Fórum - Téma


SR20DE+T


Fórum Tuning a úpravy SR20DE+T



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9

2008-07-02 22:07:54

- navic se tentokrat asi nezmuzu... s tim "mojim emanage" jak pises funguje stovky SR20DE+T po svete, s tvym "garazovym" resenim ani jedno. Mozna to ma nejaky duvod? Kdyz je to tak vhodne, tak proc to nikdo nepoziva? Na co je emanage, safc, haltech, aem ems, ...? Asi na nic.. prece tam staci prehodit piny, vyhodit pulku cidel a ono to nejak pojede.

2008-07-02 22:26:46

to že to funguje neznamená že je to nejlepší řešení a že jiné nejde

kontrolní otázka umí emanage štelovat předstih?

2008-07-02 22:32:11

Takze nejlepsi reseni je to, co rikas? To je overene v praxi nebo je to domenka nebo ...? porad nevidim nejaky realny zaklad. Emanage ti muze rict Mikyc, ja ho nemam, jelikoz ma jednotka upravit jde, takze externi nepotrebuju.

2008-07-02 22:35:47

dobře o emanage nevíš a radíš, druhá kontrolní otázka jaký by měl být podle tebe předstih na tvém motoru, při 4000 točkách a tlaku turba cca 0,6 bar, jaký je předstih na origo jednotce z DE motoru a jaký je předstih na jednotce z DET motoru, a klidně si používej svoje smajlíky, za chvilku tě s nima utopím

2008-07-02 22:40:46

Co tu tahas uplne vedlejsi veci? Ty nevis, cim argumentovat, tak vymyslis nejake chujoviny, aby si me nejak uzemnil nebo co. Predstih DE a DET si klidne muzu vytahnout z map, to neni problem, ale kvuli tobe to fakt delat nebudu.

2008-07-02 22:49:19

právě že by jsi měl poked mi chceš stále tvrdit že jednotka z DE je lepší jak z DET, před chvilkou jsi psal že jsem v koncích a házel jsi smajlíky, a sotva jsem tě dostal do úzkých, tak utíkáš z boje aby nebylo vidět že radíš blbě, no to bych od tebe, jako od největšího profíka na SR motory na foru nečekal

2008-07-02 22:50:20

a neboj mám na tebe ještě 7 otázek kterými tě dostanu úplně pod zem

2008-07-02 22:55:59

Samozrejme, ze je jednotka z DE + piggy back lepsi, nez DET jednotka, ktera je na uplne jinou verzi SRka, z jineho roku, s jinyma vstrikama, jinyma vackama, vahou, atd. atd..

Me si do zadnych uzkych nedostal, jen se me vyptavas a ja ti odpovidam... kdezto od tebe jsem se stale nedozvedel, kde nejake auto s tvym resenim jezdi a jake ma vysledky. Reseni, ktere doporucuji stoji vseho vsudy nejakych 5000,- a muzu si naladit vse, co je potreba. Ano, i ten predstih, jak mi rekl jeden povolany, na ktery ses ptal. Ja nejvetsi profik na SRka nejsem, ani to nikde nepisu..

2008-07-02 22:59:08

jak jsem ti psal vstřiky a váhu vyměním a jsme opět u druhé otázky, jak může být lepší jednotka z DE, + piggyback, když nevíš jaký tam dát předstih, předstih z DET je v pořádku a nemusím nic měnit

2008-07-02 23:04:40

Je to stale dokola.. vstriky tam dat z SR20DET nemuze, jsou jine.. nepasuji. Vaha po urcitych modifikacich asi pasovat bude, ale jsou jine kabely, muselo by se to pre wirovat.. k piggy backu si clovek vetsinou koupi AFR budik, aby mel prehled o smesi, pak si to naladi. Tak jak pises to proste nefunguje.. nevim, kde na to porad chodis. Kdyby to bylo lepsi, levnejsi nebo cokoliv, tak to nekdo pouziva nemyslis?

Stale se me ptas na otazky... asi tahas informace, jak to teda udelat. Ale nikde nevidim tve odpovedi na ty me.. tak cekam.

2008-07-02 23:10:19

další otázka na kolik vyjdou jiné vstřiky + ECU z DET + váha a na kolik vyjde piggyback + AFR měřák včetně wideband lamdy, počítám že vstřiky seženu použité tak i váhu, použitou wideband bych nechtěl

2008-07-02 23:13:01

nemám na co odpovídat jediná otázka je jestli není lepší použít ověřené, a na tu ti odpovím, kdyby kentoya používal ověřené, tak má výkon úplně někde jinde při stejném tlaku turba, šel svou cestou a ví proč, prostě četl a učil se, zatímco podle mě ty jsi jen četl a kopíruješ

2008-07-02 23:16:06

vstriky 100usd, ecu 150usd, vaha 50usd. Vse pouzite. Piggy back 100-250usd pouzity. Nova Wideband lambda s budikem 200usd. Za to bastleni v garazi, nejistota jestli to bude fungovat, nevedomost jakou mam afr mi par usetrenych dolaru nestoji. Radsi budu mit vse pod dohledem s moznosti cokoliv a kdykoliv upravit.

btw. kentoya psal, ze Bird ma 1500kg. Ja nasel tohle - http://ultimatespecs.com/...el=1092&car=6677&option=4

Tam pisou 1090kg, to je mene nez Sunny (1100kg).

Ja - kopiruju.. hmm. Mozna ano, delam to, co funguje. Mikyc taky.. ale oba jezdime. Vy dva s brachou spekupujete a ni jeden nejezdi.. ja nemam garaz, abych se v tom hrabal a vymyslel neco prelomoveho, s nejistym vysledkem. Ja si chci auto uzit, tj. jezdit kdykoliv moznost je a ne resit porad nejake problemy, delat GO, mit auto rozebrane na dilne, cekat, jestli za rok udelam nejake kilometry.. ne, to neni pro me. Ale v zadnem pripade ten pristup nedsuzuji, proc ne, kdyz vas to bavi a mate cas a penize. Ale za tim s SR20DE+T si stojim, ze je to lepsi, bezpecnejsi reseni. S tvym zminenym resenim neni zadne plus kvuli kteremu by to stalo udelat.

2008-07-02 23:35:28

takže ztím mi vychází levněji moje metoda, a to že to bude nejisté jsou tvoje kecy, nikoliv pravda, tím kentoyou jsem tě nechtěl podráždit máš v podstatě pravdu, že je lepší jít vyšlapanou cestou, ale stále tvrdíš že je lepší a levnější a to není pravda, proto se s tebou o tom bavím, a neboj kdybych chtěl oturbit SR v primeře, tak tvoje rady nebudu potřebovat, znám ještě levnější řešení než tvoje nebo moje o kterém se tu s tebou bavím a vyjde mě tak na dvě třetiny toho co honzu gti i s brzdama, jen ti ukazuji že tvoje dogma není to pravé ořechové, a i k tomu řešení nejlevnějšímu časem dojdeme, já osobně jezdím a bez problémů, brácha čeká na peníze jestli je vyhraje u soudu, soudí se o 200 000, a chce je použít na programovatelnou řídící jednotku wideband a tak, a co se birda týká, je pěkné co jsi našel, ale brácha ho vážil na podnikové váze a se skoro plnou nádrží a s ním ta váha ukázala bez 20ti kilo 1500

2008-07-02 23:37:12

jinak pokračujem zítra, zatím dobrou

2008-07-02 23:41:22

No levnejsi.. usetrenych 100usd? S "mojim" resenim mas moznost upravit hodnoty a sledovat stale AFR, takze mi 1500kc navic prijde dobre investovanych za jakousi bezpecnost a jistotu.

Samozrejme ze levnejsi a lepsi reseni je, ale to jsem tady vubec nepsal.. tady se resi SR20DE+T v danem P11c, jde to levnejc.. to nikdo nepoprel.

Na tvou Primeru turbo jsem zvedavy, i na to tve reseni. To ze jezdis, gratuluju. Od toho to auto je. Bird je divnej.. asi nekde udelali soudruzi sikmovoci chybu v papirech.

2008-07-03 00:03:14

Misto aby jste tu neco kloudneho napsali hadate se tu jak maly. Z toho co tu pisete jsou zas polovina hovna a nic kloudneho kdybych chtel turbit tohle by me okamzite odradilo jelikoz bych nevedel komu verit. Kdyz jsme se bavil s Kentoyou na nissan srazu mlzil a nic kloudneho jsme z nej nedostal ani jsem nevidel motor natoz abych se svezl rikal neco ze bude delat kit a ze je to ve fazi testovani. Maschinova Primerka jezdi moc pekne svezl jsem se jezdi to pekne necukato nechcipato drzito otacky nekolisa to nevim co vic si prat muzes nastavovat dost veci nevim tedy nu. Jagy s Maschinou meli tu trpelivost a poradili rekli co a jak jelikoz neumim anglicky tak museli oni a dneska uz vim co chci a ze uz je otravuju dost dlouho. No od Kentoy jsems e vubec nic nedozvedel jestli to chce tajit oka je ho vec ale uz se tu hlavne nehadejte a koukejte psat k veci.

Dux
Radek
2008-07-03 01:48:13

Woe, uz se bojim otevrit konzervu .......... aby na me nevyskocilo TURBO

2008-07-03 18:22:19

ano honzo jsou to hovna, ale princip je v tom, že jagy píše, že to nejde, a ono to jde, potom píše, že kvůli kompresi to nejde, ale komprese ničemu nevadí, to samé žvatlá o vačkách, potom píše že se ti musí udělat pořádně a né nějakej bastl a zde musím souhlasit s bráchou, že na ježděnej motor je to bastl a když pořádně tak s go a o tom má zase ajgy svoje mínění, pak že se musí použít emanage a přitom neví co umí, nezlob se na mě, ale plácá tu nesmysly kterým může hodně lidí uvěřit a brát je za bernou minci, zatím mě ani v jednom bodu nepřesvědčil že tomu rozumí

2008-07-03 18:27:47

ad jagy a k čemu potřebuješ sledovat AFR, to stačí jednou nastavit a potom se wideband lambda mění za klasickou, protože její životnost je omezená, já primeru turbo stavět nepotřebuji, mě se to auto nelíbí, tak a pokračujem, ted mi vysvětli jak jsi to myslel s tou kompresí že to nepůjde, a já tě za chvilku vyvedu z omylu, jinak stačí napsat, že to nevíš, nebo že jsi udělal chybný závěr a nechám tě i s primerou na pokoji, nikdo není neomylný, jsme jen lidé, a reju do tebe jen proto, že zde vystupuješ jako vševěd, ale opak je pravdou, a chválí tě, že to překládáš klukům a radíš jim, a je fakt že na základě tvých rad se nedá dopustit nějakého extra velkého omylu, i když jsou všeobecně špatné


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9