Fórum - Téma


Spotřeba X-Trail T31 2.0 dCi


Fórum X-Trail T31 Spotřeba X-Trail T31 2.0 dCi

Informace o modelu: Nissan X-Trail T31



2012-04-11 15:56:43

Mám X-Trail II. 2.0dCi 110kW A/T a nevím, za kolik má auto reálně jezdit.

Já jezdím trasu Kroměříž - Praha D1 na tempomat 130km/hod. v malém provozu bez výkyvů rychlosti za 9,4L/100km.

Po okrskách ať se snažím jak se snažím, tak mám průměr 8,9L/100km.

Je tato spotřeba na toto auto v automatu v pořádku? Za kolik jezdíte prosím vy?

2012-04-11 16:03:31

Já x-trail teda nemám, ale když přemýšlím nebo s někým řeším spotřebu aut tak jako takovou představu vždycky kouknu sem...samozřejmě není to přesný ani závazný, ale u většiny aut člověk dostane reperezentativní vzorek za kolik který auto jezdí http://www.spritmonitor.d...exactmodel=2.&powerunit=2

2012-04-11 16:21:38

Díky moc, super stránka, neznal jsem ji. Závěr je ten, že v automatu X-Traily žerou jak mně.

2012-04-11 16:30:13

Nemáš zač, jinak je to tak no, pokud vidím dobře tak v automatu mají lidi okolo 8.5L tak,že asi opravdu se nic neděje ; jinak na právě já tu stránku používám na koukání na spotřeby celkem často...když vidím třeba u Oktávky že jezdí za 4L nafty nebo u Micry 4.5L :D :D a podobný čísla co jsou lidi schopný napsat do inzerátů...

2012-04-20 21:36:46

Ahoj Karlic, s manualem jezdim za 8.5 az 9. Dalnice na budiku 145, coz je ralnych 140. Mimo Obec 100 (real 95). Obec striktne 50. At delam co delam niz to nejde. ted jsem cvicne prepl z auto na 2wd a zda se, ze spotreba spadla o cca 1 litr.

2012-04-20 21:40:16

Vyborna stranka s tou spotrebou, dik!

2012-05-20 21:42:05

T 31, 127 kW dCi, 148 000 km, pravidelný servis. Praha Ostrava a zpět, v noci, kdy se dá jet na tempomat jezdím 140 na tacho (133 - 134 real.) spotřeba 8,0 - 8,2 l/100km. Dlouhodobě 7,8 l/100km, v zimě 8,0 l/100 km. Doporučení: každých 20 tis. měnit vzduchový filtr, vysledován rozdíl po výměně 0,2 l/100 km a kupovat značkovou naftu kam patří i Lukoil

2012-05-24 18:42:42

Co sa tyka automatu je spotreba uplne ok. Pri jazde na dialnici s rozohriatym motorom sice urobis pri rychlosti 110km/h kludne 7,8l - 8,0l (pokial zrovna nejde DPF regeneracia ), ale najvacsi zabijak su jazdy po meste a najma starty kde ti sytic fici kludne aj 15 minut, podla ODBII readera to chalan vypne az nad 80+ stupnov (nedaj sa oklamat teplotou vody na palubnom pocitaci).

Tu pomoze len jedno, co najrychlejsie dostat hydromenic do locku a tam si uz pohodovo frcat, co je ale v kolonach casto len zbozne prianie.

Silno doporucujem si naistalovat TORQUE aplikaciu na mobil a pripojit sa na ODBII interface, da ti to uzasne info ako sa auto, automat atd. sprava... napr ja mam HUD co mi premieta info na predne okno (foliu) a aj bezdratovy bluetoothovy interface na mobil)... Napriklad nadstavenie alertu na DPF regeraciu, alebo senzor solenoidu locku su pre mna uzitocne. Casto sa mi stava, ze mi napriklad na 6-ke vypadne z locku a normalne to zistis len tym ze ti zacne klesat prudko dojazd Hold ani Serzino v Autopolise ani z centrali nevedia prist nato co to je... Solenoid fici v pohode... hmmm v konecnom dosledku mi telefon zahuci, odoberiem plyn, pridam a lock je spat a tym aj pohodova spotreba

2012-05-24 19:42:55

Díky za tip.

Odkud máš prosímtě bluetoothovy interface? www.Dealextreme.com? Popř. kde koupit?

Lock je jen na 6 stupeň? Často po okrskách jedu nonstop na 5tku.

Proč je na LOCK nižší spotřeba to se jako vypne hydročerpadlo? Je někde popis jak ten automat funguje?

Díky

karlic

2012-05-24 20:21:39

Nazdar Karlic,

takze o automate a hydromenici si mozes precitat tu:

http://www.autorubik.sk/c...a/prevodove-ustrojenstvo/

Lock zopina solenoid a je v nasom pripade je to okolo cca. 35 km/h. Odskusas si to lahko, zrychlis na nejaku rychlost napr 20 - 30 a pustis plyn... otacky zbehnu spat na 750.. zrychli na 50 a pusti.. auto brzdi mtorom, otacky drzia a idu pomaly dole ako spomalujes, podradi na 3, ak spomalujes dalej pod 30 ti vyradi lock a frcis na volnobeh....

Co sa tyka ODBII kablov, resp. bluetooth - checkni tu:

http://torque-bhp.com/wiki/Bluetooth_Adapters

zaroven tam najdes aj aplikaciu ktoru pouzivam, samozrejme je ich milion.... Bluetooth adaptery su drahe, ale s kablom stoji do 10 EUR...

Co sa tyka HUD, pouzivam - http://www.youtube.com/watch?v=oXyNQLDJJgA

148$ aj s postovnym... ponuka ale len par funkcii, ale je vidiet krasne aj cey den...

Co sa tzka OBDII, nie vsetky senyory a informacie z ECU... treba sikovneho servisaka aby sa s tym pohral cez CONSULT III

2012-05-25 09:07:51

Mám originál kabel "OBDLink SX" od www.scantool.net včetně software ODBWiz. Tento sw ovšem neukazuje LOCK ani regenaraci DPF. Neznáš prosímtě nějaký jiný sw, který by chodil s tímto kabelem a lock zobrazoval?

Jinak jsem si objednal bluetooth adaptér z číny, tak až to dorazí, tak se podělím o zkušenosti.

2012-05-28 10:13:12

Ahoj petruska99,

na odsledovanie DPF regeneracie v Torque tiez treba zasah servisaka?

2012-05-28 10:32:14

Já se domnívám, že stačí samotný program Torque a přidat správné adresy v poli "Add custom PIDs" pro "LOCK" převodovky a regeneraci DPF.

Jaké jsou prosím ty správné adresy?

petruska99, 2012-05-24 18:42:42 napsal:

Co sa tyka automatu je spotreba uplne ok. Pri jazde na dialnici s rozohriatym motorom sice urobis pri rychlosti 110km/h kludne 7,8l - 8,0l (pokial zrovna nejde DPF regeneracia .. ), ale najvacsi zabijak su jazdy po meste a najma starty kde ti sytic fici kludne aj 15 minut, podla ODBII readera to chalan vypne az nad 80+ stupnov (nedaj sa oklamat teplotou vody na palubnom pocitaci).

Tu pomoze len jedno, co najrychlejsie dostat hydromenic do locku a tam si uz pohodovo frcat, co je ale v kolonach casto len zbozne prianie.

Silno doporucujem si naistalovat TORQUE aplikaciu na mobil a pripojit sa na ODBII interface, da ti to uzasne info ako sa auto, automat atd. sprava... napr ja mam HUD co mi premieta info na predne okno (foliu) a aj bezdratovy bluetoothovy interface na mobil)... Napriklad nadstavenie alertu na DPF regeraciu, alebo senzor solenoidu locku su pre mna uzitocne. Casto sa mi stava, ze mi napriklad na 6-ke vypadne z locku a normalne to zistis len tym ze ti zacne klesat prudko dojazd .. Hold ani Serzino v Autopolise ani z centrali nevedia prist nato co to je... Solenoid fici v pohode... hmmm v konecnom dosledku mi telefon zahuci, odoberiem plyn, pridam a lock je spat .. a tym aj pohodova spotreba

2012-06-14 15:14:58

Tak mi dorazil z www.dealextreme.com bluetooth adaptér, koupil jsem Android Torque a tento komplet funguje pro různé věci.

Nevidím ovšem nikde nastavení sledování DPF regenerace a sledování Locku automatické převodovky. Jak to máš prosím nastaveno? Kvůli těmto věcem jsem to všechno koupil a nyní tuto volbu nikde nevidím

Aleshek, 2012-05-20 21:42:05 napsal:

T 31, 127 kW dCi, 148 000 km, pravidelný servis. Praha Ostrava a zpět, v noci, kdy se dá jet na tempomat jezdím 140 na tacho (133 - 134 real.) spotřeba 8,0 - 8,2 l/100km. Dlouhodobě 7,8 l/100km, v zimě 8,0 l/100 km. Doporučení: každých 20 tis. měnit vzduchový filtr, vysledován rozdíl po výměně 0,2 l/100 km a kupovat značkovou naftu kam patří i Lukoil

2012-08-08 16:11:48

Musím potvrdit ovlivnění spotřeby při výměně vzduchového filtru. Sledoval jsem novou spotřebu celý měsíc a u mě to dělá po přechodu na K&N filtr 0,4L/100Km, což je vážně dost velká úspora.

2012-08-12 22:59:09

ja mám nový přírustek T30 2,2 100kw a jezdím zatím za 6,2l ale max do 130km/h

karlic, 2012-04-11 15:56:43 napsal:

Mám X-Trail II. 2.0dCi 110kW A/T a nevím, za kolik má auto reálně jezdit.

Já jezdím trasu Kroměříž - Praha D1 na tempomat 130km/hod. v malém provozu bez výkyvů rychlosti za 9,4L/100km.

Po okrskách ať se snažím jak se snažím, tak mám průměr 8,9L/100km.

Je tato spotřeba na toto auto v automatu v pořádku? Za kolik jezdíte prosím vy?

2013-11-05 13:29:32

Asi před měsícem jsem vyměnil zároveň palivový filtr a autobaterii. Od té doby okamžitě spadla spotřeba úplně znatelně z nějakých 9,4 na 7,9L . Je to pro mě úplně nepochopitelné, co mohlo takto významně ovlivnit spotřebu. Jestli přetížení palivového čerpadla ucpaným palivovým filtrem, nebo vynulování řídících jednotek vlivem odpojené baterie po dobu asi dvou hodin nebo nevím. Byl bych rád, kdyby se mi někdo pokusil nastínit, co se mohlo stát.

2013-11-12 14:42:28

jedno doporučení, na dálnici je nej poměr spotřeba/rychlost při ot. pod 2500, tj. 125km/h na tempomatu na šestku. Když zrychlím, o 10 km/h, spotřeba jde o min. litr výš.. Ujeto 800km, spotřeba 6,8 (šířka kol 255mm, mít užší, možná ještě desetinu srazím :) ).

Po městě je to ale pochopitelně jiná (styl jízdy- 5km, semafory, pak stop, pak po hodině znovu 5km..), průměr po městě mám k 9 litrům.

I tak se mi zdá na takové auto spotřeba super, nemůžeme chtít perpetum mobile :)

2015-01-11 18:32:40

Ahoj. To je zajímavé, já teď dal taky novou baterii a ejhle - taky mám hned půllitr dole a to je teď -5 až -10, na zimákách, jedu režim AUTO - tedy čtyřkolka, řidiči jsou stejní- žena a já- a teď mám průměr město / dálnice 8,5, na okresce jsem jel 7,1 l/100km (mám X-T 31, 2008, 2,0 dci, 110kw, automat)! woo...sorry za zpoždění v diskuzi, ale chtěl jsem se podělit , filtry a náplně budu měnit všechny v březnu/dubnu ve 120000 km, jsem zvědavý, zda-li spadne spotřeba ještě níže, ale s tou baterkou mne to taky překvapilo (jsem laik). Jezdím teda jen na Verva Diesel - takže pořád stejná stanice i nafta, jediné co je jinak je ta baterka.


Odpovědět