Fórum - Téma


sr20ve


Fórum Tuning a úpravy sr20ve



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2010-02-01 16:19:16

Arteee .. myslím, že z japonců je lepší jen Honda, a to díky VTECu a ještě pouze do 2,0 litrů. Bohužel, NeoVVL se do Evropy nedostalo. Jinak Mazda, Toyota, Mitsubishi kmi přijdou maličko slabší, i když jen velmi nepatrně a určitě nemají špatné motory. Subaru nelze jednoduše srovnávat.

V kategorii motorů nad 3 litry už ale podle mě řady VQ (30,35,37) DE předčí všechny konkurenty a v oblasti přeplnovaných motorů (SR20DET, RB25 resp. 26DET) také.

Moje osobní zkušenost s P11 na německých dálnicích je více než dobrá .. tam, kde N16 100 kW měla spotřebu cca 8 l/100 km (cestovní rychlost 180 kmúh), bere Primera kolem 9,5 až 10. 96 KW bez problémů stačila na 96 a 103 kW diesely, pokud samozřejmě nebyly upravené ...

2010-02-01 16:24:24

No Mitsubishi bych urcite nezahazoval z jednim z nejpropracovanejsich 4x4 na svete(u eva) a je to fakt parada by ses musel svest nekdy v eviku . A ten motor taky vydrzi hodne.

2010-02-01 16:38:07

tomaid: Davat tam V6 3.0 je blbost.. je to velky a tezky motor. Bude to strasne moc prace za moc penez a nebude to legalni. Mnohem jednodussi mas SR20VE za min penez a bude rychlejsi.

Franta.s: Ty motory takhle tezko srovnavat. Kazda znacka ma lepsi i horsi motory. Toyota ma treba fajn 2ZZ, 2JZ, 4A-GE.. taky maji ale slabsi 1ZZ. Mitsu ma supr motory. Mazda bych rekl, ze nema zadny zazrak.. pistove motory ma kvalitni, ale vykonem ci projevem moc nezaujmou. A rotary to je tema samo o sobe. Honda ta ma toho asi nejvic... B16, B18, H22, K20, F20C... je toho hodne. Je kolem toho taky obrovska komunita lidi, ktera porad vymysli neco noveho, vselijake hybridy, apod.

2010-02-01 17:24:58

jagy: tak ide o to ze otec ma maximu a mal aj primeru a sam vravel,ze primera super drzala a maxima zase super ide,tak ze by sme to mohli spojit,ale ten motor je fakt dost velky,ale inak je to jeden z najlepsich motorov ake kedy boli vyrobene.priebeh vykonu je neskutocny a aj zvuk V6 je nieco uplne ine ako 4valca, ale keby mi odosiel motor na primere, tak ak by som to neskusil s tym 3 litrom,tak urcite by som isiel do SR20VE.niekedy ma clovek take myslienky,ze by si sam prial aby sa mu stalo nieco zle (napr: ze sa vam zadrie motor),aj vam sa to stava

2010-02-01 17:29:09

V6 ma krasny projev, ale neni to zadny sportovni nebo rychly motor. Moc se nekamaradi s vyssima otackama, je to proste takovy motor pro dalkovy kriznik. Proste do Maximy, tam patri. Kazdopadne nad prestavbou bych zapomnel, tohle opravdu nema smysl. SR20VE je lepsi po vsech strankach - levnejsi, rychlejsi, vice zabavy. Nejak si nedokazu predstavit, ze by Primera mela vazit jeste vic, nez v serii a jeste vic tezky predek. To by jizdni by ztratila vse ze svych jizdnich vlastnosti.

2010-02-01 17:37:53

ta vaha to je pravda a hlavne v predu,to je ako ked si niekto kupi almeru s 2,2 tdi a chcel by s tym zavodit.

2010-02-01 18:56:42

jagy .. třeba ty 1,6 Hondy byly (a jsou) v podstatě geniální, hlavně když uvážíme, jak lehká auta poháněly ... svého času mě fascinoval Civic s 1,8 118 kW, to je myslím ta B18, ten je generačně shodný s P11. Stejně tak motor v Accordu Type R je naprostá špica, ve vyšších kubaturách ale nic moc a turbomotory vůbec.

Spíš jsem reagoval na to, že Nissan má z japonců nejhorší motory ... to vůbec ne.

2010-02-01 19:01:35

Nejhorsi motory Nissan urcite nema, naopak bych rekl jedny z nejlepsich. Ale Honda je co se atmosfer tyce spicka. Jinak jeste maji V6 (3.0 a 3.2) v NSX, taky kvalitni motor.

2010-02-01 20:28:11

Ja nepsal, ze ma nejhorsi motory, jen ze nemel vzdy v dane kubature top motor, tedy nebyl nejlepsi, ale co dane auto ztratilo na motoru dohnal podvozek. Ale nejhorsi motory to nee. V globalnim meritku bych rekl, ze leaderi japonskeho moto prumyslu byli vzacne vyrovnany... Ale ze v malych objemech vitezi Honda a hned v zavesu toyota a mitsu, o tom zadna

Edit: taky nepochybuju o moznostech motoru VQ a RB, ktere maji neskutecne rezervy (SR taky, ze )

Franta, ale jo, jde to na dalnici. pokud me zacne tlacit vlevym pruhu nejaky pupme duse, tak pokud nechci prekazet, podradim a hnu se, ale pumpe duse nemusi podradit a preci jen nez se dostanes bod, kdy trysce a cerpadlu dochazi dech (tak nejak 160-170) tak ho defacto v zrychleni brzdis (alespon mam pocit), potom v naslednym zrychleni vitezi primera, ale opravdu nemam zalibu litat po dalnici takle rychle. A hlavne (radeji) nemame udaj o aktualni spotrebe, ktera by me v tomto okamziku opravdu zajimala.

2010-02-01 21:34:39

Udaje o spotřebě při prudké akceleraci opravdu znát nechceš Věř mi

Stačí co mi to hází na druhém autě a raději to hned přepínám na průměrnou protože ta čísla jsou někdy opravdu daleko mimo lidské chápání

2010-02-01 21:37:20

Neboj, zname prvne, kdyz sem nakratko osedlal E30 1.8IS tak sem na radu lidi z klubu bmw odpojil rucicku, protoze sem ji stejne vetsinu casu nevidel. No a pak kdyz sem ridil toho golfika, tak cisla byla impozantni, kdyz se na to slaplo, ale proste na FoFo RS to nemelo

2010-02-01 21:39:19

Udaje o aktualni spotrebe a obecne palubni pocitac je treba brat s rezervou. Protoze ani na okruhu se treba SR20DE nadostane pres 20l.

2010-02-01 21:40:09

co by obnasala prerabka SR20DE na SR20VE?

2010-02-01 21:47:54

35tis. +/-

2010-02-01 21:57:37

ok ale asi som to zle napisal,co by obnasala prerabka motora z sr20de na sr20ve. nie swap ale prerabka,vyzera ze tie motory maju zaklad spolocny,piesty,blok,viko ventilov,sanie,teda aspon to tak vyzera.a pri swape,da sa pouzit vsetko ostatne okrem motora a vsetko s nim spojene, povodne,myslim prevodovka, atd?

2010-02-01 22:26:25

vyzera, ale neni. evropske SR20ky maji jiny pisty nez VE ci USDM SR20ky, ktere na VE jsou prehodit jen swapem hlavy. Mame silnejsi DE, ktere ale nejde snadno predelat na VE, museli by se menit pisty, tedy snazsi je prehodit cely motor, protoze je zde jeste problem s mazanim (VE ma jeden kanal navic do hlavy, nas blok ho nema = externi vedeni) a s rizenim solenoidu vacek.

2010-02-01 22:36:46

ešte by som chcel reágovať k tým motorom.každý tú píše že ktorá tá značka má naj motory,ale nikde som sa tu od vás nedočítal že podla čoho hodnotíte tie motory či sú alebo niesú dobré.výkon? spotreba? výkon/príkon?výkon/objem?Zvuk,kultúra,spotreba (TDI),spotreba vs výkon,spolahlivosť,dostupnosť, mechanická odolonosť fakt nechápem pretože ani na jeden s týchto motorov sa nedá vyslovene povedať že je naj a že tá a tá značka má naj motory každý to hodnotí iným metrom.

Aktuálna spotreba je podla mna chorý výmysel a vôbec nič nenapovedá a iba odpútava sústredenosť vodiča od riadenia vozidla.Práve kôli tomuto myslím že honda al.subaru dlho odmietali zobrazovať údaj o aktuálnej spotrebe a mali pravdu lenže zákazníci to od nih požadovali chcela sa totižto tým chváliť ako koncernáci tak preto to naneštastie zaviedli,ale aj tak je to škoda penazí.A už vôbec ked vidím tých eko vodičov čo majú uprený pohlad na aktuálnej spotrebe s trepú sa 70 mimo mesta a myslia si o seba že aký sú šetrný k prírode tak nech sa láskavo otočia do spätného zrkadla a uvidia aká sa za nimi tvorý kolóna (to je teda ekologicky) navyše ked za ním ide červené GT s vytočenou 2kou na cca 5-6 tisíc bliká a trúby nanho aby sa uhol to je potom spotreba.Nenávidím takýchto vodičov a nerozumiem ako niekto mohol dať ludom takúto nebezpečnú zbran do ruky česť vínimkám.

2010-02-01 22:45:23

Jde dat i VE hlavu na DE blok, ale cenove je to neni vyhodnejsi a je to vic prace.

2010-02-01 23:00:25

a inak pri vymene komplet motora sa meni este co?riadiaca jednotka to je jasne,ale nieje tam problem potom s NATS? nieje s tym riadiaca jednotky nejak spojena?na povodnu prevodovku sadne motor v pohode?

2010-02-01 23:04:53

Tohle se tu vse resilo 1000x... kdo bude mit vazny zajem si to vyhleda... ale ano, meni se ECU, kabelaz, vaha vzduchu, apod... a na prevodovku to samozrejme pasuje.

Jak je to s NATS netusim, nemam zkusenost.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8