Fórum - Téma


SR20DE+T


Fórum Tuning a úpravy SR20DE+T



1 ......... 5  6  7  8  9

2008-07-03 18:30:00

Opet jako predchozi pripad. Beres si z toho, co rikan, jen to, co se ti libi a pekne si to cele zamotavas. Kdyz vsemu tak oba s Kentoyou rozumite, tak jste Honzovi nemuseli mlzit a treba mu s tim pomoct. Sehnat dily, outrbit, sprovoznit.

2008-07-03 18:30:49

ad ještě jednou honza, tak vytvoř soubor otázek pro kentoyu a určitě ti poradí a řekne co ví, ale jestli chceš vědět něco o SR motoru, tak počítej s tím že to budou všeobecné rady, protože dělá CA motory, SR motory nechal maratovi, VG motory nechal adnerovi, a L motory harrymu, a nelezou si do zelí, prostě rozumní lidé

2008-07-03 18:33:48

Spatne rady. Jo, tak vsem co to v americe a po celem svete maji a jezdi uz cca 10let, co ty fora bezi a maji najeto dokupy obrovske mnozstvi km, tak ty pises, ze je to spatne a ze reseni nefunguje, nejde, nelze. Ano, tim, ze do me ryjes ses jenom ukazal, ze jako pani upravci a ladici fora musi byt povazovani bratri Kentoya a Bizon. Ja jsem nikomu nic nenutil. Snazil jsem se poradit tady Jifovi a ostatnim, co majizajem turbit SR20. Vy dva jen kecate a prudite. Ani jeden jste nerekli zadnou konkretni radu ani reseni. Takze si to muzes strcit za klobouk.

2008-07-03 18:33:51

a zase máš přiblblého smajlíka a raději neodpovídáš na otázku, protože bych tě zase vyvedl z omylu, a pokud se podíváš jen ti na základě tvých rad ostatním dementuji jeden nesmysl pomalu po druhém, a věci nenakupujeme a neprodáváme, od toho jsou tu ostatní, když se věnuješ práci na dílně nemůžeš ještě vše shánět, a už jsem psal že kentoya motory SR nedělá a dělat nebude, a doufám že jsi to pochopil

2008-07-03 18:35:01

ano to že to nejde kvůli kompresi a vačkám je špatná rada, nerozumíš motorům a děláš frajera

2008-07-03 18:37:47

hlavně že ty dáváš konkrétní rady které jsou založeny na nepravdě tak o co ti jde, stále netvrdím že jsou tvé rady nepoužitelné, ale neznalý člověk, může opravdu pochopit, že to jinak nejde, než jak píšeš, jen proto, že se špatně opíráš o nepravdivá fakta, a já nejsem ladič ani brácha, spíš si jen hrajeme s motorama, a na nalazení máme svoje kontakty

2008-07-03 18:39:30

vrátím se večer

2008-07-03 18:41:23

lol, takze kdyz mam v motoru vacky A a vacky B a jednotka bude stejna, tak AFR bude taky stejna? Sorry, ale asi nerozumis ty.. takze vacky na to dopad maji. ALe je to zbytecne, proste pises hovna, ktere jsou uplne zbytecne. SAFC/Emanage je nejlepsi, nejjednodussi reseni. Nejake predelavani MAF, pulku kabelaze a ECU je k smichu.

S vama koncim, protoze diskutovat je zbytecne. Vy mate sve pravdy a reseni, ktere si jen tak vymyslite a rikate, ze je to super, pritom to ani nemate vyzkousene, nidke to nejezdi a radite, at prekope pulku elektriky. Rada nad zlato pro ty lidi, vazne.

2008-07-03 19:42:45

přesně na tohle jsem čekal, konečně můžu říct všechno, nejsem bizon, ale píše za mě MILAN, ano jsem milan a asi 8 let jsem se věnoval profesionálnímu lazení motorů pro rallye, mám za sebou dva tituly a ty jsi piča a končím s tebou zdar

2008-07-03 19:47:45

a dojel jsi frajere, mohl a chtěl ti nakonec poradit, ale za rvé chování si to nezasloužíš, já k němu chodím na rady už 3 roky

2008-07-03 19:57:34

Ja poradit nepotrebuju, poradit potreboval Jifo. Nikdo jste mu neporadili, jen psali dementni kecy. Proste si trosku nahonit EGO, ze vite neco vic. To se vam podarilo, tak gratuluju. Tady pan Milan vam naladi auto profesionalne.

2008-07-03 19:58:40

jen pro vysvětlení ostatním, milan chodil ted dva dny ke mě a propůjčil jsem mu bratrův nick aabych dokázal že jagy vás mystifikuje, a zde je poslední co mám od milana napsat, pokud se zvýší či sníží komprese, popř pokud se změní vačky AFR zůstane stejné, pouze EGT se změní, AFR závisí na tom co řídící jednotka dostane za data a podle těchto dat (z váhy vzduchu) přidělí palivo, a jelikož přidělí palivo na základě údajů váhy vzduchu, tak se dostane do válců vždy stejné množství paliva ke vzduchu a je jedno pod jakým (běžným) tlakem a jak dlouho (dle vaček) mu trvá než se do válce dostane, ale poměr palivo vzduch je vždy stejný a proto i AFR je stejné, jen EGT, tedy teplota spalin se změní, ale jen o trochu

2008-07-03 20:00:23

jo a bizon motorům skoro vůbec nerozumí

2008-07-03 20:02:30

Mystifikuje. Takze stovkam lidem to jezdi a je to mystifikace. Tohle me vazne dostava do kolen.

Stejne ani jeden z vas nenapsal reseni pro Jifa... mozna, ze byste nevedeli? Nebo to tady pan Milan Jifovi naladi za par korun.

2008-07-03 20:05:36

OK já ji taky dělal srandu,- 50 let jsem vyvíjel motory pro ferrari.Jenom jsem vás zkoušel ,co umíte.To jsou ,ale keci!

Když jsi takovej borec tak jaký rezistory tam půjdou na vstřiky z CA18DET.

2008-07-03 20:14:02

pan milan už na forum nepůjde kvůli tvé aroganci a namyšlenosti, sám jsi se utopil a to ti dal najevo že tě utopí, a dal ti možnost se omluvit že tomu o čem jste se spolu bavili nerozumíš, ale tvá domýšlivost a představa že pokoříš mojeho bráchu ti nedovolily činit jinak než jsi činil, ale můžeš být klidný, protože ti napsal, že v podstatě je tebou nabízený přehled možností úprav dobrý, že je to snad nejlepší řešení pro všechny, protože je to nejjednodušší, (za což by jsi mu měl spíše poděkovat, že tě tak ocenil) ale založený na nepravdách které jsi ve svém mozku vydedukoval, to je vše nic jiného v tom nehledej, prostě nejsi nejlepší a i mě milan strčí dvakrát do kapsy, ale já to na rozdíl od tebe uznám i bez smajlíků

2008-07-03 20:18:49

lol, takze mu nakonec ani neporadi. Tohle je prdel nejvetsiho kalibru. Nejvetsi ladici pod sluncem, ale stejne nikdo nerekne nic konkretniho. Tak si vemte do hrobu. Mikycovi to jezdi bez problemu, dalsim stovkam lidi taky, je to v jeho pripade nejlepsi reseni. Protoze jine reseni NENI. Jo, vlastne je.. to, co nechcete rict.

JInak me nikdo neutopil, ja mam svuj pristup, ty mas svuj, milan svuj. At si kazdy dela co chce. Podstata veci byla takova mu poradit. Vy dva jste se chteli jen hadat a dokazat si, ze toho vite vic nez ja. Coz jsem ani nikdy nerekl, ze vim vse, nejvic na foru, vic jak dva, atd. Hlavne, ze jste spokojeni, ze jste me "utopili", ale jifo je porad na stejnem bode, protoze mu zbylo jedine - mnou zminene reseni, ktere jste oba zavrhli, takze nevi, co vlastne udelat. To se povedlo.

2008-07-03 20:19:59

ad jifo už tu není, ale jestli tam chceš strčit vstřiky z CA 18 DET, tedy nízkoodporové, nejlepším řešením pro tebe je celý drop rezistor z CA, který má právě správnou ohmáž k daným vstřikům, vstřiky z CA mají tuším 3ohmy a ten drop rezistor, zvyšuje jejich ohmáž na úroven vysokoodporových vstřiků, stejný způsob jsem použil na bluebirdovi, a má to jednu hlavní výhodu, pokud vystoupím z auta a strčím si drop rezistor do kapsy, tak mi nikdo kdo to nezná auto neukradne, pokud dáš odpory natvrdo, nemáš co odpojit, jen nevím jestli ti vstřiky z CA budou stačit na výkon, nevím kolik z motoru chceš, ale pokud budeš zachovávat vysokokompresní poměr ve válcích a motor dodatečně naladíš, tak budou končit někde okolo 350 kobyl

2008-07-03 20:22:37

zase se chvástáš a v rusku jsi nebyl, jasně jsem ti napsal, že tvým řešením se nic nepokazí, jen není nejlepší, pouze je nejlepší pro masy lidí, kteří tomu nerozumí, zatím nejsi dost dospělý na to, aby ti někdo zkušený mohl radit

2008-07-03 20:24:34

To je opravdu jak blazinci.. takze me chytas za slovo? Jo, jasne ze reseni jsou i lepsi.. urcite takovych reseni je vic. Ale urcite ne pro vsechny dostupne jak uzivatelsky, tak cenove. Bavili jsme se o nejlepsi reseni v danem pripadne, ne globalne.

Kocourkov hadra.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9