Fórum - Téma


SR20DE


Fórum Primera P11 SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2015-05-05 14:23:48

Tak dneska jsem byl u toho a momenťák se tam ani náhodou nedostane.. Takže opravdu nevím, jak to bylo v předchozím servisu, protože jsem u toho nebyl. Teď to dotáhnul víc a už to zase funguje a nehlásí to žádnou chybu, tak snad to už vydrží...

2015-05-05 21:25:33

dna som meral spotrebu LPG vyslo na 7,5 l - primera gt 110kw

2015-05-05 22:31:23

Tak dneska sem vyměnil senzor a nevidim žadnou změru.Měl sem odpojenou baterku a po vyměně senzoru jsem vyblikal tu stejnou zavadu.Jen mě zarazilo to že senzor ma 2 piny ale ja mam v konektoru jen jeden kablik??Což mi trochu nejde do hlavy.

Plus jsem zjistil že mam upadenej zemnici pasek na katalyzatoru.Je nutny aby tam byl? Nebo z jakyho duvodu tam je?

Zitra snad budou novy svičky tak uvidime

2015-05-06 11:42:36

sokkol: sokkol: Zkus si tu závadu smazat, potom se projet nebo jenom nastartovat a závadu zase vyblikat...

Mě už tam zase skáče, už fakt nevím a začíná mě to pěkně štvát.. Takže asi chyba v kabeláží nebo nevím.. Čidlo bude asi v pořádku.. Jednu chvíli si vyblikám 55 (vše OK) a zachvíli zase (34) a pokaždé je znát znatelný úbytek výkonu.. Většinou to pěkně táhne za studena a potom přestane..

Včera jsem natočil video, zrychlení 0-130 a řekl bych, že takhle to má jezdit správně.. Stovka okolo 10 sec, možná by se to dalo ještě lépe nebýt toho začátku.. Ale v porovnání s o dost slabší 1.6 to zas tak velký rozdíl není.. Viz video.

https://www.youtube.com/watch?v=28irJc15yN4

2mato  
Mato
2015-05-06 13:21:51

luksov: az na to, ze to s cim si porovnaval nebola 1.6 66kw, som si isty ze to je SR20Di a nie 1.6ka... chlapik co natacal video podla mna nevedel co je pod kapotou alebo siel dolu kopcom

2015-05-06 13:26:23

tak nejde ani moje gt

2015-05-06 13:29:22

2mato: To jsem ale natáčel já. Ta 1.6 je moje předchozí Primera a obojí je po rovince.

kubko45: Však GT musí být tak o 2 sec rychlejší. :)

2mato  
Mato
2015-05-06 13:31:41

luksov: tak potom velmi dobre zabehnuta, ved 0-50 aj 0-80 to dala rychlejsie nie ?

2015-05-06 13:45:33

2mato: Ta 1.6 jezdila fakt pěkně. U toho 2.0 byl horší start, tak by to možná vyšlo líp pro dvoulitra. Ale 0-50, 0-80, takhle to bylo +- hodně vyrovnaný.. Problém je, že ani nevím jak pořádně má ten 2.0 jezdit, když jsem ho koupil s tím KO čidlem klepání a ted to pořád blbne.. Každopádně na videu to jelo, tak jak to jezdit má..Asi..

2mato  
Mato
2015-05-06 13:51:10

luksov: za 9,6 by si mal dat v reale 100 podla tacho na 2.0 ...

2015-05-06 19:16:03

2mato: Tak to by při dobrém startu +- vycházelo.. Zkusím to ještě natočit, až bude zase blbnout knock. Potom to na 100% jede hůř jak 1.6..

2mato  
Mato
2015-05-06 20:09:39

Ak mas problemy s knock senz. moze byt aj senzor blby, casto krat sa u tych lacnych nahrad stane ze nefunguje, pripadne ho nemas dotiahnuty spravne, vyzaduje urcity krutiaci moment zatahovania aby fungoval spravne. Dalsia moznost je, ze mal viac vyvodov ako povodny konektor potom jeden z vyvodov ten spravny treba zapojit na zem. Zda sa mi ze na P11 ma kabel ku knocku iba 1 zilu a v konektore je jeden z 2 kontaktov slepy bez vodica. Ja som pri vymene knocku kt mal dva vyvody musel jeden uzemnit a druhy zapojil do konektoru. Nastastie funguje.

2015-05-06 20:20:29

2mato: Čidlo fungovalo a nebyla to žádná náhrada, normální použitý originál. U původního i u toho druhého jsou dva kontakty. Kdyby to bylo zapojený špatně, tak by to asi nefungovalo vůbec. Já mám právě ten problém, že chvíli jede pěkně, nevyblikám jedinou chybu a podruhé jede špatně a vyblikám knock sensor.. Utahovat se to má asi na 24-25Nm. Nevím jak mi to udělali v prvním servisu, ale ve druhém servisu tam ten momenťák nedostal.. Kvůli přístupu..

2015-05-06 22:22:32

zkusim vymazat pamět zavad a uvidime,zitra budou konečně svičky tak je udělam, a ještě k tomu předstihu, ten se nastavuje přes diag nebo jak? Jak se da vyzkoušet ten senzor klepani na multimetru? Diky

2015-05-06 22:31:55

A ještě dotaz ohledně ABS, nejspis tam mam neco v p... protoze kdyz zaslapnu tvrdy brzdy tak zacne abs chrčet a auto snad ani nebrzdi a jede furt,dokud kola nejdou do smyku tak brzdovej učinek je dobrej,jakmile se to hryzne tak to jede furt , da se nějak to ABS odstavit aby to brzdilo nepřerušovanym smykem?

2015-05-06 23:20:11

sokkol: Jo nekolika zpusoby . Vytahnout konektor na nejakem z cidel - domecek prednich tlumicu v motoraku .

Nebo pojistka od ABS .

Asi ti tam zacina zlobit kabel za chvilku by ti hodilo chybu

2015-05-06 23:34:40

luksov: Mě to hlásí tu samou chybu a přesně jak si psal, za studena to jede pěkně, ale po zahřátí to z lenivý. Mimochodem jak se mažou chyby? Jde to bez diagnostiky? Jinak pokusím se trošku knock dotáhnout a uvidím co to udělá

2015-05-06 23:57:48

zillo: Jde to bez diagnostiky. Při zapnutým zapalování propojíš aspoň na 2sec dva piny na levé spodní straně, prostě ty, kterýma tu závadu vyblikáváš. Někde tady v návodech máš kdyžtak celý detailní postup.

Btw ten knock mi mechanik dotáhnul a vydrželo mi to 1 den.. Jinak pořád stejný. Za studena jede, po ohřátí ne...

2015-05-08 22:32:05

Tak ja mam asi problém vyřešenej, vymazal sem pamet zavad, udělal svičky a litam jak pan :D .

Dneska sem přezul na léto a dal sem tam gumy 195/50 r15 a ten předek je strašně vysoko oproti zadku.Poradí mi někdo jakym zpusobem snížit auto levnější variantou?Nejradsi bych tam hodil stavitelny TAčko ale na to ted nejsou penize.

Víte někdo jakej je průměr vyfuku? Chci odinstalovat katík a středovej tlumič ale nejsem si jistej jakou trubku koupit.Tuším že to bylo něco kolem 57mm.Díky za odpovědi ;)


Odpovědět

1  2