Fórum - Téma


sr20ve


Fórum Tuning a úpravy sr20ve



1  2  3  4  5 ......... 8

2010-01-27 22:04:22

Ahoj, měl bych pár dotazů i když budou občas nesmyslné:-D. Za rok budu mít řidičák, takže přemýšlet o to jaké auto. A jelikož máme doma primeru p11 1,6 už od roku 97 je to moje nejoblíbenější auto prostě dokonalé. Tzn chtěl bych primeru p11, ale v 2,0l nejraději GT. Těch je však málo takže jsem myslel že bych pořídil p11 2,0 a následující úpravy: GO převodovky + samosvor nástřik podvozku, nová ložiska, čepy, tlumiče a péra z p11 GT a nakonec motor jsem totiž blázen do nesmrtelných motorů nissan (z vlastní zkušenosti vím co vydrží) chtěl bych sehnat sr20ve na ebay mají s max 50 t mil a srovnat blok klika ojnice písty tomei (pokud by na sr20ve šli prý se trochu liší od sr20de) leštění hlav kanálů (už párkrát jsem to dělal na motorce) výkonější olejové čerpadlo kdyby časem přicházelo v úvahu turbo. No a pár dalších věcí, vím, že si asi řeknete proč tolik peněz do starý primery. Sou však lidi co si koupěj něco jako vw golf za 300 000 to, že je to novější je detail nissan primera je nej:-D sice mám zkušenosti jen s 1,6, ale kam se nato hrabe 2,0 oktávka. Tak by mě zajímalo co si otom myslíte??? Chci jí jako novou a bue z ní časem jedinečnej veterán.

2010-01-27 22:14:12

Pokud chces delat nejake upravy, tak bys mel mit urcite znalosti nebo zkusenosti. Ale dle tech veci, cos psal nevim nevim.. zatim to vypada jenom jako sen.

Treba GO prevodovky. Tech prevodovek jsem mel hafo a zadna nemela problem, aby bylo treba delat GO. Samosvor je ti jasne ze si v cenove relaci 25-30tis. minimalne? To same upravy motoru. Samotny VE swap a dalsi veci nejsou za par korun. A kdyz tohle vsechno chces delat, tak to chce taky poradne brzdy a podvozek, pneu, kola. Seriovy GT podvozek opravdu nemuze sekundovat temto upravam.

Kazdopadne hodne stesti.... a penez.

2010-01-27 22:23:14

já nechci ohoromnej výkon sr20ve má 190hp s brzdama počítám kola též:-D a Go převodovky chci to mít tip ťop i když to připadá v úvahu až po traktoru:-D jinak měl bych možnost dílny a výpomoci:-D a s penězma počítám samosvor jsem viděl za 1500USD :-D nedávno i tak ale sen pěknej:-D

2010-01-27 22:27:06

To je bezpochyby zajímavý ale skutek utek a kdo ví co bude za rok

2010-01-27 22:28:23

Prvne:

"srovnat blok klika ojnice písty tomei (pokud by na sr20ve šli prý se trochu liší od sr20de) leštění hlav kanálů (už párkrát jsem to dělal na motorce) výkonější olejové čerpadlo kdyby časem přicházelo v úvahu turbo."

a nasledne:

"já nechci ohoromnej výkon sr20ve má 190hp"

Je treba si ujasnit cil.. zatim vypada, ze tam chces spis dat jen vse, co se da sehnat. Uz jenom zakladni otazka Turbo nebo N/A je hodne dulezita, kdyz chces motor upravovat a kupovat na nej urcite dily.

Kazdopadne brzo tu par VE jezdit bude, takze te nekdo sveze a budes mit jasnejsi predstavu.

2010-01-27 22:31:35

hlavně aby na to byl čas:-D ale jak se znám tak jak uvidim první primeru nebudu koukat na stav a hned jí koupim a den nato se budu drbat co sem to zase udělal takhle jsem se už napálil a celý prázdniny sem brousil a svářel a ještě teď mi stojí ve stodole rozdělanej traktor ale už to brzo bude:-D jinak si uvědomuju všechny překážky spoustu peněz a času:-D

takže turbo ne:-D klika ojnice mám rád bytelný věci co vydržej 190hp neni málo ale proč by to nezvládl podvozek GT když na neupravený podvozky dávaj k motoru turbo:-D

turba nemám rád a už vůbec ne na sériovej motor napsal jsem kdyby přicházelo v úvahu protože lidem se často vylíchnou různý kraviny, poddimenzovanost výhonu co je natom špatnýho jasně ta klika ojnice zbytečný, ale co vydrží víc???

a samozřejmě by tam šli písty na atomsférák ne na turbo motor s menší kompresí a když upravíš celkově mazání výkonější čerpadlo tam může stejně bejt nebo ne???

asi jsem za blbce, ale jen jsem chtěl znát váš názor:-D

2010-01-27 22:44:28

Panebože co seš to za exota 5x si odpovědět na příspěvek

Vopravdu nemá cenu to řešit takhle dopředu, stejně to nakonec bude jinak, ještě si koupíš toho Golfa

2010-01-27 22:44:58

Hele zatim je to jenom zmet nejakych frazi, ale o SR20 motorech moc nevis. Bez urazky. Zatim to nema smysl resit... nemas papiry, auto (a asi i penize) a chces delat polo-zavodni auto.

Jen tak se zeptam.. jakou mas vykonovou predstavu te atmosfery? Jake chces pouzit vacky? Jakou ECU? Kdo ti ji naladi? Jake svody?

Az budes mit pojizdne SR20VE, res dal.. zatim je to proste mimo realny svet.

2010-01-27 22:51:08

golfa ne to radši 120 s tou je sranda :-D

výkonová představa jako série sr20ve takže kolem 190 vačky ty původní (asi složitý sehnat na sr20ve jiný vačky než originál:-D) ecu za 120USD jako je k původnímu sr20ve naladí to fakt nevim ale pproč když budu mit originál motor originál sání vačky jenom generálku svody těch je dost na výběr pro sr20ve je to zatím nereálný jen jsem chtěl znát názor:-D

2010-01-27 22:58:09

Ok, chces nazor... takze muj nazor je, ze nemas dostatek zkusenosti ohledne SR20 motoru, proto bude lepsi, kdyz to radsi nechas na nekom jinem nebo do toho das jen hodne penez s nulovym vysledkem a naslednym zklamanim.

Ale jinak uz jsi aspon 3x za tu hodinu zmenil nazor, co vlastne chces, takze nez budes mit papiry, tak asi nakonec skoncis stejne u toho Golfa.. v dieslu.

2010-01-27 23:08:02

1.9 TDI

2010-01-27 23:28:21

A na čiptjůnink aby táhl pořádně vodspodu

2010-01-28 12:33:08

jakože vodspodu brácho, chápeš.... !

2010-01-28 15:31:38

A tím křídlem a sport volantem tež par oslů nahoru ...přece aby to tahlalo jako krestovi . A když tam dáš ty heligonový žárofky tako to bude více svítit

2010-01-28 18:04:42

Ono neni vôbec problém si doviesť VE v perfektnom stave za rozumný peniaz.Nahodenie na auto by malo taktiež prebiehať bez problém,ale problém nastane až ked budeš chcieť ten motor naštartovať a spustiť ho do prevádzky so všetkými tými kilowatami aby ti fungovalo aj to časovanie.

Takže musel by si sa vážne začať zaoberať touto elektro problematikou a nájsť ludí ktorý to budú schopný vedieť pozapájať a takisto ta to bude stát kopec nervov a penazí,času.

Sériový GT podvozok ak bude v dobrom stave tak by to na začiatok mohlo stačiť na tých 190hp,ale nemôžeš od toho vela očakávať,ale dajme tomu.

Najväčšou slabinou sú brzdy,aj na tých 150ps a 1350kg živej váhy sú žalostne slabé a skrotiť s nimi 190ps by bolo ohubu to myslím vážne.dobré brzdy dalšia pálka.

Tak ked sa do toho pustíš tak daj vedieť

2010-01-28 19:33:45

tak dobrá přesvědčili jste mě:-D asi bude jednoduší sehnat p11 gt pro začátek ale kdy jsem změnil názor???

2010-01-28 19:43:28

.. to už zní lépe .... a nevadila by ani 96 kW verze SR20DE ... já začínat řídit na 130 k autě, tak tu asi dnes nepíšu ...

2010-01-28 20:00:12

já se dokážu ovládat:-D i když jak dlouho:-D

2010-01-28 20:35:04

no však to že jak dlhoto vydržíš nerozvešať sa.Myslím si že na začiatok pre začínajúceho vodiča je 2,0 moc a stáva sa z toho nebezpečná zbraň.

2010-01-28 20:57:40

plne suhlasim mlady 19 rocny chalan s cerstvim soferakom kupim silne auto co podla mna 2 liter primera je a to je vrah na cestach nevie co od radosti osobne poznam par takych........cest vinimkam....


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8