Fórum - Téma


SR20DE+T


Fórum Tuning a úpravy SR20DE+T



1  2  3  4  5 ......... 9

2008-04-29 16:12:56

este doplnam ze tym spravit myslim spravit "dospely" motor - t.j. vsetky nove tesnenia, veci na hlave atd, tak aby ni eventualne nejeblo... Viem o com hovorim - teraz som si dal spravit len hlavu a veci na hlave a vyjde to dost vela... Ani nevies kde a ako a ides furt 2-3 tisic a viac za kazdu blbost... Iba ACL racing hlavne a ojnicne loziska vyjdu na nejakych cca 150-200 USD...

2008-04-29 17:11:03

Takže to myslis ze by me poradna uprava motoru vysla na 500.000 USD???????????

No to snad radsi zustanu u Z bez tuningu.

2008-04-29 17:13:52

No a myslis ze je nakej slusne vykonej motor pro P11 kterej by me vysel levnejc z nakyho nissana u kteryho by nebyl zapotrebi takovej tuning??

2008-04-29 17:18:57

Co třeba ten 3l sestivalac z maximy te byl prej taky ulozenej příčně.

2008-04-29 23:14:39

a co tak popripade aj nejaku odolnu spojku, zotrvak a samosvor na taky vykon - s fleku tu mas 30000 Kc

tu mas navod ako vydolovat 200 koni z SR20DE:

http://forums.nicoclub.co...?id=292321&postid=3385687

2008-04-30 08:21:45

no myslim ze ta neminie takych cca 80-100 tis. KC, zalezi podla toho co vsetko budes robit... Treba mysliet na to ze rychle auto potrebuje poriadne brzdy a podvozok, a budes opat s cenou niekde inde...

2008-04-30 09:50:25

asi by bolo namieste v tejto teme este spomenut ze to urobit ide a nemusi to nutne stat nad 50tis, bude to kompromis a bude to vyzadovat vela studovat aby si clovek sam poradil, ale dokazom ze to tak ide je mashinova P11SE turbo. Funguje mu to na uplne stock SR20DE perfektne uz par desat tisic km. Podmienkou n ato aby sa dalo takto to urobit je motor v co najlepsom original stave (Mashina mal pred oturbenim pod 100tis km)

2008-04-30 09:55:38

RB26DETT: Zalezi, co chces, kolik do toho chces dat, jake mas cile.. a kdo ti to vse zaridi a udela. Kdyz budu brat sebe jako priklad, tak me to stalo cca 80tis. odhadem..

  • vacky, ecu, svody, vyfuk, filtr, silace motoru,..
  • kotouce, desky, repas brzd,..
  • kola, gumy, tlumice, pruziny, silace podvozku,..

a dalsi veci na ktere si ted nevzpomenu.. taky postovne a prace neco stoji.

P11 moc dobra platforma na upravy neni, jelikoz nelze upravit ridici jednotka na dane upravy. Z atmosfery SR20DE dostanes rekneme max. 190ps, pokud nechces delat nejake blaznive veci, jako rebuild motoru, standalone ecu, atd.. muzes koupit turbo kit + misto ecu pouzivat piggy pack jako SAFC nebo Emanage. Ale na vse potrebujes znalosti.. jako vhodnejsi auto na upravy bych volil P10 GT nebo Sunny GTi.

Powerflow: nevim, jestli ma rebuild motoru smysl.. urcite ne, pokud chces nejakych 200ps. Mnohem levneji vyjde to, co jsem udelal ja (viz. vyse) a budu rekneme na 190ps bez trastickych uprav motoru. Nejlepe cenove vyjde asi turbo nebo SR20VE, ale jak jsem rikal.. u P11/N15 je to slozitejsi, drahsi..

2008-04-30 10:00:27

almeragt: ano suhlas s tvojim nazorom, ale sam vies kolko nervov a prachov to stoji aby ti spravili vsetko ako treba. najvacsi problem pri rozoberani motora nakoniec nie su ani peniaze, ale zohnat spolahliveho cloveka co to urobi poctivo, vie ako to urobit (zas poctivy trulo je tiez naprd) a bude vediet dodrzat ako tak terminy a zobere si za to len to co ste sa dohodli, je podla mna zazrak a toho clovek atreba nosit na rukach. Takych ludi je na slovensku tak mozno do 5 a to z nich troch este len typujem ze su

2008-04-30 10:09:01

To je pravda. Uz jsem to zminil nahore.. sehnat cloveka, ktery udela rebuild motoru a bude vedet, co dela je problem. Proto jsem nechtel zadne prestavby motoru, protoze auto pak jen dlouho stoji, trva to, stoji to moc penez,.. a vysledek nejisty.

RB26: Jinak k tem motorum jeste.. davat 6val do Primery je hloupost. Jednak je to tezky motor, druhak ti to nikdo neudela, bude to stat moc penez a potencial nema o nic vetsi, nez SR20. Fakt zalezi, co chces.. nejjednodussi by bylo tam dat vacky, svody, vyfuk, filtr.. ale vic jak 180ps z toho asi nedas pokud to chces delat na P11. I tak potrebujes hoooodne nastudovat... hlavne u turbeni.

2008-04-30 13:46:02

ja zase poviem jedno: uz nikdy by som nesiel do polovicnych rieseni. Nehovorim ze sa neda spravit vacsi vykon za 50 tis. Sk, ale musis suhlasit ze to nie je ono. Nieco som uz s motorom porobil, tak viem o com hovorim. Iba veci ktore som teraz objednaval na hlavu valcov stali viac ako to co spominame...

to Jagy: hadam ti to vyjde...

to blesk: to je pravda, ja nastastie spolahliveho mam a na presny cas sa nehram, lebo to nema vyznam. To nejde... tiez si treba uvedomit ze vsetko nejde tak ako chceme... Ak chces robit rebuild, nebudes davat cloveku na to 2 tyzdne. Treba mat nahradne vozidlo ako ja a nemas nervy. Inak by som do toho nesiel

Posledna vec: vsetko sa da nastudovat, ale realita je ina. Ja prajem kazdemu nech si to skusi

2008-04-30 16:18:30

Tak nikdo nezminuje polovicni reseni.. vse je odzkousene mnohokrat a vi se, ze to funguje. Viz. SRforum.. cim vic v aute /motoru/ toho upravujes, tim je to vse horsi, drahsi, slozitejsi.. To co delam napr. ja je odzkousene a tento setup tam ma strasne moc lidi, takze mene je nekdy vice. Proto jsem se nepoustel do rebuildu, kdyz na to nemam zatim zkusenosti, ale zacal jsem necim jednodussim a neni treba v mem veku mit hned hi-end 200+ ps v male Sunny.

K tomu nastudovani.. samozrejme, ze realita je jina. Ale bez teoretickych znalosti v praxi neudelas nic, takze urcite je potreba mit co nejvice informaci. A co tvoje GTi? Uz ti mas pojizdne?

2008-04-30 16:26:27

Gti by malo byt hotove na buduci tyzden a hadam s nim dorazim na nissan zraz...

Co sa tyka ostatneho - vsetko ukaze cas... Aj ten overeny setup aj vsetko ostatne S tymi vackami hlavne pozor na vahadla...

2008-04-30 16:29:53

almeragt: jasne preto som sa nepustal do rebuildu. ale ja ked niekomu davam nieco robit ja ho nenutim do neraalnych terminov, ja sa pytam kedy to moze byt hotove? a ked mi povie zajtra vecer o dva dni... akceptujem to, ale zial sam vies ze dodrziavanie terminov neni realita uz vobec. Meskanie par hodin, den akceptujem ale dva tri dni, tyzden a nedvihanie telefonov cely den To je realita ktoru poznam zas ja s "majstrami" Preto si nesmierne vazim ludi ako serzino, jozef1974 ktori vsetko co slubia plati.

2008-04-30 16:46:35

Jaky je problem uz vacek s vahadlama?

2008-04-30 16:57:56

No tak diky ja se radsi povohlidnu po nakym ztarsim zetku kdyz rikate ze 300hp je u sr20de tezky udelat.

2008-05-01 09:30:07

RB26 300HP z SR20DE ide urcite s turbo kitom dosiahnut aj viac. keby to bolo ale take jadnoduche ako kupit "sisku" sania a namontovat malo by tu turbo asi docela dost ludi Uvaha ale ci starsie Zetko (predpokladam ze zmienovane 350Z) mi ale prijde trochu usmevna

2008-05-01 10:52:04

To jo prece jenom 350Z je trochu jina cena a kategorie auta

2008-05-01 17:36:01

blesku 300whp p11 je akorat gtir kit na 10psi + jwt s3r + nejaka ecu.. fakt je to easy az na tu ecu. S tou ecu je nejjednoduzsi asi calum-ecu pro p10/n14 za 100$ a upravit par pinu v obd1 konektoru. Sice to na euro p11 nikdy nikdo neudelal ale urcite by to fungovalo ok. Jenom nepujde NATS. euro p11 ma trochu jiny obd1 pinout nez primery v jinych zemich. Treba p10 n14 b13 jsou vsude stejne pokud to jsou obd1(v usa jsou totiz i i obd2 p10).

2008-05-19 21:05:37

Můžu nacpat vstřiky z CA18DET do primery SR20DE+T,a jestli budou stačit "cc".

Díky.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9