Fórum - Téma


SR20DE


Fórum Primera P11 SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 11

2014-10-17 20:42:32

romik: Pokud bude řj vůbec spolupracovat. Něco podobného se stalo kámošovi na Focusu I 1.6i, ale toho to zastavilo úplně a bez varování. Stálo ho to 6 tis. oprava řj. U tebe je výhoda, že za litr seženeš řj a za další litr ti to v servisu sehrají s imobilizérem a jedeš.

2014-10-17 20:49:11

stan34: tak u forda se ani nedivim ze prestal jet ale cumim ze nissan stale jede aji z takovou zavadou asi se spoje spekli a slapou dal bez vady

2014-10-17 21:13:55

Když se kouřilo, tak jsem raději zastavil a že půjdu do kufru pro hasičák, ale přestalo to. Tak jsem si myslel, že to bude nějaká hovadina, všechno v kabině jsem zkoušel a vše funguje. Akorát pořád lítaj ty otáčky 2 - 3 tis. rpm, ale to dělalo i před tím pár dní, tak jsem čistil klapku, nepomohlo. Zkusím s tím někam na diagnostiku. Ani žádná kontrolka nesvítí. Taky to nechápu, že auto jede, dneska když jsem to vytáhnul, byl jsem v šoku. Auto jede na benzín i na LPG pořád stejně, zkoušel jsem jezdit jenom na benzín a furt stejný to ještě před tím kouřem/.

2014-10-17 21:19:33

datel: raci bych si ale novou jednotku sehnal nikdy nevis kdy v tehle zacne zase horet neco treba

2014-10-17 21:40:59

No to je jasný, momentálně jsem ve stádiu shánění, kdyby někdo věděl o ECU na P11-144 SR20DE, budu mu velmi vděčný.

2014-10-17 22:44:21

v P11C je jednotka spíš dekoratovní doplněk, s OBD2 se prvním kouskum nechce komunikovat, když člověk odpoji lambdu, rozdělovač..... tak žádná kontrolka poruchy nesvítí, když vyhoří tak auto jede dál tomu se říká spolehlivost

2014-10-18 12:20:36

datel: hledej podle čísla protože tam těch ECU bývá více druhů. A taky se nenech někým natáhnout na nehoráznou sumu, do 1000,. max. Zkus sjandus , fi.lip , iggyss.

2014-10-18 18:28:56

thommy: Jak rikas...

Kazdopadne cumim, ze to jede.

2mato  
Mato
2014-10-18 18:40:13

ECU neodisla kompletne, skus ju vypojit a uvidis, ze auto bez nej nepojde. Mohol odist len nejaky okruh, ktory nie je klucovy, ecu je zlozita nie je to len 0 a 1.

2014-10-18 19:08:13

2mato: Jeste, ze jsi nam to vysvetlil.

2014-10-18 19:24:38

Švárova felicie 1.6 s řj od Magnet Marelli nejde vůbec načíst, absolutně nespolupracuje s diagnostikou, ale motor nechá jet a to i bez výrazně vyšší spotřeby. Nicméně jezdit s částečně vyhořelou řj je risk, otázka co se odrovná dál a nedejbože ještě hasit auto.

2014-10-18 19:41:45

Z druhého obrázku co jsem tu dal je jasně vidět, že centrální chip je OK, ale při tom, když něco hoří na plošným spoji, si člověk nemůže být jistej co odešlo. Motor nejde dobře, dá se s ním jezdit tak od 3.000 rpm a to se dlouhodobě nedá, hlavně ne po městě. Vyměnit se to musí.

2mato  
Mato
2014-10-18 19:49:18

jagy: no podla predoslych tvrdeni niektorych to asi bolo treba, mne pride ´´cudovanie sa, ze auto ide s vyhorenou ECU´´ ako, ze bol dotycny v tom, ze ECU uplne odisla a auto ide

mozno som to zle pochopil

2014-10-29 10:06:00

Docela záživný, číst si tohle vlákno . Myslím, co se týče roztržených řetězů na SR20DE... To abych ten svůj rozvoďák a napínák prohlídl taky, i když se žádný chrastění neozývá. Proč na P11/120 byly rozvody nesmrtelné a na P11/144 už jich prasklo docela dost...? To by mě fakt zajímalo... Myslel jsem si, stejný motor = stejná kvalita použitých materiálů + stejný technologický postup ve fabrice atd.

2014-10-30 07:58:11

Neukameňujte ma, ale ako zistim či mám 120ku alebo 144ku ??????

2014-10-30 08:19:15

120 je predface, 144 po face, ty mas 120

2014-10-31 07:56:11

To si ma potešil po naštartovaní asi 1-1,5 sekundy je rozvod hlučný a potom stíchne, nemam pocit žeby som to mal riešiť...

majo911, 2014-10-31 07:56:11 napsal:

To si ma potešil .. po naštartovaní asi 1-1,5 sekundy je rozvod hlučný a potom stíchne, nemam pocit žeby som to mal riešiť...

2014-10-31 09:52:58

majo911: to se tlakuje olej, dělá to hodně aut, řešit to nemusíš (snad se nepletu :D)

2014-11-02 17:31:44

Tak příběh pokračuje, už znám příčinu toho co se stalo - je to krokovej motor na klapce /IACV-AAC/, shořel a zřejme to vypálilo i část ECU. ECU už mám vyměněnou, otáčky volnoběhu se pro jistotu ustálili na 4.000, krokovej motorek zůstal úplně zastrčenej, takže do sání valí vzduch. Dnes jsem to zaslepil, IACV-AAC odpojil, trošku pootevřel sání dorazovým šroubem na klapce, tak otáčky na volnoběhu cca 1.200 a musím ten ventil někde poshánět. Konektor byl tak zapečenej, že nešel vytáhnout. Jen nechápu, že to nespálilo nějakou pojistku a odnesla to ECU.

2014-11-02 18:44:27

datel: Krokovej motor na klapce? Tomu nerozumím......


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 11