Fórum - Téma


SR20DE a LPG


Fórum Primera P11 SR20DE a LPG

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 10

2012-09-29 10:40:53

mate niekto skusenosti s prestavbou p11c 2.0 na lpg? su tam nejake rizika? poruchy, vady, chyby, ktore sa mozu vyskytnut?

vojdem sa s prestavbou do 1000€? - legalnou

cital som ze dnes sa montuju take splynovace, pri ktorych sa nezvysuje spotreba a pri ktorych nie je nutne, aby bol motor zohriaty az na 90 stupnov

ak mate niekto skusenosti, moze byt aj p11, sem s nimi

2012-09-29 11:50:23

Přestavba SR20DE na plyn = hrdelní zločin .... )))....

2012-09-29 15:18:17

Kecy klidne to tam dej . Franta by ani nepoznal ze jede na plyn

2012-09-29 17:45:52

Ideálne keď si zavoláš do nejakej montážnej dielne aké s tým majú skúsenosti (napr. http://www.hatiar.eu si dosť chvália), japonci všeobecne mávajú problém s ventilmi pri prevádzke na plyn, na druhej strane existuje zasa kopec majiteľov, ktorí na plyn jazdia roky a nemajú žiaden problém...

Tisícka bude tak na hrane, ešte by som dáku stovku prihodil. Inak pri sekvenčnom vstrekovaní sa štartuje na benzín (legislatívna podmienka) a na plyn sa prepína pri zahriati na cca 35 °C...

2012-09-29 18:28:09

citit za jazdy, ze sa z benzinu preplo na lpg? trhnutie alebo nieco?

2012-09-29 18:44:45

Nemalo by. Hlavne si treba nájsť dielňu s dobrými referenciami, to je dôležitejšie ako konkrétna značka systému...

2012-09-29 20:40:08

Svobi : ...a to by byla Frantova klika, protože jinak by ho z toho šlehlo ...)))

Hoši, s rezervou ...))) ...

2012-09-29 20:40:34

Tohle právě teď řeším u své P11 144 2.0i 103 kW a zjišťuji, co by byla nej volba za rozumné peníze. Je fakt, že co člověk, to názor, ale setkávám se stále více s tvrzením, že Lovato není špatná volba, bezproblémově seřiditelné a za 24 tis. bez přímazu ventilů je to dobrá cena vzhledem k životnosti vstřiků. Ten přímaz bych tam raději dal,jelikož je to cca 2500,- Kč navíc a hlavně se různí názory na to, jestli to SR20 potřebuje a nebo ne. Nikdo mi nebyl schopnej říct na 100 procent, takže pro klidné svědomí bych to tam nechal dát. Je spousta výrobců, já zjišťoval hlavně dostupné Lovato-vcelku dobré reference, BRC-dražší, ale delší životnost oproti Lovatu, Elpigaz-o tom jsem toho nezjistil zatím moc, Stag moc nedoporučují. Takže ještě navštívím jednu dílnu s montáží a pak jdu do toho. Většinou jsem se setkal v dílně s názorem, že spotřeba vyleze o 20 procent nahoru, ale to není pravidlo, jak u kterého motoru a hlavně je to jako se spotřebou oleje u motoru. Z důvodu možné reklamace to nadstřelí. Bude záležet na stylu jízdy. Prý se životnost motoru výrazně nesníží, jde právě jen o ta sedla ventilů. Je potřeba si vybrat zaběhlou firmu, která má zkušenosti a vstřícný postoj k zákazníkovi. Mám štěstí, že dvě takové firmy a možná dokonce tři jsou tady poblíž.

A co se týče názoru na montáž lpg do SR20DE, tak je to různé. Já proti tomu nic nemám, ale chápu i opačný názor. Ale najedu min. 20 tis. za rok, takže investice bude za chvilku zpátky a využiju toho, že se jedná o motor-držák a nechám to tam šoupnout. Pokud má někdo více zkušeností se jmenovanými systémy, tak bych taky uvítal názor uživatele.

2012-09-29 20:49:44

Standa na scéně ... jen krátce zdravím ...))) ... jinak doufám, že děláš pořád to samé ... držím palce, nemáte to jedonoduché!

Jinak vážně, v Mostě je taxik P11-144, který jezdí na plyn už asi 8 let .... a protože pořád jezdí, myslím, že se není čeho bát (i když z toho radost nemám).

2012-09-29 20:52:08

Běž do toho,Lovato je bezproblémový,na přímaz se vykašli,vlastní zkušenost-Primera P 11,SR 20 DE,najeto celkem 250 000km,z toho na LPG 125 000km,naprosto v pohodě,spotřeba 8-9 l LPG,spotřeba oleje 0,není žádný výrazný úbytek výkonu.Montáž mi udělal HL Propan-super

2012-09-29 20:54:28

Ahoj Franto, jasně, že dělám pořád to samé....co už. Jednoduché to dneska asi nemá nikdo, ale už jsem si zvykl. Co se týče toho plynu, tak bych taky do toho nešel, když mám spotřebu 7,5 a to se neloudám, prostě normální jízda včetně města. Ale ty ceny benzínu...ty ceny, to mě ničí. Takže do toho jdu spíše z ekonomického důvodu, než že bych chtěl čuchat smrad z lpg.

2012-09-29 20:58:17

Konečně věcná poznámka ...

Myslím, že při pořizovacích nákladech P11 včetně 144 nemá cenu do toho cpát v podstatě 100% ceny auta.

Teď ty ceny malinko spadly, u nás na severu N95 i za 35,50 CZK/litr (Tank Ono, Robin Oil, Pap Oil, Shell je za 37).

Se máme, co.

2012-09-29 21:02:35

Beru jen na Benzině a teď už je to cca 39,- Kč, takže my se tady zase tak nemáme.... Asi do toho Lovata jdu....dík za názor. S tím přímazem ještě uvidím, nejsem stopro rozhodnutej.

Jo a ta pořizovací cena je opravdu téměř na ceně auta, Já koupil 144 za 33 tis., ale vzhledem k rychlé návratnosti a množstvá náhr. dílů a jejich dostupnosti to není až tak důležité, jestli to dáš do auta za pár šupek nebo do drahého zánovního. Jde o to, že konečně jsem sehnal primeru bez děr v podlaze za př. podběhy a v dobrém tech. stavu a to jsem chtěl.

2012-09-29 21:08:24

Skúšal si aj nejaký prepočet, alebo to tvrdíš len tak zbrucha, že sa to neoplatí?! Padať to bude len mierne raz za 3 mesiace, celkový vývoj cien je ale jasný. Obstarávacia cena je úplne irelevantná, dôležitejší je ročný nájazd a to ako dlho si to auto plánuješ ešte nechať! Aj pri úplne bežnom ročnom nájazde sa investícia vráti do 2-2,5 roka!

http://www.technologygaz....kalkulacka-navratnosti-cz

http://www.lpg-autogascen...um.cz/kalkulacka-spotreby

http://www.neptun-harfa.c...tor-navratnosti/3171.html

http://www.autopluslpg.sk

http://flagask.sk/prestavby-lpg/kalkulacka-uspory

http://www.autolpg.sk/kalkulacka-navratnosti

2012-09-29 21:08:55

Mam za tři roky s SR20DE 96kW najeto na LPG cca 75tis bez jediné poruchy, spotřeba pod 8 litrů LPG.... šel bych do toho znova.

http://www.spotreby.cz/ni...r20de-96-kw-131-hp-a1775/

2012-09-29 21:09:05

Me LPG taky neprijde az tak vyhodne, jak se muze na prvni nebo druhy pohled zdat... to uz mi prijde zajimavejsi moznost E85.

Mimochodem - navrat investice za 2-3 roky? To mi prijde jeste min zajimave. Fakt mi zustava zahadou, proc je LPG tak oblibene.

2012-09-29 21:09:59

Tak to máte na nic, u nás je Benz ta nejdražší ..... a nikdo u ní netankuju .... spolehlivě pod 37 se drží i Lukoil.

U P11 je problém je právě ta koroze, měl jsem kdysi dojem, že 144 rezne rychleji než 120.

2012-09-29 21:14:38

nevim jak vyhodný je E85, vím že lpg mám dávno zaplacený a to i s autem

2012-09-29 21:33:44

Mě se vrátí investice do plynu za cca 10 měsíců, s lpg mám zkušenost jen s feldou a favoritem, kde mi odešlo jen těsnění pod hlavou, jestli skrz lpg, to nevím. Pokud by byla návratnost téměř 3 roky, tak do toho asi nejdu. Oblíbenost lpg je právě v tom, že je na každém rohu čerpačka oproti E85 a ne patrně každý dokáže využít vyšší oktanové číslo, aby to pro něj bylo zajímavé. Mluvím teda pouze za sebe, kdy auto využívám zcela standartně na ježdění do práce atd..

A k té Benzině: zkoušel jsem i různé XXXX-oily a když jsem spočítal spotřebu, která byla mnohdy i o skoro litr vyšší, tak v tom, kde beru benzín mám už jasno. Občas změřím od plné do plné, jen abych měl jistotu, že je vše ok a tankuju pořád na stejném místě. Teď navíc Tesco při nákupu nad 500 Kč dá slevový kupón na Benzinu, kde ti sundaj z ceny 1 Kč na litru při odběru do 100 litrů. Taky zajímavé.

2012-09-29 21:44:36

Těsnění pod hlavou byla u fava a feliny dost bolest......vetšinou vyžraná hlava od fridexu. Přesaně tak na LPG čerpačku koukám z okna a cestou do práce (30km) mám další 4ři čerpačky o E85 nevím o žádné.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10