Fórum - Téma


SR20DE


Fórum Primera P11 SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 11

2013-11-09 09:17:53

Ahoj Hoši. Našel by se nějaký ochotný majitel tohoto motoru a podíval se,zdali mu z výstupu označeném na obrázku vede někam nějaká hadice? Podle toho schématu, to chápu tak, že u levostraného řízení by ten výstup měl být volný. Díky moc

2013-11-09 09:48:40

... ked sa dobre pamatam tak ta trubka ide popod sanie a obidve strany mam volne - je to priprava na nieco - je to sucastou dielu spajajuceho v sebe viac trubiek .

2013-11-09 10:12:57

Pisou to tam dost jasne, ne? Neni to o tom, ze by to bylo na LHD modelu zaslepeno, jen to vede na druhou stranu...

2013-11-09 11:42:27

No jasné mi to celkem je, jen jsem se chtěl ujistit. Díky :)

2013-11-11 11:57:10

Je to cesta pro EVAP. Aby nemuseli tahat dlouho hadici u pravostraneho modelu (EVAP pixla je v leve casti v rohu), tak má sání přípravu na vývod na obě strany, tedy vždy jedna je nepoužitá. U nášich motorů (LHD) je EVAP pixla propojená samo tou kratší cestou zleva, v pravo je jen vývod ze sání.

2014-04-19 16:12:24

Nebudu zakládat nové téma šoupnu to třeba sem když je to k SR20DE... Tak jsem se dneska rozhoupal dovézt Primušu ze Zastávky u Brna domů... no vyjel jsem a asi po 5km v kopci (rychlost mezi 40-50km/h na 3ku) najednou otačkoměr spadl na nulu a rozvitilo se check engine.. no tak se volal mechanik atd a zjistilo se že rozdělovač, respektive vačka se netočí (ale při startování se motor třese). Co se mohlo stát? Žádná rána ani klepání z motoru nevyšly, mohl se utrhnout řetěz nebo co se mohlo stát? ujel jsem s ní dohromady 6 km... do prd***

2014-04-19 17:03:16

Vypadá to jako nejpravděpodobnější příčina, pokud se skutečně vačky netočí, ale klika ano.Ovšem myslím, že by to dělalo značný rámus.Sundej víko ventilů a hned budeš vědět, na čem jsi.

2014-04-19 17:38:23

djmicho: Asi nekde zrada v systemu to fakt nastve kdyz to mas chvilku a hned tohle jestli fakt jebnul rozvodak tak to uz musel bejt hodne v haji pokud neni zrada jinde nemohla prasknout klikovka nebo neco ti normalne za jizdy auto zdechlo a rosvitili se kontrolky ??

2014-04-19 17:57:04

djmicho: Hmmm, to je dost zajimave... zkus sundat viko, jak tu bylo zmineho predemnou at vis vic.

2014-04-19 20:02:31

A nebyl ten řetěz už slyšet? Ja u sunnyho o něm nevím, u primery při startu zarachotí ale pak už je klid a to má najeto cca 350tis km, aby prasknul tak bud fakt velká smůla nebo musel byt dost slyšet už i za jízdy...

2014-04-19 20:05:50

zarachtal 2 vteřiny po startu, prostě klasika u SR20DE.. nebyl jinak slyšet a motor měl pěkný zvuk.. prostě z ničeho nic, no nechal jsem se od puvodniho majitele odtáhnout do servisu a bude zjištovat co se stalo, ale je mi divný, že žádná rána, žádný kravál ani nezvyklé zvuky prej nesmrtelnej motor

Edit: jak jsou chyceny kola na vačkách? nemohly se jenom protočit?

2014-04-19 22:05:15

djmicho: Nesmrtelny motor to neni, ale aby to umrelo, tak musi byt nekdo umelec. Kola jsou na vacce pres zub, to se protocit nemuze.

Sundat viko a resit dal, takhle jsou to jen zbytecne spekulace.

2014-04-19 22:24:45

jagy: nemluvils o mě?

2014-04-19 23:00:29

bmarcellus: Nemyslel jsem jsem nikoho konkretne, ale kdyz ses priznal.

2014-04-19 23:41:12

Kdyby se netočila vačka tak se to musí potkat, protože některé ventily zůstanou otevřené. Nebo se urval ten unášecí "trn" na rozdělovači.

2014-04-20 08:44:27

Taky bych to videl, ze kdyz se prestane tocit vackova hridel, tak se potkaji ventily s pistama nejspis. Pokud se nepletu, tak zda se toci vackova hridel jde videt i spuntem na dolevani oleje.

U rozdelovace nejde sundat viko a overit, ze se toci palec ?

2014-04-20 09:04:12

V polnich podminkach jsem toho moc ověřovat nemohl a auto už u sebe nemam.. Rozdělovač byl sundaný a palec se netočí ani po jeho vyndani nebylo při protočeni motoru vidět, že by se vačka hla..

2014-04-20 12:46:12

velmi prazvlastni

2014-04-20 13:16:38

Ve škole nám vtloukali do hlavy, že zážehové motory se nepotkají, protože tam není tak velký kompresní poměr a ventily nezasahují do prostoru pístu, ale ze své zkušenosti vím, že jsou motory, u kterých se to potkat může (Peuqeot 1.6, Alfa Romeo). Záleží na konstrukci motoru. Jak je to, ale u SR20 nevím.

U vznětových motorů je to jistý, že se potkají..

Jak už tu bylo psáno několikrát, sundat víko ventilů a uvidí se. Pokud se to i potkalo, bude to rozsypaný.

2014-04-20 13:37:53

cicinek: Jenže ve škole učí starci z dob 120 .

Dnešní benziny se potkaji


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11