Fórum - Téma


SR20DE


Fórum Primera P11 SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11

2014-11-02 19:05:25

P11C nemá AAC ventil na sání jak všechny normální primery, ale má to najeb*ný všchno na klapce... taky proto ta mrcha stojí 16 papírů

2014-11-02 19:56:10

djmicho: Jasně, já si nevšimnul, že je to doprcané céčko. S klapkou a vším kolem jsme si taky užil.

2014-11-03 06:35:50

Stan34: Já to teda nechci zakřiknout, ale ani klapka, ani váha a ani nic z bolístek kolem motoru Primery P11C neznám zatím

2014-11-03 13:16:41

djmicho: Tak jestli chceš, tak ti jednu super klapku pošlu, ať víš.

2014-11-04 10:05:11

Záleží asi na kusu. U mne už 4 váha v prd.li, a nová škrtící klapka se začala sekat. Takže plynový pedál, při brždění motorem je jak beton. Úžasné a skvělé auto

2014-11-04 10:48:14

U P11-144 bohužel bezna zavada, davali tam totiž srackovy Bosch vahy vzduchu a ty jdou do kopru. U starsi P11 byly Hitachi pokud se nepletu a ty drzely porad a porad, odesly jen vyjimecne.

2014-11-04 11:47:41

rado4077: Cože, už i ta váha ode mě odešla? Tak už to začni konečně vrakovat, já tu klapku rozchodím, potvoru jednu.

2014-11-04 11:52:49

stan34: jop byl jsem v Mostě, jel jsem za klukama na autodrom a když jsem jel zpátky, tak zničeho nic otáčky vylítly na 5 tis. a nechtěly spadnout. No a když jsem to vypnul, tak už nenaskočil vůbec.

Repasuju starou klapku, kterou mám ještě. Nechal jsem ji jemně vybrousit a trošičku jsem přizvedl šroub, aby se úplně nezavírala. Je tam cca 0,5 mm prostor. Zatím takhle v ruce nedře. Tak uvidíme co se staně až ji namontuju.

Mělo to, ale jednu obrovskou výhodu. Naučil jsem se jezdit s meziplynem :D ..

2014-11-04 13:03:42

rado4077: Jo, ale s nechtěným meziplynem. Tak kdyby sis nechal tu repasovanou a té z Maximy se chtěl zbavit, tak dej vědět. Už zkouším všechno.

2014-11-04 14:12:28

Ono to škubalo i s tou klapkou. Ale klidně ti ji pak pošlu. No problem.

Dle mého to bude v háji to teplotní čidlo, které je pod vstřiky. To je jediné co jsem ještě nevyměnil. Vyměnilo se palivové čerpadlo, filtry, svíčky, kabely, lambda, váha, rozdělovač, alternátor a to je to poslední co je možné. Problém je v tom, že nejsem hadí žena, abych to vyměnil před baráke :(

2014-11-04 14:52:21

rado4077: To chce na zvedáku, máš pravdu. A ještě zbývají rozvody.

2014-11-04 16:46:35

stan34: už jsme to s tátou zkoušeli i z kanálu a nejde se tam dostat. To spíš vypadá, že vstřiky budou muset dolů.

2014-11-04 20:43:10

rado4077: ty mas ale smulu porad se ti na tom motoru neco jebe

2014-11-05 06:40:20

Když to tak čtu tak mám nutkání to auto prodat dokud vše funguje nakonec bude P11C poruchovější jak P12

2014-11-05 11:27:22

romik: Ono ani ne tak, že by se pořád něco jebalo, ale spíš se něco vyjebe a člověk a ani značkový servis není schopen přijít na to co...... A pak se mění a mění a když nemáš poblíž ochotného majitele stejného Céčka, co by ti půjčil díly ze svého bezproblémového auta, tak je to docela prekérka.

2014-11-05 11:49:43

romik: ani ne tak na motoru, motor tiká jako hodinky.. jebe se všechno Bosch kolem ...

2014-11-05 11:52:46

djmicho: přesně jak píše Stan. U Céčka je problém, že je to přechod mezi P11 a P12 a dělalo se to ze všeho možného a na zkoušku:D .. Kolikrát jsou dvě auta úplně odlišný :D dalo by se to přirovnat k Win Vista :D

2014-11-05 19:07:24

radši budu mlčet v ktery firmě začinajici na "B" a končící na "osch" pracuju

2014-11-05 19:11:13

rado4077: je na tom jen par veci dobrejch spousta nd sedi ze strsich modelu ktere uz jsou zapakatel co se tika nd ale jak se neco jebe a musis menit dokud na to neprijdes cim to je to uz me prestava taky obcas bavit

2014-11-05 19:41:25

romik: Opet blbost. To co pasuje z 120 na 144 neni problemove jen u 144. Problem 144 je elektrika a dily s tim spojene. A ty z 120 nepasujou.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11