Fórum - Téma


sr20ve


Fórum Tuning a úpravy sr20ve



1 ......... 4  5  6  7  8

2010-11-30 14:37:38

2010-11-30 16:11:50

Nikdo z jizni moravy to bohuzel nema. Skladem nic nemam, jen na objednavku...

2010-12-02 13:52:46

To s tím 3.0 V6 bych zas tak dobře neviděl. Krom toho, že to hezky zní to podle mě nemá žádnou výhodu. Problémů, proinvestovaných peněz spousta a ve finále to stejně nebude ono, pokud ho tam někdo vůbec narve. Motor je velký těžký, auto bude hrozně těžké na předek. Navíc by to nebylo do normálního provozu, protože nevím na jaké papíry by se to postavilo. Dle mého nejlepší co se do toho dá nacpat je SR20VE(T). To je max. Už tak se podle mě předokolka bez samosvoru atd. s 200Hp+ při ostré střelbě prakticky nedá řídit. Jo 4x4, to je jiná...

2010-12-02 15:09:53

Xender: Tak samosvor by do GTčka neměl být problém nacpat ne?

2010-12-02 17:17:42

Dá sa tam dať prevodovka z vzr so samosvorom

2010-12-02 19:49:19

však to by stačilo ne?

2010-12-03 19:28:08

Popripade : http://www.quaife.co.uk/catalogue/products/qdf6l-1 by sa dalo. Diferaky od Quaife stoja bezne okolo 500-600 libier

2010-12-03 20:12:50

Mno dejme tomu. Jasně že jo. Ale pořádný samosvor výjde na kolik 25tis.Kč? Jagy? A ikdyž vyřešíte nebo alespoň částečně vyřešíte problém s přenosem výkonu na silnici. Všechny zbýlé problémy zůstávají.

2010-12-03 20:23:05

Ja bych rekl, ze limit na predokolku bude okolo 300koni. Dulezite bude jak bude upraveny zbytek auta - brzdy, pneu, prevodovka, podvozek, atd.

2010-12-03 21:20:00

to už je prostě moc, jako ten ostrý Focus, to auto se už neudrží ani v přímém směru. posílat 300 koní a víš na cokoliv míň než 4 kola je mrhání.

2010-12-04 11:49:31

Samozřejmě no. Myslím tím, že nepředpokládám, že by někdo investoval statisíce třeba do Primery. Takže proto mám problém s tou zvladatelností. Třeba 147 GTA od Alfy. Je to moderní propracované auto. A i tak je spurné a velmi těžko zvladatelné. Výkon je nevyužitelný (nějakých tuším 250hp). Takže tak no. Ale ať to klidně někdo zkusí. Fandím takovým lidem, vím co to obnáší se do něčeho takového pustit. Tedy všem potencionálním nadšencům: Good luck!

A s tím výkonem na obě nápravy. Myslím, že to není mrhání. Posílat tolik výkonu na přední kola je nesmysl/sebevražda. Ale na zadní... Řekněme, že na této "nižší" úrovni (tím myslím, že třeba Zonda R má o trochu větší výkon a taky je to zadokolka, ale propracováním, technologiema , aerodynamikou a vším je to mimo chápaní běžného člověka a využitelnost té síly je opravdu solidní) je to alespoň legrace... Minimálně se to dá využívat a ovládat lépe než FWD.

2010-12-04 12:50:08

nevim jaky stim ma kdo z vas zkusenosti ale uz lehce prez 200 je na predku problem... zvlast u turba kte je strmost krivky narustu kroutaku je vetsi nez u NA motoru... osobne sem mel neco kolem 210-215 a zatačku s kvalitnim teplym asfaltem neslu projet po plynem proste to tahlo rovně a to nemluvim o tom ze i drobny rozdil trakce trha s volantem jako krava podle toho kde zrovna to zabira vic...

jo vim ze ted budu poslouchat ze sem mel hrozny gumy (continental conticontact3 205/50/16) a ze mam seriovy podvozek atd... coz je mi celkem sumak neznam nikoho kdo by v normalnim provozu jezdil na slikách a jen hrstku lidí co opravdu s takto upravenyma auta jezdili a shoduji se v tom ze vic jak cca 220kobyl na predek na daily je kravina...

2010-12-04 13:10:45

tak rozhodně záleží co od toho kdo chce. já osobně ani těch 150 koní u GTčka nevyužívám jen někdy. jo když chci předjet tak jistě. můj osobní plán na příští rok je (až prodám octavii) SR20VE, Sání, výfuk. chtěl bych se pohybovat kolem 200 hp, ne protože potřebuju, ale chci. možná si něco kompenzuju nevím. i kdybych měl těch 220 kobyl jen lechtat tak je tam chci mít.

2010-12-04 13:15:21

Jen bych k tomu dodal,to že to trhá podvozkem je právě pro mě zábava.Nevím jestli to správně popíšu,ale to že podvozek nestíhá výkonu je pro mě super.Pro ten pocit,kdy já určuji jak to pojede a ta možnost skončit v pangejtu kvůli špatnému přidání plynu ve špatnou chvíli je super.

A do kopce ten nadbytek výkonu zas tak špatný není.

2010-12-04 14:10:23

moj nazor je, ze ani na predokolku nieje zbytocnych aj 300 koni, pokial jazdi na danom aute dobry vodic. ci uz pre bezne jazdenie, alebo zavody. ked sa tu diskutuje o tom, ze pri pridani plynu to zacne utekat, tak to robi pri kazdom jednom aute ktore ma slusny vykon. ani pri F1 ani pri rally, ani inych zavodnych autach sa neda pridat v zakrute na plny plyn, aby to neustrelilo. treba proste vediet davkovat vykon v zakrute a nieje problem. aby som mal auto na ktorom mozem pridat v zakrute plny plyn a budem super spokojny, tak potom s cim budem spokojny, ked budem zrychlovat za zakrutou. pokial ma auto tolko vykonu, ze zacne stracat trakciu na najvyssom prevodovom stupni na suchej vozovke, vtedy sa da povedat, ze to je uplne prehnany vykon.

2010-12-04 15:30:46

Zrovna Civic Type-R ma v serii 200HP a je to naprosto krasne riditelne auto i v serii. Jel jsem i v 250HP Civicu a naprosto bez problemu. Je treba pocitat s upravou jinych casti auta - podvozek, brzdy, samosvor, atd. Pak je to v pohode. U turba je to horsi kvuli vyssimu krouticimu momentu, ale taky se to da do jiste miry resit.

2010-12-04 16:24:45

Jak říká Jagy, záleží. i Tomaid má pravdu hodně záleží i na tom kdo sed í za volantem..

Jen bych k tomu dodal, že není důležité, že se ta zatáčka dá projet bez nedotáčivosti a bez toho, aby to táhlo auto ven a od předních kol šel dým.. To jde i s 500hp+ FWD...

Uvažuju teĎ poměr výkon/rychlost. Jestli ta FWD co bude mít 300hp bude o polovinu rychlejší než ta co bude mít "pouze" 200hp (samozřejmě, že je to nesmysl, myslím to jen pro názornost)...

2010-12-05 20:13:20

No ATRko ma take pres 212k a je to krasne svezeni kort s par upravama. Alfa 147 GTA ma 250k a je hur riditelna to je pravda ale kdyz das samosvor ktery nema v zakladu tak je to uplne jine auto. Je fakt ze jsem ridil jen 156 GTA a fakt super svezeni. Bez dalsich uprav to nema smysl. Jen jedna vec co mi neda neprislo mi ze P11 s turbem 250k zhruba ze by se nedala uridit. Mel jsme moznost se 2x svezt a super zabava jen by to chtelo ten samosvor. V primce to litalo nehorazne a do zatacek to posilal taky zajimave. Jo je to i o ridici.

2010-12-06 14:52:48

Aj pokial máš na predku štandardný mechanický samosvor vždy ta to bude istým spôsobom ťahať do strany pri akcelerácií , proste treba pevne držať volant.

Dosť výrazne uhladiť zakamuflovať tento efekt sa dá s použitím elektronicky riadeného samosvorného diff.

Ale to sa už nedá hovoriť o spomínaných 10ročných+ autách ale o novších.

2010-12-06 20:42:43

Mechanicky samosvor ale neni zadny neduh, ktery by byl pro rizeni neprijemny. Je v 99% bezneho jezdeni naprosto nestrehnutelny, ale pri ostre jizde na limitu je auto lepe citit, dava lepsi odezvu. Elektronicke nahrazky jsou k nicemu a na poradny samosvor to nema.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8