Fórum - Téma


SR20DE+T


Fórum Tuning a úpravy SR20DE+T



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9

2008-05-19 21:13:41

Nemuzes.. potrebujes side-feet vstriky, ty jsou napriklad v SR20DET (S14 200sx)

2008-05-19 21:46:23

Aha,mam v tom trochu chaos.A ty vstřiky jak vypadaj,jsou jako tyto:

2008-05-19 22:24:31

jo ty na obrazku jsou spravne - sidefeed. S13 ma topfeed 370cc.. 370 na 3barech maji strop okolo 250whp

2008-05-21 19:24:16

Pořád špekuluju okolo těch vstřiků.Protože já mám jiný vstřiky než jsou ty červený ,co jsem posílal na obr..K těm je úplně jiná lišta než mám já.

Jestli nemám ty druhý viz obr.:

2008-05-21 22:42:16

jo tak ty mas ty druhy.co to je za auto?

2008-05-21 22:54:33

p11c 2.0

2008-05-24 16:09:49

Problém je,že já ty vstřiky nemám ani ty první,ani ty druhý,ale třetí.Ty třetí jsou jinak utěsněný do sání.

Jedině se pokusim tam nějak dát ty druhý top feed vstřiky.Nebo zkusit natlakovat ty stávající,ale nevim co na to

seriová pumpa.Nemáte s tím někdo zkušenost.

Díky.

2008-05-24 17:34:55

..nevim, myslel jsem , ze vsechny nissan topfeed jsou kompatabilni... akorat gti-r topfeed vstriky ma jine odpory a kvuli tomu se davaji na kabely resistory. To s tema odporama bys nejlepe zjistil porovnanim FSM p11c a FSM "darcovskeho" auta

2008-06-28 10:10:35

tak už přišly první hračky.

2008-06-29 19:23:15

Jifo: tak snad nam skoro predstavis hotove dielo, drzim palce

2008-06-30 20:02:04

Bude to ještě na dlouho.díky za podporu.

2008-06-30 22:31:18

to jifo:Držím teda palce .A kolko ta to asi tak zatial všetko stálo?

2008-06-30 22:39:08

A jak je to z jednotkou se tam da z SRDET nebo nejaka vyfykundace ?

2008-06-30 22:54:10

Co je to za kit? Nejaky univerzal? Uz vis, jak budes resit fuel managment? Emanage, SAFC,..? Ten IC je docela obrovsky, jsem zvedav, jak to tam nacpes.

Svobi: takove meneni jednotek nefunguje. JEdnak SR20DET jsou starsi motor, ktere maji jedniotky OBD1 a zadruhe by to ani nespalalo, protoze SR20DE pri oturbeni neni jak normalni SR20DET (jina komprese atd.). Neslapalo by to spravne. U P11(N15) a vys se to musi resit piggy back jednotkou, tj. zmineny Emanage, SAFC, apod.

2008-07-01 10:49:42

no jifo myslym ze ked mas tieto veci tak by to nemuselo az tak dlho trvat, napojit olej na chladenie turba a hlavne vyriesit management, plus nejaky priechodzejsi vyfuk

2008-07-01 17:39:20

Je to upgrade kit na 240SX,SR20DET-musim otočit turbo,převařit svody ,upravit trubky,apod..Chtěl jsem nejdřív koupit starší z BB nebo GTir(jak radil Jagy),ale amíci nějak nechtěj posílat přes moře.

Horší bude řídící jednotka.Chci použít emanage,jestli tam půjde.Vydražil jsem starší na ebay,tak uvidim.

To programování bude pakec,hodně mě s tím pomáhá jeden "nejmenovaný" člen nissan clubu,co to tam už má.

Je toho ještě hodně_jiný vstřiky ,lištu,dropp. resistor,napojení oleje,vody apod.

Určit cenu,zatím je těžký,mám hodně věcí ještě objednaných,tak až to bude hotový.

2008-07-01 18:34:10

Oni ti to amici i poslou, ale musis jim rict jak. Tos koupil na ebay? Co je zac to to turbo? Jeste si s tim uzijes srandy.

2008-07-01 19:58:54

blesku, svobi jak jste psali o tom sunny gt, nemel on tam vetsi vstriky? ja teda vubec nevim o koho jde, ale kdyz neudelas nic s ecu a das vetsi vstriky, tak to prave pujde bohate a je mozne, ze aspon v closed loopu, jestli tam nakej je, se s tim ecu vyporada a po chvili to pujde normane na 14.7

2008-07-01 20:39:32

Ty jova ja uz taky nevim nasel jsem to nekde na netu v nejakem foru to tam popisoval. Mozna to bylo to tuning forum ,ale fakt uz nevim.

2008-07-01 21:02:14

ad jagy, všimni si že se ti do tvých rad okolo SR netlačím, a všimni si že almeragt myslí stejně jako já, ale proč ti sem lezu je tento tvůj příspěvek """"""""" Co je to za kit? Nejaky univerzal? Uz vis, jak budes resit fuel managment? Emanage, SAFC,..? Ten IC je docela obrovsky, jsem zvedav, jak to tam nacpes.

Svobi: takove meneni jednotek nefunguje. JEdnak SR20DET jsou starsi motor, ktere maji jedniotky OBD1 a zadruhe by to ani nespalalo, protoze SR20DE pri oturbeni neni jak normalni SR20DET (jina komprese atd.). Neslapalo by to spravne. U P11(N15) a vys se to musi resit piggy back jednotkou, tj. zmineny Emanage, SAFC, apod""""""""""""

uvedl jsi že motor nebude s jednotkou pracovat kvůli kompresi atd, ta komprese nemá na nic vliv té jednotce je jedno jakou máš kompresi ona pouze řídí palivo ke vzduchu a kolik to píst stlačí ji nezajímá, a fungovat ta jednotka bude stačí přeházet dráty aby každý pin měl svoje čidlo, a víc krát ti sem nepolezu, jen jsem ti ukázal že nemám potřebu reagovat na každý tvůj příspěvek abych se hádal a co se SR motorů týká, tak do nich neradím protože je nedělám, proto jsem sem nic nepsal


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9