Fórum - Téma


SR20DE+T


Fórum Tuning a úpravy SR20DE+T



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9

2008-07-01 21:07:18

Jednotka SR20DET s KP 8.5:1 nebude pracovat spravne na motoru s KP 10:1 + turbo. Kdyz si myslis, ze jo, tak si to mysli no. A jednotku vazne nevymenis tim, ze prahazes draty. Ty jednotky jsou uplne jine. JECS vs. Bosch. Uplne jine motory.. 10let vyvoje mezi tema dvema SR. Ty motory moc spolecneho nemaji, jsou z cca 60-70% rozdilne. Ono to samozrejme s tou jinou kompresi pojede, otazka je jak dlouho (ci spise kratko).

2008-07-01 21:24:22

neboj pojede, jelikož jednotka s KP8,5 počítá i se zátěží turba a komprese 10/1 ji vůbec nevadí, pro tu jednotku jsou důležité vstupy tzn pokud je váha stejná, čidla stejná, vstřiky stejné a objem stejný, stačí přepájet a funguje to mi věřa řekněme do výkonu 220 - 250 koní žádný problém

2008-07-01 21:26:34

Jak jsem psal.. motor je z 60-70% jiny, vc. vahy, cidel, vstriku, apod., takze to nepojede..

2008-07-02 12:05:41

Vy dva by ste si měli zřídit vlastní sekci.....kde se můžete dohadovat a trumfovat

2008-07-02 14:17:02

Já bych v tom neviděl takovou vědu-když jsem viděl kamoše co má vrakáč a vzal starou vectru 92 s 2,0i (8v)motorem-převařil výfuk dal turbo z bůhví čeho co našel,bez dalších úprav auto gumovalo na trojku a ujelo 740 baworáku.Až na to že motor odvařili zhruba po 14 dnech ale myslím při slušným zacházení by to vydrželo víc

2008-07-02 15:47:27

Jo, tak to mel pekne bastl turbo bez upravy jednotky a poradnych dilu. To pak nevydrzi nic. Aby to fungovalo, jak ma, tak se to musi udelat poradne.

2008-07-02 17:32:04

ad jagy a která čidla jsou jiná? jediné co může s čidel mít vliv jsou Air Regulátor a ten je shodný, AAC valve - má určitě shodné parametry i kdyby jinak vypadal, FICD - ten nepotřebuješ, ten je na klimu, knock senzor, pracuje na stejném principu i kdyby jinak vypadal a další čidla mě nenapadají

2008-07-02 18:06:28

Ty cidla abych pravdu rekl nevim, jak se lisi.. ale motor jako takovy je rozdily z 60-70% takze pocitam, ze i cidla budou jine. Jednotka je jina, vstriky jine, lambdy jsou tam dve misto jedne, vaha je jina..

2008-07-02 19:48:02

vstřiky a váha není problém přehodit, ale hádat se nechci, ale věřím že to pojede bez problémů když přehodím váhu a vstřiky

2008-07-02 21:06:12

Myslet si to muzes no.

2008-07-02 21:21:01

tak jak ty si můžeš myslet opak

2008-07-02 21:27:52

Tak mě ty díly pošlete,já to tam dám a uvidíme.

2008-07-02 21:32:07

Jenze ja si to nemyslim, ja to vim.

Jifo - neni duvod vyhazovat a predelavat pulku motora a kabelaze a XX penez a zkouset, jestli to pojede, kdyz ti staci pouzit SAFC ci Emanage za par korun a mas moznost vse presne naladit. Uz si zjistil, ze ktereho auta ti tam pasujou vetsi vstriky?

2008-07-02 21:47:30

tak to potom víš kulový

2008-07-02 21:49:02

Ja si myslím to samý,jen jsem chtěl odlehčit atmosféru.

No ty vstřiky co mám já jsou Bosch.Dokonce jsem našel i větší kolem 360-380cc,ale ta cena.

Dám tam z CA18DET,Musim vyrobit jinou lištu, nechat udělet těsnění do sání a použít rezistory.

V tom mám trochu nejasno.Moje vstřiky maj 14,5 Ohm.Ty z CA maj 2,5 Ohm.Jaký odpory použít, aby to jednotka ještě vydržela,a nebo vstřiky dobře fungovaly.

2008-07-02 21:52:25

To jifo:No tak na toto som teda zvedabý že ako to zvladnes-.

2008-07-02 21:53:45

Bizon - tak mu to udelej, kdyz ses si tak jisty.. A ono ostatne proc to delat levneji a funckni, kdyz to jde zbastlit draz.

Jifo - snad budou slapat. Pokud jsou ty CA stejne, tak snad ano. Ty odpory nevim, to by mohl vedet Mikyc... co to turbo? Jeste si nerekl, co je to za kit, znacka,..

2008-07-02 22:03:29

jagy když se zamyslíš a použiješ svoje mozkové závity, k čemu je knock senzor, ten uvede v činnost přidání paliva, když motor zaklepe, AAC valve když odpojíš a přidáš otáček volnoběžným ventilem, tak ho nepotřebuješ, FICD taky nepotřebuješ, Air Regulátor potřebuješ hlavně v zimě, můžeš ho obejít manuálním sytičem, protože to je v podstatě automatický sytič, a poslední neuvedená věc je solenoid který ovládá FPR, ten můžeš odpojit a podtlak řídit napřímo a zůstává nám v podstatě závodní motor, který výše uvedené kravinky nepotřebuje a má na sobě vstřiky, váhu vzduchu, snímač otáček, rozdělovač (bud mechanický nebo řízený řídící jednotkou) a cívku a jako poslední kousek je řídící jednotka, která je vždy v serii naladěná s velkou rezervou, a upřímně když použiju řídící jednotku z nisana na motor z fiatu o stejném objemu (i o dvě deci jiném) tak ta jednotka nedělá nic jiného než že podle váhy vzduchu přidělí palivo a pošle signál (pokud je řízený jednotku) na svíčky a motor poběží, a ty tady vehementně tvrdíš že jsi nejchytřejší, fajn rad si klidně dál a oblbuj ostatní svýma emanage apod, které stejně nenaladíš lépe, než kdybych já použil řídící jednotku z nissana na motor z fiata, jen tak dál, je vidět že tomu rozumíš

2008-07-02 22:04:09

Ty vstřiky jsou jiný,ale na CA18DET jsou taky dropping resistor.Akorát nevim jaký zatížení snese jednotka z Ca a jaký moje(Bosch).

Je to Upgrade kit na 240SX,S14,T25/28.Koupil jsem to na advancedjdmparts.com.

Bylo to levný,takže nevim jak dlouho vydrží turbo(made in china),uvidím.Když tak pak koupim lepší,aspoň to není taková darda najednou.

2008-07-02 22:04:17

a nejde o zbastlení, ty tvrdíš že to nejde a lžeš tu do očí těm co ti to žerou


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9