Fórum - Téma


sr20ve


Fórum Tuning a úpravy sr20ve



1 ......... 4  5  6  7  8

2010-02-02 21:14:01

Honza ... pokud Ti stačí 170 koní a nemáš (nebo nechceš hned dát) těch cca 40.000 Kč do VE, tak je asi rozumnější upravovat DE, na druhou stranu nemá smysl chtít po DE výkony kolem 200 koní a ani jsem to tak nemyslel.

... ale ..tady moc pěkně všichni (včetně mě) teoretizujeme ... kolik je tady členů upravenými DE se svodama a vačkama .. tak 10? ... kolik lidí má VE ? ... zatím to vypadá, že letos budou dva, jestli jsem dobře pochopil ...

Chápu Jagyho, který po x-letech zkušeností s DE a diskusích na SR20 foru dospěl ke swapu. Ale fakt si myslím, že je rozumné začínat nějakým stupněm úprav DE a pak se teprve posunout dál.

2010-02-02 21:28:42

Tak (nejen) pro me je to urcity vyvoj, ale podle me na P11/N15 je DE malo, protoze ta vaha je bohuzel docela velka.. kdezto Sunny se dostane na 950-1000kg a pak s tim i to DE paradne cvici.

Ale i tak asi kazdemu s tema cca 170ps v DE jednou prestanou stacit a je pak logicke sahnout po VE.

2010-02-02 21:42:46

Franta.s vacky 12000, svody vyfuk 15000, sani CAI 5000, nalazeni 2000,- , ridici jednotka 3-5000. Porad mi to vychazi ze tam bude u SR20VE o 20k vic proste nevim nu . To tusim teprve zaciname. Jagy chce za komplet swap + prace +- 35000 + lambda sondu 3-5000 a snad tam tech 170-180k bude.

Kd\yz uz upravovat DE podle me staci aspon samotne svody + sani.

2010-02-02 21:48:19

Ten výfuk .... na svody moc, na komplet podle mě málo ... s tím laděním a novou řídící jednotkou ... otázka jestli je nezbytně nutné. Ale opravdu se nebavíme o 190 koních ...

Ta cena za SWAP je OK, velmi OK. Jsem zvědavý, kolik lidí to toho nakonec půjde. Já osobně, přes nesporné kvality VE a dobrou cenu, hodlám sbírat zkušenosti s DE a pak uvidím. Ale to je moje rozhodnutí, vycházející z mých podmínek.

2010-02-02 21:51:52

Jagy tu nepsla ze tam bude mit 190k psal 170-180. Na vejfuk ted setrim svody uz jsou doma zbitek vyjde bohuzel na dalsich 8000,-. Tedy doufam ze se do toho vejdu . Vse je bohuzel o penezich

Nekde tu psal dojmy Blesk ze sve krasne P11GT. Ten mel udelanej vejfuk a AEM sani a psal ze o proti originalu a v porovnani s jinejma GTckama to jelo pekne. Tak ze i tak to stoji asi za to. Nechci tu obhajovat swap SR20VE vem si ze tu Jagy nekde prodava turbokit a tam je to jeste levnejs uplne nekde jinde:o)

2010-02-02 21:58:30

Honza .... tak já mám svody a sání ... a už docela dlouho zvažuju S3R, ale nechce se mi je věšet na kombík a tak ho chci prodat. Jaký výfuk plánuješ?

Osobně mě velmi zajímá ten 5Zigen, v Japonsku by měl stát kolem 80.000 jenů, ale je otázka, zda je dostupný. Nebo by se dalo sestavit hp z dílů Magnaflow, které by měly být velmi solidní. Laicky se domnívám, že by tohle všechno "železo" mělo být použitelné bez problémů i na VE.

VE by mělo mít 190 koní a věřím, že ho hoši dokážou naladit optimálně.

2010-02-02 23:04:23

Zaujímalo by ma prečo BTCC P11 nemala VE ,ale vyladili DE .Asi niečo na tom bude nemyslíte? .

franta.s ak vymeníš tie vačky a zostatok necháš relatívne v sérií tak moc od toho nečakaj takmer žiadne rozdieli proti sériovým GT vačkám.A to myslím úplne vážne.

2010-02-02 23:08:53

Neměli je podle mě v těch letech 96 až 99 k dispozici a hlavně, pro okruhy a naladění motoru na max. výkon v otáčkách přes 8.000 ot/min nemá variabilní časování smysl. Navíc ten motor už měl se sériovým DE společnou jen koncepci a blok.

Diskuse není o tom, jestli je lepší VE nebo DE .. lepší je VE ... ale i DE umí leccos za trošku méně peněz ...

2010-02-02 23:17:25

lenze aky ma zmysel upravovat DE ked aj tak vies,ze casom pojdes do VE? mna jedine odradza to,ze mam motor v 100% stave s istou minulostou a to ma odradza od swapu, ale zase vrazat do DE ked aj tak neviem ako to nakoniec dopadne, ci nakoniec tak ci tak nepojdem do VE a tym padom vrazat do DE su vyhodene peniaze? aj ked sanie a zvody by sa asi dali pouzit.

2010-02-02 23:19:13

Franta to presne popsal.

Ono opravdu s puvodnim DE to nema spolecne prakticky nic. Treba i hlava byla na novejsich BTCC otocena o 180°, tj. saci svody vepredu, vyfukove vzadu.

Napr. i na zavodni Honda motory se prodavaji tzv. "Vtec killer" vacky, ktere vtec eliminuji. To je ale opravdu jen na zavodni auta.

2010-02-02 23:31:02

Smysl úprav DE je jednoduchý, auto s těmi úpravami lépe jede . Ale každé řešení má svůj efektivně využitelný potenciál a pak už je to jenom vyhazování peněz. Mám na autě svody a sání a to je ještě úplně v pohodě i z hlediska financí .... tohle mě vyšlo cca na 10.000 korun. Ale to nejsou žádné mega úpravy a taky od toho nečekám zázraky. Ostré vačky, které nevyžadují výměnu ventilových pružin a třeba použití ECU typu Calum, ještě také nepovažuju za vyhazování peněz ... tam je ovšek u P11-144 trošku problém, obecně je starší P11-120 na tyto úpravy lepší a proto chci měnit.

Ještě si uvědomte, že ty VE projekty je tady docela nová věc a i když tomu držím palce, tak to tady zatím nikdo nemá a Jagy to plánuje swapovat. Pokud já skončím u VE, tak to nebude zítra a za tu dobu najedu ještě hezkých pár desítek tisíc km a na to se mi vyplatí něco do auat investovat ... něco, ale ne extrémně moc ...

Jinak, VE bych se nebál, protože budou v průměru v lepším stavu než naše DE, v USA a JPN se jezdí jinak a myslím, že ty naše náběhy kolem 200.000 tam nehrozí.

2010-02-07 11:43:00

A prave preto že u nás sa každý blíži k 300TKM na DE (kto mi bude tvrdiť že má 120TKM na 12 ročnom aute bez stočenia je blázon) a to vo všelijakých podmienkach si myslím že Jagy vie o čom hovorí. Ja by som nešpekuloval ani sekundu. Za tie prachy +/- 1000EUR mať nahodený VE motor a DE pekne predať za +/- 500EUR... NIEJE O ČOM... A všetky kvazy úpravy DE hodiť na VE - aj tak na 99% sú to zvody SS Autochrome...

A povedzme si otvorene, kto do toho "vidí" ten swap motoru zvládne s patričným vybavením tiež...

Jagy čo ty na to? Poradíš ak bude treba???

2010-02-15 15:26:57

Samozrejme kdyz VE nekdo koupi, rad poradim, co a jak.

2010-07-25 22:47:58

Kolik tak VE žere oproti DE? Nemyslim v 8000ot/min aktuální , ale jako je u DE udávaná cca 8 průmerná, tak o kolik se liší VE?

2010-07-26 02:22:33

Stejne.

2010-07-26 08:59:21

údajne ešte menej ako DE. však opýtaj sa niekoho kto to má možnosť porovnať a ten ti to potvrdí

2010-07-26 12:47:42

pozor menej len pri kludnejsej jazde, ked budes tomu nakladat tak to zere podobne alebo malicko viac ako DE-cize na ten vykon neuveritelne malo

2010-07-26 14:58:45

Našel jsem někde 2 verze sr20ve a jedna má v základu 204ps. Mluví se tu pouze o 190ps verzi. Ta silnější ma označení 20V i když je to 16v. V čem je konstrukční rozdíl? Silně o VE uvažuji a když už bych do toho šel, tak do silnější verze asi. Ještě by me zajímalo za kolik se dá prodat DE cca. Díky všem informovaným nadšencům

2010-07-26 15:06:48

Rozdilu u 20V je relativne dost (pisty, vacky, hlava, retez, saci svody, vyfukove svody, rozdelovac, klapka... hodne veci jinych, je puvodne z P12), ale kupovat ho je podle me blbost. Vyjde te na mnohem vic (minimalne 2x tolik, nez normal VE) a obecne neni lepsi v nicem. Za usetrene penize upravis ten puvodni 190ps na uplne jine cisla...

DE prodas tak do 10tis. kc dle stavu, atd.

2010-11-30 14:36:32


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8