Fórum - Téma


SR20DE


Fórum Primera P11 SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 11

2014-11-05 20:03:05

romik: Po mechanické stránce v podstatě shodné, pár vychytávek se u 144 najde, ale ta lehkost, svižnost a spolehlivost řídící elektroniky už tam trošinku chybí. Ale hlavní problém je v tom, že je to auto za pár kaček, kupují si ho i lidé, co si nemůžou dovolit dražší a pak se nechce a kolikrát ani nemůže vrazit několik tisíc do nové váhy, do nové klapky atd. A tak se mění staré za ještě starší, zkouší se všechno možné a hlavně levné a s nejistým výsledkem. Protože vrazit patnáct tyček do céčka za dvacet pět se opravdu nikomu nechce a tak se jezdí s pocukáváním. To mluvím za sebe, ať se někdo neurazí.

2014-11-05 21:24:52

stan34: Kde se prodávají pěkný Cčka za 25? Ukaž mi je a jdu si 3 koupit do zásoby mě stálo v dubnu 33k, 12k vyšla výměna motoru z P11-120 s pár mílema na krku, 10k zadní tlumiče, brzdy atd... a není mí líto během příštího roku do toho auta pustit dalších 50 tady v Čr je prostě lidem líto pustit korunu za udržbu, pak všichni nadávaj, že jsou tu jen vraky.. koukal jsem v DE a pěkná P11C ve 2-litru sport stále kolem 60 táců

2014-11-05 22:22:45

djmicho: víš jsou i lidé kteří nevydělají těch 50 za tři měsíce a přece musí jezdit. Těžko se pak pouští koruna.

2014-11-05 23:40:52

vincent: Pracuju jako dělník rukama, dřív jsem sice dělal vedoucího motáží, ale to mě nebavilo, možná jsem pitomej, ale radši se živím poctivě.. autem momentálně nejezdím, prostě dokud neni ve stavu jak z fabriky tak je v garáži než se vydělají prachy... řeknu to jinak, když chceš opičku musíš ušetřit na banány, s vrakem na silnici nepolezu

a pokud někdo vydělává třeba 10k, tak si nemá kupovat Primeru ve dvoulitru , sice je to japonec, ale i primera sežere ročně na základním servisu 20-40 tisíc...

jinak aby to nebylo uplně oftopic: neuvěřitelnou lenost P11C v SR20 zpusobuje kat ve svodech, má dokonce 400cpsi! (hustota kanálku na plochu), aby plnila EURO4 takže kdo chce vesele oživit auto a zažít ten kopanec od 4000 otáček tak ho vymlaťte.. druhý kat je méně restriktivní a na emise stačí

2014-11-06 00:35:35

len co na to STK a emisie...

pripadne lambda ci nebude zblbnuta

2014-11-06 01:06:24

glider: emise jsem měl téměř nulové jen s druhým katem základ je mít OK klapku a tu narážíme opět na tu poje**nou klapku a druhá lambda nic nehlásí, moje jednotka na ní uplně dlabe, možná modely s pozdější verzí (myslim, že měli i jinde antenu na střeše) to můžou mít jinak..

2014-11-06 08:25:28

djmicho: ono když tě auto živí, tak asi těžko, když je něco špatně ho necháš stát doma v garáži a pojedeš MHD .

romik: právě, že všechno co se se.e na Céčku tak není shodné se 120 viz přední blatníky

2014-11-06 08:39:31

djmicho: Proto jsou vzdy nejlepsi upravou nerez svody na tyhle motory.

2014-11-06 08:47:32

rado4077: A právě proto mám na práci Micru K11 se sklopenejma sedačkama tam dám i 15 pytlů cementu, v 1.3 to jede jak splašená myš, nežere to a hlavně (ted promin Primuško moje milá) se to narozdíl od Primery nesere po cca 480tisicích km se vyměnila spojka prdl přítlačák a jede se dááál.. až mi něco podobnýho Primera předvede a anajede bez poruchy tak bude auto číslo jedna, do tý doby holka hraje druhý housle (nebo dokud to Micra neodpíská což furt néé a néé chcípnout)

jagy: a co myslíš, že je v mém seznamu za 50k , až bude v prasátku dost peněz tak se nezastavíš

2014-11-06 10:02:23

djmicho: nj, jenže já se právě bojím jezdit s malým autem po Praze, jezděj tu jak prasata :D

2014-11-06 19:21:02

djmicho: Já nepsal nic o pěkné primeře za dvacetpět, ale myslel jsem třeba tu svoji, klasickou s chyceným blatníkem, najetýma 220 tis., gumama na 40 procentech, ne úplně těsným výfukem a sem tam orezlým spodkem. Prostě klasika, na kterou v 90 procentech narazíš v bazarech, kde se píše velmi dobrý stav. Pokud bych neměl lpg, tak to auto není ani za 30 tis., protože si nenajde kupce. A vrazit do primery každý rok 20-40 tis. na údržbě, tak to auto už dávno nemám. Prostě bych to ze svého průměrného platu kolem 23 tis. čistého neutáhl a sehnal bych si něco méně náročného. Jenomže průměrně zachovalá primera tyhle náklady každý rok nevyžaduje, ale daleko méně při mém nájezdu 25 tis.km za rok, takže proto ji mám. To je, samozřejmě mimo jiné, její kouzlo.

2014-11-06 22:01:25

djmicho: nerozumím logice tvého uvažování?

Ptáš se, kde jsou auta za 25 T a přitom vrazíš do šunky za 33T nový motor12T, brzdy 10T,a dalších 50T chystáš nasypat v brzké době celkem tedy 105T.

Pokud za tento peníz koupíš zachovalou Primeru, i za cenu třeba malé krátkodobé půjčky, nemůžeš prodělat a nebudeš řešit několik let žádné tyto pičačiny co píšeš.

Budeš jen jezdit a užívat si.

Před lety jsem koupil GT z dojču za 5 000 E ,ale v LUXUSNÍM stavu( viz profil), najel jsem už cca 150 000Km a užívám si.

Řeším jen běžné věci které zvládám sám v garáži, jediný protivný problém byl s volnoběhem po vyčištění klapky a výměna zeslabené poloosy, což má každá Primera.

PS: neukamenuj mě

 tofoj
Tomáš Fojtík
2014-11-06 22:50:46

on má těch 50 na turbo Rád bych ten seznam viděl před a po akci

2014-11-14 19:58:25

Ahoj chlapi, dnes jsem se odhodlal k sundani vika ventilu a kontrole rozvodu na svem SR20DE a mam hned dotaz - z napinaku retezu mi kouka jakoby nytek. Je to schvalne, nebo je uz napinak zraly na vymenu?

2014-11-14 20:00:20

machy: To je zajistovaci nytek za ktery napinak zaaretujes v napnute poloze. Pouziva se jen pri instalaci do motoru, pak uz je tak, jak je na foto.

2014-11-14 20:03:32

Diky za rychlou odpoved. A jeste jeden dotaz - jak provedu zbeznou kontrolu rozvodu? Vim ze je tu toho spousta, ale jsem ted v garazi jen s mobilem a mastnyma rukama .

2014-11-14 20:10:59

machy: Teď jak to máš, tak si změř vzdálenost těch dvou nýtků od sebe. Jak to budeš mít, tak vyšroubuj napínák a stlač ho do polohy tak, abys měl opět stejnou vzdálenost mezi nýtky. Hned budeš vědět, na kolikátém zubu jsi a jak máš vytahanej řetěz. někde jsem tam dával fotky svého, tak to můžeš zhruba odhadnout i bez demontáže napínáku, pokud ovšem máš ten starší s hrubším zubováním. A nebo to přirovnej k tomuto. Je tam cca 1 cm vzdálenost mezi nýtkem a okem závlačky.

2014-11-15 17:11:51

machy: Napínák má 10 zubů, takže přibližně platí co zub to 10%.

2014-11-16 18:40:57

Ahoj, dodatečně díky za odpovědi. Stejně jsem docela překvapenej, že na rozvodech je jenom takovejhle řetízek. Pamatuju si, když jsem dělal rozvody na svojí motorce na SRADovi 750 (stačila výměna napínáku) a tam je daleko masivnější 5-řadej řetízek než tady. Každopádně ty dva nejtky už mám od sebe dál, než 10 mm, takže to asi bude chtít udělat. Pokud si máčknu řetízek mezi vačkami, dá se tam udělat trochu průvěs, to by asi nemělo... Ještě jednou díky .

2014-11-16 19:51:15

machy: Podle toho, že trošku promáčkneš řetěz mezi vačkama se vůbec neřiď. Tohle funguje jinak než rozvody řemenem s kladkou. A ten cenťák jsem myslel mezi očkem té závlačky, když ji nasměřuješ k tomu protějšímu nýtku a tím nýtkem, na kterém je závlačka umístěná, ne mezi nýtky! Podle mého odhadu máš řetěz míň vytahanej než já a já ho mám na 4. zubu. Tak zbytečně nedělej rozvody, škoda 5 tis. vyhozených z okna a nic z toho. Nevím proč, ale starší P11 má řetěz nějakej odolnější než 144.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 11