Fórum - Téma


SR20DE a LPG


Fórum Primera P11 SR20DE a LPG

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 6  7  8  9  10

2014-01-23 19:40:37

protlak: ja sem na spotrebu lpg ani nemeril nako me to nezajima a benzin beru kazdou vyplatu za 500 a mam to na mesic

2014-01-23 20:13:51

Já vtom taky moc nevidim rozdíly tak jezdim jako prase .

Benzín beru furt. Pač přejíždím k mladé 5km a přepíná se mi to kousek od ní . A zpět to samé , pak 7 km do města a zase naprd . Když jedu dálky tak mi tam 100kč benalu vydrzi taky brutal dlouho

2014-01-23 21:35:59

protlak: a ted ještě změřit režim težká noha

S plynem se moc nevyplatí jezdit na spotřebu

2014-01-23 21:50:26

Na kolik máte u svých aut nastavenou přepínací teplotu? Ja jsem nastavoval 25 stupnů

2014-01-23 22:10:05

xxxmichal: Ja mam take 25° olejicek. Ted v zime mi to prepina po cca kilaku. Pres noc mam ale auto v garazi, takze neni uplne fest promrzly. V lete nez vycouvam z vrat...

2014-01-23 22:21:37

Mam najeto na LPG cca 40000km. Spotreba je s lehkou nohou kolem 10l LPG v mem P11 GT. S tezkou nohou (mam velke LPG vstriky) se dostanu klidne na 14L LPG.

2014-01-24 11:57:03

Taky bych potřeboval nastavit přepínání kousek níž. Po Pardubkách mi to teď přepíná tak po 3km, ráno když jedu pořád z kopce tak i 7km. Jinak spotřebu mám v létě v zimě kolem 8l. Nechápu kde berety spotřeby 10l a výš, i plně naloženej do Chorvatska se vejdu do 9l LPG. V létě jsem měnil kvůli vysoké spotřebě oleje motor a oba jsou na tom spotřebou lpg stejně a když jsem byl na seřízení, tak mi říkal, že to mám moc bohatý, že to bude moc žrát a stahne mi to. Tak jsem mu povídal ať to klidně nechá, že spotřeba je v poho a alespoň to jede. Tak se to nechalo bohatší a spotřeba v pohodě. Primera s 96kw a cca 1400kg mi žere stejně jak předchozí Forman 43kw a 950kg .

2014-01-24 20:20:19

ferdikf: Máš v pořádku termostat? Mě se zdá 3km dost

2014-01-24 22:59:35

Poraďte prosím... SR20DE 103kW. Na plyn najeto 70 tis, v autě je asi 5 let.... Když mrzne, nula a míň, tak po přepnutí na plyn trvá několik sekund, než začne auto zabírat a naskakuje jeden válec po druhým, než se chytnou všechny. Čím větší mráz, tím dýl to trvá a dýl jedu "bez plynu". Musím s tím počítat a být rozjetej, aby auto vůbec nechcíplo. Teplota spínání je 45st. Dříve to nedělalo. Až poslední dvě zimy. Nechal jsem vyčistit vstřikovače plynu a trochu to pomohlo. Plyn filtry jsou čistý.

2014-01-24 23:14:03

tonda0: Já bych podezříval že jsou zalepený vstříkovače , něco podobnýho mě dály staré vstřikovače byly špatné. V zimě hrůza než se ohřály, v léte no problém. Dělal jsem pokusy s předehřevem vstřikovačů a stejně to moc nepomohlo.

2014-01-25 07:07:22

tonda0: Zkus nastříkat WD40 do hadice před vstřikovače, mělo by to promáznout a ošetřit je trošku. Opakuj to několikrát, třeba to pomůže.

2014-01-25 08:24:21

xxxmichal: termostat je myslím v pohodě,ale lpg mi přepíná, když mám teploměr tak v 1/3 mezi začátkem a půlkou, to bych typoval na 50stupňů. Jinak termostat v létě, v zimě pořád drží krásně půlku ukazatele, ohřívá se celkem normálně a topí taky v pohodě.

tonda0: určitě nech vyčistit vstřikovače. Já měl zalepenej jeden a po přepnutí to hlavně v zimě cukalo a vstřikovač docela hlasitě cvakal. Po vyčištění zase ani nevím, že se auto přeplo na lpg.

2014-01-26 13:06:16

ferdikf:

Kdyz jsem jel do Recka, tak na mto taky taky vychazelo na cca 9L LPG. Ale to je uplne jiny rezim jizdy, prece, nez kombinovana a drtiva vetsina po meste. Pak se na dlouhodobou 10L dostanu hrave. Mam 50L nadrz, tankuju obvykle cca 46 litru a dojezd mam cca 450km. Tedy krasnych 10L Lpg. Taky mam GT verzi, s kratkou prevodovkou, to asi taky bude hrat roli.

2014-01-26 13:47:28

cugi: tak to nam to vychazi uplne stejne

2014-01-26 15:57:52

Taky najedu do 400-max500. Občas se mi stalo i pod 400,ale to byl extrém a pak při zatížení už vypínal tak stejně jedes poslední km klidně.

Vstrikovace vymenim na jaře asi,ale dam komplet sadu a lepší FXka co už ma i protlak,bracha na maxikovi apod. Me jeden probíjí za větších teplot ,ale chyba byla asi ta ze se dotýkal víka motoru a větší teplota... a prostě vnitřní izolace proslehla asi.

2014-01-26 16:08:40

Ok, tak to jsem rad, ze vam to taky tak vychazi. Jak jsem tu cetl, nesmyli, ze se po prestavbe na LPG spotreba temer nezmenila, nebo ze nekdo jezdi za 7-8litro, zacinal jsem byt nervozni, ze je u mne neco spatne. Takle to vypada na chybu spise mezi zidli a klavesnici (neumi zakladni aritmetiku?), lidi, co tyto plky pisou :)

Mam system Prins, coz je jak mi kdosi rekl Rolls Royce mezi LPG systemy. zaplatil jsem 35 000,- Doposud zadny problem. Jedine co mne obcas trosku vadi, ze kdyz vytocim motor do omezavace, tak s LPG natlakuje tak, ze po vyrazeni a spadnuti otacek motor chcipne. Dela to nekomu taky, kdo ma jiny system?

2014-01-26 17:48:22

cugi: taky se mi stane, že když jí moc ženu, tak potom při vyřazení občas chcípne. Spotřeba se na LPG vždycky zvedne, já jezdil na benzín kolem 7,5l. LPG jezdím za 8l + benzín na startování, takže to ten litr navíc dělá.

2014-01-26 18:34:33

To je něco špatně kluci to dělat nemá.

2014-01-26 18:53:04

svobi:

Mne to vysvetloval plynar tak, ze to delat ma. Pry se plynova soustava natlakuje a pri nahlem snizeni vykonu je soustava tak natlakovana, ze to motor udusi. Ale esi to tak funguje nevim. Bylo to i u plynara na diagnostice. Sedel vedle mne s notebookem a sledoval to. Rekl ze to je cajk. Zvykl jsem si na to, takze pri vyrazeni to jeste proslapnu naprazdno. Ze zacatku mi to prislo neprijemne, kdyz to chciplo, tak to moc nebrzdilo :D

2014-01-26 18:59:52

Jeste malickost. Vedu si excel tabulku nakladu na auto. Za 40 000 ujetych kilometru na LPG+Benzin jsem zaplatil celkem 80 000 kč. Tedy mi vychazi naklady na 1km na 2kč. Naklady na provoz vcetne porizeni auta + lpg + sevis vychazi na 2kč na Km. Auto provozuji ctvrtym rokem. Jak jsou na tom ostatni?


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10