Fórum - Téma


SR20DE+T


Fórum Tuning a úpravy SR20DE+T



1 ......... 5  6  7  8  9

2008-07-03 20:39:53

však s tebou souhlasil, nevím o co ti jde, šlo jen o to že okolo tvého řešení je plno výmyslů a nepravd, nejde o kocourkov, šlo o to že ti mohl poradit, ale sám jsi si to posral, a neboj pár věcí mi vysvětlil, tak až to bude potřeba tak je zveřejním, ale je jich jen pár a jsou daleko nad tímto tématem, a mohl jsi ho uzemnit i ty, byla tam jedna věc na kterou by jsi ho dostal, pokud by to byla pravda, protože on SR motory nezná a mě celkem nezajímají a tou věcí bylo, že motor DET z s 14 má nabeton 4 zapalovací cívky a signál pro ně jde z ECU, a pokud má motor DE rozdělovač, tak použití jednotky z DET by bylo dost problematické a pro neznalého skoro nemožné, tím jsi ho mohl uzemnit a víceméně čekal jestli to napíšeš, protože nevěděl (taky je jen člověk)

 jagy
2008-07-03 20:43:28

Byla rec o SR20DET jednotce z Bluebirda, ten ma stejny rozdelovac jako DE. Mezi DE a DET, tedy highport jsou minimalni rozdily.. prakticky jen v pistech a ECU. Jinak blok, vacky, hlava,.. to je stejne. Jivuf motor je roller rocker, ten je uplne stejny a tam slo o to, ze s tou DET by to neslo. Ale to je jedno.

2008-07-03 20:45:41

kolik je to Ohmů na jedn vstřik?

2008-07-03 20:52:47

okolo 5ti ohmů pokud mě pamět neklame

2008-07-03 20:58:35

podle toho co mi říkal pokud budou mít oba rozdělovač tak by to šlo, jen to chce vyměnit i rozdělovač, jelikož DET rozdělovač může mít jiné ovládaní tlakem či podtlakem oproti tomu z DE motoru, a ted nevím jestli to napíšu jak mi říkal, tak rozdělovač měla být jedna z posledních otázek, a principielně tam šlo o sižování předstihu pomocí tlaku z ECCS, ale zcela jsem nepochopil jak to myslel, ale šlo o to aby rodělovač reagoval na tlak v sání a snižoval předstih přesně podle tlaku, že většina rozdělovačů, je nějak nastavena, že se nedá snížit (zmenšit) předstih jak je nastavený při atmo tlaku, a ke správnému nalazení předstihu pro turbo motor je to potřeba, ale já to neviděl, tak ti jen píšu co mi řekl

2008-07-03 21:06:16

To je mi nejasné:

Pokud počítám Proud mých 14,5 Ohm vstřiků je cca 1A.(v manuálu je přípustný odpor vstřiku 13,5 až 17,5 Ohm)Neuvažuji pulsní spínání.

Změrené vstřiky z CA mají 2,5 Ohm.Poku budu postupovat podle Ohmova zákona ,bude odpor vstřiků (rezistorů)12 Ohm pro zachování 1A odběru.

Pro příklad :na netu jsem našel origo dropp.resistor pro 240SX,když chci použít místo 11 Ohm vstřiky 2 Ohm ové vstřiky je odpor rezistorů 6,8 Ohm.

To,ale neodpovídá výpočtu.To by znamenalo,že je potřeba větší výkon pro vstřiky s nižším odporem.

A já se ptám, je to tak.A pokud ano,kolik snese navýšení proudu moje ECU?

2008-07-03 21:16:54

"jen pro vysvětlení ostatním, milan chodil ted dva dny ke mě a propůjčil jsem mu bratrův nick aabych dokázal že jagy vás mystifikuje, a zde je poslední co mám od milana napsat, pokud se zvýší či sníží komprese, popř pokud se změní vačky AFR zůstane stejné, pouze EGT se změní, AFR závisí na tom co řídící jednotka dostane za data a podle těchto dat (z váhy vzduchu) přidělí palivo, a jelikož přidělí palivo na základě údajů váhy vzduchu, tak se dostane do válců vždy stejné množství paliva ke vzduchu a je jedno pod jakým (běžným) tlakem a jak dlouho (dle vaček) mu trvá než se do válce dostane, ale poměr palivo vzduch je vždy stejný a proto i AFR je stejné, jen EGT, tedy teplota spalin se změní, ale jen o trochu"

nechci se poustet do takovych hadek, ale to ze se afr nezmeni pri vetsim tlaku je hodne odvazne tvrzeni. vaha vzduchu rozhodne nevazi vzduch... A kdyz se vymeni vacky, tak se afr klidne zmenit muze uz jen diky tomu, ze vic zmereneho vzduchu posune aktualni pozici pailvove mapy v ecu do vedlejsi bunky, ktera muze byt zacilena na jinou afr

jo a 370cc vstriky na seriovych 3 barech maji limit kolem 250whp na 90% duty cycle. Na 4 barech je to 290whp. Tohle jsou stare informace dostupne v sr20 usa komunite, jak jsi prisel na tech svych 350hp?

2008-07-03 21:48:28

Tohle uz vazne nema smysl.

Jifo jestli ti mohu radit udelej to podle Mashiny a Jagyho neni to idealni reseni ale jezdi to jestli se tedy nehonis za velkejma vykonama me osobne bude stacit 200-250k a s normalni spotrebou. jestli se ti neco nezda dohodni se s Mashinou zajet za nim 1h ti venuje svezete vysvetli poradi rekne pro a proti a uvidis sam.

Jinak pro vsechny narovinu jagyho v lasce nemam a dost jsme se hadali ale poradil dost veci za coz jsem rad a vdecnej

2008-07-03 22:56:15

Co jsi měl z češtiny

2008-07-03 22:58:26

Za 4 vzdy a jen. Zavidis?

2008-07-03 23:01:18

Ne, opravdu ne.

2008-07-03 23:16:44

ad mashina, pokud se bavíme o turbo motoru tvůj předpoklad je správný, co se týká zátěže neboli tlaku turba, ale pokud jsem dobře pochopil tak jednotka nepozná kompresi motoru a podle toho na daný průtok vzduchu je vždy stejný poměr paliva který je v dané bunce mapy, tolik k mapám já jim nerozumím jak jiní, a nyní k výkonu, kolik je podle tebe tvých 250 whp neboli výkonu na kolech = výkonu na motoru? a jsi si jistý že když budu mít statický poměr 8,5 ku 1 bude stejný výkon jako při 11 ku 1? že pokud odlehčím rotační hmoty o 10% bude výkon opět stejný?, že pokud změním volumetriku motoru, bude opět výkon stejný? jo a co dělá váha vzduchu, jestliže neměří průtok vzduchu neboli ho neváží ?

2008-07-03 23:20:47

ad jifo nevím proč tak tomu je, drop rezistor který jsem dal na birda měl okolo 6ti ohmů a byl to drop z 200sx, když jsem ptal jaký minimální odpor musím předřadit bylo mi řečeno 5 ohmů, proč to taky nevím a nestudoval jsem proč

2008-07-03 23:22:56

ad honza máš pravdu je to nejlepší řešení, jít podle osvědčeného, o tom se tu nikdo nehádá

2008-07-04 00:49:32

kentoya nic z toho co mi predhazujes jsem nepsal. jednotka fakt nepozna kompresi motoru, ale to nepsal ani jagy ani ja. me akorat zajimalo jak jsi prisel na ten svuj udaj 350hp.

2008-07-04 00:56:02

HonzaGT: kentoya taky dokaze dobre poradit, ale myslim si, ze samozrejmne nerozumi vsemu a obcas s nim mirne nesouhlasim.. obcas nesouhlasim vice, ale porad je dobre ze tady nekdo takovej je... A kazdopadne vetsinou v tech hadkach jde vylozene o nicresici hlouposti a je to spis takovej zpusob osobniho boje ...

 jagy
2008-07-04 00:56:09

kentoya: Mashinovi slo spis o to, ze ty 370cc vstriky maji na 3barech limit 250whp, tj. rekneme 280-290ps. Nejde o to, ze bys komponentama na ten vykon nedosahl, ale spise, ze by to nezvladly vstriky. Takhle to podle me myslel mikyc..

2008-07-04 02:15:14

Kazopadne ocenujem temu, konecne po dlhsej dobe nieco zaujimave. To ostane co realne pomenoval mashina je normalne ludske (rivalita) kludne pokracujte, milan, alebo bizon ked vie mat okrem praktickych skusenosti aj nadhlad by sa mohol k teme kludne vratit. Perovat tu Jagyho za neznalost AfR pri urcitych otackach nema cenu, to ze je mlady je len chvalihodne ze aj ked nie vsetko tak za pomerne kratku dobu toho vie celkom dost a casto sa o relevantne informacie podeli. Prist sem len preto aby dokazal ze ho sere clovek co si mysli ze studiom sa da naucit znalosti motorov je uplne zbytocne. Sudny clovek si z toho snad zobere co potrebuje. Mna viac seru majstri ktori sa "ladenim" zivia a miesto toho aby otvorene ako Kentoya povedali ze konkretne auto nepoznaju vytahaju od cloveka kopec penazi za veci co si za kratku dobu lnajdu na webe (podstatne lacnejsie a tie iste), objednaju a len daju spolahlivemu cloveku namontovat. to je aspon pristup znamych sloovenskych upravcov. Takze v tomto skutocne davak za pravdu Jagymu nastudovat si overene veci a realizovat je cesta istejsia a na uroven tohoto fora plne postacujuca. (Tym ho nijak nehodnotim negativne ale az na vynimky tu nie su upravcovia). To co ma Mashina urobene na zaklade studija znamych rieseni funguje paradne a dlhodobo spolahlivo.

2008-07-04 09:40:56

s tím milanem to byla shoda náhod, přišel ke mě a potřeboval jsem po něm jestli dokáže dobře naladit auto bez brzdy, čiže motor v autě, pro něj je to svým způsobem bastl, má své ověřené postupy, nejdřív motor na brzdu, a potom doladit a náhodou jsem měl puštěný nissan forum a tohle téma, a ptal se mě co je tam tak zajímavýho, a řekl jsem mu doslova, ale jeden mladej s kterým se občas hádám dělá moc chytrýho, všechno ví a zná a chybu nepřizná, tak že ho trochu vyzkoušíme, nic víc nic mín, a protože se jagy choval jak choval, tak to dopadlo jak to dopadlo, ale když se podíváš je jeho inteligence na úrovni že dokáže posoudit, co je lepší pro masy lidí (ověřené x lidmi) a vlastní zkušenosti, než ke mě přijde bude to zase trvat, ale díky tomuto tematu a více času okolo, jsem se od něj dověděl dalších pár užitečných rad

ad mashina takže je to podle us fora necelých 300hp na motoru, a když odlehčím rotační hmoty motoru, a zvýším statickou kompresi tak se s těmi vstřiky můžu dostat až na 350hp, netvrdím že je to ideální řešení, jen tvrdím že je to možné, protože na podobném principu si hraju s motorama, jdu nevyšlapanou cestou a razím si svou aspon pro sebe

jinak máš pravdu všemu nerozumím a pokud jsi si všimnul, tak se do debat o SR motoru zbytečně nezapojuji

2008-07-04 10:23:30

len ja som si prave nevsimol ze by Jagy napisal chybnu radu k tejto teme, preto je podla mna naozaj zbytocne dokazovat si kto vie viac ale najst prakticke a najlepsie pouzitelne riesenie.

ale aby sme sa netocili dokola, v Milanovom niektorom prispevku bolo ze knock senzor vlastne upravuje (zvysuje) davku paliva. To mazarazilo lebo doteraz som bol v tom ze knock senzor upravuje predstih (znizuje) ked detekuje detonacie. Tiez mi to lepsie zapada k tomu ze niektory ludia Knock senzor vyhazduju aby im predstih neznizoval... Ako to teda je? Milan predpokladam ze vie co hovori len mozno nerozumiem suvislosti medzi upravou predstihu a davkou paliva (jej mnozstva)


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9