Fórum - Téma


SR20DE


Fórum Primera P11 SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11

2014-05-12 22:32:16

datel: Tak to potom jo.

2014-05-12 22:56:04

Tohle nema smysl opravovat...

2014-05-12 23:29:08

Tak tohle vypadá daleko hůř než ten můj vyměnit motor, jinak je to zbytečná finanční sebevražda..

2014-05-13 06:27:16

No taky si myslim, ze nejlepsi bude jinej motor, eventuelne na nem vymenit rozvod (kterej uz mam), vite o nekom kdo by mel slusnej motor 103 kW?

2014-05-13 07:58:55

datel: chlapče teraz keď už si kúpil novú sadu rozvodov a nové olejové čerpadlo načo ideš zháňať nový motor???

To radšej už zožeň novú hlavu a budeš to mať OK... Ak merali tlaky a dva válce sú bez tlaku tak logicky máš ohnuté ventily na tých dvoch valcoch a to buď min4 alebo max8 ohnutých ventilov čo je bagateľ alebo druhá hlava čo je tiež lacnejšie ako iný motor... Hlavne ak už máš nové rozvody... Daj tam inú hlavu a jazdíš... A predpokladám že motor sa asi z auta nevyberal... takže nemusíš platiť za výmenu...

Inak ako som písal vyššie kto pozná SR20 a reťaze alebo celkovo rozvody tak vie že reťaz sa len tak neroztrhne tá je pevná natoľko že dokáže vydrieť vodítka skrz naskrz a zarezať sa až do kovu. potom jasné že napohľad dobrý napínak nedopína! A stane sa presne to čo som písal - postaví sa to na zub na vačke a pápá reťaz...

Jedine že by to bola kuna

Na prvý pohľad presne tvoj prípad... Voľnú časť reťaze od výfukovej vačky ti rovno namotalo okolo kolieska kľuky a zmasakrovalo to čerpadlo a spol...

2014-05-13 08:41:35

Suhlasim, dokonca zo stareho motora mam kopu dielov. Sundat hlavu, opravit alebo celu vymenit, ale co ma trapi je ten kolik na bloku motoru? Aby sa mi tam zas ta kuna nedostala. Nerobim si to ja, nie som mechanik, chodim do roboty a bohuzial nemam cas. Vetsinou si opravy na aute robim sam, ale len take, na co mam cas a prostriedky.

2014-05-13 09:49:32

Kolik je podle me hlavně kvůli montáži když tam nemáš hlavu a povolis řetěz,aby se nezasmodrchal.

2014-05-13 10:51:40

Jak je to kvuli montazi, tak je to super. Jen mam strach aby tam nebyl kvuli necemu jinymu, aby se treba retez v tom miste nepostavil na zub, ted asi placam, ale od toho se ptam na tomto foru. Tvarem vypada tak na zaveseni retezu aby nespadnul. Uvidim az mechanik sunda hlavu, jestli menit celou anebo jen par ventilu. Bohuzel mi rekl, ze do konce tydne nemuze, tak mi nezbyva nez cekat. Skoda ze nikdo z vas neni blizko Turzovky.

2014-05-13 14:19:05

datel: mechanikovi stahni servisní manuál když tak a dej mu to . Je potřeba zachovat podložky na ventilech ve správnem pořadí a na tich kde se bude měnit ventil tak znova seřídit vejšku vždy tich ventilu co maji společně vahadlo. Jinak to může ctvrdlikat

2014-05-22 12:23:46

Tak auto opravené po delší dobe. Sice to trvalo, ale je to OK. Hlavu jsem nakonec koupil sestavenou i s hydrostelama a vahadlama, tak to trochu urychlilo. Do takovyhle oprav se evidentne nikomu moc nechce. Ale ted jde motor krasne potichu. Skoro na vsech valcich byl videt otisk sacich ventilu a na dvou valcich bylo i od vyfukovych. Celkove me tahle sranda vysla na 500 eur, je tam novej komplet rozvod, staronove olejove cerpadlo, staronova hlava. Alespon mam jistotu, ze retez je OK, kdyby byl jinej motor, asi by jsem zase zle spaval.

2014-05-22 18:47:13

Čau kluci,

doufám, že to není ňáký uzavřený téma ale nechci zakládat další ani to psát do OT ...

Mám poslední dobou trochu problém s primčou (2,0 96kW, LPG).

1) Když je auto studený, tak zpočátku v lehkým tahu trochu pocukává.

2) Někdy se mi zdá, že to trochu přestane táhnout.

3) Při deceleraci to taky někdy párkrát cukne.

ála bod 2) podobný projev ale silnější ztráta tahu byla předznamením vadného LPG vstřikovače. Ten mi ale vyměnili.

Pro jistotu jsem si změřil komprese a byly všechny válce kolem 12,5 (max rozdíly mezi jednotlivými válci kolem 0,6-0,8 baru). Takže těsnění pod hlavou by snad mělo být OK, ne?

Napadly mě 4 věci:

a) svíčky (dal jsem tam nedávno Bosh 4-pólové)

b) zanesená škrtící klapka

c) zanesená váha vzduchu

d) to by ale snad necukalo - lambda sonda

Netušíte? Díky

Petr

 Romik
Roman
2014-05-22 18:52:37

petagne: Pridrene benzinove cerpadlo

2014-05-22 19:01:59

No pokud to dela jen na benzin tak opravdu zkusit jine cerpadlo . Ale predtim zkus jeste odpojit Lambda sondu normal z konektoru nic se nestane neboj :D a jestli nepojede v klidu bez ni . JA bez ni ted jezdim a nepocitiju rozdil ani ve spotrebe.

Ale ta decelerace je divna :D . Jeste zda dobre tesni sani hlavne mrkni okolo hadicek co davali plyn

2014-05-22 19:22:15

Romik: Zapomněl jsem dodat, že to dělá hlavně na plyn (takže čerpadlo snad ne ...)

Svobi: Tu lambdu zkusím.

Ještě jsem zapomněl na 5. věc, která mě napadla - volnoběžnej ventil. Což by podle mě odpovídalo tý deceleraci.

Jen dodám, najeto mám 240 000km z toho 110 000 na LPG.

P

 Romik
Roman
2014-05-22 19:27:02

petagne: no tedka jsem se chtel zeptat na jakej system to blbne jestli lpg nebo benzin

2014-05-22 19:28:07

Tak ty LPG vstriky taky mozny muze bejt priotevrenej ...

Ja dal po 70tkm novy komplet

Jinak svickam bych se taky nedivil spolecne s oslabenou zapalovaci soustavou

2014-05-22 19:40:56

Ja by sem po nedavne zkusenosti (viz. vyse) prekontroloval i rozvod, protoze me to dost znicilo motor. A priznaky jsem mel dost podobny, cukalo to vic za studena, nekdy vic, nekdy skoro vubec. Taky jsem jako prvni menil svicky, chtel jsem i kabely ale na to uz nedoslo.

2014-05-22 19:43:50

svobi: no já ty vstřiky právě nechal měnit nedávno - mám na ně cca 15 000km a jeden už zase odešel. Tak doufám, že se ňák nemůžou ničit třeba tou slabší zapalovací soustavou, to by mě Pour hnal

Datel: ty mě děsíš

2014-05-22 20:12:00

petagne: Ne vstrikum neublizis ty . A jaký tam máš FX ?

Já si je objednal sam a udelal . Jak se tobe projevili ?

 Romik
Roman
2014-05-22 20:23:13

svobi: ja si je menil taky sam a to uz bil jeden uplne ko pac jsem jel mistama na 3 valce tak jsem z netu obednal new a vymenil jen jsem musel za tipkem na serizeni nemam na to kabel k pripojeni jinak program jo


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11