Fórum - Téma


SR20DE


Fórum Primera P11 SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11

2014-05-22 20:29:46

Cukání při akceleraci mezi cca 2-2,5 tis. otáček a nejvíc za studena na benzín, po ohřátí výrazné zlepšení a jen takové mírné váhání při postupné akceleraci? Pokud jo, tak to znám velice dobře a to mám origo svíčky, jinou váhu i klapku. Ale nemám výpadky výkonu, to by ukazovalo na zasranou váhu. U mě zatím nevyřešenej problém. Ale už se mi stalo, že jsem ihned po restartu žádné cukání nezaznamenal, tak by to ukazovalo na špatně načtenou škrtící klapku řídící jednotkou a nepomáhají žádné postupy, chce to asi origo diagnostiku v Nissanu. Těm svíčkám bych moc nevěřil a plyn může toto výrazně zhoršit. Tam bych možná začal.

2014-05-22 21:26:49

petagne: daj tam sviečky aké tam majú ísť a žiadne štvorpólové Boschy

a podľa mňa bude cukaťvkôli reťazi inak vraj to spôsobuje aj knocksenzor...

2014-05-22 21:54:05

že by 1. řetězová revoluce? ještě, že mám ted motor z 96kw, tam řetěz neřachtá ani při startu

PS: to už je vyzkoušený, že x-pólový svíčky na SRku nejedou...

2014-05-22 22:06:56

djmicho: niet sa čomu diviť po toľkých rokoch a kilometroch resp štartoch a pod... je čas

2014-05-22 22:22:38

Nemyslim si, ze by to bylo tak vazne s odchazejicimi rozvody... ale to v jakem stavu je rozvod jde zjistit hodne lehce, takze neni nutne spekulovat. Jsou SRka, co maji o dalsich 6-8let vic a netrpi na to. Podle me nahoda nebo se v tom nekdo hrabal.

Podle me to knock delat nebude, spis bych zkusil ty svicky...

2014-05-23 01:00:23

Stan34: ten tvůj popisek docela sedí, jen mám asi ještě něco navíc

Chrener: však jsem taky pokaždé kupoval NGK. Teď jsem si říkal - dám svýmu autíčku něco lepšího, snížím spotřebu, srovnám kolísání na volnoběh, prostě to všechno spasím a ono houby :D

Asi půjdou ven jako první.

Ještě jedna věc - z výfuku je slyšet nepravidelně ale rel. často takový odfrknutí. Kdyby to někomu pomohlo v diagnostice

Dík všem za rady. Aź se někam posunu, dám vědět.

2014-05-23 19:06:40

stává se vám někomu, když chcípnete motor, tak se ozve písknutí, spíš jakoby odfouknutí? předchozí DE to nedělalo. chtěl sem to natočit na video, ale zrovna teď to neudělalo...

2014-05-23 19:40:16

petagne: dle popisu ti to nejspíš blbě pálí, vyměn svíčky...

Já taky s tím že autu přilepším jsem koupil lpg svíčky a ono přesně opak i na benzín to blblo

pak jsem dal ngk co tam mají bejt a ani jsem je nezklepával a funguje to skvělě

2014-05-24 19:45:21

petagne: skús sa mrknúť aj na rozdelovač - demontuj hlavu a skontroluj kontakty prípadne vyčisti šmirglom a aj palec...

2014-05-24 19:46:36

mara362: vyčisti PCV ventil a skontroluj či nemáš niekde sploštenú tú hadicu k nemu - je tu o tom diskusia...

2014-05-24 20:32:26

chrener: dík

2014-06-23 21:51:27

Díky za rady všem. Postupně je budu aplikovat, jsem hroznej lajdák :(

Svíčky jsem udělal, na chvíli jsem si říkal, že znatelně lepší, ale po pár dnech stejné. Asi jsem si to namluvil.

Teď zkusím až bude příležitost ten rozdělovač a klapku.

P

2014-06-23 22:40:32

Zmer dobijeni alternatoru, vymen palivovy a vzduchovy filtr, vycisti klapku a vahu vzduchu, vymenil bych i teplotni cidlo pro RJ. A dej vedet.

2014-07-05 22:26:19

rado4077:

Tak konečně jsem se k tomu dokopal a zjistil, že to není žádný problém to udělat

Vyčistil jsem klapku, váhu vzduchu a očistil kontakty v rozdělovači.

Výsledek:

trochu vzrostly otáčky volnoběhu na cca 800min-1 a tím se i trochu zlepšil ten nestabilní volnoběh. Furt to není 100%ně čistý, ale auto to už zvládá docela v pohodě. Ta ztráta zátahu se mi zatím nějak moc taky neprojevila. Možná jen nenastaly správný podmínky, jezdím teď trochu rychlejš, ale řekl bych, že to pomohlo.

A jako bonus mi přijde, že auto trochu ožilo.

Takže díky za dosavadní rady, ještě mě pár kroků čeká

P

2014-08-15 15:27:30

páni prosim o radu,ci je motor SR20DE 96kW identicky s 85kWatovou verziou???Mam totiz moznost kupit AT/mozno sa casom zíde/ z tohto 85kW motora,typek mi samozrejme este oznami kod prevodovky,ale aj tak by som rad vedel,ci su len vnutornosti motora ine,alebo je aj iny rozdiel....Dik!

2014-08-15 15:41:43

hadris: 85kW psanych u P11 nebo P10? P11 stejne, P10 jine vnitrnosti ale zbytek sedi.

2014-08-15 16:34:43

jagy: P11 samozrejme...Dík!

2014-10-17 15:29:03

Ahoj chlapi. Tento týden se mi zakouřilo zpod středového tunelu, auto jelo dál. Tak jsem zastavil, vypnul motor, nastartoval, auto jelo dál. Už delší dobu mám na volnoběh kolísavé otáčky, po tomto incidentu se nic nezměnilo. Dneska jsem vytáhnul ECU a tam spoušť, předpokládám, že nejlepší bude asi vyměnit celou ECU. Je to P11-144, SR20DE. Už jste někdy někdo tohle viděl? Udivuje mě ale jedna věc, že nissan jede dál. Přikládám foto.

 Svobi
2014-10-17 19:41:03

Drsný

2014-10-17 20:16:17

datel: husty to cumim ze auto jede dal skusil bych do dat na diagnostiku jestli to neukaze co odeslo


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11