Fórum - Téma


sr20de kompressor


Fórum Tuning a úpravy sr20de kompressor



1  2

2008-10-12 15:55:29

Pánové přeji hezký den,

už delší dobu mě dráždí jedna myšlenka a to jestli už někdo z vás tunil sr20de cestou přeplňování pomocí kompressoru. Vím, že sr20de je otázkou několika 10ti tisíců předělat na sr20det, ale co takhle oddělat kompressor klimatizace a nahradit ho kompressorem například z mercedes benz C200 kompressor, k tomu přidat ještě nějaké to tlaku vzdorné potrubí s intercoolerem. Myslíte, že tato myšlenka je reálná a technicky proveditelná? Co poté se vstřiky a řídící jednotkou? Do turba se mi nechce, protože se mi to zdá příliš moc...vyměňovat celý vnitřek motoru. Přece jen kompressor se mi nezdá tolik agresivní, takže podle mě zdravý motor by ho mohl zvládnout s původními ojnicemi klikovkou a písty.

jak to vidíte?

2008-10-12 16:15:39

Kompresor se na SRko primo nedela.. budes muset hodne improvizovat a potrebovat o hodne vice penez, nez na turbo.

To, ze u turbeni musis predelat vnitrnosti je nejaky vymysleny a nepodlozeny mytus. Pokud motor neni pred smrti, tak turbo je v pohode a nejlevnejsi.

2008-10-12 17:34:36

Určitě budeš potřebovat větší vstřikovače, svody na míru /to není drahé/, intercool ti udělají na míru, samo, že turbo Garett, nebo KKK a hlavně ř.j., která tu bude řídit. Kompresor také nedoporučuji, udělá ti spíše krouťák, serounsebtam věčně ložiska,takže turbo, přijdei levnějí. Buse muset muset předělat pytel věcí, kolena hadice, benzin čerpadlo, zpět tok benzinu. Náklady těžko spočítáš, vždy je to o 50% víc, když todobře dopadne. Zřejmě i výkon ssání a hlavně, kdo to poladí? Levněji tě jistě přijde, sehnat silnější verzi motoru, dobreá sání, svody a skutečné la´dáky. Přestavbu motoru určitě projednej s nějakým motorářem, třeba na tvůj motor existuje turbo kit i s jednotkou

2008-10-12 19:50:07

SR20DET motory byly v japonsku obvykle jako tady SR20DE. Takze neni problem sehnat svody, turbo, vstriky.. proste vse, co se montovalo origo Nissanem. Takhle to funguje bez problemu. A ladeni neni taky problem.. lidi to to tady uz umi...

Pokud se rozhodnes to delat, tak ve zkratce:

Svody 4000

Turbo 5000

jpipe 1000

downpipe 2000

ic 1500

ic trubky 1500

spojky trubek 500

ECU 4000

vstriky 370cc 2000

hadicky olej/voda 2000

filtr 2000

To je asi tak vse, aby to jelo.. mel bys s timhle zakladim setupem a turbem T25 mit cca 230koni na 7psi (0.5bar). To je zakladni tlak, mel by byt bezproblemovy a bezpecny, pokud je motor ok.

A kdyby to nekdo myslel opravdu vazne, tak ty dily muzu sehnat.

2008-10-14 16:52:32

motor se zda byt v poradku i kdyz ma pomerne hodne najeto, nemas prehled kolik se zhruba pohybuje turbina t25?ta ridici jednotka je original nissan na sr20det?oba vime,ze k takovemu vykonu jsou taky nutne lepsi brzdz a jeste se chci zeptat jestli podle tveho vydrzi takove napory standardni naprava u almery gti?ps kdyz bzch daval turbo tak bych take dal asi i blow off ventil...ten bys dokayal sehnat zhruba za kolik?turbo je urcite nutne chladit y vnitrniho okruhu oleje, myslis, ye je nutne vrtat vanu a y ni brat olej, nebo staci nastaves pod olejovy filtr, ten jsem myslim take da sehnat. u me by tato prestavba byla mozna az z jara z hlediska financnich zdroju, ale pokud mas moznost za tyto ceny dodat dily, tak bychom se domluvili.

diky za odpoved

2008-10-14 18:27:01

Turbo v CR sezenes vetsinou jen nejake ze zadokolky a vice mene nutne na repas.. mel bych dotahnout neco z japanu, tak uvidim, co to bude a dam vedet.

Ridici jedtnoka.. SR20DET ani ne. Jedna Almera ma jine jednotky, ale je moznost prepinovani, aby motor pouzival jedotky z P10 GT/ N14 GTi / B13 GTi. Ty se upravuji o dost lepe.

V naprave bych nevidel problem.. v zahranici jezdi s mnohem vetsim vykonem a ok. Brzdy samozrejme by chtely upravu. V USA se da koupit "big brake kit", coz je kotouc.. z hlavy nevim, ale cca 280-300mm a pouzivas seriove brzdice. To uz bude urcite stacit. BOV muzes pouzit OEM, co se daval na SR20DET nebo koupit nejaky lepsi. Stoji od 500-5000kc cca. Turbo je chlazene vodou a olejem. V bloku je senzor na kontrolku oleje. Kdyz tam das "T" rozdvojku, tak to napojis na turbo. S vodou je to obdobne.

Jinak ty dily dodat jdou... staci rict.

2008-10-14 19:53:57

a musi se provrtat(a udelat zavit a nasroubovat prirubu na hadici) blok na odvod ojele z toho turba. dela se to na stejnym miste kde ma odvod sr20det.

2008-10-15 22:34:16

a jak je to s tím podtlakem pokud vim tak se z sání bere podtlak na posilovač brzd a jeste něco jinyho to řešíte jak když tam je turbo tak je místo podtlaku tlak ne ???

Co by se stalo kyby se dalo nejáké obyč turbo bez ostatních věcí na klasickou ŘJ a klasicky vstřiky ??

2008-10-17 18:31:32

tuhle otázku s podtlakem jsem taky řešil.přetlak je tam jen pod plynem,ale v okamžiku sundání nohy z plynu a uzavření klapky je tam podtlak.všimni si budíku na tlak turba jak má hodnoty do mínusu=podtlak.

problém by byl,když budeš šlapat na plyn a zároveň brzdit-to ale nepovažuji za pravděpodobné vzhledem k tomu,že se pro oba pedály používá jedna končetina.

co myslíš tím obyčejný turbo?

 Svobi
2008-10-17 18:41:30

Jifo si nevidel jak jezdi profi jezdci oni stihaj oboje

2008-10-17 19:24:31

máš pravdu,závodní jezdci to opravdu pouřívají.ono to trochu brzdit bude,ale blbě.

 Svobi
2008-10-17 19:43:32

ALe to se nas stejne netyka jsou to hovada . Jinak uz to budes mit hotovo ?

2008-10-17 19:50:30

zatím ne,měl jsem teď trochu pauzu.Přes zimu se nato zase vrhnu,počítam na jaro montáž.

2008-11-18 23:08:25

jify to si ako myslel" všimni si budíku na tlak turba jak má hodnoty do mínusu=podtlak.

pokial ja viem tak podtlak je urcite nie zaporny len mensi ako tlak okolia.

niekedy pri vyjazde je vhodne trosku pribrzdovat za ucelom vytvorit akysi samosvor. ale toto robia len fakt skuseny.

2008-11-19 13:40:34

pri vyjazde pribrzdovat? to som si miskus nevsimol, najazd do zakruty pod plynom a brzdenie lavou nohou ano, drzis auto v otackach a brzdenim pomahas hlavne predokolke dotocit zadok

2008-11-19 17:38:17

miskus.zaleží jak se to vezme s tim podtlakem.pokud tlak okolí bereš za 0 ,tak podtlak(vakuum)je na ose(stupnici)do mínusu.Některý budíky to maj označený -,jiný ne.Jinak se dá označit vakuum třeba 8E02,což je 8x10na -2.

2008-12-16 15:10:05

Kmpresor

Nieje to SR20,ale je to nissan.

2008-12-17 21:17:55

to sa mi akosi podoba na kufor mojej n16 hmm

kompresor je mozno pre tych co velmi nebazia pre extra vykon skor si potrpia na potrebu krutiaceho momentu a vykonu v nizsich oblastiach napr od 2500 do 5000 a spokojne vrnenie.

blesk ano aj pri vyjazde zo zakruty i ked sa mi to prieci chapaniu a vymyvaniu mozgu ktore som zazil ze lava noha je len na spojku a na nic ineee.

pri mensich objemoch bolo kedysi lepsie aplikovat kompresor (mechanicky pohanany) pretoze take male turbo sa akosi nerobili. no teraz su veci uz inde

2008-12-29 03:11:37

Mozno budem OT, ale ak posil. brzdy berie vakuum zo sania, co dosiahneme brzdenim pri vyjazde? Vacsie vakuum? T.j. menej vzduchu na jednotku zmesi? Miskus, mohol by si vysvetlit nejaky pozitivny efekt?

Tymto samozrejme neriesim pribrzdenie lavou nohou pri vjazde do zakruty kvoli presunutiu taziska dopredu, tym padom lepsej trakcii natocenych kolies + po pusteni brzdy rychlejsiemu vyjazdu zo zakruty (kedze akcelerator je stale stlaceny, setri sa cas ktory by bol potrebny na presun nohy)....

2008-12-31 16:35:32

pointa - diferencial

teda menej zatazene koleso presmykuje

no nechajte to tak asi som pocul nejaku hovadinu a zial posledny rok som nemal moznost to ani len vyskusat

a v skole ma vzdy ucili lava noha je iba na spojku.


Odpovědět

1  2