Fórum - Téma


SR20DE+T


Fórum Tuning a úpravy SR20DE+T



1  2  3  4  5 ......... 9

2008-04-15 21:37:23

Nevíte někdo,kde napojit tlakový olej k turbu na SR20DE.

Díky.

2008-04-15 21:50:25

Musis vyvrtat do bloku diru, tam kde to mivaj bezne SR20DET.

2008-04-15 21:58:54

To právě nevim,kde.

2008-04-15 22:12:24

http://www.sr20forum.com/...bo/190102-oil-return.html

http://www.sr20forum.com/...-oil-tap-weld-thread.html

http://www.sr20forum.com/...-no-oil-line-tapping.html

http://www.sr20forum.com/...-oil-tap-weld-thread.html

http://www.sr20forum.com/...ides/77675-turbo-faq.html

http://www.sr20forum.com/...ping-block-while-car.html

http://www.sr20forum.com/turbo-guides/

cti

Jak daleko uz jsi? Dily mas?

 Svobi
2008-04-16 19:24:00

A co udelas s ridici jednotkou ? Je mozny ze to bude fachat ,ale nebude to bez jiny ono

2008-04-16 19:38:20

Ještě ne,projíždím internet.Zatím čekám na kartu pro PayPal,cca 10 dní.

Shromažďuju info. jak a co.Nechci žádnej extrém.Auto na normální ježdění a občasný "svezení".

Chci něco jako udělal Supergun do Almery 1,6.Nechci do toho nacpat nějaký horentní sumy.

Mám ještě k pořešení několik problémů.Kam dát lambdu(třídrát),co s EGR(co na to ECU),schroupne to turbo stávající ECU atd.

Jagy tys to taky před časem řešil,udělal si to.Dokonce si nabízel nějaký díly,ne?

2008-04-16 19:51:59

jde nejak poladit SR20 bez turba a vekych investic???malinko zvysit vykon a tak.....nemyslim vyfuk a filtr

2008-04-16 20:11:32

Jo, ja jsem o tom uvazoval, nakonec ladim jen NA (vacky, ecu, vyfuk, svody,..).

Lambdu das normalne do J-pipe coz je mezi kus mezi turbem a downpipe. Jinak to, co pises, neni ani tak moc pravda.. Superguna to prave vyslo draz diky tomu, ze nemel moc zkusenosti a dily v CR jsou drahe. Kup vsechno z USA a vyjde te to levne.

Ty mas jen jednu lambdu? ve svodech? Mas jen jednu nebo dve? EGR by melo stacit "vymazat" nejak zaslepit.. ale na to koukni na SR forech, ja EGR nemam, tak tohle presne nevim.

Jinak potrebujes tohle:

turbo svody z BB, Avenira

turbo - t25 z BB, Avenira bude stacit

j-pipe - t25 z Bluebirda, Avenira

downpipe - jakakoliv t25

intercooler - muzes sehnat v CR, treba z AVIE jsou levne

trubky intercooleru - koupi trubky, nekdo sikovny ti to posvari

BOV - jakykoliv

ecu - ecu upravit nejde u techto modelu, musis to vyresit piggypackem, coz je takovy externi pocitac.. pouziva se Emanage, SAFC2,..

vyfuk - muzes nechat seriovy, pokud nechces extra vykon, aspon neco ze zacatku usetris

oil/water lines - musis navrtat blok pro vedeni oleje na chazeni turba, stejne tak na vodu

To je asi tak vse, co me momentalne napada.. kdyz tak se zeptej, co te zajima...

LORRY: Jde, ale vse stoji penize, takze je to jedno ne? Chce to svody, komplet vyfukove potrubi vetsiho prumeru (ano, koncovy tlumic je opravdu k nicemu na seriovem potrubi, jen to rve ). Dale vacky, setrvak, remenice, ecu... dobry podvozek, samosvor, dobre pneu, odhlehcit neco na vaze.. reseni je moc.

2008-04-16 20:45:51

Díky Jagy,určitě tvou nabídku využiju.Mám 2 lambdy,Euro 3.Ta první je 3-drát,brere signál přes závit.Proto má být na svodech ,hned kousek od bloku.To EGR zkusim zaslepit ,přívod z výfuku.Někdo to dělal na Hondě,tak uvidim co ECU na to.

Jinak jsem uvažoval o tomto. http://www.advancedjdmparts.com/home.php?cat=302 nebo http://www.advancedjdmpar...ctid=16868&cat=290&page=1

favorit je toto:http://www.ssautochrome.com/level.itml/icOid/1625 ten poslední kit a ktomu nějaký trubky na integru přizpůsobim: http://www.ssautochrome.com/level.itml/icOid/1615

Asi největší problém vidim v ECU a tom přívodu na olej.

 Svobi
2008-04-16 20:55:26

Nekde na foru byl sunny gt a daval tam turbo a nechal puvodni ecu a po chvili hadani si prej zvykla a fungovalo to v pohode ,ale nedokazala vyuzit poradne turbo(mensi narust vykonu)

2008-04-16 21:07:39

Ne, ne ne. Tohle v zadnem pripadne nekupuj! Ani jedno.. delej to, co pisu, ver mi. Na sr foru pouzijes original turbo dily z motoru SR20DET, ktere byly v Japonsku. Svody, turbo, jpipe, downpipe,.. proste vse. ECU jak jsem ti psal.. upravit nejde, musis pouzit externe pigypack jako je Emanage nebo SAFC. Ty dve lambdy by nemel byt problem.. jednu das to jpipe, jak jsem ti psal a druhou do downpipe. Vsechny dily kup na foru, jak jsem ti psal...

sr20forum.com a sr20-forum.com, pripadne primo na Primery g20.net ... na forech je OBROVSKE mnozstvi rad, navodu, vse dolozeno fotkama.. vse pochopis sam, ale musis se tomu sam venovat, tj. cist a cist.

Svobi: Blbost, to udela jen neznaly. Na odrovnani motoru dobry... ECU se na tohle nedokaze prizpusobit. U turba je hranice dobre a spatne AFR uplne jinde nez u serioveho NA motoru.

2008-04-16 21:16:30

OK,jdu na to studium,but I understand little english,to bude na dlouhý lokte.

 Svobi
2008-04-16 22:02:01

Jagy: proto jsem psal taky (prej) on to psal ,ale taky pak predelaval. Kazdopadne to chce upravit

2008-04-16 22:08:31

Svobi: nejake maly tlak to zvladne, ale je to nebezecne...

Jifo: i malo staci.... proste to prolizej, cti.. je tam hodne fotek, dost pochopis jen z nich.

2008-04-16 22:59:25

svobi: chudobna zmes dokaze prepalit piesty a na serovu ECU to chudobne bude, plus to bude detonovat, cize vyklepes ojnicne loziska a piestne capy a este to aj nepojde

 Svobi
2008-04-17 15:45:32

blesk: jo to stim propalovanim pistu uz jsem taky slysel to by nebylo dobry a razy taky ne

2008-04-17 18:34:59

Jaký kabely k tomu E-Manage budu potřebovat.

2008-04-18 18:29:31

Tak jsem dnes přerušil cestu z EGR do sání.Nemohl jsem to projet,dal jsem si u toho pivko...

ale ECU se tváří zatím v pohodě.První poznatek ,volnoběžné otáčky klesly cca o 200 ot/min.

Tady inspirace: http://old.prelude.cz/data/egr/egr.htm

2008-04-19 08:39:20

Ahoj Jifo, tak tohle mě docela překvapilo a rád se dozvím i další tvoje poznatky. Hlavně dneska nepij a v zájmu vzdělávání to jeď projet a podej podrobné hlášení. Fakt by mě to docela zajímalo. Díky Blopajz

2008-04-19 13:19:18

kde ma EGR p11gt?hledal sem,ale nenasel


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9