páč teď šetřím s přítelkyní na byt nebo na co to vlastně...... takže moc peněz do autíčka narvat bohužel nemůžu.... Ale rád bych tomu aspoń trochu přidal výkon... Chci sání a výfuk... Víc asi nic.. nebo mě nic jinýho nenapadá... ty vačky.. do toho se mi moc nechce... Bojim se o motor a pod. ...nechci s tim mít žádný problémy....

2008-09-23 13:38:06

zuzikGT neviem kde si to u Wally-ho nasiel, nic take tam nema. do P10 sa urcite ten motor nikdy origo nedaval.

daval sa do:Bluebird, Avenir, Synny GTiR, S13 SX180, S14, S15. zadokolky mozes vylucit (vsetky Sylvie). najvacsi vykon 169kw mal v Sunny GTiR

2008-09-23 16:04:56

S vackama zadny problem neni.. ty tam snad vacky nemas?

Pokud nechces turbo, tak svody, vyfuk. potrubi, sani.

2008-09-24 22:55:26

NO, tak asi blbě vidim... je tam P10ka vyfocená s celkem slušnym sáním na kapotě.. dvě fotky tam jsou...v noci.. Ale tak asi blbě vidim no... Hele a on je přímo turbokit na P10????

Svody, vejfuk, potrubí a sání tam dát chci no... Ale o turbu jsem neuvažoval... Páč nevim, jak by to snesl motor s původníma pístama, ojnicema, čepama..... apod... hmm???

2008-09-24 22:57:17

Tadyk je odkaz pro Ty,kerejm se to nechce hledat nebo neuměj.....

http://www.nissanclub.cz/engine_detail.php?id=101

tak co?? pořád ještě blbě vidim???

2008-09-24 23:05:56

Zuzik nic v zlom ale treb asi pozret tu stranku poriadne a aj ostatne to neni galari aWallyho aut a neni to ani len foto auta do ktoreho sa ten motor standardne daval, ked si prelistujes sekciu motory viac zistis ze obrazky su ilustracne. treba citat popis do akych aut sa montoval to je zavazne nie fotky - aj ked ptravdu povediac wally je to trochu metuce a nemala tam byt ziadna fotka alebo fotka serioveho motora, resp auta kde sa seriovo ten motor daval

2008-09-24 23:17:12

no jo, přiznávám, že zase tak moc jsem to neřešil..... jen mě raflo těch 165KW..... Ale už delší dobu mě zajímá, zda-li by šla kapota ze Sunnyho na P10ku? si myslim,že by měla jít ne-e????

2008-09-24 23:58:14

preco by tam mala ist kopta z ineho Nissanu? teda ja asi viem kam mieris (chces tu z GTiR teda s tym nasavacomze? ale pasovat to nebude podla mna

2008-09-25 00:32:40

Nepasuje to.. ale proc to chces delat? Aby si lakal pozornost? A pak kazdy pubertak v Golfu s tebou zavodil.. a ujel ti? Radsi si nasetri a udelej neco od kapotou, nez tyhle upravy "na oko".

Turbo kit jako takovy se nedela, ale dily jdou sehnat. To problem neni.. motor to zvladne, pokud neni KO a nebudes mit prehnane naroky na vykon. Pocitej, tak i tak cca 50tis.

2008-09-25 11:04:57

No když už turbokit, tak i kapota ne?! ta GTiR je nádherná...

no já nemám přehnaný nároky na výkon.... Jen jsem si myslel, že mi 150koní bude stačit... Ale po tejdnu to bylo málo... A tak jsem smutnej... A na Supru zrovna nemám..... nechci přehnanej výkon... Ale tak aspoń těch 180koní... o 30koní víc snad není tak moc ne?!

2008-09-25 11:16:11

180ps udelas i atmo. Je je to jednodussi, motor to lepe snasi. Svody, vyfuk, jednotka, vacky, sani.. na P10 je moznosti hodne. Turbo bude na minimalni tlak 200+ps. Tim, ze budes mit kapotu z GTiR to lip nepojede, jen budes lakat pozornost.. a bude to bastl.

U nissanu je prave dobre, ze pozornost nelakaji a jsou to tak trochu tisi zabijaci.

2008-09-25 12:29:20

No já vím, nejsem blbej, že mi kapota koníky nepřidá.... S tim vejfukem a sáním zkusim něco udělat no...

mě se ta kapota prostě líbí no.....

2008-09-25 12:49:27

Ale me se taky libi.. na Sunny se to da pochopit, ale srat se s tim na Primeru? Uz jen ten cas a penize a prakticky nulovy vysledek. To radsi neco s tim vykonem nebo podvozek.


Odpovědět

1  2