Fórum - Téma


SR20DE


Fórum Primera P11 SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 11

2014-04-30 19:48:21

Ja jsem byl dneska v servisu, viko je dole, retez roztrzeny. Na vadu materialu to nevypada, spis jsme se shodli asi napinak nenapinal a pri nejakym vetsim skubnuti jednoduse prasknul. Zvrchu ventily vypadaji ok, vahadla taky. V patek mi zmeri tlaky a uvidi se. Jak by to byl "jenom" retez, bylo by dobre.

2014-04-30 20:54:53

datel: Nekdy se vyjimecne stava, ze praskne napinak...

2014-04-30 21:11:00

Mrkni zda v olejovem kanálků napinaku není pucek. Takle brachovi odešlo FJ20 předchůdce SR. A tam mel nahoře ještě mezi vackama vodítko a jak byl řetěz volnej tak vodítko utrhl a v letělo to k rozvodu a ko. Řetěz se trhne spis rázem nebo ze se někde zasekne

2014-04-30 21:32:50

Jagy: videl jsem tady na foru foto toho prasknuteho napinaku, to si musim zkontrolovat. Myslim si ze napnutej retez nemuze takto prasknout. Vypadalo to jak z nejaky trhovy zkousky.

Doporucil bych vsem, komu sem tam cukne auto zkontrolovat napinak. Uvidime az se to rozebere, jestli tam nebudou nejaky kousky.

2014-04-30 22:09:17

chlapci reťaz nemôže roztrhnúť žiadne cuknutie ani nič podobné... jedine ozaj smrtiace pre reťaz je keď sa pri zlom dopnití reťaz vplyvom zotrvačností zvlní medzi vačkami a postaví sa na zub - to je istá smrť! Inde sa to podľa mňa stať nemôže (nieje tam dosť miesta) - preto aj staršie SRka mali medzi vačkami ešte vodítko...

2014-04-30 22:14:47

Asi to byla Kuna a za jízdy

2014-05-10 14:32:05

Podělím se o můj aktuální problém.

Nastartuji, hydroštely zachrčí jen na studeném motoru tak na 2 vteřinky. S tím problém nemám, dělalo mi to... A u těchto starších motoru co mají najeto je to "normální"...

Ale teď jsem objevil jiný problém, když nastartuji, tak na volnoběh a pod plynem dobrý, ale když se rozjedu, tak jak dostane motor trošku zátěž, začne něco cvakat, zní to jako jen pár ventilů. Třeba 2. Trvá to tak 30s jízdy, pak se to uklidní a je to OK. Dělá to jak na studeném tak i teplém motoru. Když to chcípnu a chvilku stojím, pak nastartuju a dělá to znovu.

Jediné logické vysvětlení pro mě => přicpaný hydroštel.

Motor má najeto 410 tis..

Otázka tedy zní, dají se nějak vyčistit hydroštely?

2014-05-10 14:39:46

cicinek: Ano,dají se vyčistit.Udělat dekarbonizaci motoru.Velice účinný je na to přípravek BG 109.Mám s tím vlastní zkušenost.A bylo mi to i doporučeno(ne prodejcem ale automechanikem).

2014-05-10 18:41:30

Spis nové ty hydrosteli stoji do 300kc/ks . Zda ta de karbonizace procisti i hydrostel si nejsem jistý . Vyzkoušet zda jsou pevne udrží olej ..

2014-05-11 09:49:15

svobi: Pořád je levnější udělat napřed dekarbonizaci než se hned vrtat v motoru.Navíc při takovém nájezdu co píše chtěla udělat už několikrát.

2014-05-11 10:54:57

brouček: Jen aby to nezkurvilo celej motor . Nebo neucpalo úplně hydrostel pucek je svině a mám žních strach . Používám fakt jen pro zachranu

2014-05-11 11:15:33

svobi: Vždyť tady jde o záchranu.Ale to je jedno.Každej dělá dle svého přesvědčení.Já bych nalil BG 109.

2014-05-11 11:25:09

brouček: Premyslim ze to dam i do Maxe. Trošku žere olej

Jen je chtěl říct ze to chce bejt opatrnej . Brachovo FJ v S12 zheblo na pucek v napínání retezu

2014-05-11 15:03:57

svobi: Synkovo Oktávka zdechla na rozlítnutí hydroštelu.Motor je v řiti.(hlava).Přisuzuji to zasranýmu hydroštelu.

2014-05-12 20:43:28

Tak tady mám, první foto z motoru, kterému prasknul řetěz. Výsledek: třetina řetězu vysypaná do vany, zničený olejový čerpadlo, ulámaný zuby na spodnim pastorku, ohnutej šroub vodítka. Dva válce bez tlakú, tento týden půjde dolu i hlava, tak se uvidí. Stále nechápu co mohlo být příčinou. Napínák chodil krásne, když jsme ho vytáhli. Co vy na to?

2014-05-12 20:48:12

datel: Masakr

2014-05-12 21:10:01

datel: husty asi unava materialu

2014-05-12 21:13:47

Jo dost masakr a to není všechno, na bloku motoru chybí takovej kolíček. Nevíte někdo jak moc je tam důležitej. Předpokládám, že když tam je, tak asi má nějakou funkci. Ale já ho tam už nemám (ten ve žlutým kroužku).

2014-05-12 22:16:34

datel: Jak měříš tlaky, když se ti netočí vačky?

2014-05-12 22:30:51

cicinek: do dnes se tlaky nedaly měřit, ale už od dnes je tam novej řetěz, tak se dalo. Já osobně to neměřim, mám to v servisu, ale pořád tam chodim kibicovat. Stav je takovej, že je nová rozvodová sada, nové (staronové) olejové čerpadlo a motor je sestavenej. No ale hlava ted musi ven.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11