Fórum - Téma


sr20ve


Fórum Tuning a úpravy sr20ve



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2010-02-01 23:05:41

ked meníš kus za kus tak bloky sú rovnaké až na pár zmien,ale z jeho uchytením by nemal byť problém.Nats treba preprogramovať,záruku máš že ti to spraví iba nissan,možno ešte niekto kto má ich program.

Ale aj tak si treba dávať pozor lebo všade sa tu píše že všetko sedí s ničím neni problém a nakoniec saám zistíš že na prvý pohlad identické dva motory ,ale v skutočnosti je na tých motorch dosť vela zmien ako som sa už viackrát na vlastné oči presvedčil a to aj DE vs DE a nehovorím ešte o DE vs VE al.De DI a pod.

2010-02-02 08:50:29

Jinak ... běžná odchylka průměrné spotřeby dle BC a reálu je u P11 (platí i pro -144) cca 0,5 litru ... vždy do minusu ... t.j. BC ukazuje méně, než je realita. Zajímavé je, že třeba u N16 je to zcela naopak a odchylka je o dost menší ... 0,2 litru průměr.

Otázka na Jagyho .... možná by bylo zajímavé srovnat výkony SR20VE s upraveným SR20DE (vačky, svody, sání, úprava ECU). Myslím, že úpravy DE jsou trošku levnější a výkonová úroven kolem 180 koní není úplně nereálná, což je sice maličko méně, ale pořád to není špatné.

2010-02-02 14:25:16

Upravy DE jsou mozna o neco levnejsi, ale na vykon VE se nedostanes jen tak. A pokud ano, jsi na cene VE. VE je po vsech strankach lepsi, proto mi prijde lepsi swapnout VE a DE prodat.

Patricius: To ze to pasuje jsou fakta, ne spekulace. Tyhle swapy byly delane nespocetne krat. Jedine, co jsem psal, ze nevim je NATS, jelikoz s tim nemam zkusenost, ale to by mohl vedet nekdo jiny (Mikyc menil ECU u P11).

A i tak tady VE nabizim vc. instalace, takze nevim proc spekulovat, jestli to jde nebo ne...

2010-02-02 16:16:17

VE ma 190 koni, japonska verzia v P12 205!!

Cena svapu VE je lacnejsia zalezitost ako postavit DE s pod. parametrama. (pokial neratam, ze k suciastkam clovek dostane za babku) z DE vydolovat 190 koni je realne, ale na to nestacia vacky ,filter,svody, na mieru spraveny otvoreny vyfuk

Taketo upravy v SR20DE RR zvysia vykon na cca. 165-170 koni - cena investicie 1300 eur! Samotne vacky stoja JWT S3R cca: 500 eur, za to uz mas 1/3 motoru VE!!

Tu mas link na VE swap:

http://www.sr20ve.co.uk/

A dalsie na upravene DE:

http://forums.nicoclub.com/zerothread/292321

2010-02-02 16:34:53

swap z p12 by to bola asi lahsia cesta kvoli MT prevodovke oproti AT

len cena s prevodovkou 3000eur

ozaj nema to niekdo od vas z ciech uz swapnute n15 ?

2010-02-02 16:38:51

Tohle neni samozrejme pravda.. P11 SR20VE swap je mnohem jednodussi, levnejsi a i na upravy vhodnejsi.

N15 bude SR20VE na jaro, stejne jako jedna P11 GT.

2010-02-02 16:46:47

jasne ze to neni plug&play a cena o dost vyzsia ale bola to onoho casu cena za novy motor + 6MT bez kabelaze, ktora by bola asi potrebna.

jagy: len okrajovo ake su tam vacsie naroky ako p11 sr20ve?

uz sa tesim dojdem urcite pozriet.

2010-02-02 16:51:07

Tohle je na delsi diskuzi.. verejne to vypisovat nebudu - je to zbytecne, stejne ten swap nikdo neudela.

Ale cenove to vyjde draz, misto toho upravis na jiny vykon P11 VE ktery je, jak jsem psal, po vsech strankach jednodussi a vhodnejsi. Ostatne, kdo by taky dal cca 100tis. do P11, ktera ma cenu skoro polovicni...

Jinak urcite dojed na jaro, dame pokec, nejake svezeni na kopci. I Bleska a spol. byste mohli dotahnout.

2010-02-02 17:15:37

jasne to si nenecham ujst tejto prestavbe uz uvazujem dlhsie

auto som sa rozhodol si nechat takze mozno to dotiahnem na ten swap aj ja

2010-02-02 17:26:24

Powerflow .. a to je právě ono .... určitě se nedostaneš s úpravami DE na možnosti a výkon VE ... ale za poloviční náklady se dostaneš na polovinu cesty mezi sériové DE a VE a to není úplně špatné. Navíc, swap je podle mě docela náročný a není moc lidí, kteří by si na něj sami troufli .... musí se udělat najednou ...

U úprav DE se to dá dobře rozfázovat, dá se postupovat po částech .... třeba ten výfuk je vyloženě zajímavé téma, svody SS tu má mraky lidí, ale catbacky skoro nikdo a když, tak z AMA (tím nemyslím, že jsou špatné).

Vím, že existiují na P11 (G20) catbacky od Greddy a také 5Zigen, ale tady to nikdo určitě nikdo nemá ..... a je vůbec otázka, jestli to lze rozumně (do 20.000 CZK) sehnat.

Je to o přirozeném vývoji .... úpravy DE a pokud to už někomu nestačí a chce dál a výš (a má už také dostatek zkušeností) pak VE.

2010-02-02 17:45:09

Tak samozrejme da se pracovat i s DE. Je to o prioritach. U DE si muzes dat svody, vyfuk, sani. A pak az nestaci, tak jit do swapu. Protoze preci jen ty DE to maji casto docela za sebou po tom tezkem zivote min. majitelu a je lepsi DE prodat a jit do VE, ktery je proste jinde, v jinem stavu a ma obrovsky potencial.

Taky treba letos budu mit DE se sanim, svodama, vyfukem a ECU. A az pak pujde VE. Pro zatim by mi tech 160-170ps melo stacit.

2010-02-02 19:54:51

Přesně tak jsem to myslel ...

2010-02-02 20:04:59

Franta.s osobne si myslim ze je zbitecne a drahe upravovat DE. Vem si kolik do toho nasypal AlmeraGTi a porad nevime kolik tam ma koni podle uprav pres 200k asi ale kolik to stalo. Kdyz vezmu kolik stoji swap SR20VE ktery ma 190k v zakladu je to nesmysl. A treba mit SR20VE se sanim, svodama, vyfukem by nemuselo bejt taky spatne.

2010-02-02 20:06:13

Zdar Jagy. Vyfukove zvody s DE su kompatibilne s VE? Alebo treba pri swape vymenit aj tie?

2010-02-02 20:13:36

Jde o stupen úprav ... dostat se někam lehce přes 170 koní ještě nestojí tolik peněz, ale už je to pořádné zlepšení. S3R jsou cca 12.000 kč , svody 6000 Kč a sání tak 4000 Kč .. jasně .. pokud bys chtěl dostat z DE třeba 200 koní, už je třeba investovat mnohem víc a to se opravdu vyplatí swap nebo (pokud někomu nevadí) turbo. Výhoda úprav DE je to, že do toho ty peníze můžeš ládovat postupně.

.. a pak jedna věc je výkon motoru a druhá výkon, který se dostane na kola ... tak je další potenciál, ale také to něco stojí ...

2010-02-02 20:18:54

Podla mna dobre urobene DE, s komplet vyfukom, vackami, sanim a dalsimi mensimi upravami je dost rovnocene voci VE. Mate niekdo porovnaie VE voci DE, myslim video alebo nejake presne udaje? Anglicania maju viaceri upravene De a su dost rychle , a dost porovnatelne aj s VE.

2010-02-02 20:24:51

V nizkejch a středních otáčkách na tom bude vždycky mnohem líp variabilní časování

2010-02-02 20:32:51

Limit možností SR20DE, BTCC verze s 320 koni ve 8300 ot/min.

http://www.ultimatecarpag...ssan-Primera-GT-BTCC.html

Někdy před dvěma roky nějací angličané doprodávali použitý kus, který někde zbyl, za 25.000 ... ale éček ...

2010-02-02 20:57:00

DE bude mit mozna blize kroutaku VE, ale vykonem bude VE hodne jinde a bude rychlejsi. Ostatne i dostat vykon/kroutak z DE neni sranda, ale jde vse.. je to jen o penezich. Anglicani VE maji velmi malo a ty co jsou, tak jsou hlavne 1.6 VZ-R. A ty co jsou 2.0 tak na ty nema DE sanci.

Jinak proc neuprovavat DE a koupit VE je hodne moc duvodu. VE ma vetsi potencial, ne kazdy umi DE spravne upravit - podivejte se, kolik stalo vse almerugt a jeho DE a bohuzel za ty penize mohlo mit 250ps VE a jeste by mu zbylo.

BTCC Primera byla nedavno i na nemeckem eBay. Cena tam byla okolo 400tis.? Uz presne nevim, ale nebylo tak drahe.

S prenosem vykonu neni problem. Zaklad jsou kvalitni pneu, coz se snad samozrejmosti pokud komplexne upravuju auto.

2010-02-02 20:59:56

oka ale neverim ze za dalsich 15000,- se casem dostanes na tech 190k. A kdyz uz tak by bylo dobre napsat ze nejen svody ale celej vyfuk je trebaudelat a to vyjde kolem 15000,- se svodama. Samotny svody zas zazrak neudelaj. A jednotka taky neco bude stat. A jednotku beru z toho popuduze ji Jagy sam bude pouzivat. A kdo to u nas naladi a udela? Tz. ze kdyz to pocitam safra tak mi vyjde levnejsi tam dat rovnou SR20ve.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8