Fórum - Téma


SR20DE+T


Fórum Tuning a úpravy SR20DE+T



1 ......... 5  6  7  8  9

2008-07-04 11:15:30

kentoya: nevsiml jsem si, ze bych tady delal chytreho? Jako kdyz nekomu radim, tak delam chytreho? To je dobry... priste si to asi necham pro sebe, at si to kazdy najde na netu sam, kdyz to nekomu vadi. A chybu nevim jakou bych mel priznavat. Ja mu poradil nejjednodussi a nejlevnejsi reseni pro jeho pozadavky.

K tem vstrikum.. staticka komprese a rotacni hmoty maji nejaky vliv na to, kolik vstriky daji paliva?

2008-07-04 13:34:54

Jednotka SR20DET s KP 8.5:1 nebude pracovat spravne na motoru s KP 10:1 + turbo. Kdyz si myslis, ze jo, tak si to mysli no. A jednotku vazne nevymenis tim, ze prahazes draty. Ty jednotky jsou uplne jine. JECS vs. Bosch. Uplne jine motory.. 10let vyvoje mezi tema dvema SR. Ty motory moc spolecneho nemaji, jsou z cca 60-70% rozdilne. Ono to samozrejme s tou jinou kompresi pojede, otazka je jak dlouho (ci spise kratko).

měl jsem tam zrovna tenhle příspěvek a v něm je však víš už se to rozebralo, reagoval jsem před ním na tento příspěvek

co se týká rotačních hmot a komprese, tak by jsi si mohl nastudovat, že je to nejjednodušší způsob zvýšení výkonu, kdy není potřeba zasahovat do ECU a přidávat palivo, tudíž motor dokáže lépe využít dané množství paliva a odvděčí se ti vyšším výkonem

2008-07-04 13:38:23

nevím jak to je s knock senzorem, asi záleží jakou máš jednotku, a co která umí, a odpoved s tím chytrým jee o příspěvek výše, a pokud jsem ho dobře poslouchal, tak knock senzor vyhazuje na závodním motoru, aby mu nepřehazoval mapy na základě chybných hlášení

2008-07-04 13:49:59

"co se týká rotačních hmot a komprese, tak by jsi si mohl nastudovat"

stoji ti za to tyhle neutale urazky a popichovani?

To, ze snizenim rotacnich hmot zvysim vykon vim, ale vykon na kolech, ne na motoru. O to ale nejde. slo o to, ze to nema co delat se vstrikama. Stejne tak vyssi KP nema vliv na to, kolik vstriky daji paliva.

2008-07-04 14:01:32

Omlouvám se za O.T., ale je mi tady z toho už vážně na nic. Místo hádek a vzájemného napadání by bylo vhodnější hledat cestu k řešení problému a ne shazovat názor druhé strany. Není věcí ponížení přiznat, že se pletu, ale štěkat a napadat všechny, je opravdu dětinské......

2008-07-04 14:13:51

Doris tazko si tu niekto uzna chybu ked kazda strana ma svoju pravdu, kazdopadne najvacsi konfilkt tu vidim z nepochopenia sa (ono v osobnej diskusii by vobec k ziadnemu konfliktu nemuselo prist to je specifikum pisanej diskusie). Kludne by som chalanov nechal si to vykecat tema je zaujimava

2008-07-05 12:39:00

proto ti píšu že by jsi si to mohl nastudovat, nejde o popichování, jde o radu, jde o to, že pokud snížím rotační hmoty motoru, zvýším tím jeho výkon, tohle sice není levná cesta, ale hodně účinná, (o autě jsem se nebavil) a pokud zvýším statickou kompresi, (levná cesta), tak při stejném množství paliva a vzduchu, díky většímu stlačení dojde k nárůstu výkonu, další stále relativně levná cesta je nalazení předstihu, ale bohužel, mám pochybnosti komu to svěřit, aby to stálo za to a nemělo to opačný výsledek, proto tohle extra neradím, a poslední stále relitivně levná úprava je upravit motor a k němu jednotku tak, abych mohl točit o 1000 a víc otáček, čímž zase dojde k navýšení výkonu, a tady je první důležitá věc o to jsou vačky a s tím souvisí pružiny na ventilech, zdvihátka a volumetrika motoru, u vaček není až tak důležitý údaj ostrosti, ale zdvih vaček, který se opět neprávem zanedbává, (ostrost neboli tupost vaček, se zdvihem úzce souvisí, ale není hlavní) napsal bych to k vačkám asi takhle, vezmu dvě vačky jedny 248 se zdvihem 11,5 a druhé 256 se zdvihem 8,5, tak s jistotou můžu říct že díky prvním vačkám se dostane do válce více směsi a druhé budou chtít jít do vyšších otáček oproti prvním, ale a možná i půjdou, ale krouták bude tak nízký díky zdvihu, že i výkon bude nižší, je to teorie, ale takhle nějak to je, takže najít ideální vačky není sranda, ale pro běžné ježdění bych viděl strop vaček u atmo SR motoru někde okolo 284 /11+- a u turbo SR bych viděl strop vaček okolo 268/11+-, těch +- u zdvihu udávám úmyslně, protože nevím až na jaký zdvih je možno jít, tuším okolo 12ti, ale jen tuším, a zase je důležité pokud zvýším statickou kompresi např snížením hlavy, tak se zdvih musí úměrně snížit, tak tolik z teorie a upřímně pokud si ji nastuduješ, tvůj rozhled okolo motorů se zvětší o strašně moc, není důležité vědět že se to má udělat tak nebo onak, když nevíš proč, a dělat něco jen proto že to dělají všichni taky není podstatné, napíšu to jinak, na pivo jdu proto že mám na něho chut, ne proto že jde na pivo soused, tenis hraju proto že mě to baví, ne proto že hraje klaus, olej do motoru naleju proto, abych ho nezadřel, ne proto, že ho tam lejou všichni, tím jsem ti chtěl říct, že by ti strašně pomohlo kdyby jsi si nastudoval PROČ a teprve potom radil, a přestanu se ti připomínat a začnu si tvých rad ostatním vážit, takhle tvoje rady pouze beru na vědomí, s vědomím, že klukům zatím nikdo o moc lépe neporadí, takže heslo dne ...........proč být průměrný když mám na víc

2008-07-05 16:41:59

a ještě jedna maličkost k předešlé diskuzi, ted jsem se vrátil z dílny, vyházel jsem z bluebirda vše nepotřebné, od kanystru s olejem, vodou, nářadí, apod, a v nádrži mám tak 6až8 litrů benzínu a na bráně jsem si ho nechal zvážit a beze mě a benzínu v nádrži 1320kg, tudíž s plnou a se mnou je to stále 1500kg jak jsem psal před tím a vidíš, že tebou stažené info z netu je nepravdivé, a soudruzi z japonska někde udělali chybu, takže mi přepočtem stále vychází vyšší výkon na motoru jak 250 kobyl

2008-07-10 18:00:05

Nevíte někdo,jak funguje senzor klepání na mém motoru.

Dám příklad:

1.,senzor je jen jako pojistka,tj.když zjistí detonace posune předstih.Tam setrvá nějakou dobu,a potom ho vrací nazpět podle map.

2.,nebo je aktivní a posouvá předstih,dokud nezjistí detonace.Pak posune zpět a tak pořád dokola.

dík.

2008-07-10 22:43:18

Podla mna skor 1. Teda az ked identifikuje detonovanie meni predstih

2008-07-10 23:24:21

spis varianta 1.

Jinak muzete zkusit kouknout na romky z p11:

Tuner Pro http://tunerpro.net/

Romky z GT a SE ecu:

http://daj.cz/r/eu_p11_primera_gt.bin

http://daj.cz/r/eu_p11_primera_se.bin

konfiguraky

http://daj.cz/r/B14RT.xdf

http://daj.cz/r/B14R-na_nulu.xdf - tenhle funguje dobre

Calum mi poslal ten B14.xrt a rikal ze ty ecu jsou skoro stejne. Ze mam jenom zmenit vsehcny adresy v tom konfiguraku z Exxx na 8xxx (to se dela primo v tom rom editoru - klavesa F2). To ale nefungovalo a on rikal, ze jsem asi spatne stahnul ty romky z ecu, ale ze mam zmenit vsechny Exxx na 0xxxx. No a to se zda ze funguje..

zajimava je ta primary timing knock map

2008-07-11 17:35:43

super,akorat s tim neumim fachat.

2008-07-12 02:16:36

mashina chces povedat ze upravujes tu GT ECU? si tam vymenil ten povodny chip ci ako?

2008-07-12 02:28:22

nee to je jenom stazeny obsah ecu pres consult kabel. je to dobre akorat a koukani :)

2008-07-12 02:40:26

uz som sa lakol

2008-07-13 21:33:52

zdar,potřebuji zjistit tuto věc:

Když uvažuji horní úvrať 0°,tak nastavení rozdělovače je 15° před HÚ,tedy -15°.

Když do Emanage mapy vložím -5,tak To je-5°+(-15°)=-20°,tj.zvyšuju předstih.Nebo musím uvažovat,že -5

znamená snížení hodnoty v origo ECU ,tedy snižuji předstih na -10° nad HÚ ???

2009-05-19 21:04:56

čus.potřebuju poradit,s přetočením turba.Jde pootočit ta hliníková část oproti středu ,nehrozí poškození těsnění a pod.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9